Publiczne Gimnazjum im. ks. kard. St. Wyszyńskiego w Lubichowie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Legnica 4 października 2011r. Jelenia Góra 5 października 2011r. Wałbrzych 6 października 2011r. Wrocław 11 października 2011r. Opole 7, 12 października.
Advertisements

TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Generator przyszłości
Uczniowie niepełnosprawni w szkołach województwa dolnośląskiego
Projekty realizowane w ZSP nr 2 w Siedlcach współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
KONFERENCJA METODYCZNA pod hasłem Diagnostyka i ewaluacja - konieczność czy potrzeba?  Organizatorzy: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie Miejski.
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Uwagi i wnioski wynikające z nadzoru pedagogicznego nad szkołami i przedszkolami w roku szkolnym 2008/2009 Słupsk, 26 sierpnia 2009 r. DELEGATURA w Słupsku.
Prezentacja przygotowana przez zespół badawczy przy CKE pod kierunkiem dr R.Dolaty PRIORYTETY POMORSKIEGO KURATORA OŚWIATY w roku szkolnym 2008/
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna na terenie Gimnazjum nr 18
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.
INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA
Istnieje coś rzadszego od talentu - talent do tego, by dostrzec talent. … Elbert Hubbart.
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
R A P O R T Z E W A L U A C J I OBSZAR : 2. Procesy zachodzące w szkole. Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w szkole koncepcji.
Liceum Ogólnokształcące
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum - Zespoły przedmiotowe analizują Testy na wejściu i wyniki egzaminu zewnętrznego - Dokonują ewaluacji,
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Informacje ogólne Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r w sprawie warunków i sposobie oceniania, klasyfikowania.
Ewaluacja innowacji pedagogicznej realizowanej w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2009/2010 Maków GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE Hanna Głuszek Krystyna Strzemińska.
Badanie przeprowadzone W październiku 2012
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2013r
Rodzice i nauczyciele; płaszczyzna porozumienia
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Pustkowie.
SPOTKANIE Z RODZICAMI OGÓLNE INFORMACJE O SPRAWDZIANIE Data sprawdzianu – 8 kwietnia 2008 roku Czas pracy – 60 minut Liczba punktów do uzyskania.
Raport z ewaluacji wewn ę trznej w Zespole Szkó ł Ogólnokszta ł c ą cych w Pacynie rok szkolny 2011/2012r.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy.
Zasady rekrutacji do XLVI Liceum Ogólnokształcącego im
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu nakielskiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów przy uwzględnieniu wyników.
Warlubie, r.. Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu świeckiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów.
KALEJDOSKOP SZANS KALEJDOSKOP MOZLIWOŚCI Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze Jelenia Góra r.
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
I ROK MINISTRA GIERTYCHA Warszawa, 5 maja dni Wrzesień dni, tu jesteśmy 365 dni, tu jesteśmy.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Choceniu Klasa Terapeutyczna.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2014/2015, w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w.
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kowalewie
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
1 Plan nadzoru pedagogicznego Lubelskiego Kuratora Oświaty na rok szk. 2015/2016 wynikający z podstawowych kierunków polityki oświatowej państwa.
PROJEKT rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach podstawowych.
Gimnazjum nr 1 im. Stanisława Wyspiańskiego
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
Zapis prezentacji:

Publiczne Gimnazjum im. ks. kard. St. Wyszyńskiego w Lubichowie Diagnoza problemów dydaktycznych

Publiczne Gimnazjum im. ks. kard Publiczne Gimnazjum im. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego w Lubichowie to : Nowoczesny kompleks trzech segmentów w których znajdują się: Nowoczesna hala sportowa wraz z węzłem żywieniowym Liceum Uzupełniające i Ponadgimnazjalne Stowarzyszenie Obywatelskie „Lubichowiak” Uczniowski Klub Sportowy „Olimpik” Gminne Centrum Informacji (GCI) Szkolny Ośrodek Kariery (Szok) Punkt EURODESK oraz TELEPRACA Centrum Kształcenia na Odległość na Wsiach

Ogólne informacje o szkole Jedyne samodzielne gimnazjum wiejskie w powiecie, 27 nauczycieli -12 dyplomowanych, 11 mianowanych, 4 kontraktowych, 4 egzaminatorów gimnazjalnych, 1 weryfikator, 4 egzaminatorów maturalnych, 266 uczniów/12 oddziałów/65% jest dowożonych – system dowozów połączony ze szkołą podstawową i przedszkolem, Kompleks dydaktyczny, stołówka, pełnowymiarowa sala gimnastyczna/ Szkoła przyjazna niepełnosprawnym – bez barier architektonicznych z przystosowanym węzłem sanitarno – gospodarczym.

Diagnoza edukacyjna w naszej placówce obejmuje cztery momenty kształcenia: 1. Diagnoza na wejściu– uzdolnienia, zainteresowania, aspiracje, wiadomości i umiejętności młodzieży przyniesione z niższego etapu edukacyjnego/ pomiar dydaktyczny klas pierwszych/. 2. Wdrażanie zaplanowanych działań po diagnozie – czynności uczniów, nauczycieli i dyrekcji szkoły, które zmierzają do osiągnięcia celów kształcenia w gimnazjum. 3. Diagnoza na wyjściu – wiadomości i umiejętności, stosunek do nauki oraz wartości i cechy osobowości absolwentów naszej szkoły, także osiągnięcia metodyczno- organizacyjne nauczycieli i ich nowe kompetencje. 4. Kontekst diagnozy– okoliczności i czynniki niezależne od naszych działań, niezmienna baza szkoły, finansowanie i pozycja edukacji w gminie, przekonania rodziców, rynek pracy itp.

1. Diagnoza na wejściu Pomiar dydaktyczny dla klas pierwszych - „testu na wejściu”/testy z przedmiotów humanistycznych standaryzowane przez ekspertów wydawnictwa WSiP, z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych wydawnictwa GWO, badania ankietowe, wywiady, obserwacje, rozmowy z uczniami, analizy dokumentacji, kierowanie do poradni psychologiczno-pedagogicznych, dostosowanie wymagań edukacyjnych w planach wynikowych do możliwości uczniów.

1. Diagnoza wejścia - problemy JĘZYK POLSKI –test na wejściu 18.09.2008 KLASA Średnia Punktów na 50 p. Łatwość testu sprawdzianu Ocena Dynamika I a 22,6 0,45 0,63 2,4 3,6 -1,2 I b 20,1 0,4 0,51 1,9 3,0 -1,1 I c 21,6 0,43 0,62 2,1 -1,5 I d 18,6 0,37 0,56 1,8 3,3 Szkoła 20,7 0,41 0,58 2,0 3,4 -1,4 Kraj

1. Diagnoza wejścia - problemy MATEMATYKA –test na wejściu 11.09. 2008 KLASA Średnia Punktów na 21 p. Łatwość testu sprawdzianu Ocena Dynamika I a 6,86 0,33 0,63 1,8 3,6 -1,8 I b 6,68 0,32 0,51 1,6 3,0 -1,4 I c 8,05 0,38 0,62 2,0 -1,6 I d 5,81 0,26 0,56 1,4 3,3 -1,9 Szkoła 6,85 0,58 1,7 3,4 -1,7 Kraj 9,20 0,44 

1. Diagnoza wejścia - problemy JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY –test na wejściu 25.09.2008 KLASA Średnia Punktów na 50 p. Łatwość testu sprawdzianu Ocena na świadectwie VI klasy Dynamika I a 16 0,32 x 1,4 4,1 -2,7 I b 10,5 0,21 1,2 3,5 -2,3 I c 1,3 4,0 I d 11,5 0,23 3,3 -2,0 Szkoła 12 0,24 3,7 -2,4 Kraj

1. Wnioski z diagnozy Brak informacji o uczniach klas pierwszych na początku roku szkolnego. Trudności w otrzymaniu od rodziców wyników badań poradni psychologiczno-pedagogicznych. Zbyt późna diagnoza uczniów. Słaba umiejętność rozumienia cicho czytanego tekstu. Słabe rozumienie tego, co nauczyciel mówi na lekcji.

1. Wnioski z diagnozy Braki w umiejętności wykonywania podstawowych działań matematycznych. Niska umiejętność zapamiętywania wiadomości. Niska umiejętność rozwiązania zdań problemowych. Niskie aspiracje własne dziecka do wykształcenia. Niskie aspiracje do wykształcenia w rodzinie dziecka.

2. Wdrażanie zaplanowanych działań Przygotowanie oferty edukacyjnej/koła zainteresowań/. Uczestnictwo w konkursach, olimpiadach i zawodach sportowych na szczeblu rejonowym, wojewódzkim i krajowym. Wyrównywanie szans edukacyjnych/zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze/. Wprowadzenie działań (w porozumieniu z rodzicami) dyscyplinujących uczniów do udziału w/w zajęciach Podnoszenie atrakcyjności kształcenia. Wykorzystanie technik multimedialnych. Systematyczna praca zespołów nauczycielskich przedmiotowych i problemowych. Realizacja projektów edukacyjnych. Szkolenie nauczycieli.

2. Wdrażanie zaplanowanych działań Ustawiczna analiza wyników nauczania/testy osiągnięć klas I, II, III. Monitoring programów nauczania. Ćwiczenie wykonywania najprostszych działań na liczbach. Ćwiczenie czytania ze zrozumieniem. Otoczenie opieką uczniów zdolnych i uczniów o obniżonych wymaganiach edukacyjnych. Opracowanie programów przedmiotowych dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Wprowadzenie ustaleń w sprawie zmiany podręczników wypracowanych w zespołach przedmiotowych/matematyka i sztuka w roku 2009/10. Wypracowywanie wniosków i ewaluacja . Przyjmowanie corocznego raportu o jakości edukacji.

2. Spostrzeżenia w trakcie działań edukacyjnych Słaby kontakt z rodzicami/opiekunami prawnymi/. Brak zainteresowania rodziców postępami w nauce ich dzieci. Brak nawyków samodzielnej nauki i pracy z książką. Niska frekwencja uczestnictwa w zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych. Niska znajomość lektur, uczniowie czytają tylko streszczenia. Niskie zainteresowanie przedmiotami/ w tym szczególnie przedmiotami ścisłymi/. Prace domowe niesamodzielne- źródło Internet. Negatywna postawa społeczna.

3.Diagnoza na wyjściu Analiza wyników testów próbnych na klas trzecich. Badania orientacji zawodowej uczniów klas III. Analiza wyników klasyfikacji w klasach trzecich. Analiza wyników egzaminów gimnazjalnych. Badanie Edukacyjnej Wartości Dodanej, Wypracowanie wniosków do dalszej pracy,

3.Diagnoza na wyjściu - wyniki egzaminu gimnazjalnego 2008 Wynik części humanistycznej Wynik części matematyczno-przyrodniczej

3.Diagnoza na wyjściu - wyniki z części humanistycznej egzaminu gimnazjalnego w latach 2002-2008 Stanin Przedział punktowy 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 9. najwyższy 37,3 - 47,8 39,1 - 46,7 35,3 - 48,0 40,5 - 46,8 38,3 - 45,7 40,0 - 48,0 39,3 - 46,8 8. bardzo wysoki 34,4 - 37,2 36,1 - 39,0 31,6 - 35,2 37,3 - 40,4 35,4 - 38,2 36,0 - 39,9 35,4 - 39,2 7. wysoki 32,4 - 34,3 34,1 - 36,0 29,2 - 31,5 35,2 - 37,2 33,4 - 35,3 33,8 - 35,9 33,2 - 35,3 6. wyżej średni 30,6 - 32,3 32,4 - 34,0 27,4 - 29,1 33,6 - 35,1 31,8 - 33,3 32,0 - 33,7 31,4 - 33,1 5. średni 29,0 - 30,5 30,8 - 32,3 25,6 - 27,3 32,1 - 33,5 30,3 - 31,7 30,2 - 31,9 29,6 - 31,3 4. niżej średni 27,4 - 28,9 29,2 - 30,7 24,0 - 25,5 30,6 - 32,0 28,8 - 30,2 28,5 - 30,1 27,7 - 29,5 3. niski 25,7 - 27,3 27,5 - 29,1 22,2 - 23,9 28,8 - 30,5 26,9 - 28,7 26,5 - 28,4 25,3 - 27,6 2. bardzo niski 22,9 - 25,6 24,2 - 27,4 19,0 - 22,1 24,5 - 28,7 22,1 - 26,8 19,5 - 26,4 18,5 - 25,2 1. najniższy 8,5 - 22,8 10,3 - 24,1 8,9 - 18,9 11,1 - 24,4 0,0 - 22,0 6,0 - 19,4 4,0 - 18,4

3.Diagnoza na wyjściu - wyniki z części matematyczno- przyrodniczej egzaminu gimnazjalnego w latach 2002-2008 Stanin Przedział punktowy 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 9. najwyższy 38,5 - 46,9 37,5 - 47,0 35,6 - 46,0 34,4 - 45,9 33,8 - 46,9 35,0 - 48,0 38,0 - 47,9 8. bardzo wysoki 35,0 - 38,4 32,9 - 37,4 30,4 - 35,5 29,1 - 34,3 28,5 - 33,7 30,1 - 34,9 32,1 - 37,9 7. wysoki 31,7 - 34,9 29,1 - 32,8 27,1 - 30,3 26,4 - 29,0 25,9 - 28,4 27,3 - 30,0 29,3 - 32,0 6. wyżej średni 28,9 - 31,6 24,8 - 27,0 24,5 - 26,3 24,0 - 25,8 25,4 - 27,2 27,4 - 29,2 5. średni 26,5 - 28,8 24,0 - 26,3 22,8 - 24,7 22,9 - 24,4 22,3 - 23,9 23,9 - 25,3 25,6 - 27,3 4. niżej średni 24,6 - 26,4 22,0 - 23,9 21,1 - 22,7 21,3 - 22,8 20,8 - 22,2 22,2 - 23,8 23,9 - 25,5 3. niski 22,9 - 24,5 19,8 - 21,9 19,3 - 21,0 19,4 - 21,2 19,0 - 20,7 20,3 - 22,1 21,9 - 23,8 2. bardzo niski 20,6 - 22,8 15,3 - 19,7 15,1 - 19,2 14,6 - 19,3 13,7 - 18,9 15,2 - 20,2 15,3 - 21,8 1. najniższy 10,1 - 20,5 6,5 - 15,2 7,3 - 15,0 5,0 - 14,5 0,0 - 13,6 9,3 - 15,1 7,0 - 15,2

4. Kontekst diagnozy – problemy Brak informacji losach uczniów od przedszkola do gimnazjum. Dokumenty diagnostyczne lub też działania w poprzednich latach nie trafiają do końcowego etapu edukacyjnego /gimnazjum/. Nie wystarczająca diagnoza w okresie wczesnoszkolnym i szkolnym. Brak pełnej współpracy wszystkich instytucji w gminie. Niewystarczająca ilość środków na podniesienie atrakcyjności kształcenia. Ograniczenia związane z systemem dowozów szkolnych. Niskie wykorzystanie projektów edukacyjnych/ z udziałem środków gminny/.

5. Wnioski do działań szkolnych Przeprowadzenie testów diagnostycznych dla klas I i II oraz egzaminów próbnych dla klas III. Praca z uczniem zdolnym. Organizowanie wycieczek dydaktycznych. Stosowanie aktywnych metod pracy i wzbogacanie ich repertuaru, zastosowanie multimedialnych środków przekazu informacji. Systematyczne i wielostronne ocenianie uczniów zgodnie z przyjętymi zasadami. Prowadzenie kół zainteresowań dla klas I – III oraz zajęć przygotowujące do egzaminu dla klas III . Stwarzanie na lekcji atmosfery zaangażowania uczniów w proces lekcyjny, zapobieganie znużeniu i monotonii, obserwowanie pracy i zachowań uczniów na lekcji. Dokonywanie corocznej modyfikacji szkolnego zestawu programów nauczania i programów przedmiotowych – monitorować zmiany przepisów w tym zakresie .

5. Wnioski do działań szkolnych Wprowadzenie zmian w PSO dostosowujących je do zmian zawartych w WSO, wdrażanie opracowanych zmian i przeprowadzenie ewaluacji po zakończeniu roku szkolnego. Organizowanie i wdrażanie dodatkowych działań i projektów rozwojowych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w tym kontynuować wybrane działania realizowane w ramach projektu „Za rękę z Einsteinem”. Zapewnienie priorytetu dla zajęć wyrównawczych, dodatkowych zajęć przygotowujących do egzaminu gimnazjalnego z przedmiotów matematyczno – przyrodniczych, zwłaszcza z fizyki poprzez umieszczenie w/wym w planie lekcyjnym. Częstsze kontakty rodziców z nauczycielami. Większa kontrola rodziców (prawnych opiekunów) dotyczących odrabiania prac domowych, przygotowania do zajęć, spędzania czasu wolnego. Finansowanie wyjazdu uczniów do teatru. Wzmocnienie motywacji uczniów do nauki poprzez zorganizowanie różnych innowacyjnych form pozalekcyjnych (np. wycieczki, wyjazdy do teatru, na uczelnie itp.).

6. Propozycja konkretnych działań pozaszkolnych Utworzenie Punktu Konsultacyjnego Specjalistycznej Poradni Pedagogicznej. Poradnia na miejscu umożliwiłaby szybką diagnozę uczniów i zapewniła ciągłość działań dydaktycznych i wychowawczych od przedszkola do ukończenia gimnazjum. Utworzenie wspólnych zespołów nauczycielskich ze wszystkich szkół i placówek naszego terenu, w których znajdą się specjaliści , którzy umożliwią ciągłość diagnozowania ucznia. Zainicjowanie współpracy instytucji i organizacji lokalnych ze szkołą na rzecz poprawy sytuacji wychowawczej – UG, Policja - wypracowanie procedury otrzymywania informacji zwrotnych.

6. Propozycja konkretnych działań pozaszkolnych Wynik części humanistycznej egzaminu gimnazjalnego Zobacz: wynik części matematyczno-przyrodniczej egzaminu gimnazjalnego >> WYNIKI UCZNIÓW Z CZĘŚCI HUMANISTYCZNEJ EGZAMINU 2008 WYNIKI UCZNIÓW W ZAKRESIE BADANYCH UMIEJĘTNOŚCI ŚREDNIE WYNIKI SZKOŁY NA TLE ROZKŁADU WYNIKÓW SZKÓŁ Z CAŁEGO KRAJU Publiczne Gimnazjum w Lubichowie 6. wyżej średni 8. bardzo wysoki 7. wysoki 3. niski 1. najniższy 2. bardzo niski 9. najwyższy 4. niżej średni 5. średni Przedział punktowy 30,6 - 32,0 24,0 - 25,5 28,8 - 30,2 28,5 - 30,1 25,7 - 27,3 27,7 - 29,5 29,2 - 30,7 27,4 - 28,9 30,8 - 32,3 29,0 - 30,5 25,6 - 27,3 32,1 - 33,5 29,6 - 31,3 30,2 - 31,9 27,5 - 29,1 22,2 - 23,9 22,1 - 26,8 24,5 - 28,7 19,5 - 26,4 18,5 - 25,2 11,1 - 24,4 10,3 - 24,1 19,0 - 22,1 24,2 - 27,4 26,9 - 28,7 28,8 - 30,5 26,5 - 28,4 25,3 - 27,6 22,9 - 25,6 31,4 - 33,1 30,3 - 31,7 31,6 - 35,2 36,1 - 39,0 37,3 - 40,4 36,0 - 39,9 32,4 - 34,3 35,4 - 39,2 34,4 - 37,2 39,3 - 46,8 39,1 - 46,7 37,3 - 47,8 35,3 - 48,0 40,5 - 46,8 40,0 - 48,0 38,3 - 45,7 34,1 - 36,0 35,4 - 38,2 33,2 - 35,3 31,8 - 33,3 32,0 - 33,7 32,4 - 34,0 33,8 - 35,9 27,4 - 29,1 29,2 - 31,5 33,6 - 35,1 35,2 - 37,2 33,4 - 35,3 30,6 - 32,3 0,0 - 22,0 4,0 - 18,4 8,9 - 18,9 6,0 - 19,4 8,5 - 22,8 Stanin 2008 2002 2006 2005 2004 2003 2007 6. Propozycja konkretnych działań pozaszkolnych Zdobywanie funduszy przez zespół powołany z ramienia UG, w skład którego wchodzą przedstawiciele UG i placówek oświatowych, za pomocą tworzenia projektów oświatowych. Organizowanie dodatkowych zajęć dla uczniów ze specyficznymi potrzebami /zdolni, słabi/ (możliwość tworzenia świetlic „popołudniowych” w miejscach zamieszkania uczniów w celu pomocy w nauce i organizowania czasu wolnego). Włączenie rodziców do powyższych działań. Kontakt      © 2008 Centralna Komisja Egzaminacyjna i OSI CompuTrain SA © 2006-2007 OSI CompuTrain w Konsorcjum Scholaris i Centralna Komisja Egzaminacyjna