Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX – Rozwój wykształcenia.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Coaching i tutoring W stron ę nowoczesnej pracy dydaktycznej  W naszym gimnazjum realizowany jest projekt „Coaching i Tutoring – w stron ę nowoczesnej.
Advertisements

Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
Zastosowanie multimediów w edukacji z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy Centralny Instytut Ochrony Pracy Państwowy Instytut Badawczy dr inż. Małgorzata.
Nowoczesne zarzadzanie placówka oświatową Dlaczego warto wprowadzać narzędzia informatyczne do zarządzania.
Grażyna Osicka Wspieranie procesu zmian w kształceniu zawodowym i ustawicznym Lublin, 12 września 2014 r.
Projekt realizowany przy udziale środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
E- learning czyli nauka przez internet. E-learning E-learning łączy w sobie nauczanie na odległość oraz elastyczność czasową, bywa też łączony z tradycyjnym.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I bezpieczeństwo na drogach 1 godz. lekcyjna.
„Bezpośrednie wspomaganie szkół poprzez kompleksowe doskonalenie nauczycieli - drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów Powiatu Tarnowskiego” Realizowany.
PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
Awans zawodowy nauczycieli.
 584 uczniów,  60 nauczycieli różnych specjalności – (mi.: surdopedagog, tyflopedagog, logopeda, psycholog, pedagog, rehabilitant),  20 dobrze wyposażonych.
Projekt „Poznański Rockefeller – promocja i rozwój przedsiębiorczości na terenie Miasta Poznania” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Tel Nasza szkoła zapewnia: wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną dbającą o rozwój uczniów, dobrze wyposażoną pracownię.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Zmiany dotyczące zasad kierowania uczniów do Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii (MOS) Konferencja dla dyrektorów, doradców zawodowych i pedagogów gimnazjów.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
KONCEPCJA PRACY Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nisku na lata
„Kapitał Ludzki” - zasób wiedzy, umiejętności oraz potencjału zawartego w każdym człowieku Kraków, 3 czerwca 2009 r. Projekt współfinansowany przez Unię.
Badanie potrzeb nauczycieli Monika Czajkowska Marcin Karpiński Warszawa, 30 września 2015 r.
Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Lesznie prowadzony przez: Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw.
SPRAWOZDANIE O STANIE REALIZACJI ZADA Ń O Ś WIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 W GMINIE NOWE SAMORZ Ą DOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK O Ś WIATOWYCH Załącznik.
Ul. Lermontowa Łódź
Międzynarodowa konferencja naukowo-dydaktyczna Zrównoważony rozwój, zrównoważone społeczeństwo. Wyzwania edukacyjne Sustainable development, sustainable.
PROJEKT EDUSCIENCE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W CZELINIE.
Tytuł Projektu: „Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół oraz Przedszkoli na terenie Powiatu Ostrowskiego” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Czy będzie więcej przedszkoli? Placówki publiczne i niepubliczne w Gdańsku kwiecień 2010.
Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano dont-cry/
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko – Pomorskiego w Toruniu Cykl spotkań promujących najlepsze praktyki dotyczące aktywizacji mieszkańców na terenach.
D EBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
Szkoła Podstawowa nr 45 im. Jana Matejki Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
 Informatyk jest to osoba, która wykształciła się na specjalistę w dziedzinie nowych technologii, posiadająca wiedzę i umiejętności na temat ogółu metod.
Ideą projektu jest polepszanie jakości życia osób niepełnosprawnych oraz wyrównywanie szans w dostępie do pełnego uczestnictwa w życiu społecznym jak.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Andrzej Feterowski Dyrektor Wydziału Informatyki Urząd Miasta Szczecin BEZPIECZNI RAZEM, czyli zachodniopomorski portal o bezpieczeństwie.
NIE BÓJMY SIĘ INTEGRACJI! W dzisiejszych czasach widać jak pod mikroskopem ile jest jeszcze uprzedzeń i nietolerancji w stosunku do osób niepełnosprawnych.
Na podstawie ogólnopolskiego projektu Polskiego Związku Szachowego „Edukacja przez szachy w szkole” realizator - Dolnośląski Związek Szachowy
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Targi 2.0 Wykorzystanie Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej w szkole Weryfikacja Kodeksu 2.0.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
Edukacja w badaniach - podstawowe dane Michał Sitek Warszawa,
BEZPIECZNA+ Jest to Rządowy program wspomagania w latach 2015–2018 organów prowadzących szkół w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i.
Warsztaty fotograficzne WYMIAR GODZIN: 10 godzin ćwiczeń.
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
UL. PERLA ŁÓDŹ TEL./FAX (042)
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Człowiek – najlepsza inwestycja
Projekt pn. Uczeń na 6 w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku współfinansowany z EFS w ramach Regionalnego.
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Egzamin ósmoklasisty 2019.
PEDAGOGICZNA BIBLIOTEKA WOJEWÓDZKA Platforma e-learningowa
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
PEDAGOGICZNE PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ SZKOLNYCH
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Kompetencje informatyczne – III etap edukacyjny
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX – Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.4 – Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.

Od 1 września 2013 r. do 28 lutego 2014r. w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Parzymiechach realizujemy projekt: przygotowanie nauczycieli z ZSP w Parzymiechach do stosowania e-learningu w nauczaniu i samokształceniu”

Projekt realizowany jest w formie specjalistycznych szkoleń skierowanych do 19 nauczycieli naszej szkoły. Ma na celu doszkolenie nauczycieli z zakresu technologii informacyjnej i komunikacyjnej, tj. wykształtowanie umiejętności posługiwania się oprogramowaniem w stopniu odpowiadającym potrzebom zawodowym, w tym: wykorzystywanie edytora tekstu, aplikacje graficzne, wyszukiwanie, zbieranie, ocenianie informacji korzystając z internetu oraz oprogramowania edukacyjnego; stosowanie TIK w różnorodnych formach komunikacji i sprawnie posługiwanie się sprzętem i oprogramowaniem.

E-BELFER W NASZEJ SZKOLE! W ramach projektu nasza szkoła pozyskała profesjonalny sprzęt – tablicę interaktywną i laptopa.

Za wdrożenie platformy e-learning oraz przeprowadzenie szkoleń odpowiedzialna była firma: OSI CompuTrain S.A. Ogólnopolska Szkoła Informatyczna z siedzibą w Warszawie. Koordynator projektu: Aleksandra Szukała Specjalista do spraw rozliczeń: Krystyna Kuc

Celem projektu jest wzrost kompetencji metodycznych i merytorycznych nauczycieli w zakresie wykorzystywania w swojej pracy TIK oraz wskazanie możliwości i sposobów prowadzenia zajęć dydaktycznych z zastosowaniem platformy e-learningowej. Szkolenia były prowadzone w trybie mieszanym (blended-learning) łączącym w sobie metody szkolenia tradycyjnego – stacjonarnego (40 godz.) i e-learningu (60 godz.).

GRUPA I PODCZAS ZAJĘĆ STACJONARNYCH

GRUPA II PODCZAS ZAJĘĆ STACJONARNYCH

Podczas szkoleń nauczyciele poznali następujące treści: podstawy pracy na platformie e-learningowej, wykorzystanie internetu w dydaktyce, ochrona praw autorskich w Internecie, organizacja procesu zdalnego nauczania, tworzenie materiałów multimedialnych, bezpieczeństwo w internecie, budowanie przykładowego kursu e-learningowego, umieszczenie kursu na platformie e-learningowej, realizacja i ewaluacja utworzonego kursu.

JEDNYM Z EFEKTÓW UCZESTNICTWA W PROJEKCIE SĄ NASTĘPUJĄCE KURSY, KTÓRE NAUCZYCIELE WYKORZYSTAJĄ PODCZAS ZAJĘĆ LEKCYJNYCH Z UCZNIAMI :  1.„Zmieniaj nawyki, nie klimat!”  2.„Dzień Niepodległości” – projekt międzyprzedmiotowy”  3.„Zwyczaje bożonarodzeniowe w Polsce i na świecie”  4.„Piękna nasza Polska cała!”  5.„ABC dobrego wychowania, czyli savoir-vivre na co dzień”  6.„Historia igrzysk olimpijskich”  7.„Jesienne obserwacje”  8.„Cztery pory roku”  9.„Opowiadamy o psie Lampo”  10.„Sakramenty wtajemniczenia”  11.„Informacja na wagę złota”  12.„Co wiesz o naszym sąsiedzie - Rosji?”  13.„Symetrie”  14.„Pierwsza pomoc”  15.„Rodzina- z nią czy bez niej?”  16.„A visit to Great Britain”  17.„Ortografia dla każdego. Kurs dla uczniów klasy IV szkoły podstawowej”  18.„Unser Nachbarland Deutschland. Nasz kraj sąsiadujący - Niemcy”  19.„Sztuka starożytna”

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ