Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Wszechstronne Wykształcenie – Lepsza Przyszłość”
Advertisements

Twórcza gmina – warsztaty muzyczne i fotograficzne w Żuławskim Ośrodku Kultury i Sportu w Cedrach Wielkich r. Projekt realizowany w ramach Osi 4 Leader.
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ”
Generator przyszłości
Projekt „DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY”
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 im. Stefana Garczyńskiego W Zbąszyniu.
POAKCESYJNY PROGRAM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ PROJEKT Równy start w przyszłość – wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży z terenu gminy Zatory.
Działania zrealizowane w roku szkolnym 2008/09 Nowoczesne kształcenie zawodowe – szansa na dobry start Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w.
PODSUMOWANIE REALIZACJI PROJEKTU „ RÓWNE SZANSE DLA KAŻDEGO”
Szkoła Podstawowa w Restarzewie
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Program operacyjny CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Gimnazjum Nr 1 w projekcie „Mały Archimedes”
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
Aktywni Społecznie w Powiecie Bolesławieckim, projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego.
BEZ BARIER DO KARIER ! Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
OFERTA EDUKACYJNA ZS W OSTASZEWIE NA ROK SZKOLNY 2011/2012
Projekt Edukacja przedszkolna szansą na sukces Twojego dziecka Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
„Mamo, tato mówię po angielsku”
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA ! Razem możemy więcej Projekt systemowy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
INFORMATOR SP i G SZONOWICE.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
Podsumowanie realizacji projektu Czym skorupka za młodu nasiąknie… Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I, II, III szkół podstawowych w Gminie.
PROJEKT „MÓJ WYBÓR – MOJA PRZYSZŁOŚĆ” REALIZOWANY PRZEZ
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
ROK SZKOLNY 2011/2012. W klasie realizowany będzie program liceum ogólnokształcącego z przedmiotami rozszerzonymi: język polski wiedza o kulturze język.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
ul. Centralna – 503 Łódź tel tel. kom Szkoła Podstawowa nr 120 im. Konstytucji 3 Maja.
Realizacja projektu Rok szkolny
Projekt realizowany w Zespole Szkół nr 5 im. Józefa Rymera VII Liceum Ogólnokształcące i V Liceum Profilowane w latach
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Gimnazjum Nr 1 w Konstantynowie.
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
Podniesienie jakości oferty edukacyjnej przedszkoli oraz zwiększenie liczby dzieci uczestniczących w edukacji przedszkolnej poprzez: poszerzenie oferty.
Realizacja programu rozwojowego
Gmina Zwierzyn „RÓWNAJ W GÓRĘ”. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównanie.
Wizyta studyjna w Lizbonie - projekt PL1-ESF Jakość nadzoru pedagogicznego i pracy szkoły w programie Zagraniczna Mobilność szkolnej kadry.
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
Zespół Administracyjny Oświaty ul. Akademicka Słubice Tel
Propozycje form szkoleniowych WOM dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na rok szkolny 2014/2015.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
PROJEKT „NAUKOWY ZAWRÓT GŁOWY” REALIZOWANY PRZEZ LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. IWASZKIEWICZA W BRZEZINACH PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Szkoła Podstawowa nr 30 im. rtm. Witolda Pileckiego w Łodzi ul. Rysownicza 1/3 tel Motto szkoły: " Przyjaźnie wymagając,
Oferta edukacyjna na rok szkolny 2016/2017 Gimnazjum nr 6 w Rzeszowie.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
Publiczne Gimnazjum nr 41 im. S. Żeromskiego ul. Bohdanowicza 11 Łódź tel/fax:
Realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie Projekt „Masz Okazję – Pomóż Sobie”
IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich Projekt współfinansowany przez Unię Europejską.
ZESPÓŁ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Zadania Zadania W ciągu dwóch lat szkolnych, tj. 2010/2011 i 2011/2012 realizowano 5 zadań: 1. Zarządzanie projektem. 2. Koło historyczno-geograficzne. 3. Szkolny klub filmowo-teatralny STOP KLATKA 4. Warsztaty muzyczno-językowe 5. Koło języka polskiego 1. Zarządzanie projektem. 2. Koło historyczno-geograficzne. 3. Szkolny klub filmowo-teatralny STOP KLATKA 4. Warsztaty muzyczno-językowe 5. Koło języka polskiego

Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Budżet projektu Budżet projektu Budżet projektu ,00 zł (środki z EFS) 2010 r ,00 zł Budżet projektu ,00 zł (środki z EFS) 2011 r ,00zł 2012 r ,00 zł 2010 r ,00 zł 2011 r ,00zł 2012 r ,00 zł

Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Budżet projektu (EFS) – ,00zł Budżet projektu (EFS) – ,00zł

Liceum w Psarach przepustką do sukcesu W projekcie uczestniczyło 120 uczniów oraz 8 nauczycieli Zrealizowano 648 godzin (zajęcia szkolne wycieczki tematyczne, wyjazdy do kina, teatry, obozy), Wzbogacano szkołę w nowe wyposażenie o wartości ,00zł, Zakupiono drobne pomoce naukowe, materiały papiernicze i artykuły biurowe na kwotę 4 325,00 zł Zrealizowano 648 godzin (zajęcia szkolne wycieczki tematyczne, wyjazdy do kina, teatry, obozy), Wzbogacano szkołę w nowe wyposażenie o wartości ,00zł, Zakupiono drobne pomoce naukowe, materiały papiernicze i artykuły biurowe na kwotę 4 325,00 zł

Liceum w Psarach przepustką do sukcesu poszerzono ofertę edukacyjną Liceum o 5 rodzajów zajęć, Rezultaty twarde: Rezultaty twarde: 75% uczniów szkoły uczestniczyło w wybranej przez siebie formie zajęć, uzyskano pozytywne i dobre wyniki maturalne z przedmiotów realizowanych na kołach zainteresowań przez 100% uczniów (w założeniach było 70%), wyeliminowano roczne oceny niedostateczne i dopuszczające przez uczestników projektu z odpowiedniego przedmiotu. poszerzono ofertę edukacyjną Liceum o 5 rodzajów zajęć, 75% uczniów szkoły uczestniczyło w wybranej przez siebie formie zajęć, uzyskano pozytywne i dobre wyniki maturalne z przedmiotów realizowanych na kołach zainteresowań przez 100% uczniów (w założeniach było 70%), wyeliminowano roczne oceny niedostateczne i dopuszczające przez uczestników projektu z odpowiedniego przedmiotu.

Liceum w Psarach przepustką do sukcesu 30 uczniów zapoznało się z aktualną ofertą teatralno-filmową, poszerzyło wiedzę o kulturze filmowej i teatrze dzięki spotkaniom z ludźmi kultury, Rezultaty twarde cd.: Rezultaty twarde cd.: założono i prowadzono stronę internetową projektu, prowadzono kronikę filmową szkoły, 30 uczniów nabyło umiejętności posługiwania się technologiami multimedialnymi, 25 uczniów nauczyło się czytania z nut i gry na instrumencie muzycznym, zwiększono udział uczniów w konkursach przedmiotowych, wiedzowych wewnątrzszkolnych i zewnętrznych o 10% 30 uczniów zapoznało się z aktualną ofertą teatralno-filmową, poszerzyło wiedzę o kulturze filmowej i teatrze dzięki spotkaniom z ludźmi kultury, założono i prowadzono stronę internetową projektu, prowadzono kronikę filmową szkoły, 30 uczniów nabyło umiejętności posługiwania się technologiami multimedialnymi, 25 uczniów nauczyło się czytania z nut i gry na instrumencie muzycznym, zwiększono udział uczniów w konkursach przedmiotowych, wiedzowych wewnątrzszkolnych i zewnętrznych o 10%

Liceum w Psarach przepustką do sukcesu wyższe kompetencje językowe uczniów, Rezultaty miękkie: Rezultaty miękkie: umiejętność analizy dzieła literackiego i innych form sztuki, zainteresowanie młodych ludzi sztuką wysoką, umiejętność autoprezentacji, umiejętność radzenia sobie ze stresem podczas wystąpień publicznych, zdobycie większej pewności siebie oraz pozbycie się kompleksów ucznia wiejskiej szkoły, zdobycie umiejętności pracy w terenie, posługiwania się sprzętem laboratoryjnym, umiejętność wykonywania zdjęć (także w terenie), wyższe kompetencje językowe uczniów, umiejętność analizy dzieła literackiego i innych form sztuki, zainteresowanie młodych ludzi sztuką wysoką, umiejętność autoprezentacji, umiejętność radzenia sobie ze stresem podczas wystąpień publicznych, zdobycie większej pewności siebie oraz pozbycie się kompleksów ucznia wiejskiej szkoły, zdobycie umiejętności pracy w terenie, posługiwania się sprzętem laboratoryjnym, umiejętność wykonywania zdjęć (także w terenie),

Liceum w Psarach przepustką do sukcesu umiejętność pracy w zespole, Rezultaty miękkie cd.: Rezultaty miękkie cd.: budzenie dumy z własnej historii, również lokalnej oraz walorów środowiska przyrodniczego, kształtowanie aktywnej postawy wobec rzeczywistości, nabycie umiejętności rozwiązywania problemów powstających w kontaktach z rówieśnikami, umiejętność pisania tekstów piosenek i komponowania utworów muzycznych w j. angielskim i niemieckim, umiejętność wykonania skeczu, wzięcia udziału w przedstawieniu szkolnym i prowadzenie uroczystości szkolnej, wystawa prac zrealizowanych na zajęciach. umiejętność pracy w zespole, budzenie dumy z własnej historii, również lokalnej oraz walorów środowiska przyrodniczego, kształtowanie aktywnej postawy wobec rzeczywistości, nabycie umiejętności rozwiązywania problemów powstających w kontaktach z rówieśnikami, umiejętność pisania tekstów piosenek i komponowania utworów muzycznych w j. angielskim i niemieckim, umiejętność wykonania skeczu, wzięcia udziału w przedstawieniu szkolnym i prowadzenie uroczystości szkolnej, wystawa prac zrealizowanych na zajęciach.

Liceum w Psarach przepustką do sukcesu