Projekty edukacyjne realizowane w naszej szkole Pracownie komputerowe dla szkół 2008komputerowe dla Zaczarowany świat Wesołe sztubaki ROK SZKOLNY 2009/2010.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Pracownia Komputerowa                                                                                               
Advertisements

Realizacja programów rządowych Radosna Szkoła i Wyprawka szkolna.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna na terenie Gimnazjum nr 18
Wyrównywanie szans edukacyjnych
PROGRAM ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR
II ROK Rozwijanie wrażliwości muzycznej małego dziecka.
Szkoła nie musi być zamknięta. Realizacja polityki oświatowej w Opolu. Centrum Nauk Przyrodniczych przy PG nr 6, jako przykład zagospodarowania budynku.
Edukacja z myślą o przyszłości Idee na nowy rok szkolny 2008/09 … i dalej Tarnobrzeg 26 sierpnia 2008r.
EDUKACJA SKUTECZNA, PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Ministerstwo Edukacji Narodowej EDUKACJA SKUTECZNA PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Przykłady dobrej praktyki Opracował:
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
Szkoła Podstawowa im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Priorytet 2 Podlaskiego Kuratora Oświaty
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Roman Sowa Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Kielcach
„Zabawa jest nauką, nauka zabawą. Im więcej zabawy, tym więcej nauki”
XI Liceum Ogólnokształcące im. K.I.Gałczyńskiego w Kielcach
Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Mała gmina - wielkie perspektywy!
Droga do sukcesu Projekt Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego dofinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Szkoła Podstawowa w Restarzewie
* ZAUŁEK ŚWIETLICOWY * Harmonogram pracy świetlicy.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
KLUB OPIEKI POZALEKCYJNEJ WSPÓLNA CHATA. Klub Opieki Pozalekcyjnej w naszej szkole istnieje od 1995 r. Jest integralną częścią świetlicy szkolnej. Zajęcia.
Uczniowie i nauczyciele wykorzystują TI w projektach realizowanych wspólnie z partnerami w Polsce i za granicą.
Gimnazjum w Okonku 2008 Wyrównywanie szans edukacyjnych.
Termin realizacji – 20 miesięcy
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt "Mamo! Tato! Wyrosłem z przedszkola" realizowany jest w ramach zadania publicznego pn. Realizacja szkolnych projektów promujących przyjazną adaptację.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
Rola biblioteki szkolnej w organizacji czasu wolnego uczniów jako formy przeciwdziałania zagrożeniom Łańcut,
Edukacja informatyczna w naszej szkole Beata Skowrońska.
GIMNAZJUM NR 4 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Zjednoczonej Europy w Lesznie Nous sommes autant d'hommes que de langues que nous connaissons Ile języków.
Podstawa Programowa Wychowania Przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zajęcia pozalekcyjne i inicjatywy społeczności lokalnej
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
KALEJDOSKOP SZANS KALEJDOSKOP MOZLIWOŚCI Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze Jelenia Góra r.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
Jak wykorzystujemy technologię informacyjną w procesie dydaktyczno – wychowawczym w kształceniu zintegrowanym?
Podniesienie jakości oferty edukacyjnej przedszkoli oraz zwiększenie liczby dzieci uczestniczących w edukacji przedszkolnej poprzez: poszerzenie oferty.
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Realizacja programu rozwojowego
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
MAŁGORZATA STEFANIAK KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. WIOSNY LUDÓW W KSIĄŻU WIELKOPOLSKIM
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 6 W ŁODZI. Szkoła mieści się w pięknej, secesyjnej kamienicy w samym sercu miasta. Usytuowanie:
Wejrowò, 21 czerwińca 2017 r..
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
CELE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I – III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DOBRY START PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W JORDANOWIE ŚLĄSKIM.
„Równe szanse dla wszystkich”
„ Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Zapis prezentacji:

Projekty edukacyjne realizowane w naszej szkole Pracownie komputerowe dla szkół 2008komputerowe dla Zaczarowany świat Wesołe sztubaki ROK SZKOLNY 2009/2010 Program Program Radosna SzkołaRadosna

W czerwcu 2008 roku nasza szkoła otrzymała 10 stanowiskową nową pracownię, zarządzaną przez serwer w oparciu o system SBS. Oprócz komputerów stacjonarnych w zestawie znajdował się również komputer przenośny – notebook, projektor multimedialny, drukarka laserowa czarnobiała oraz skaner koszt całości pracowni wyniósł ,00

Wszelkie działania podjęte w programie miały na celu : Kształtowanie podstawowych umiejętności życiowych, szczególnie w zakresie komunikowania się, krytycznego i twórczego myślenia oraz budowanie poczucia wartości młodego pokolenia, Wspieranie harmonijnego rozwoju dzieci i młodzieży poprzez kształtowanie zainteresowań, uzdolnień, rozwijanie talentów i twórczego pokolenia poprzez interesujące i niekonwencjonalne formy i metody pracy z wykorzystaniem atrakcyjnych pomocy i materiałów kształtujących wyobraźnię dzieci. Zajęcia były realizowane w czasie pozalekcyjnym. Zajęcia w ramach poszczególnych kół odbywały się w wymiarze 2 godzin tygodniowo I Kraina myśli i słowa - w zajęciach brali udział uczniowie pragnący rozwijać swoje zdolności i umiejętności posługiwania się językiem ojczystym oraz językami obcymi, rozwijanie zainteresowań przeszłością swojego regionu i kraju. Zajęcia te wzmocniły poczucie tożsamości narodowej uczniów oraz nawiązywanie kontaktów międzyludzkich, i wpłynęły znacznym stopniu umiejętności komunikacyjne uczestników. II Kraina myśli i czynu – skupiła uczniów zainteresowanych matematyką,informatyką, przyrodą, zdobyczami nowoczesnej techniki, Na zajęciach uczniowie w sposób empiryczny poznawali środowisko naturalne i prawa przyrody. Zajęcia te kształciły umiejętność zastosowania wiedzy w praktyce jak również rozbudziły zainteresowania matematyczno przyrodnicze. III Kraina poszukiwaczy i zdobywców – zajmowali się poszukiwaniem nowych,oryginalnych form zdobywania wiedzy i umiejętności. W czasie zajęć uczniowie uczyli się jak aktywnie i z pożytkiem dla zdrowia można spędzić czas wolny.

IV Kraina pieśni i muzyki – skupiała uczniów zainteresowanych folklorem, tradycją regionu, patriotyzmem. Zgromadzeni tu uczniowie brali udział w warsztatach kształcących emisję głosu, rytmiki, zajęcia wyrabiając pewność siebie, opanowywanie tremy itp. Zajęcia te dały szansę dzieciom z różnymi dysfunkcjami na prawidłowy rozwój i podniosły ich samoocenę. Ze względu na brak możliwości wzięcia udziału w przedstawieniu teatru lalki związanej z brakiem wolnych miejsc na przedstawienia w m-cu listopadzie i w grudniu uczniowie wyjechali do kina na film Piorun. Ze względu na opóźniony czas wydania decyzji o dofinansowaniu wystąpiło wyjazd do filharmonii i do kina odbył się 8 grudnia, a nie jak planowane było w harmonogramie w ostatniej dekadzie listopada Do celu realizacji tego projektu została zakupiona do szkoły kamera wideo. Całkowity koszt projektu to 9 900,00 zł

Wyrównanie wiedzy i umiejętności wspieranie harmonijnego rozwoju dzieci i młodzieży poprzez kształtowanie zainteresowań, uzdolnień, umiejętności, rozwijanie talentów i twórczości młodego pokolenia oraz umiejętności uczestniczenia w kulturze. Organizowanie wycieczek edukacyjnych do instytucji kultury, połączonych z warsztatami kształcenia umiejętności artystycznych, naukowych, turystycznych młodego pokolenia, zwiększenie liczby zajęć edukacyjno-opiekuńczych dla dzieci w wieku przedszkolnym; wzmocnienie funkcji wychowawczej i opiekuńczej szkoły, rodziny oraz środowiska lokalnego skierowanej do dzieci realizujących przygotowanie przedszkolne oraz uczących się w klasach I-III szkoły podstawowej wyrównywanie szans edukacyjnych, kulturowych i społecznych uczniów niepełnosprawnych. wprowadzenie rozwiązań zwiększających efektywność kształcenia i wychowania, z uwzględnieniem małych dzieci, kształtowanie podstawowych umiejętności życiowych, szczególnie w zakresie komunikowania się, krytycznego i twórczego myślenia oraz budowania poczucia wartości młodego pokolenia, Zajęcia będą realizowane w czasie pozalekcyjnym. Zajęcia w ramach 3 klubów będą się odbywać w wymiarze 2 godzin tygodniowo. Zajęcia będą prowadzone przez nauczycieli wych przedszkolnego, kształcenia zintegrowanego, muzyki logopedy, oraz terapii zajęciowej Klub wesołe nutki – będzie się zajmować wyrabianiem słuchu, emisji głosu, oraz wyrabiać sprawność fizyczną wyrabiać będzie postawy dbałości o własną sylwetkę i zdrowie fizyczne Klub wesoły pędzelki – zajmować się będzie zagadnieniami sztuk pięknych wykorzystując różne techniki malarskie kształtować będzie u uczniów wrażliwość na piękno, wyrabiać umiejętności manualne. Klub wesołe teatrałki - zajmować się będzie kształceniem językowym, kształtować będzie umiejętność poprawnej wymowy, dykcji, ćwiczeniem pojemności pamięciowej. Organizowanie wycieczek edukacyjnych do instytucji kultury, obiektów turystycznych i innych miejsc związanych z programem, połączonych z warsztatami kształcenia umiejętności artystycznych, naukowych, turystycznych młodego pokolenia, W ramach zajęć będą organizowane konkursy plastyczne quizy, wystawy i inscenizacje Całkowita kwota projektu to 6 500,00 zł

Klasa I w tym roku rozpoczęła edukację opartą o nową podstawę programową, która zakłada,że dzieci bawiąc się uczą.Aby stworzyć uczniom jak najlepsze efekty kształcenia na tym etapie szkoła pozyskała 5 895,00 zł na zakup zabawek dydaktycznych do klasy I Miejsce do zabawy wydzielone z części klasy