Akredytacje Łódzkiego Kuratora Oświaty dla placówki doskonalenia i pozaszkolnych form kształcenia ustawicznego ŁCDNiKP 824/rz Certyfikat ISO 9001 (od 2002)

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jaka jesteś szkoło ? Uczniowie Czy wiesz, jakie zajęcia pozalekcyjne są organizowane w szkole? Tak – 12.
Advertisements

POŁĄCZENIE SIŁ TO POCZĄTEK, POZOSTANIE RAZEM TO POSTĘP, WSPÓLNA PRACA TO SUKCES. HENRY FORD ROLA I ZADANIA DORADCY ZAWODOWEGO W REALIZACJI ZADAŃ EDUKACYJNO-DORADCZYCH.
Wspieranie kariery edukacyjno - zawodowej w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.
1 Mój sposób na efektywną naukę Opracowała: Agnieszka Terebus studentka V roku Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunkach: Pedagogika Zdolności.
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Grażyna Osicka Wspieranie procesu zmian w kształceniu zawodowym i ustawicznym Lublin, 12 września 2014 r.
„Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych”
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Podstawy Przedsiębiorczości Wykład 4h + Ćwiczenia 4h Rafał Paśko PWSW Przemyśl.
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W SOSNOWCU Technikum nr 2 Architektoniczno-Budowlane Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 3 Architektoniczno-Budowlana.
„Bezpośrednie wspomaganie szkół poprzez kompleksowe doskonalenie nauczycieli - drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów Powiatu Tarnowskiego” Realizowany.
PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
Dziecko z zaburzeniami rozwoju w szkole masowej – uwagi praktyczne.
1 Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu EUROPEJSKI FUNDUSZ SPOŁECZNY W RAMACH WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
POWIATOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I PRAKTYCZNEGO W BĘDZINIE ul. I. Krasickiego 17, 42 – 500 Będzin tel , fax www:
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
HR & Personal Branding Diana Sieprawska Co zrobić, żeby wygrać - rzeczy o których nie pomyślałbyś, że są ważne na rozmowie rekrutacyjnej.
SPECYFIKA I CEL KONKURSU W RAMACH PODDZIAŁANIA RPO WP Gdańsk, r. Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata.
MAŁOPOLSKA OFERTA EDUKACYJNA 1 URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLKIEGO Kraków, 2 października 2009 r.
„Kapitał Ludzki” - zasób wiedzy, umiejętności oraz potencjału zawartego w każdym człowieku Kraków, 3 czerwca 2009 r. Projekt współfinansowany przez Unię.
Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Lesznie prowadzony przez: Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw.
Ul. Lermontowa Łódź
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
Czyli Jędrki, Emki i Zuźki. Każdy człowiek ma w sobie wielkie możliwości, musi je tylko odkryć !
… przemy ś lenia pedagogiczne. „Najważniejszym okresem w życiu nie są lata studiowania na wyższej uczelni, ale te najwcześniejsze, czyli okres od narodzenia.
Coaching w poradnictwie zawodowym i edukacji. PLAN Definicja, proces - zmiana Możliwość wykorzystania coachingu w poradnictwie zawodowym i edukacji Model.
Wiem czego chcę!!!.  Każdy z Nas staje przed różnymi wyborami. Jednym z najważniejszych jest wybór ścieżki kształcenia.  Twoja Kariera jest w twoich.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Egzamin Gimnazjalny Podstawa prawna Rozdział 3b Ustawy z dnia r. o systemie oświaty z późniejszymi zmianamiUstawy Rozporządzenie MEN z.
Czy będzie więcej przedszkoli? Placówki publiczne i niepubliczne w Gdańsku kwiecień 2010.
Konferencja nt. „Nowy wizerunek szkół zawodowych w Lublinie i Chełmie – większe szanse na rynku pracy” w ramach projektu współfinansowanego ze środków.
Witamy w Społecznym Gimnazjum w Brzozie Nasze Gimnazjum istnieje od 2003 r. Organem prowadzącym jest Stowarzyszenie Rozwoju Wsi Brzoza i Okolice.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Woli Gimnazjum i co dalej?
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Podstawy przedsiębiorczości wg podręcznika „Z ekonomią na ty” Lekcja 6 – Młody człowiek myśli o przyszłości – wykształcenie, oferta edukacyjna, zawód,
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
Ideą projektu jest polepszanie jakości życia osób niepełnosprawnych oraz wyrównywanie szans w dostępie do pełnego uczestnictwa w życiu społecznym jak.
FIRMA OCZAMI UCZNIA Opracowanie: Krystian Kasprzyk, ucz. kl. II c Gimnazjum nr 7 im. K. I. Gałczyńskiego PROJEKT SZKOŁA – PRACA – PRZYSZŁOŚĆ II edycja.
Dobre praktyki oraz najczęstsze błędy popełniane przez przedsiębiorców r. Piotr Nędzewicz.
Edukacja w badaniach - podstawowe dane Michał Sitek Warszawa,
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO W LUBLINIE Departament Europejskiego Funduszu Społecznego „Możliwości pozyskania funduszy strukturalnych UE.
M Ł ODZI PRZEDSI Ę BIORCZY W ZSP - GIMNAZJUM W BRZE Ź NICY Opiekun: mgr Agata Frączek.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo Augustowskie Centrum Edukacyjne Al. Kardynała Wyszyńskiego Augustów.
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
● Kwartalnik istniejący w wersji elektronicznej i udostępniany bezpłatnie ● Ukazuje się od 2005 roku ● Zespół redakcyjny: Teresa Kosiarek (redaktor naczelny),
Nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej.  Proces zindywidualizowanej edukacji, nakierowany na integralny – obejmujący wiedzę, umiejętności i postawy – rozwój.
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
Aktywny RODZIC.
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Doradzamy - wybieramy zawód
kształcących w zawodach
DOBRY START szkolenia dla usługodawców osób niepełnosprawnych
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
„Bliżej rynku pracy – Zintegrowany System Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego ZIT WOF”
BIZNES DLA SZKÓŁ SZKOŁY DLA BIZNESU
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
DORADCA ZAWODOWY to osoba udzielająca pomocy, w formie grupowych i indywidualnych porad zawodowych, młodzieży i osobom dorosłym w wyborze zawodu, kierunku.
Aktywny RODZIC.
Wspomaganie pracy szkół
Zapis prezentacji:

Akredytacje Łódzkiego Kuratora Oświaty dla placówki doskonalenia i pozaszkolnych form kształcenia ustawicznego ŁCDNiKP 824/rz Certyfikat ISO 9001 (od 2002) Doradztwo zawodowe i przedsi ę biorczo ść - przedsi ę wzi ę cia i dobre praktyki w roku szkolnym 2015/2016 Małgorzata Sienna Kierownik Ośrodka Doradztwa Zawodowego ŁCDNiKP

GodzinaTematWystąpienia Powitanie uczestników konferencji Doradztwo edukacyjno-zawodowe w praktyce Małgorzata Sienna – 13.20Dobre praktyki doradztwa edukacyjno-zawodowego w Gimnazjum nr 40 Iwona Wojtacka - dyrektor Gimnazjum nr – 13.45Poznajemy rynek pracy - projekty Akademii Liderów Kariery - prezentacja projektów uczniowskich Agnieszka Mikina, Maria Wajgner (+prezentacje uczniów) – 13.55Działania doradcze Ośrodka Doradztwa Zawodowego organizowane we współpracy z Publicznym Gimnazjum nr 5 Ewa Wilczyńska – lider WSDE_Z Gimnazjum nr 5 Ewa Koper doradca zawodowy ODZ – 14.02Prezentacja laureata konkursu "O przyszłości marzę teraz" prezentacja Szkoła Podstawowa nr – 14.12Różnorodność form doradztwa edukacyjno- zawodowego Beata Różnowska-Bandurek lider WSDE_Z VIII LO Arkadiusz Trzuskowski doradca zawodowy ODZ – 14.22Konkursy ODZMałgorzata Bartosiak KomunikatBarbara Jakubowska komendant Hufca OHP – 14.30Pytania 14.30Zakończenie konferencjiMałgorzata Sienna

Ośrodek Doradztwa Zawodowego ŁCDNiKP Działania ukierunkowane na efekty

Współpraca z pracodawcami W pracy ważna jest postawa skłonna do ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji i kompetencji. ŁÓDZKI KLASTER EDUKACYJNY

Dni otwarte w andel’s hotel „Giełda Pracy” dla uczniów klas III Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 24

Dni Doradztwa w ramach programu „Uczę się w Łodzi” – współpraca z Wydziałem Edukacji Urzędu Miasta Łodzi 1)20 listopada w Gimnazjum nr 40 2)18 stycznia w Gimnazjum nr 46 3)5 lutego w Gimnazjum nr 5 4)22 marca w Zespole Szkół Samochodowych 5)22 kwietnia w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 20 W ramach dni doradztwa ponad 200 uczniów łódzkich gimnazjum uczestniczyło w doradztwie indywidualnym i warsztatach grupowych

e-doradztwo edukacyjno-zawodowe platforma dla szkolenia w zakresie umiejętności coachingowych dla doradców zawodowych i doradztwa zawodowego dla młodzieży od 17 do 19 lat z metodami coachingu Odkryj swoje możliwości Platforma Polska/ŁCDNiKP-MŁ Bułgaria Francja

e-doradztwo edukacyjno-zawodowe praca grupowa i indywidualna

Wypowiedzi uczniów Jak był pomocny Moduł 1 (Samoświadomość jako część procesu rozwoju)? „Mogłem spojrzeć na swoje możliwości, poprzez poznanie swoich mocnych stron”, „Wiem, że należy skupić się nad rozwojem mocnych stron osobowości”, „Wiem teraz jakie wartości są dla nich ważne, dotychczas się nad tym nie zastanawiałem”, „Rozpoznałam swój wewnętrzny potencjał”. Jak się czujesz po zakończeniu Modułu 2 (Mój kierunek zawodowy)? „Jestem otwarta na poszukiwanie zatrudnienia i informacji o zawodach wokół mnie”. „Jestem zadowolona, otworzyły mi oczy na rzeczy, o których wcześniej nie myślałam, a teraz wiem, na czym muszę się najbardziej skupić”. „Po zakończeniu modułu czuję się jakbym lepiej wiedział czego chcę i jestem pewniejszy siebie”. Czego nowego się nauczyłeś? „Rozeznałam się w swoim otoczeniu, odkryłam jakie są moje możliwości i co mam do zaoferowania pracodawcy”. „Że wokół mnie jest wiele interesujących zawodów. A żeby dokonać dobrego wyboru muszę dobrze poznać siebie i swoje predyspozycje”. „Nauczyłam się jak odkrywać swoje mocne strony w moich umiejętnościach”. „Nauczyłem się jak powinienem analizować moje szanse na uzyskanie zatrudnienia”. Jak był pomocny Moduł 2?  „Moduł 2 był bardzo pomocy i pomógł mi w moich przemyśleniach na temat kierunku zawodowego”.  „Moduł 2 był bardzo pomocny w skali 1-10 pomógł mi na 10 punktów. Upewniłem się, żeby szukać zawodu zgodnego z moimi zainteresowaniami”.

Logowanie na e-platformę kontakt Tel , w

Nie zmuszajmy dzieci do aktywności, lecz wyzwalajmy aktywność, nie każmy myśleć, lecz twórzmy warunki do myślenia. Nie żądajmy, lecz przekonujmy. Pozwólmy dziecku pytać i powoli rozwijajmy jego umysł tak, by samo widzieć chciało. Janusz Korczak Dziękuję za uwagę