DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ Hubert Gonera, landbrand Kielce 07 kwietnia 2016.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Powiatowy Urząd Pracy w Śremie Powiatowy Urząd Pracy w Śremie SFINANSUJEMY NOWE MIEJSCA PRACY Śrem, 4 listopada 2010 roku.
Advertisements

Oferta nieruchomości nierolnych dla inwestycji zagranicznych dr Tomasz Nawrocki Prezes Agencji Nieruchomości Rolnych Warszawa, 28 kwietnia 2011 roku.
Największy potencjał gruntów inwestycyjnych w ofercie ANR Leszek Świętochowski Prezes ANR Warszawa, 15 kwietnia 2015 roku.
Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Wyszków Analiza wariantowa.
Łukasz Małecki Ministerstwo Rozwoju Wsparcie projektów technologicznych firm w latach
Komitet Gospodarki Miejskiej Projekt Wschodni Zenon Kiczka Przewodniczący Komitetu Gospodarki Miejskiej Krajowa Izba Gospodarcza Warszawa, maj 2014 Regiony.
Światowy Dzień Zdrowia 2016 Pokonaj cukrzycę. Światowy Dzień Zdrowia 7 kwietnia 2016.
Realizacja wspólnych przedsięwzięć Lasów Państwowych i samorządów współfinansowanych ze środków zewnętrznych w perspektywie kwiecień 2015.
Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
Obecna praktyka badań konsumentów usług turystycznych w regionach – województwo łódzkie Tomasz Koralewski Tomasz Mazurek Regionalna Organizacja Turystyczna.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
GRUPY I ZESPOŁY © dr E.Kuczmera-Ludwiczyńska, mgr D.Ludwiczyński.
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Pionierka ogół umiejętności związanych z budowaniem przez harcerzy.
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej.
Spektakl dla dzieci „Serce dziecka”. Cele działań Budowanie i umacnianie wizerunku FSD jako godnej zaufania jednostki pożytku publicznego Integracja lokalnej.
OPERATORZY LOGISTYCZNI 3 PL I 4PL NA TLE RYNKU TSL Prof. zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdańsk, Katedra Polityki Transportowej.
Edward Orlowski ib vogt Polska sp. z o.o. Gmina samowystarczalna energetycznie - mrzonka czy rzeczywistość? „Samowystarczalne gospodarstwo rolne“ greenPower.
Usługi EURES dla pracodawców Doradca EURES – Elżbieta Amulewicz Olsztyn 2010 r. Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie.
Model współpracy NGO – Miasto Łódź Prezentacja projektu partnerskiego Centrum OPUS i Urzędu Miasta Łodzi Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Dr Magdalena Arczewska.  Fundusz Inicjatyw Obywatelskich powstał w 2005 r. w celu pobudzania oraz wspierania rozwoju inicjatyw obywatelskich. W okresie.
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
„Aktywni zawodowo” program promocji zatrudnienia osób z niepełnosprawnością intelektualną i zaburzeniami psychicznymi w Gdyni.
Przyjmowanie i obsługa wniosków LGD Lokalna Grupa Działania Wadoviana 8 września 2009.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Metodologia tworzenia strategii wg Mirosława Gębskiego Euroinvestment.
1 Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny -Lider Lubelskiego Energetycznego Partnerstwa Naturowego Lubelskie Energetyczne Partnerstwo Naturowe Małgorzata Gałczyńska.
Rekomendacje – strategia komunikacji Chiny i Japonia Ze względu na istotne podobieństwa w stylach podróżowania i preferowanych formach aktywności podczas.
ING BANK Faktoring –Jednostkom organizacyjnym Lasów Państwowych oferujemy faktoring krajowy z przejęciem ryzyka wypłacalności odbiorcy (bez regresu, pełny).
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Połączenie towarzystw budownictwa społecznego Opracowano w BNW UMP 2008.
31 maja 2016r. 1 Regionalne badanie nastrojów społecznych wokół UEFA EURO 2012™ Prezentacja wyników badania z mieszkańcami Gdańska, Poznania,
Badanie skuteczności kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych: niemieckim, brytyjskim i francuskim Warszawa, 25 lipca 2012.
Departament Zarządzania Funduszami i Projektami Unijnymi GRUPA ROBOCZA WSPIERAJĄCA PRZYGOTOWANIE KUJAWSKO – POMORSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO.
Poznańska Rada Działalności Pożytku Publicznego Kadencja
Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Lesznie prowadzony przez: Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw.
Kucharz zajmuje się przyrządzaniem różnego rodzaju potraw, dań, itd. Od kilkunastu lat sztuka kulinarna przeżywa swoisty renesans. Często to nie sam lokal,
Projekt Regulaminu Działania Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Działania Powiatowego Urzędu Pracy w Człuchowie na rzecz aktywizacji bezrobotnych Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie.
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
Ogólne uwarunkowania i doświadczenia współpracy z samorządami na terenie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu Konferencja „Współpraca Lasów.
„Zasoby ludzkie są jak zasoby naturalne: są często głęboko zakopane. Musisz ich poszukać, nie leżą zwyczajnie na powierzchni wokoło.” Sir Ken Robinson.
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
Innowacje i konkurencyjność łańcuchów dostaw we współczesnej gospodarce Dr hab. Grażyna Śmigielska, Prof. UEK.
Czy będzie więcej przedszkoli? Placówki publiczne i niepubliczne w Gdańsku kwiecień 2010.
Sesja 6 Planowanie wdrożenia: Mapa Procesu Zmian
European and national traditions in the art of theatre – International Theatre Performance Prezentacja europejskiego projektu teatralnego realizowanego.
1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko „Dla rozwoju infrastruktury.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
„Gdański model aktywizacji społeczności lokalnych” Gdańsk, 27 kwietnia 2009.
Ocena poziomu kompetencji i umiejętności administracji publicznej w zakresie zarządzania rozwojem i kreowania innowacji Urząd Marszałkowski Województwa.
LIDER PROJEKTUPARTNERZY PROJEKTU Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny w Płocku Stowarzyszenie Academia Economica Projekt współfinansowany.
Kryteria formalne specyficzne i kryteria premiujące w ramach konkursu nr RPLU IZ /16 Ewa Pachowska – Kurzepa Departament Wdrażania EFS.
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
ZAKRES I FORMY ZAANGAŻOWANIA LOKALNYCH GRUP DZIAŁANIA WE WDRAŻANIE REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA
Działanie 321 „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej” TARGOWISKA STAŁE Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europejski.
Ideą projektu jest polepszanie jakości życia osób niepełnosprawnych oraz wyrównywanie szans w dostępie do pełnego uczestnictwa w życiu społecznym jak.
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
Kim jesteśmy i co robimy … Polska Izba Żywności Ekologicznej to grupa przedsiębiorców będąca przedstawicielem branży żywności ekologicznej. Naszą misją.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Spotkanie informacyjne pt. „Środa z Funduszami dla osób zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej”
Ogólne pojęcie prawa. Prawa człowieka- zespół praw i wolności, kt ó re przysługują każdemu człowiekowi bez względu na rasę, płeć, język, wyznanie, przekonania.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
CRR ČR, Společný technický sekretariát, Olomouc, ul. Jeremenkova 40B, , | tel.: | fax: +420.
„Łączą nas efekty projektów” – wymagania programowe a doświadczenia po pierwszych naborach w Programie Interreg V-A Polska – Słowacja
Miasto Przyjazne Dzieciom
Zapis prezentacji:

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ Hubert Gonera, landbrand Kielce 07 kwietnia 2016

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ Agenda wystąpienia Trochę teorii  Współpraca partnerska – ale o co chodzi  Dobra kampania – czy istnieje coś takiego Studium przypadków I. Bornholm - Dania II. Food Valley - Włochy III. Genuss Region - Austria 2

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ Partnerstwo to…  To model działania, w którym każdy z partnerów wspólnie dąży do osiągnięcia wspólnego celu  Współuczestniczenie w czymś, bycie partnerem  Równe traktowanie siebie nawzajem

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ Zasady partnerstwa  Podejmowanie skutecznych działań wymaga współpracy przedstawicieli różnych środowisk np.: administracji, NGO, biznesu  Pozwala to na wykorzystanie różnorodnych zasobów, które tworzą efekt synergii  Uzyskanie zwielokrotnionych korzyści dzięki umiejętnemu połączeniu składowych

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ Dobra Kampania promocyjna – czy to jest możliwe?  Warunki konieczne:  Pełne zaangażowanie partnerów w projekt i pomysł na działania  Oparcie o własną działalność i tożsamość produktu  Celujące w korzyści w okresie lat nie miesięcy  Oparte o produkt i w pełni połączone z komercjalizacją 5

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ I. Bornholm - tło projektu i rozpoczęcie  Bornholm – wyspa artystów  Największy przelicznik artystów na km kwadrat  Artyści rozproszeni, warsztaty na terenach peryferyjnych  Sporo prac / pamiątek niskiej jakości 6

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ I. Arts&Crafts Asociation Bornholm – Individualists United 7

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ Trochę Historii  Historia - w 2002 roku artyści i rzemieślnicy działający na Bornholmie stworzyli stowarzyszenie sztuki użytkowej, które nazwali ACAB. Aby się do niego zakwalifikować jako członek, jakość pracy twórcy jest oceniana przez zewnętrzną komisję.  Początkowo 28 członków obecnie 63 8

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ Założenia  Stworzenie sekretariatu w 2002 roku  Zatrudnienie sekretarza na pół etatu opłacanego ze składek członków  W większości działania stowarzyszenia finansują się same  Artyści sami wybierają działania stowarzyszenia w których uczestniczą  Nigdy nie uruchamia się projektu przed zapewnieniem finansowania 9

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ Działania startowe  Pierwsze 3 lata skupione na stworzenie portalu i projektów współpracy  Stworzenie portalu omawiającego historię Bornholmu i sztuki oraz stworzenie podstrony dla każdego z artysty  Objęcie każdego członka komunikacją ekstranetową,  Rewitalizacja budynków handlowych w Hasle na centrum wystawiennicze i galerię 10

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ 2. Wspólne cele i partnerzy  Podkreślenie roli Bornholmu jako obszaru oddanego jakości i estetyce, który inspiruje artystów i gdzie artyści mogą podążać za swoją weną.  Promocja unikatowego wzornictwa wyspy poza jej granicami  Umożliwienie sprzedaży wyrobów na miejscu  Bezpośredni dostęp do turystów 11

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ 2. Wspólne cele i partnerzy Artyści i Rzemieślnicy działający na Bornholmie skupieni w następujących kategoriach:  Ceramika / Szkło / Biżuteria / Tekstylia / Drewno / Inni Ich prace muszą być wykonane ręcznie oraz zaprojektowane przez wytwórcę. Wytwórca musi zamieszkiwać Bornholm i sztuka / rzemiosło musi być jego podstawowym źródłem utrzymania. 12

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ 3. Oferta  Odwiedzenie centrum ekspozycyjnego  Zakupy i zwiedzanie centrum  Możliwość odwiedzenia artysty i poznania jego warsztatu pracy  Zakup oryginalnej sztuki MADE IN BORNHOLM (projekt i wykonanie)  Możliwość odwiedzenia najbardziej kreatywnego obszaru w Dani, który inspiruje artystów 13

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ 4. Narzędzia promocjyjne  Wystawy poza wyspą między innymi w:  Kopenhadze, Berlinie, Barcelonie  Wydanie wspólnej księgi  Strona Interenetowa wspólna i poszczególnych artystów  Wspólna promocja w lokalnych wydawnictwach 14

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ Przykładowe działanie promocyjne  Rewitalizacja budynków handlowych w Hasle na centrum wystawiennicze i galerię  Centrum informacji – wskazówki jak dojechać, profile twórców  Rozsyłanie do warsztatów artystów, możliwość podejrzenia w pracy 15

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ Przykładowe działanie promocyjne  Projekt From Heart to Soul – wspólna księga każdy projektuje stronę, wydano 1500 egzemplarzy i wręczono ją ambasadorom wysypy  Artyści nauczyli się autoprezentacji, a księga trafiła do rąk osób mogących pomóc w promocji wyspy 16

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ Przykładowe działanie promocyjne  Taking Bornholm craft art. Out into the wider word  Londyn, Berlin, Chiny  Wystawy – podniesienie rozpoznawalności  Podnoszenie kwalifikacji – w celu umożliwienia eksportu  Wzrost sprzedaży – poprzez sieć sprzedaży poza wyspą 17

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ II. Food Valley Travel & Leisure Company 18

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ 1. Tło projektu i rozpoczęcie  Podstawa – kulinarne tradycje Parmy i regionu Emilia Romania  Rozpoznawalne na świecie tradycyjne produkty regionalne takie jak szynka parmeńska, parmezan, wino lambrusco, ocet balsamiczny  Brak komercyjnej oferty sprzedażowej  Często stosowany termin „Food Valley” dla prowincji Parmy 19

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ Początki działalności Food Valley  2004 rok – początek działalności  Założenie: współpraca z najlepszymi producentami i dostawcami tradycyjnych produktów regionalnych  Obszar działalności: region Emilia Romania (1 z 20 we Włoszech), prowincje Parma i Reggio Emilia (2 ze 110), miasto Parma  Jedzenie jako główny motyw zwiedzania prowincji i regionu – ale nie jedyny! 20

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ Rozwój działalności  Początkowo tylko tour operator przyjazdowy – obecnie pełni również rolę Destination Managment Company  Rozwój od miasta Parma, przez prowincję Parma, aż po cały region  Obecnie również oferty pobytu w Modenie, Bolonii, Piacenzie i innych miejscowościach regionu 21

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ 2. Partnerzy  Partnerzy samorządowi (np. Gmina Parma, „Regionalny Urząd Konferencyjny”)  Producenci żywności (m.in. Stowarzyszenie Producentów Parmezanu oraz Szynki Parmeńskiej)  Operatorzy atrakcji: Muzeum Ferrari, Stowarzyszenie Zamków Księstwa Parmy i Piacenzy, Szlak Wina i Smaku, Stowarzyszenie Miast Sztuki Regionu Emila Romania  Inni: Izba Handlowa w Parmie, Centrum Outlet Vicenza Village 22

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ 3. Oferty sprzedażowe  Kilkadziesiąt propozycji  Od kilkugodzinnych po 3 dniowe  Lokalny przewodnik podstawowym elementem każdej oferty!  Własny transport  Duża elastyczność – możliwość stworzenia własnego programu pobytu  Oferty „click to buy” na  E-płatności 23

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ Oferty sprzedażowe – przykłady 24

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ 4. Działalność promocyjna  Sprzedażowa strona www po angielsku jako podstawa!  Aktywna obecność na Trip Advisor (certificate of excellence)  Wyjazdy na targi turystyczne (np. ITB)  Study toury dla prasy i mediów (np. niemiecka TV)  Promocja krzyżowa  Media społecznościowe (FB, TT, Insta, 4square, Pinterest) 25

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ III. Austria Genuss Region 26

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ 1. Tło projektu i rozpoczęcie  Austria to spokojny rolniczy kraj  Wiele regionów posiada tradycyjne produkty  Nie były one odbierane jako markowe i nie mogły konkurować z tymi np. ze Szwajcarii 27

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ 1. Tło projektu i rozpoczęcie  W 2003 rozpoczęła inicjatywę górna Austria  W 2008 wdrożono projekt na skalę kraju  W 2013 osiągnięto rozpoznawalność na poziomie 75% 28

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ 2. Wspólne cele i partnerzy  116 regionów w Austrii  3700 licencjobiorców posługujących się marką AGR  Zarządzający Spółka prawa handlowego GRM GenussRegionen Marketing GmbH w partnerstwie z Ministerstwem Życia Austrii  Budowanie marki Austrii opartej o regionalność, autentyczność pochodzenia i tradycji sezonowość  Promocja i sprzedaż najwyższej jakości produktów rolnych i gastronomicznych 29

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ 2. Wspólne cele i partnerzy  111 regionów w Austrii  3700 licencjobiorców posługujących się marką AGR  Zarządzający Spółki z o.o. GRM GenussRegionen Marketing GmbH  Budowanie marki regionów Austrii opartej o regionalność, autentyczność pochodzenia i tradycji sezonowość  Promocja i sprzedaż najwyższej jakości produktów rolnych i gastronomicznych 30

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ 3. Oferta  Sklep online 31

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ 3. Oferta  Sklep online 32

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ 3. Oferta  Współpraca na linii producenci rolni i najlepsze restauracje BOEG.at wskazującej na lokale pracujące na produkcie lokalnym  Mapa Austrii online ze wskazaniem wyróżniających się regionów smakoszowskich w każdym landzie 33

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ 3. Oferta  Mapa Austrii online ze wskazaniem wyróżniających się regionów smakoszowskich w każdym landzie 34

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ 3. Oferta  Dla każdego Genuss Region powiązania i przedstawienie informacji on-line z zakresu:  Produktu kulinarnego i jego historii  Turystyki  Specyfikacji regionu  Producentów lokalnych  gastronomii 35

DOBRE PRAKTYKI PROFESJONALNYCH KAMPANII PRODUKTÓW SIECIOWYCH WE WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ 4. Narzędzia promocyjne  Wydanie przewodnika / prowadzenie strony interenetowej po rekomendowanych restauracjach / zajazdach / oberżach korzystających z produktów lokalnych  Udział w targach turystycznych w Austrii i Niemczech w tym ITB  Wydawnictwa albumowe popularyzujące jakościowe kulinaria 36

Dziękuję za uwagę Hubert Gonera