Empatia Emp@tia empatia.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
© SMWI, 2006 Konferencja UNDERSTAND, Poznań, czerwca 2006 Znaczenie badań nad rozwojem społeczeństwa informacyjnego w nowych regionach UE – perspektywa.
Advertisements

innowacyjna wielkopolska
Norweski Mechanizm Finansowy
Lublin, 5 lipca 2006 r..
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie – Instytucja Wdrażająca komponent regionalny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Oznakowanie projektów
BIURO ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI EUROPEJSKIMI ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO Oddział Integracji Europejskiej, Współpracy z Zagranicą i Promocji „Zasady.
Znakowanie tablic informacyjnych,
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
Rola samorządów województw we wdrażaniu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Janusz Gałęziak Dyrektor Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urząd.
Fundusze europejskie, a rejestry publiczne Gdańsk, dn bezpieczny i skuteczny dostęp do zawartych w nich danych oraz rozwój systemów udostępniania.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI
Warszawa, 19 lutego 2007 r. Agnieszka Suska-Buława
Stanowisko Instytucji Koordynującej NSRO w kwestii prezentowania i akceptacji sprawozdań okresowych z PO/RPO przez Komitety Monitorujące KK NSRO, 17.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Departament Informacji i Promocji Warszawa, 28 czerwca 2007 r. Wytyczne w zakresie informacji i promocji.
Krajowy System Informatyczny (KSI) – rola KSI w kontekście działań kontrolnych i procesu informowania o nieprawidłowościach,
Plan komunikacji PO KL - założenia
1 ZINTEGROWANA STRATEGIA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH I SZKOLENIOWYCH INSTYTUCJI ZARZĄDZAJĄCEJ PODSTAWAMI WSPARCIA WSPÓLNOTY W POLSCE NA LATA
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 02Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007.
INFORMACJA I PROMOCJA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
1 Fundacja Fundusz Inicjatyw niezależna, apolityczna organizacja pozarządowa o charakterze not for profit, propaguje kształcenie ustawiczne, postawy społeczeństwa.
Program Operacyjny KAPITAŁ LUDZKI URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO WYDZIAŁ EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO 19 czerwca 2007 r.
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Rzeszów, 2 sierpnia 2006 r.. Tomasz Orczyk Departament Zarządzania EFS Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Doświadczenia wdrażania Europejskiego Funduszu.
EWALUACJA Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie warmińsko-mazurskim.
Informacja dotycząca pierwszych miesięcy wdrażania Priorytetu VII Promocja integracji społecznej. Wiesława Przybysz Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki.
System ewaluacji polityki spójności w Polsce Doświadczenia i perspektywy Stanisław Bienias Krajowa Jednostka Oceny Rzeszów, 26 listopada 2008 r.
Ministerstwo Polityki Społecznej DEPARTAMENT POŻYTKU PUBLICZNEGO październik – listopad 2005 r.
Tomasz Schimanek Konsultacje październik-grudzień 2005 r.
Skład i rola Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka Działanie 4.2 Patrycja Dukaczewska.
Koncepcje programów operacyjnych na nowy okres programowania
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Narodowa Strategia Spójności
Plan Komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata oraz sprawozdawczość z Planu Komunikacji Jolanta.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wrocław, 9-10 grudnia 2008 r. Przedsięwzięcia z zakresu współpracy międzynarodowej i międzyregionalnej w.
PROCES PROGRAMOWANIA ROZWOJU SPOŁECZNO-GOSPODARCZEGO NA LATA Konsultacje społeczne projektu Strategii rozwoju województwa kujawsko-pomorskiego.
Tytuł Projektu: Absolwent na wagę złota Analiza rynku pracy pod kątem wymagań pracodawców względem potencjalnych pracowników.
Wdrażanie NSRO grudnia 2008 r.. Według danych wygenerowanych z Krajowego Systemu Informatycznego KSI SIMIK od początku uruchomienia.
Stan prac nad projektami dokumentów programowych na lata Konferencja w sprawie ustalenia podziału priorytetów środowiskowych między PO Infrastruktura.
Centrum Kariery i Sukcesu przy OSP w Budziszowie Wielkim Społeczeństwem obywatelskim jest społeczeństwo, w którym istnieją aktywni, myślący o interesach.
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich na lata 2007 – 2013 w Podregionie Północnym Województwa Łódzkiego.
Internet dla zagrożonych wykluczeniem cyfrowym
Plan Działania na lata Priorytet VII Program Operacyjny Kapitał Ludzki Województwa Warmińsko-Mazurskiego 22 listopada 2012 r. Ryn Człowiek –
ABC FUNDUSZY EUROPEJSKICH © Mariola Ciborowska, 11 grudnia 2012.
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Regionalny Plan Działań Informacyjnych i Promocyjnych Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR) dla Województwa Małopolskiego na.
Zielona Góra, 13 listopada 2008r.
Świlcza, r.. Ocena formalna wniosków Ocena merytoryczna wniosków Ocena strategiczna wniosków Wybór projektów do dofinansowania Urząd Marszałkowski.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Aktywni zawodowo Aktywni zawodowo projekt realizowany na podstawie.
Gorzów Wlkp r ORGANIZATOR STOWARZYSZENIE PRACOWNIKÓW SŁUŻB SPOŁECZNYCH KRĄG Organizacja Pożytku Publicznego Urząd Marszałkowski Województwa.
Człowiek najlepsza inwestycja Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
Regionalny Program Operacyjny
Postęp prac w zakresie ewaluacji ex-ante Kujawsko-Pomorskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata Departament Zarządzania Funduszami i.
Wybór przedstawicieli organizacji pozarządowych do Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata
Okres realizacji projektu: –
Przygotowanie MŚP do realizacji ambitnych projektów i wdrażania innowacji w ramach PO Inteligentny Rozwój.
Fundusze unijne system prawny: od Brukseli do regulaminów KM Julia Krzyszkowska Bankwatch/Polska Zielona Sieć Warszawa, 15 lipca 2015.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Podstawa prawna: Obowi.
Departament Rozwoju Obszarów Wiejskich Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich.
MINISTERSTWO ROLNICTWA I ROZWOJU WSIBIURO POMOCY TECHNICZNEJ Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich
Informacja i promocja Agnieszka Srokosz, WST PWT PL-SK.
Promocja i informacja Poznań, r.. Podstawy prawne Rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego.
Projekt: „Wolontariat wart poznania” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lider projektuPartner projektu.
Zasady funkcjonowania Kontraktu Terytorialnego w latach października 2012 r.
Działanie 9.3 Rozwój przedsiębiorczości Wymagania w zakresie wskaźników.
„Promocja projektu w ramach Działania 6.4 PO IG” Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna Wymagania w zakresie wskaźników.
Nowa karta wizualizacji
Zapis prezentacji:

empatia Emp@tia empatia

Działania promocyjne i informacyjne przewidziane dla Projektu Emp@tia Przedstawiciel Konsorcjum Agnieszka Kwietniewska-Śmietana InfoStrategia Krzysztof Heller i Andrzej Szczerba Sp. J. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2. Projekt Emp@tia z punktu widzenia promocji 1. Dokumenty dotyczące promocji projektów finansowanych z Funduszy Unijnych 2. Projekt Emp@tia z punktu widzenia promocji 3. Cele kampanii promocyjnej 4. Beneficjenci kampanii promocyjnej 5. Instrumenty promocji Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

1. Dokumenty dotyczące promocji projektów 1. Dokumenty dotyczące promocji projektów finansowanych z Funduszy Unijnych Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

1. Dokumenty dotyczące promocji projektów finansowanych z Funduszy Unijnych. Poziom UE Rozporządzenie Komisji (WE) nr 1828 z 8 grudnia 2006 r. ustanawiające szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności. Poziom Krajowy Strategia komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013. Wytyczne Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji z dnia 10.06.2010 roku. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

1. Dokumenty dotyczące promocji projektów finansowanych z Funduszy Unijnych. Poziom projektu Plan komunikacji programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007- 2013 z grudnia 2008 r. Ustawa z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, Umowa na przygotowanie Projektu Indywidualnego dla Projektu „Emp@tia - Platforma komunikacyjna obszaru zabezpieczenia społecznego” z dnia 23.12.2008 r. Przewodnik w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 – 2013, dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie programu” z lipca 2010 r. Umowa o dofinansowanie nr POIG.07.01.00-00-020/09-00 w ramach 7 osi priorytetowej „Społeczeństwo informacyjne – budowa elektronicznej administracji" Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 – 2013 zawarta w Warszawie w dniu 25.09.2009 r. wraz z późniejszymi zmianami. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2. Projekt Emp@tia z punktu widzenia promocji Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2. Projekt Emp@tia z punktu widzenia promocji Jednostki Współpracujące Emp@tia Jednostki będące Beneficjentami Projektu Produkty i rezultaty Projektu Beneficjenci pomocy, Przedsiębiorcy, Organizacje pozarządowe Organizacje pozarządowe Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

3. Cele kampanii promocyjnej Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

3. Cele kampanii promocyjnej Cele główne: udostępnienie korzystającym z usług systemów objętych Projektem Emp@tia informacji na temat jego realizacji, stosowanych rozwiązań, terminów udostępnienia nowych e-usług, postępów w realizacji Projektu oraz sukcesów, podniesienie poziomu świadomości obywateli i przedsiębiorców na temat korzyści wynikających z udostępnianych e-usług, kreowanie pozytywnego wizerunku Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, promowanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

3. Cele kampanii promocyjnej Cele operacyjne: uświadomienie odbiorcom kampanii (grupom docelowym Projektu) faktu realizacji Projektu – rozpoznawanie marki, uzyskanie przez odbiorców kampanii ogólnej wiedzy o zakresie i celu realizacji Projektu, identyfikacja przez odbiorców kampanii Projektu po nazwie i logotypie, identyfikacja przez odbiorców kampanii jednostek finansujących i realizujących Projekt, przekazanie odbiorcom kampanii informacji jakie korzyści beneficjent osiągnie dzięki realizacji Projektu, uświadomienie odbiorcom kampanii jak mogą wykorzystać produkty Projektu i w jaki sposób mogą z nich skorzystać. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

4. Beneficjenci kampanii promocyjnej Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

4. Beneficjenci kampanii promocyjnej Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

4. Beneficjenci kampanii promocyjnej Na poziomie centralnym : Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Pełnomocnik Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych, Centralne Zespoły Orzekające o Niepełnosprawności, Organizacje pozarządowe działające w obszarze pomocy osobom niepełnosprawnym, osobom ubogim, kobietom. Na poziome wojewódzkim: Urzędy Wojewódzkie, Urzędy Marszałkowskie, Wojewódzkie Urzędy Pracy, Wojewódzkie Zespoły Orzekające o Niepełnosprawności, Regionalne Ośrodki Polityki Społecznej, Organizacje pozarządowe działające lokalnie na poziomie województwa. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

4. Beneficjenci kampanii promocyjnej Na poziomie powiatu: Starostwa Powiatowe, Powiatowe jednostki pomocy społecznej, Urzędy Skarbowe, Organizacje pozarządowe działające lokalnie na poziomie powiatu. Na poziomie gminy: Urzędy Gminy, Gminne, Miejskie i Miejsko-Gminne Ośrodki Pomocy Społecznej. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

4. Beneficjenci kampanii promocyjnej Beneficjenci ostateczni : Do grupy docelowej, która będzie czerpać korzyści z realizacji Projektu, zaliczyć należy przede wszystkim: ponad 1,5 mln rodzin objętych pomocą społeczną, ponad 2,4 mln rodzin korzystających ze świadczeń rodzinnych, ponad 160 tys. rodzin korzystających z funduszu alimentacyjnego, ponad 4,5 mln osób niepełnosprawnych, ponad 8 tys. urzędów, przedsiębiorców i organizacje pozarządowe, organizujące lub chcące organizować turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

5. Instrumenty promocji Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Charakter INFORMACYJNY kampanii promocyjnej 5. Instrumenty promocji Charakter INFORMACYJNY kampanii promocyjnej Instrumenty promocji: Reklama wizualna (reklama pośrednia) – logotyp Projektu, ulotki, plakaty, tablice informacyjne, papier firmowy, ulotki – informatory, teczki, standy, naklejki, prezentacje. Konferencje (reklama bezpośrednia) – prelekcja, dyskusja, prezentacja, standy, teczki, ulotki – informatory, płyty z prezentacją Projektu. Reklama internetowa (reklama pośrednia) – logotyp Projektu, strona internetowa, prezentacja Projektu, pozycjonowanie i optymalizacja, reklama CPM i CPC. Reklama medialna (reklama pośrednia) – audycje i wywiady radiowe i telewizyjne, artykuły prasowe. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Konferencje ogólnopolskie jednodniowe 5. Instrumenty promocji Konferencje ogólnopolskie jednodniowe Konferencje jednodniowe będą miały charakter spotkań informacyjnych o Projekcie, jego elementach, zakończeniu poszczególnych elementów Projektu oraz całego Projektu. I Konferencja – informacje ogólne o Projekcie, cele, zakres merytoryczny, produkty, rezultaty, beneficjenci, planowane etapy i terminy ich zakończenia. II Konferencja – przypomnienie informacji ogólnych o Projekcie, informacja o zakończonych etapach realizacji Projektu, informacje o współpracy z podmiotami nie będącymi bezpośrednio beneficjentami Projektu. III Konferencja – przypomnienie informacji ogólnych o Projekcie, informacja o zakończonych etapach realizacji Projektu, informacje o współpracy z podmiotami nie będącymi bezpośrednio beneficjentami Projektu. IV Konferencja – przypomnienie informacji ogólnych o Projekcie, informacja o zakończeniu realizacji Projektu, osiągniętych produktach i rezultatach. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Konferencje ogólnopolskie dwudniowe 5. Instrumenty promocji Konferencje ogólnopolskie dwudniowe Konferencje dwudniowe będą miały charakter spotkań tematycznych dla beneficjentów pośrednich działających w obszarach: I Konferencja – temat: obszar zabezpieczenie społeczne w Projekcie. II Konferencja – temat: obszar wsparcia osób niepełnosprawnych. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Konferencje ogólnopolskie dwudniowe 5. Instrumenty promocji Konferencje ogólnopolskie dwudniowe Każda konferencja będzie poświecona jednemu tematowi, omówieniu go w odniesieniu do Projektu, wymianie spostrzeżeń między uczestnikami konferencji. W trakcie konferencji uczestnicy uzyskają informacje ogólne o Projekcie: celach, zakresie merytorycznym, produktach, rezultatach, beneficjentach, etapach realizacji i terminach ich zakończenia. Uczestnicy będą mieli również możliwość dyskusji. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Konferencje regionalne jednodniowe 5. Instrumenty promocji Konferencje regionalne jednodniowe Konferencje jednodniowe regionalne będą miały charakter spotkań tematycznych dla beneficjentów pośrednich działających w obszarach: pomocy społecznej,    wsparcia dla osób niepełnosprawnych, funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych. Każda konferencja będzie poświecona tematowi głównemu, omówieniu go w odniesieniu do Projektu, wymianie spostrzeżeń między uczestnikami konferencji.   Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Konferencje regionalne jednodniowe 5. Instrumenty promocji Konferencje regionalne jednodniowe W konferencjach jednodniowych na poziomie regionalnym będą brały udział jednostki bezpośrednio obsługujące beneficjentów ostatecznych, dlatego bardzo ważnym elementem konferencji będzie omówienie roli tych instytucji w promowaniu Projektu (przekazywanie ulotek BO i informowanie o możliwości skorzystania z rezultatów Projektu). I Konferencja – temat: obszar polityki społecznej w Projekcie. II Konferencja – temat: obszar wsparcia osób niepełnosprawnych, funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Dziękuję za uwagę Przedstawiciel Konsorcjum Agnieszka Kwietniewska-Śmietana InfoStrategia Krzysztof Heller i Andrzej Szczerba Sp. J. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego