Sprawozdanie z realizacji projektu „Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III SP z gminy Charsznica” w szkole podstawowej im. Mikołaja.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Indywidualne zajęcia rewalidacyjne dla uczniów niepełnosprawnych (z orzeczeniami poradni psychologiczno-pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego)
Advertisements

W roku szkolnym 2012/2013 szkoła przygotowała: koła przedmiotowe i zainteresowań z poszczególnych przedmiotów, pomoc psychologiczno-pedagogiczną, indywidualizację
Środki dydaktyczne w edukacji wczesnoszkolnej
Przez wiedzę i kompetencje do sukcesu
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Borkowie
INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH W RAMACH PRACY Z DZIEĆMI
Logopeda: mgr Arleta Jasińska
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH W RAMACH PRACY Z DZIEĆMI O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH Logopeda: mgr Arleta Jasińska.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH W RAMACH PRACY Z DZIEĆMI O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH Terapeuta: mgr Jolanta Sikora.
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Cel główny: W roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej w Pogwizdowie Nowym będzie realizowany projekt „Wyrównuję, doskonalę, poznaję – Program rozwoju.
Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych.
System pomocy dziecku z trud-nościami w czytaniu i pisaniu
POKAZ EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU
Szkoła Podstawowa im. R. Wyrzykowskiego w Bełdowie rok szkolny 2009/2010.
„Dajmy dzieciom skrzydła
PODSUMOWANIE REALIZACJI PROJEKTU „ RÓWNE SZANSE DLA KAŻDEGO”
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Szkoła Podstawowa w Restarzewie
KLUB OPIEKI POZALEKCYJNEJ WSPÓLNA CHATA. Klub Opieki Pozalekcyjnej w naszej szkole istnieje od 1995 r. Jest integralną częścią świetlicy szkolnej. Zajęcia.
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Podsumowanie z realizacji projektu
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Gimnazjum Nr 1 w projekcie „Mały Archimedes”
CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA cel projektu cele szczegółowe zapewnienie każdemu dziecku realizującemu I etap edukacyjny w szkołach podstawowych.
Raport z ewaluacji wewn ę trznej w Zespole Szkó ł Ogólnokszta ł c ą cych w Pacynie rok szkolny 2011/2012r.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
„Mamo, tato mówię po angielsku”
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Podsumowanie realizacji projektu Czym skorupka za młodu nasiąknie… Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I, II, III szkół podstawowych w Gminie.
logopedyczny-prezentacja
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
doświadczenia drogą do wiedzy"
Rozwój umiejętności zawodowych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Nazwa placówki: Przedszkole Miejskie nr 9 im. W. Chotomskiej.
„Lubuska Szkoła Równych Szans”
Witamy w Gimnazjum Nr 3 im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie.
INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW
„Ortograffiti w mojej szkole”
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Zespół Administracyjny Oświaty ul. Akademicka Słubice Tel
Zajęcia logopedyczne w Szkole Podstawowej im. W. Witosa w Górkach
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
„Pomóż swojemu dziecku zrozumieć matematykę”
ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE W ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 W HUMNISKACH
„Nie boję się jutra”. Regularność prowadzonych zajęć i wykwalifikowana kadra zapewniają uczniom możliwość zdobycia rozlicznych umiejętności intelektualnych.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
6-LATEK W SZKOLE „Nie ta­kie ważne, żeby człowiek dużo wie­dział, ale żeby dob­ rze wie­dział, nie żeby umiał na pa­mięć, a żeby ro­zumiał, nie żeby go.
Logopedia w szkole.
EUROPEJSKI DZIEŃ LOGOPEDY Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Zakopanem Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sierockiem Sierockie, r.
ŁÓDŹ ul. OBROŃCÓW WESTERPLATTE 28 Tel
Aktywność pozalekcyjna uczniów szkoły podstawowej Zespół Szkół im. o. Mariana Żelazka w Chludowie Ewaluacja Wewnętrzna rok szkolny 2011/2012.
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
ZESPÓŁ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Klasa matematyczno-przyrodnicza pod patronatem PPWSZ w Nowym Targu
doświadczenia drogą do wiedzy"
Terapia Pedagogiczna Terapia pedagogiczna jest realizowana w formie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, to specjalistyczne działania mające na celu pomoc.
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Zapis prezentacji:

Sprawozdanie z realizacji projektu „Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III SP z gminy Charsznica” w szkole podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Swojczanach

Uczniowie biorący udział w projekcie: Martyna Trzaska, Daniel Baran, Kamil Bogusz, Karol Kruszec, Wiktoria Kałużna, Damian Musiał, Filip Musiał, Gabriela Musiał, Emilia Kruszec, Aleksandra Musiał, Natalia Maj, Martyna Słaboń, Oliwia Kałużna oraz Dyrektor Szkoły mgr Dorota Misiek i mgr Ewa Kowalczyk-Uchto

Projekt realizowany był w formie następujących zajęć: Zajęcia z języka angielskiego prowadząca mgr Alicja Otak Zajęcia logopedyczne prowadząca mgr Urszula Ptak

prowadząca mgr Maria Prędka prowadząca mgr Małgorzata Bogacz Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych prowadząca mgr Maria Prędka Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także z ryzykiem dysleksji prowadząca mgr Małgorzata Bogacz

Tak rozwijaliśmy zainteresowania matematyczne i przyrodnicze: Wycieczka po Polsce. Praca z mapą.

Chłopcy zastanawiają się, którą godzinę wskazują zegary Obliczenia zegarowe. Odczytywanie wskazań zegara w systemach:12i 24 godzinnym. Posługiwanie się pojęciami godzina, pół godziny, kwadrans minuta. Chłopcy zastanawiają się, którą godzinę wskazują zegary

Posługujemy się miarką centymetrową

Zakładamy hodowlę wiosennych kwiatów Zakładamy hodowlę wiosennych kwiatów. Przygotowanie doniczek, wysiew nasion, w dalszej części obserwacja.

Doskonalenie umiejętności liczenia, przewidywania i logicznego myślenia, rozwiązywanie ,przekształcanie i układanie zadań z treścią.

Utrwalenie nazewnictwa kolorów Nauka języka angielskiego to ważna sprawa… Utrwalenie nazewnictwa kolorów

Układanie puzzli - alfabet

Wykonywanie projektu „My town”

Oglądanie bajki w języku angielskim

Gra językowa „Bingo”

Usprawnienie funkcji narządów mowy Doskonalenie percepcji słuchowej Przykładowe ćwiczenia podczas zajęć logopedycznych: Usprawnienie funkcji narządów mowy Doskonalenie percepcji słuchowej

Ćwiczenia prawidłowego toru oddechowego

Ćwiczenia z programem „Mówiące obrazki”

Ćwiczenia prawidłowego toru oddechowego

Ćwiczenia wyrazistej artykulacji głosek

Pokonujemy trudności w czytaniu i pisaniu: Praca z dominem obrazkowym Układanie zdań z rozsypanki wyrazowej Praca z dominem obrazkowym

Praca z programem „Porusz umysł” Loteryjki obrazkowe pomocne w opanowaniu trudnej sztuki ortografii Praca z programem „Porusz umysł”

Praca z programem multimedialnym Układanie zdań z rozsypanek sylabowych

„Talent jest jak kawałek szlachetnego, Ale surowego metalu: Dopiero pilna praca go obrobi I wartość mu wielka nada.” St. Staszic

Projekt pozwolił na szlifowanie talentów, zainteresowań a także wspierał uczniów mających trudności w nauce. Nasza szkoła wzbogaciła swoja bazę dydaktyczną o pomoce, które będą służyły naszym uczniom przez lata. Interesujące zajęcia sprawiły, że uczniowie chętnie i systematycznie na nie uczęszczali, co pozytywnie wpłynęło na ich rozwój intelektualny.

umożliwienie nam uczestnictwa w projekcie Dziękujemy za umożliwienie nam uczestnictwa w projekcie