Analiza procesów administracyjnych oraz obsługi klientów w Urzędzie Miejskim w Gdańsku w 2009 roku Wydział Polityki Gospodarczej Wydział Obsługi Mieszkańców.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Urząd Miasta Poznania Oddział Funduszy Europejskich Wydział Rozwoju Miasta Urząd Miasta Poznania Oddział Funduszy Europejskich Wydział Rozwoju Miasta Oddział.
Advertisements

Największy potencjał gruntów inwestycyjnych w ofercie ANR Leszek Świętochowski Prezes ANR Warszawa, 15 kwietnia 2015 roku.
Z-ca dyrektora ds. koordynacji wdrażania DEPARTAMENT EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO referat wyboru projektów i informacji - N DYREKTOR DEFS sekretariat.
Zasada i organizacja statystyki publicznej „Cz ł owiek – najlepsza inwestycja”
Budżet Miasta Gdańska na rok Wskaźniki przyjęte w projektowaniu budżetu na rok Realne tempo wzrostu PKB – 3,8% Średnioroczna dynamika cen.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wydział Organizacyjno-Prawny.
Rozwój informatyzacji Rozwój informatyzacji - cele i wyzwania Agnieszka Konkel Konferencja: bezpieczeństwo teleinformatyczne państwa,
Budżet miasta Gdańska na rok 2004 Opracowanie Uchwały Nr XIX/553/04 RMG z dn. 24 stycznia 2004.
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Sytuacja na rynku pracy – bezrobocie na terenie miasta Zawiercie Zawiercie, r.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej.
KOMENDA GŁÓWNA POLICJI REALIZACJA ZMIAN REALIZACJA ZMIAN ORGANIZACYJNO – FUNKCJONALNYCH W POLICJI.
„Program dofinansowania zakupu i montażu odnawialnych źródeł energii ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu”
Urząd Transportu Kolejowego, Al. Jerozolimskie 134, Warszawa, Polityka regulacyjna państwa w zakresie dostępu do infrastruktury na.
Model współpracy NGO – Miasto Łódź Prezentacja projektu partnerskiego Centrum OPUS i Urzędu Miasta Łodzi Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
Organizacja miejskiego transportu zbiorowego na przykładzie Komunikacyjnego Związku Komunalnego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego Przewodniczący Zarządu.
Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy Warszawa, 24 luty 2016 r. Elektroniczny system rekrutacji do gimnazjów na rok szkolny 2016/2017.
Przyjmowanie i obsługa wniosków LGD Lokalna Grupa Działania Wadoviana 8 września 2009.
PAŹDZIERNIK LpParagrafOpis średnia wartość dochodów Skumulowany udział wartości poszczególnych paragrafów dochodów % całości dochodów
ZASADY PRZYSTOSOWANIA NIERUCHOMOŚCI DLA POTRZEB ZABIEGÓW SPECJALNYCH Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa Urzędu Miasta Poznania ul. Karola.
Zmiany dotyczące zasad kierowania uczniów do Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii (MOS) Konferencja dla dyrektorów, doradców zawodowych i pedagogów gimnazjów.
2 UNIA EUROPEJSKA EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO Podsumowanie wdrażania Osi priorytetowej 6 Środowisko przyrodnicze REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY.
Warszawa, Tytuł prezentacji Warszawa, Warszawa, 7 marca 2016 r. ZMIANA USTAWY O TRANSPORCIE KOLEJOWYM.
Wniosek o dofinansowanie projektu w ramach RPO WP na lata wraz z załącznikami Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Departament Zarządzania Funduszami i Projektami Unijnymi GRUPA ROBOCZA WSPIERAJĄCA PRZYGOTOWANIE KUJAWSKO – POMORSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO.
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2013/2014 Senat PG, r. Opracowała:
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
Działania Powiatowego Urzędu Pracy w Człuchowie na rzecz aktywizacji bezrobotnych Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie.
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
Oprac: Wydział Wdarażania Programów UE PFRON 1 Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich Działanie 1.4 „Integracja zawodowa i społeczna osób.
PRZEWODNIK DLA MŁODEGO PRZEDSIĘBIORCY. Co musisz wiedzieć, czyli przydatne pojęcia i informację:
ŁÓDŹ – strategia rozwoju Aleksandra Suszczewicz, Z – ca Dyrektora, Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestora Urząd Miasta Łodzi 19 kwietnia.
Czy będzie więcej przedszkoli? Placówki publiczne i niepubliczne w Gdańsku kwiecień 2010.
ŚLĄSKI ZWIĄZEK GMIN I POWIATÓW ul. Stalmacha Katowice tel.: +4832/ , , fax.: +4832/ , BENCHMARKING – NARZĘDZIE.
SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WYDZIAŁU ARCHITEKTURY STAROSTWA POWIATOWEGO W BIAŁYMSTOKU do 31 sierpnia 2011 roku.
ZBADANIE POTENCJAŁU INNOWACYJNEGO SUBREGIONU RADOMSKIEGO Projekt realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 2.6 Regionalne.
Organizacja, przepisy i procedury Na przykładzie Śląskiego OW NFZ Dr n. med. Z Klosa.
Kontakt w sprawie projektu: dr Tomasz Baran mobile: Płatności gotówkowe w polskich firmach marca 2016.
Bądź Aktywny - Bądź Najlepszy szkolenia oraz specjalistyczne doradztwo dla kadry instytucji pomocy społecznej Projekt systemowy Regionalnego Ośrodka Polityki.
*) WOLNE ŚRODKI jako nadwyżka środków pieniężnych budżetu na koniec 2008 roku, wynikających z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych Budżet – wykonanie.
Działalność konsultantów wojewódzkich zmiany w ustawie o konsultantach w ochronie zdrowia oświadczenia składane przez konsultantów kontrola podmiotów leczniczych.
Analiza systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w Mieście Świnoujście 20 maj 2014 r. 1.
„Korzyści dla inwestorów oraz regionów i gmin z funkcjonowania w Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej” Zielona Góra, Krzysztof.
WYDZIAŁ GEODEZJI, KATASTRU i NIERUCHOMOŚCI Na podstawie art. 12 pkt 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym ( Dz. U. z 2013r. poz. 595.
SPOTKANIE Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI Z TERENU POWIATU GLIWICKIEGO KONKURS OFERT – POWIAT GLIWICKI.
PODSUMOWANIE PRAC KOMISJI DIALOGU OBYWATELSKIEGO PRZY WYDZIALE ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH ROK 2015 Justyna K. Ochędzan Przewodnicząca KDO przy WZiSS Prezes.
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
ŚLĄSKI ZWIĄZEK GMIN I POWIATÓW ul. Stalmacha Katowice tel.: +4832/ , , fax.: +4832/ , BENCHMARKING – NARZĘDZIE.
Jak to z przedszkolami w Piastowie bywało Od Skorupki do Godebskiego.
Zasady realizacji przedsięwzięć OC przez instytucje państwowe, przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne oraz organizacje społeczne działające na.
Gdańsk, 13 maja 2016 r. Koncepcje delimitacji Obszaru Metropolitalnego Warszawy.
Urząd Gminy Pruszcz ul. Główna 33, Pruszcz tel fax
Podstawy prawne planowania przestrzennego w Polsce Wykład I.
WIELKOPOLSKI REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY NA LATA HARMONOGRAM NABORÓW WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE W TRYBIE KONKURSOWYM NA 2016 ROK.
BEZPIECZNA+ Jest to Rządowy program wspomagania w latach 2015–2018 organów prowadzących szkół w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i.
Ustalenia z misji audytowych przeprowadzonych przez Europejski Trybunał Obrachunkowy w ramach PROW w obszarze zamówień publicznych.
INFORMACJA O BEZROBOCIU NA TERENIE POWIATU BIAŁOSTOCKIEGO
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
Wygaśnięcie decyzji art. 162 § 1 kpa
Załącznik nr 1 do zarządzenia Wójta WÓJT
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Finansowanie programu
Nowe regulacje prawne w obszarze bezdomności
Realizacja wskaźników objętych ramami wykonania w ramach
Zmiany społeczno-gospodarcze w subregionach województwa mazowieckiego
w kontekście zobowiązań Instytucji Zarządzającej
Otwarty konkurs ofert na dofinansowanie w roku 2018 zadań własnych realizowanych przez organizacje z udziałem środków zewnętrznych Rzeszów, 8 marca 2018.
w świetle Ustawy „Za Życiem”
Zapis prezentacji:

Analiza procesów administracyjnych oraz obsługi klientów w Urzędzie Miejskim w Gdańsku w 2009 roku Wydział Polityki Gospodarczej Wydział Obsługi Mieszkańców 30 marca 2010 roku

W 2009 roku liczba mieszkańców Gdańska wynosiła osoby * ( w tym kobiet oraz mężczyzn ) Urząd Miejski w Gdańsku zatrudniał w 2009 roku osób ** Wydziały Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz jednostki organizacyjne Miasta Gdańska w 2009 roku wydały ogółem decyzji administracyjnych z upoważnienia Prezydenta Miasta Gdańska oraz zakończyły sprawy w formie innych rozstrzygnięć * mieszkańcy Gdańska zameldowani na pobyt stały według stanu na dzień 31 grudnia 2009 roku (na podstawie danych Referatu Ewidencji Ludności Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Gdańsku), rzeczywista liczba mieszkańców Gdańska według danych Urzędu Statystycznego w Gdańsku na dzień 30 września 2009 roku wynosiła osób ** stan na dzień 31 grudnia 2009 roku

Wydziały Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz jednostki organizacyjne Miasta Gdańska* Biuro Kontroli (BK) Biuro Prezydenta ds.. Sportu i Euro 2012 (BPSiE 2012) Biuro Rady Miasta Gdańska (BRMG) Kancelaria Prezydenta (KP) Wydział Edukacji (WE) Wydział Finansowy (WF) Wydział Geodezji (WG) Wydział Gospodarki Komunalnej (WGK) Wydział Kadr i Organizacji (WKiO) Wydział Obsługi Mieszkańców (WOM) Wydział Polityki Gospodarczej (WPG) Wydział Programów Rozwojowych (WPR) Wydział Skarbu (WS) Wydział Spraw Obywatelskich (WSO) Wydział Spraw Społecznych (WSS) Wydział Środowiska (WŚ) Wydział Urbanistyki, Architektury i Ochrony Zabytków (WUAiOZ) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdańsku (MOPS) Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności (MZON) Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich „Twierdza Gdańsk” (TG) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta na prawach powiatu w Gdańsku (PINB) Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku (PUP) Straż Miejska w Gdańsku (ST) Zarząd Dróg i Zieleni (ZDiZ) Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku (ZTM) * wykaz skrótów użytych w prezentacji

Wydane decyzje administracyjne w latach

Wydane decyzje administracyjne w 2009 roku według wydziałów i jednostek

Najczęściej wydawane decyzje w 2009 roku

Zmiany w liczbie wydanych decyzji w latach zwiększyła się liczba podatników podatku od nieruchomości koniec obowiązkowej wymiany dowodów osobistych oraz mniejsza liczba wydanych dowodów rejestracyjnych i pozwoleń czasowych mniejsza liczba wydanych pozwoleń na budowę (budownictwo mieszkalne) mniej decyzji o dodatku mieszkaniowym – poprawa sytuacji ekonomicznej Gdańszczan wzrost liczby rejestracji bezrobotnych (wzrost stopy bezrobocia) brak uzupełnień w dokumentacji dot. wyłączenia gruntu z wieczystego użytkowania zmiana ustawy o świadczeniach rodzinnych (zmiana okresu zasiłkowego dla świadczeń rodzinnych oraz zmiana dodatku z tyt. rozpoczęcia roku szkolnego wzrost liczby przekształceń prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (zapis ustawowy ograniczający termin składania wniosków do końca 2012 roku) wzrost liczby wydanych zaświadczeń o zmianie wpisu do ewidencji działalności gosp. (obowiązek zmiany kodów PKD)

Odwołania od decyzji wydanych w latach Liczba odwołań do Samorządowego Kolegium Odwoławczego od wydanych decyzji administracyjnych stanowiła 0,42% wszystkich wydanych w 2009 roku decyzji administracyjnych, z tego 41,2% decyzji zostało przez organ II instancji utrzymanych w mocy.

Odwołania od decyzji wydanych w latach w tym 918 odwołań dot. wypowiedzenia opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntu (257* decyzji utrzymanych w mocy przez organ II instancji) w tym 292 odwołań dot. utraty statusu osoby bezrobotnej (275 decyzji utrzymanych w mocy przez organ II instancji) w tym 45 odwołań dot. warunków zabudowy i zzagospodarowania terenu, 23 dot. pozwoleń prace budowlane a 14 dot. pozwoleń na budowę *Samorządowe Kolegium Odwoławcze nie określiło na dzień 31 grudnia 2009 roku terminów rozpraw wszystkich odwołań od wydanych decyzji administracyjnych z upoważnienia Prezydenta.

Decyzje wydane nieterminowo w latach decyzje dotyczące usuwania zieleni - czas obiegu wniosku z kancelarii na biurko pracownika 3-7 dni, zbyt mała obsada kadrowa w stosunku do liczby rozpatrywanych spraw (Wydział Środowiska)

Działalność legislacyjna Prezydenta i Rady Miasta Gdańska w latach

Działalność radnych (zapytania, interpelacje, wnioski Komisji Rady Miasta Gdańska) w latach

Skargi klientów na działanie Urzędu Miejskiego w Gdańsku w latach

Sposób rozpatrzenia skarg w 2009 roku według wydziałów i jednostek * Biuro Kontroli (BK) rozpatruje skargi zlecone w ramach nadzoru i kontroli dotyczące pracy innych Wydziałów Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Wizyty interwencyjne mieszkańców w 2009 roku

Skargi, wnioski i zapytania posłów, senatorów i Rzecznika Praw Obywatelskich w latach

Ocena Urzędu Miejskiego w Gdańsku w ankietach “Opinia o nas” w latach

Ocena wydziałów Urzędu Miejskiego w Gdańsku w ankietach “Opinia o nas” w 2009 roku

Klienci obsłużeni w Zespołach Obsługi Mieszkańców na podstawie biletów numerowych według rodzajów spraw w latach W sumie na podstawie biletów numerowych w 2009 roku obsłużono * osób *podana liczba osób nie obejmuje klientów przyjętych bezpośrednio w Wydziałach Urzędu Miejskiego w Gdańsku; ** niektóre procedury wymagają dwukrotnej obecności klienta w Urzędzie

Klienci umówieni internetowo i telefonicznie według rodzajów spraw w 2009 roku W sumie umówiły się osoby.

Klienci umówieni internetowo i telefonicznie w latach

Klienci umówieni internetowo i telefonicznie według rodzajów spraw w latach

Wykorzystanie furtek internetowych w 2009 roku W sumie z furtek skorzystały 5933 osoby.

Wykorzystanie furtek internetowych w latach Liczba osób korzystających z furtek internetowych: 2007 rok – 4274 osoby; 2008 rok – 5271 osób; 2009 rok – 5933 osoby

Płatności zrealizowane przez Klientów za pomocą kart płatniczych w 2009 roku Zrealizowano 4320 transakcji na ogólną kwotę złotych

Płatności zrealizowane przez Klientów za pomocą kart płatniczych według rodzaju opłaty w 2009 roku Zrealizowano 4320 transakcji na ogólną kwotę złotych