CROSS-PROMOCJA Batonik MilkyWay+Guma Orbit dla Dzieci

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Matematyka w życiu codziennym
Advertisements

Wolność.
Wzmacniacz operacyjny
Zakupy.
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród uczniów klas: |||c i ||c
Czym różni się radość od miłości?
Ruch fali autorzy: Magda i Marta Pysznik
Genetyczne aspekty w onkologii ginekologicznej
,,W przyjaźni z przyrodą”
Jak efektywnie współpracować z rodzicami
Gatunki dziennikarskie
Arkusz ankiety Cel ankiety Wyniki Wnioski
I PRACOWANIA LALKARSKA
Walk ę matematyczn ą prowadzi ł a z nami pani mgr El ż bieta Maciejewska.
Badanie potrzeb dzieci i młodzieży w środowisku lokalnym
Asystent Faktura. Plan prezentacji 1. Krótka ogólna informacja o programie 2. Licencjonowanie 3. Interfejs programu 4. Modu ł y i funkcje 5. Dostrajanie.
Konkurs EKO-BIURO. Rok 2012 mija pod has ł em anga ż owania si ę naszej placówki w dzia ł ania skoncentrowane wokó ł promocji odnawialnych ź róde ł energii,
PROGRAM AKTYWNOŚCI LOKALNEJ Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
… opowie ść Micha ł a. "Najlepsz ą drog ą do odnalezienia samego siebie jest zagubienie si ę w s ł u ż eniu innym GHANDI.
ROK KAROLA GODULI. Stowarzyszenia Przyjació ł Szkó ł im. Karola Goduli Rudzkie placówki o ś wiatowe, maj ą c na uwadze jak wa ż n ą rol ę odegra ł Karol.
Prawa i obowiązki ucznia
Asystent CRM.
Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości
PROJEKT WIELOSTRONNY CZAS REALIZACJI: 01 SIERPNIA 2009 DO 31 LIPCA 2011 KWOTA DOFINANSOWANIA: EURO.
20 lat wspólnie Dwadzie ś cia lat temu ż ycie było du ż o trudniejsze ni ż dzisiaj. Po ka ż dy towar, nawet najdrobniejszy trzeba było sta ć w kolejkach.
Ko ł o j ę zyka angielskiego. Opiekun: Renata Lewandowska CELE OGÓLNE: Rozwijanie zainteresowa ń i zdolno ś ci j ę zykowych uczniów Rozszerzanie wiadomo.
Klasa 3F mia ł a przyjemno ść uczestniczy ć w zaj ę ciach prowadzonych przez Pani ą Magd ę Ko ł b ę, zorganizowanych przez.
Szkolne Rowerowe Ko ł o Krajoznawczo – Turystyczne PTTK KWADRANS SP – maja 2004 r. odby ł o si ę w naszej szkole uroczyste spotkanie z Prezesem Oddzia.
Przykłady skrzyżowań ze znakami
Zdrowa dieta.
O tym, że fundusze europejskie są doskonałym narzędziem, które pomagają podnosić poziom nauczania i kwalifikacji młodych ludzi, nie trzeba już dzisiaj.
Krajobraz i jego elementy
Debata szkolna w ramach projektu Szko ł a Demokracji - Sejm Dzieci i M ł odzie ż y Przygotowa ł y: Anna K ą siel i Kamila Osóbka.
KODEKS 2.0 Szko ł y Podstawowej w Mi ł aczewie Kodeks 2.0 SP Mi ł czew Poradnik Jak w ł a ś ciwie korzysta ć z Internetu.
Litery z pomara ń czowych pól czytane poziomo dadz ą hasło. Krzy ż ówka.
Niektórzy chcieliby Niektórzy nigdy nie chcieliby dorosn ąć … …pozostaj ą c na zawsze dzieckiem, obracaj ą c si ę w ś wiecie beztroski, rado ś ci i zabawy…
15 maja 2012 roku w naszej szkole odbył si ę pokaz ratownictwa medycznego. Odwiedzili nas ratownicy ze Szpitalnego Oddziału Ratownictwa Medycznego w Tarnobrzegu.
Zaćmienie Słońca.
Asystent Rejestr Umów.
„Kształcenie ponadgimnazjalne”
MODU Ł Klasa III Kszta ł cenie ponadgimnazjalne.
PARK NARODOWY GÓR STOŁOWYCH
MOCNE I SŁABE STRONY NARZĘDZI PLANISTYCZNYCH
Jak można nauczyć korzystania z prawdopodobieństwa.
Młodzi aktywni? Jak zaanga ż owa ć młodzie ż w ż ycie polityczne i społeczne? W kontek ś cie zbli ż aj ą cych si ę wyborów do Europarlamentu.
UŁAMKI ZWYKŁE ?.
Rola opiekuna w Samorządzie Uczniowskim
Równowaga rynkowa.
Pytania warte uwagi:. Powszechnie uwa ż a si ę, ż e jeden nie ma jakiej ś wielkiej wagi, jednak sugeruj ą c si ę znanym przys ł owiem - grosz do grosza.
Dziś Twoje urodzinki ! Usiądź wygodnie i oglądaj ! ;D
„ Ś NIADANIE DAJE MOC” REPORTA Ż Z DZIA Ł A Ń KLASY Ic SZKO Ł Y PODSTAWOWEJ NR 5 INTEGRAZYJNEJ W ZESPOLE SZKÓ Ł INTEGRACYJNYCH NR 1 WE W Ł OC Ł AWKU.
Propozycja cross-promocji – batonik Milky Way z kawą Tchibo
W życiu człowieka dominują trzy formy aktywności – zabawa, nauka i praca. Każda z tych form występuje na każdym jego etapie w zróżnicowanym nasileniu,
ZASADY ZDROWEGO ŻYWIENIA
KLASA 1C I 2A W Palmiarni cz ęść 2. Storczyki urzeka ł y ludzi swym pi ę knem i intrygowa ł y tajemniczo ś ci ą ju ż w staro ż ytno ś ci. S ł owa, którymi.
G ł ówny Inspektorat Weterynarii wrze ś nia 2014r.
Założenia cross- promocji Jak powszechnie wiadomo słodkie upominki oraz prezenty są nieodłącznym elementem każdej rocznicy, urodzin, imienin, świąt oraz.
KIK 34 - Szwajcarsko-Polski Program Współpracy
Katalog samochodowy prawdziwego mężczyzny.
Wtorek 8 listopada Ś NIADANIE DAJE MOC Dzie ń zdrowego ś niadania w klasie II A Publicznej Szko ł y Podstawowej nr 1 w Radomsku.
Szko ł a demokracji Martyna Pankowska 3c Zuzanna G ł ogowska 3c.
8 listopada- DZIE Ń ZDROWEGO Ś NIADANIA W KLASIE III C SZKOŁA PODSTAWOWA NR 28 im. KONSTANTEGO ILDEFONSA GAŁCZYŃSKIEGO Białystok ul. Warmińska 55.
Ś limaki otrzyma ł y miano szkodników, poniewa ż „podjadaj ą ” troch ę z naszych ogródków. To prawda, ale jedz ą te ż ro ś liny, które bardzo szybko si.
KRĘGIELNIA.
Jak si ę zdrowo od ż ywia ć.  Najwa ż niejszym celem zdrowego ż ywienia jest dostarczanie organizmowi wszystkich sk ł adników od ż ywczych w odpowiednich.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Prezentacja lekcji przeprowadzonej w klasie IVD w Szkole Podstawowej nr 85 w Warszawie im. Benito Juareza Rośliny Się Rumienią Beata Krysiak.
REKLAMA. Reklama jest wszechobecna w naszym życiu. Gdy opiera się na rzetelnej informacji, jest użyteczna i potrzebna. Pomaga dokonać wyboru. Często jednak.
Zapis prezentacji:

CROSS-PROMOCJA Batonik MilkyWay+Guma Orbit dla Dzieci Izabella Stypińska-Kosikiewicz

Uzasadnienie wyboru produktów DLACZEGO TE PRODUKTY? Batonik MilkyWay to lekka, mleczna pianka oblana pyszną czekoladą, która pasuje jako przekąska w szkole i w pracy Owocowy smak Gumy do żucia Orbit dla Dzieci i możliwość robienia z niej wielkich balonów zachęca do konsumpcji CEL CROSS-PROMOCJI Sprzedaż batonika z gumą do żucia ma uświadomić rodziców o chęci dbania o zęby ich dzieci przez firmę Mars, ma ich przekonać do zakupu obu produktów w celu zaspokojenia potrzeb dzieci (na słodycze) oraz własnych (dbanie o higienę jamy ustnej ich pociech). Celem jest również rozpowszechnienie świadomości wśród dzieci, aby dbały o własne zęby i pamiętały o regularnym żuciu gumy po posiłku w celu ustabilizowania poziomu Ph w ustach, dzięki czemu zastopują rozwijanie się próchnicy, co jest głównym problemem niechęci do zakupu słodyczy przez rodziców.

Ankieta i jej opis Ankieta została przeprowadzona wśród osób studiujących, którzy posiadają już dzieci. Na cztery pytania odpowiedziało 11 osób (siedem kobiet i czterech mężczyzn). Odpowiedzi różniły się, ale można wyciągnąć z nich odpowiednie wnioski, które potwierdzają ideę zaproponowanej przeze mnie cross- promocji.

Wnioski z ankiety i potwierdzenie słuszności zaproponowanego celu. Dla dziesięciu z jedenastu rodziców na częstotliwość zakupu słodyczy ma wpływ świadomość o chorobie zębów, czyli próchnicy, która jest głównym problemem wśród dzieci. 91% badanych zgodnie potwierdziła, że po przedstawieniu korzyści jakie wynikają z żucia gumy po posiłku, częstotliwość zakupu słodyczy by wzrosła. Sprzedaż batonika i gumy do żucia pozytywnie wpłynie na decyzję zakupu słodyczy dla dziecka, ponieważ i rodzice i dzieci będą świadomi korzyści wynikających jakie daje guma do żucia konsumowana po posiłku, a zwłaszcza po spożyciu słodyczy. Wzrośnie też zaufanie do marki, która ma na uwadze nie tylko wysokie wyniki sprzedażowe, ale również zdrowie swoich klientów.

Wizualizacja produktu cross-promocji Produkt byłby sprzedawany w jednej paczce (baton MilkyWay razem z Gumą do żucia Orbit dla Dzieci) W celu dotarcia do większej ilości konsumentów, można zorganizować akcję promocyjną w szkołach i rozdawać dzieciom darmowe pakiety w jego mini wersji (mini batonik MilkyWay razem z listkiem Gumy do żucia Orbit dla Dzieci)