Najciekawsze inwestycje w rejonie nowosądeckim, prezentowane przez uczniów II LO w Nowym Sączu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Advertisements

Generator przyszłości
Człowiek – Najlepsza inwestycja
Województwo Podkarpackie
VI Gliwickie Forum Oświatowe Środki unijne dla oświaty
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
"Nowoczesny Nauczyciel
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Projekt „DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY”
VI Posiedzenie Podkomitetu Monitorującego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Województwa Warmińsko-Mazurskiego 8 października 2009 r. Olsztyn Organizacja.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Pracownie informatyczne
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Szkoła nie musi być zamknięta. Realizacja polityki oświatowej w Opolu. Centrum Nauk Przyrodniczych przy PG nr 6, jako przykład zagospodarowania budynku.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
EDUKACJA SKUTECZNA, PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Ministerstwo Edukacji Narodowej EDUKACJA SKUTECZNA PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Przykłady dobrej praktyki Opracował:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Mała gmina - wielkie perspektywy!
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Konferencja inaugurująca projekty realizowane przez Ośrodek Wsparcia w Lipniaku: „Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w.
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
Oświata na terenie Gminy Czernice Borowe
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekty edukacyjne z języka angielskiego. W terminie od r. do r. uczniowie szkół przystąpili do realizacji dwóch projektów edukacyjnych.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
BEZ BARIER DO KARIER ! Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkoła Równych Szans.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
3 Tablice interaktywne wraz z rzutnikami oraz laptopami. 2 pracownie komputerowe ( 10 i 20 stanowisk) oraz w najbliższym czasie sala na 15 stanowisk.
Podsumowanie realizacji projektu Czym skorupka za młodu nasiąknie… Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I, II, III szkół podstawowych w Gminie.
Przez niemal pięć lat – od 1 maja 2009 r. do końca grudnia 2013 r. – Ochotnicze Hufce Pracy realizują projekt współfinansowany przez Unię Europejską w.
Człowiek najlepsza inwestycja Kreatywny absolwent na rynku pracy Pułtusk, 21 I 2011 r. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
„Szkolne Centrum Nauki”
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
NASZA WIEDZA - NASZA PRZYSZŁOŚĆ okres realizacji projektu 01 styczeń 2011r. – 30 grudzień 2012r.
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
PROJEKT FINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROEJSKĄ ORAZ MIASTO BYDGOSZCZ AKTYWNY W SZKOLE – TWÓRCZY W ŻYCIU PRIORYTET IX, PODDZIAŁANIE
Wiedza i umiejętności drogą do kariery uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim Górowo Iławeckie 27 października 2013roku.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat płocki otrzymał ponad.
Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat przasnyski otrzymał
Szymanik Elżbieta Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat sochaczewski.
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
Gmina Zwierzyn „RÓWNAJ W GÓRĘ”. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównanie.
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
Szymanik Elżbieta Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat ciechanowski.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków z Europejskiego Funduszu Społecznego „UCHRONIĆ OD ZAPOMNIENIA” Publiczne Gimnazjum im.
Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat sierpecki otrzymał ponad.
Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat gostyniński otrzymał.
Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat żyrardowski otrzymał.
PROJEKT „NAUKOWY ZAWRÓT GŁOWY” REALIZOWANY PRZEZ LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. IWASZKIEWICZA W BRZEZINACH PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
Sale lekcyjne J. angielski Geografia Historia Informatyka Muzyka J. polski.
Europejski Fundusz Społeczny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata
INFORMACJA o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Kartuzy, w roku szkolnym 2015/2016 w tym o wynikach sprawdzianów i egzaminów w szkołach, których.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zapis prezentacji:

Najciekawsze inwestycje w rejonie nowosądeckim, prezentowane przez uczniów II LO w Nowym Sączu

Projekt, którego celem jest stworzenie nowoczesnego systemu pracy z uczniami zdolnymi w województwie małopolskim. Ok. 16 tysięcy uczniów zostało objętych programem. DiAMEnT powstał w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Koszt projektu wynosił 22 miliony i został w całości sfinansowany przez Unię Europejską.

SQMA SQMA to inaczej Sądecki Klub Młodzieży Aktywnej. Fundusze potrzebne na jego działalność w znacznej części pochodzą z pieniędzy unijnych. Głównym organizatorem i realizatorem całego przedsięwzięcia jest Zespół Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu. SQMA należy do projektu systemowego pod nazwą Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Karpaty OFFer – Międzynarodowy Multimedialny Festiwal Sztuki Karpaty OFFer – Międzynarodowy Multimedialny Festiwal Sztuki Środki na jego realizację zostały pozyskane w 50% z Funduszu Europejskiego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata Wartość projektu zł, wartość wsparcia ze środków UE w kwocie zł. Projekt ten ma na celu przedstawienie, różnorodnej kultury i sztuki wywodzącej się z regionu Karpat poprzez muzykę, teatr, performance itp. Realizowany jest głównie na terenie małopolski, ale również kilka wydarzeń odbywa się poza jej granicami

Szansa dla dzieci z Bączej Kuniny Program Operacyjny Kapitał Ludzki obejmujący rozwój, wykształcenie i kompetencje na obszarach wiejskich. Ma on na celu lepszy start – wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży – tu konkretnie wsi Bącza Kunina (Gmina Nawojowa). Cały projekt skonkretyzowano do kształcenia w kierunku matematyki oraz nauki pływania – rozwój fizyczny. Każda grupa uczestniczyła w 30. godzinach lekcyjnych zajęć matematycznych i 30. godzinach lekcyjnych zajęć na basenie.

Projekt współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, skierowany był do uczniów Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Łabowej i realizowany przez Gminę Łabowa. Jego celem było wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z terenów wiejskich. W ramach projektu przeprowadzono 1632 godziny zajęć indywidualnych z uczniami, 228 godzin warsztatów z technik uczenia się, 456 godzin warsztatów matematyczno- przyrodniczych, 456 godzin warsztatów z zakresu przedsiębiorczości, 228 godzin warsztatów humanistycznych. Zawodowa przyszłość Zawodowa przyszłość

RENOWACJA KOŚCIOŁA ŚW. JANA CHRZCICIELA W JAWORKACH Parafia rzymskokatolicka w Szachtowej uzyskała dotacje unijne na renowację dwóch kościółków. Udało się to na mocy Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Słowacja. Jednym z nich jest dawna prawosławna cerkiew, obecnie kościół rzymskokatolicki pod wezwaniem św. Jana Chrzciciela w Jaworkach.

UE dla najmłodszych W Mystkowie powstało wyczekiwane przez wszystkich przedszkole. Stało się to dzięki projektowi realizowanemu od r. do r. na terenie gminy Kamionka Wielka - Raj przedszkolaka 2. Jest on współfinansowany przez Unię Europejską i udział w nim jest bezpłatny. Środki pochodzą z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitału Ludzkiego. Ma na celu upowszechnienie edukacji przedszkolnej oraz wyrównanie szans edukacyjnych dzieci z terenu gminy Kamionka Wielka wobec ich rówieśników z miast. Utworzono więc przedszkole Faustynka.

Aktywnie w przyszłośćAktywnie w przyszłość Publiczne Gimnazjum w Nawojowej tak jak 17 szkół z powiatu nowosądeckiego od 1 stycznia 2011 do końca 2012 roku bierze udział w Projekcie Aktywnie w przyszłość realizowanym przez Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Inicjatywa ta przede wszystkim ma na celu wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z mniejszym dostępem do nauki. W ramach przedsięwzięcia zorganizowano nowoczesne wyposażenia szkół: sale komputerowe, pracownie językowe, tablice interaktywne wraz z rzutnikiem, radiomagnetofony, kamery cyfrowe, oprogramowania dla komputerów oraz przeznaczono fundusze na materiały dydaktyczne dla szkół oraz wydatki na zatrudnienia nauczycieli.

Wybieram eFizykę Wybieram eFizykę Projekt Wybieram eFizykę współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Rozpoczynający się w marcu 2011r., a kończący przed maturą 2013 r. Program stworzony dla klas pierwszych szkół ponadgimnazjalnych 3-letnich oraz drugich klas szkół ponadgimnazjalnych 4- letnich całej Polski. Nowoczesny program łączący zajęcia z nauczycielem, spotkania z wykładowcami uczelni technicznych oraz kurs e-learningowy.

Mała Emilka,,Mała Emilka- utworzenie punktu przedszkolnego w wiejskiej gminie Grybów współfinansowany jest z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przedszkole w Stróżach zostało otwarte roku. Dzieciaki mogą korzystać z zajęć z dogoterapii oraz hipoterapii, zajęć z logopedą, rytmiki, języka angielskiego, religii oraz zajęć na basenie. Budynek jest kompleksowo wykończony i wyposażony w bezpieczne mebelki, kolorowe zabawki czy gry edukacyjne. Kadra to osoby wykształcone, które zapewniają maluchom dużo zabawy, a także edukację, bezpieczeństwo i pomoc.

MIASTECZKO GALICYJSKIE Miasteczko Galicyjskie stanowi rekonstrukcję Nowego Sącza z przełomu XIX i XX wieku. Miasteczko powstawało od 2005 roku, a otworzone zostało 23 października 2010 roku. Budowa Miasteczka kosztowała ponad 24 miliony złotych, z czego dofinansowanie wynosiło prawie 13,5 miliona złotych-w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (prawie 8 milionów złotych) oraz w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (5,5 miliona złotych)

"Lepsza edukacja - lepszy start Projekt edukacyjny realizowany w Gimnazjum w Tęgoborzy. Czas realizacji: od r. do r. Projekt ten współfinansowany jest w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Jest on skierowany do gimnazjalistów w celu zwiększenia ich szans edukacyjnych, w szczególności poprawy wyników w nauce, wyeliminowania dysfunkcji oraz poszerzania swojej wiedzy. Uczniowie mogą spełniać te zamierzenia na kółkach dydaktyczno- wyrównawczych z chemii, fizyki, matematyki, języka polskiego i angielskiego. W ramach Projektu prowadzone są kluby zainteresowań i zajęcia warsztatowe np: Klub Miłośników Gier Logicznych i Strategicznego Myślenia, Klub Młodego Ekologa, Akademia Przyjaciół Kultury i Sztuki, Klub Miłośników Fotografii Cyfrowej, Klub Grafika Komputerowego.

Dnia 6 listopada 2010 roku nastąpiło uroczyste otwarcie Małopolskiej Galerii Sztuki Na Bursztynowym Szlaku w Nowym Sączu. Projekt kosztował ,28 zł, z czego został dofinansowany z Unii Europejskiej z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego o kwotę ,64 zł. Budynek służy do działalności ekspozycyjnej, dydaktycznej, artystycznej i reprezentacyjne Na Bursztynowym Szlaku

Rożnowioki Gmina Ośrodek Kultury w Gródku n/Dunajcem otrzymała dofinansowanie w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju na zadanie: Nasze korzenie- zakup strojów i warsztaty dla zespołu regionalnego Rożnowioki. Zespół Regionalny Rożnowioki został założony przy Wiejskim Domu Kultury w Rożnowie. Całkowita wartość projektu wynosi ,16 zł. Efektem projektu jest 12 strojów ludowych dla zespołu według specyfiki dla stroju regionalnego Pogórza, oraz zorganizowanie sześciomiesięcznych warsztatów dla zespołu.

Projekt jest realizowany w 30 szkołach ponadgimnazjalnych na terenie województwa małopolskiego i podkarpackiego. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – PO Kapitał Ludzki. II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Nowym Sączu- w roku szkolnym 2011/2012 uczestniczyło w fazie testowej tego projektu. 10-osobowy zespół uczniów z klasy drugiej pod opieką pani Iwony Szypuły realizował poszczególne zadania, tworząc wirtualną firmę na platformie edukacyjnej projektu Krok w przedsiębiorczość

Wybieram eFizykę Wybieram eFizykę II Liceum im. Marii Konopnickiej w Nowym Sączu bierze udział w projekcie Wybieram eFizykę. Program współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzk i. Dwudziestoosobowa grupa uczniów prowadzona jest przez nauczyciela fizyki mgr Grzegorza Kornasia. Projekt realizowany w formie blended learningowej ( z ang. nauczanie komplementarne),czyli nowatorska forma kształcenia przy użyciu technologii mediów elektronicznych