Najważniejsze efekty pracy rok szkolny 2013/2014

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Advertisements

KOWEZiU ul. Spartańska 1B Warszawa
Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Średzkim Program Operacyjny Kapitał.
12 grudnia 2011r. POWIATOWE FORUM EDUKACYJNE. ZESPÓŁ ORZEKAJĄCY Zespół wydaje orzeczenie lub opinię na wniosek rodziców, prawnych opiekunów. Zespół wydaje.
Kontrole doraźne w roku szkolnym Kontrole doraźne -71 na wniosek : organu prowadzącego szkołę lub placówkę - 4 Rzecznika Praw Obywatelskich.
Absencja uczniowska w szkole - pilotaż 5 listopada 2007r. VIII LO w Łodzi Temat: Wdrażanie rozwiązań – wymiana doświadczeń. Opracowanie narzędzia do monitoringu.
Gimnazjum 44 w Łodzi ul. Deotymy 1
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
* Jesteśmy placówką, w której wspólne działania szkoły i przedszkola na stałe wpisały się w rytm naszej pacy. Wynikiem tego są wspólnie organizowane uroczystości,
R A P O R T Z E W A L U A C J I OBSZAR : 2. Procesy zachodzące w szkole. Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w szkole koncepcji.
PRZEDMIOT EWALUACJI SZCZEGÓŁOWE WARUNKI I SPOSOBY OCENIANIA WEWNĄTRZSZKOLNEGO Opracowanie: mgr M. Kwartnik (koordynator), mgr B. Buzdygan, mgr.
SZKOLENIE RADY PEDAGOGICZNEJ
FREKWENCJI UCZNIÓW W ZSZ NR 30
Wewnątrzszkolny system zapewniania jakości
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
KARTA INDYWIDUALNYCH POTRZEB UCZNIA, oraz PLAN DZIAŁAŃ WSPIERAJĄCYCH
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
Praca metodą projektu edukacyjnego
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2009/2010 Maków GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE Hanna Głuszek Krystyna Strzemińska.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU z dnia 23 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego, wykazu.
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
Program przeciwdziałania nadmiernej absencji .
PODSTAWY PRAWNE. ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 20 sierpnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania,
SKŁAD ZESPOŁU PLAN PRACY NA ROK SZKOLNY 2011/2012 PROJEKTY EWALUACYJNE.
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM NR 16 informacje. Co to jest projekt edukacyjny? PROJEKT EDUKACYJNY JEST ZESPOŁOWYM, PLANOWYM DZIAŁANIEM UCZNIÓW, MAJĄCYM.
Regulamin szkolnego konkursu „Super klasa”
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł NR 94 W WARSZAWIE. SUKCES NA MIARĘ MOŻLIWOŚCI I POTRZEB KAŻDEGO UCZNIA BEZPIECZNA I ŻYCZLIWA SZKOŁA.
Projekt edukacyjny w gimnazjum
GIMNAZJUM W PIECKACH Zebranie Rodziców 05. listopada 2010 r
Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Kłobucku ul. Ks
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
PODSTAWY PRAWNE DZIAŁALNOŚCI SAMORZĄDÓW UCZNIOWSKICH
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Dyrektor szkoły powierza kierownikom zespołów przedmiotowych opracowanie listy tematów projektów edukacyjnych (po 5 z każdego przedmiotu) do 30 kwietnia.
Organizacja pomocy psychologiczno - pedagogicznej
Podstawy prawne doradztwa zawodowego w Polsce
SU jest to niezależna organizacja, w której skład wchodzą wybrani uczniowie szkoły. Są oni wybierani w demokratycznych wyborach poprzedzonych intensywną.
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
PATRON SZKOŁY NADANIE SZKOLE IMIENIA ZADANIA WYCHOWAWCZE I ORGANIZACYJNE.
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
W roku szkolnym podjęliśmy działania, których celem było poprawienie funkcjonowania szkoły. Aby pozyskać potrzebne informacje : - Zwróciliśmy.
RODZICE W SZKOLE.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
„ E-valesco znaczy wzmocnić ” Płock, wrzesień 2013 r.
Lider: Irena Bednarczyk
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
Jeleniogórski System Wspierania Placówek Oświatowych
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ 2013/2014. W roku szkolnym 2013/2014 kolejny raz podjęliśmy działania mające na celu podniesienie jakości pracy naszej.
Realizacja szkolnego programu wspierania uzdolnień
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
SCHEMAT ORGANIZACYJNY CENTRUM EDUKACJI W ZABRZU. Centrum Edukacji Gimnazjum nr 11 IX Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 1.
Priorytety Ministra Edukacji Narodowej i Sportu na rok szkolny 2005/2006.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana uczniowi w przedszkolu, szkole i placówce polega na rozpoznawaniu i zaspokajaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych.
PATRON SZKOŁY NADANIE SZKOLE IMIENIA ZADANIA WYCHOWAWCZE I ORGANIZACYJNE Okres : IX 2015 – XI 2016.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności.
Praca metodą projektu edukacyjnego
PROCESY EDUKACYJNE SĄ ORGANIZOWANE W SPOSÓB SPRZYJAJĄCY UCZENIU SIĘ
Organy szkoły Rada Rodziców Dyrektor.
czwarte spotkanie Zespołu
Technologia informacyjna
Uczelniany System Zapewnienia Jakości Kształcenia
Anna Kowalska, SP w Koszalinie
Zapis prezentacji:

Najważniejsze efekty pracy rok szkolny 2013/2014 Zespół ds. WSO

Cel działania Zespołu ds. WSO Monitorowanie WSO w celu doskonalenia i podnoszenia jakości oceniania Cel działania Zespołu ds. WSO

Plan pracy zespołu II semestr Przygotowanie propozycji projektu ogólnych procedur monitorowania i ewaluacji zasad WSO Przygotowanie propozycji ankiet dla uczniów, nauczycieli i rodziców Przedstawienie ww. dyrekcji i członkom RP na początku roku szkolnego 2014/2015 Plan pracy zespołu II semestr

Wewnątrzszkolny system oceniania stanowi integralną część Statutu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. T. Kościuszki w Stalowej Woli. Wewnątrzszkolny system oceniania podlega procesowi ewaluacji. Założenia projektu

Założenia projektu Celem ewaluacji jest: doskonalenie i podnoszenie jakości systemu oceniania, podnoszenie jakości informacji o osiągnięciach i postępach edukacyjnych ucznia. Założenia projektu

Ewaluację prowadzi zespół powołany corocznie przez Dyrektora Szkoły. Zakres podjętych działań dot. ewaluacji zasad WSO ustala Zespół ds. WSO, wykorzystując różne techniki i narzędzia. Założenia projektu

Założenia projektu W procesie ewaluacji WSO udział biorą: uczniowie, poprzez opracowane przez wychowawców wnioski wynikające z wypełnionych ankiet i dyskusji na godzinach wychowawczych oraz wnioski wynikające z postanowień Samorządu Uczniowskiego; Założenia projektu

nauczyciele, poprzez wnioski opracowane podczas zebrań Rady Pedagogicznej i prac zespołów przedmiotowych, miedzyprzedmiotowych i wychowawczych oraz wnioski opracowane na podstawie rozmów indywidualnych, wywiadów i wypełnionych ankiet; rodzice (prawni opiekunowie) uczniów, poprzez wnioski wpisane do protokołu spotkań Rady Rodziców oraz wnioski opracowane przez wychowawców na podstawie dyskusji na zebraniach rodzicielskich i wypełnianych ankiet. Założenia projektu

uczniowie, rodzice (prawni opiekunowie) uczniów, nauczyciele i członkowie kadry kierowniczej poprzez pisemne uwagi zgłaszane do dyrektora szkoły w trakcie trwania roku szkolnego. Założenia projektu

Wychowawcy klas I na godzinach wychowawczych i na zebraniach z rodzicami przedstawiają uczniom i rodzicom (prawnym opiekunom) szczegółowe zasady wewnątrzszkolnego systemu oceniania. Pełny tekst WSO jest częścią Statutu, który znajduje się do wglądu w Bibliotece szkolnej lub na stronie internetowej szkoły. Nikt nie może powoływać się na nieznajomość zasad WSO. Założenia projektu

Odbiorcami ewaluacji są członkowie Rady Pedagogicznej, Rady Rodziców oraz Samorządu Uczniowskiego. Ewaluację zasad WSO dokonuje się na koniec roku szkolnego, a wnioski wdraża się w następnym roku szkolnym. Założenia projektu

Opracowanie: Małgorzata Terlecka, lider Zespołu Nauczycieli ds. WSO Założenia projektu

Dziękuję za uwagę….