Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Spektakl dla dzieci „Serce dziecka”. Cele działań Budowanie i umacnianie wizerunku FSD jako godnej zaufania jednostki pożytku publicznego Integracja lokalnej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Spektakl dla dzieci „Serce dziecka”. Cele działań Budowanie i umacnianie wizerunku FSD jako godnej zaufania jednostki pożytku publicznego Integracja lokalnej."— Zapis prezentacji:

1 Spektakl dla dzieci „Serce dziecka”

2 Cele działań Budowanie i umacnianie wizerunku FSD jako godnej zaufania jednostki pożytku publicznego Integracja lokalnej społeczności „Chwila wytchnienia” dla chorych dzieci i ich opiekunów Dotarcie do grup docelowych z informacją o 10 leciu fundacji z wyróżniającymi i zapadającymi w pamięć przekazami Intensywne nagłaśnianie działań PR, m.in. poprzez regularną współpracę z wybranymi mediami, dostarczanie im pretekstu do przygotowania materiałów o FSD

3 Grupy docelowe Bezpośrednia: lokalna społeczność dzieci z wadami serca i ich opiekunowie Pośrednia: media wybrane tytuły prasy kobiecej, lifestylowej, biznesowej, zdrowotna, parentingowa wybrane programy telewizyjne i radiowe Internet/ social media

4 Magia 10 lecia – magia „10” „10” zawsze była uważana za liczbę świętą. Dziesięć to suma palców obu rąk. Ręka symbolizuje pracę i pomoc (wyciągnięcie ręki…) Ręka Mistrzów Kardiochirurgii… Gdy chcemy się uspokoić, liczymy do dziesięciu, gdy chcemy dodać sobie odwagi lub mocy, także liczymy do dziesięciu. Liczba 10 jest końcem samym w sobie, powrotem do środka, nowym punktem startu na ścieżce życia i samospełnienia. LICZBA 10-CZAS, CYKL WIECZNEGO POWROTU Siła liczby 10 działa w następujący sposób. Posyłając nas do punktu wyjściowego, czyli do liczby 1, czyni możliwymi regenerację oraz ponowne narodziny. Pozwala nam na odrodzenie się w nas samych...

5 – dlaczego i w jakim celu? Celem kampanii jest poinformowanie grup docelowych o obchodach 10 lecia pracy Fundacji Serce Dziecka Wyeksponowanie głównego przekazu kampanii: FSD już od 10 lat ….. Całą akcję konstruujemy wokół 10-tki rozumianej jako coś wyjątkowego, ale także magicznego. Podopieczni Fundacji wspólnie z „całym światem” celebrują 10 lecie FSD

6 krok po kroku I etap – przygotowanie scenariusza spektaklu dla dzieci, wybór Artystów, reżysera i zespołu II etap- ustalenie trasy_tour spektakli po Polsce (teatry, sale gimnastyczne, świetlice, centra kultury, szpitale i inne) III etap – przygotowanie wzoru materiałów marketingowych i prasowych cyklicznie wysyłanych do mediów – media relations IV etap- wprowadzenie projektu w fazę reazlizacji V etap – podsumowanie

7 „Serce dziecka” spektakl dla dzieci Nawiązanie współpracy ze znanym polskim scenarzystą, który przygotuje spektakl (sztuka) teatralny dla dzieci. Tematyka spektaklu zostanie przygotowana pod kątem działalności FSD itp. efekt finalny efekt finalny

8 Tour po Polsce Spektakl zostanie wystawiony np. w 10 różnych miejscach/miejscowościach z okazji 10 lecia Fundacji (na deskach teatrów znajdujących się na ich terenie, w świetlicach, w centrach kultury, salach gimnastycznych) Pozyskanie patronów medialnych akcji i partnerów Wstęp na spektakl bezpłatny dla dzieci Niech każde dziecko świętuje z nami nasze 10 lecie! Bo dla nas każde dziecko jest najważniejsze.

9 Dlaczego „sztuka” _charakterystyka sztuki i pięknych rzeczy Bo piękno (działań FSD, ludzkich serc) to sztuka Temat piękna jest istotnym elementem rozważań o sztuce. Piękno jest warunkiem doskonałości i najwyższej sztuki Każdy z nas nosi w sobie piękno. Cała sztuka polega na tym, by umieć je odkryć. Bo piękno na to jest, by zachwycało.... W połowie XVIII w wydawało się, że znaleziono to co łączy sztuki. Pojęcia sztuka piękna po raz pierwszy użył Ch. Batteux w 1747r, wydał książke gdzie użyto sztuki piękne, bo to co łączy sztuki to jest piękno. Od tego momentu sztuka i piękno stały się synonimami.

10 Uwagi nie można kupić, bo nie jest na sprzedaż. Uwagę trzeba zdobyć.

11 Kontakt Agata Brodzka-Kostrzewska PR Manager


Pobierz ppt "Spektakl dla dzieci „Serce dziecka”. Cele działań Budowanie i umacnianie wizerunku FSD jako godnej zaufania jednostki pożytku publicznego Integracja lokalnej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google