Termin realizacji X 2012 – X 2014 Wartość dofinansowania: 1.579 743,72 PLN 14 zadań 6 partnerów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Piotr Grzegorz Woźniak Podsekretarz Stanu, Główny Geolog Kraju
Advertisements

Słabe strony administracji publicznej wg Narodowej Strategii Spójności 2007
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Projekt: „Dostosowanie do obowiązujących uregulowań prawnych budynku gminnego w Kraśniczynie, w którym funkcjonuje Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej”
Wsparcie dla organizacji pozarządowych w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie PO KL (Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora) Ministerstwo Pracy.
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
Fundusze europejskie, a rejestry publiczne Gdańsk, dn bezpieczny i skuteczny dostęp do zawartych w nich danych oraz rozwój systemów udostępniania.
Zmiana ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne a mapa zasadnicza - Miasto Gliwice Ustroń października 2010.
Poprawa warunków funkcjonowania samorządów
Zintegrowane podejście do systemu motywacyjnego w ZUS
Wytyczne Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie wyboru projektów w trybie konkursowym Szkolenie, maja 2007 r. Departament Koordynacji i Zarządzania.
PREZENTACJA ZASOBÓW INFORMACYJNYCH BAZY GŁÓWNEGO URZĘDU STATYSTYCZNEGO URZĄD STATYSTYCZNY W ŁODZI Łódź, 10 grudnia 2010 r.
Konferencja informacyjna na temat na temat konkursu dotacji dla partnerstw samorządowych w ramach Programu Regionalnego MF EOG Warszawa 28 stycznia.
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
„Narodowy program przebudowy dróg lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój edycja 2013 Małopolski Urząd Wojewódzki.
URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU Ustalenie dla pracowników Urzędu dodatkowych świadczeń i nagród związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych.
Budowa społeczeństwa informacyjnego w Województwie Podkarpackim
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka Działanie 4.2 Patrycja Dukaczewska.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Plan Informatyzacji Państwa na lata elektroniczna Platforma.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego1 Podsumowanie wdrażania Regionalnego.
Działania Samorządowe w ramach PROW stan aktualny plany Mirosława Mochocka październik 2009 r.
Koszty kwalifikowalne marzec 2010 r. Wydział Leader DROW Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w ramach działania Funkcjonowanie lokalnej grupy działania,
Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski Kielce 12 marca 2009 r.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Rządowy program rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno–komunikacyjnych Cyfrowa szkoła Stan realizacji.
„Doskonalenie strategii zarządzania oświatą
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Prawodawstwo w zakresie gospodarki odpadami
r., godz – 15.00, – Ochrona danych medycznych
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
Prezentacja projektu Bożena Ciechanowska Nowoczesne Urzędy – Kompetentne Kadry w Powiecie Lipnowskim Lipno,
Jakość, efektywność i skuteczność w pomocy społecznej
Lubelskie Samorządy na 5 – wzmocnienie i poprawa jakości usług urzędów administracji samorządowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
System wspomagający Gospodarkę Odpadami Komunalnymi Katowice
Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Departament Administracji Publicznej Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
POWIAT WO Ł OWSKI Zamek Piastowski – Siedziba Starostwa Powiatowego KONTAKT: tel.: (4871) tel.: (4871) fax.: (4871)
Przepisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r
1. 2 Elektroniczna Dystrybucja Informacji EDI, format XML Wydział Prawa i Administracji Pracownia Komputerowa.
Internet dla zagrożonych wykluczeniem cyfrowym
1 I spotkanie Lokalnego Forum Planowania Strategicznego 6 listopada 2007 rok.
Kujawsko-Pomorski Program na Rzecz Ekonomii Społecznej na lata Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu.
Wyniki i rezultaty projektu CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA. PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00 DZIAŁANIE.
Strategia Rozwoju Powiatu Puławskiego
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Wzmocnienie potencjału instytucjonalno – kadrowego Urzędu Gminy w Nowem Harmonogram realizacji projektu.
System Kontroli Zarządczej na Politechnice Śląskiej
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
Województwo Zachodniopomorskie Urząd Miejski w Koszalinie
RAPORT KOŃCOWY Działanie 4.2. Rozwój usług i aplikacji dla ludności
Projekt pn. „e-Cegłów – kompleksowa informatyzacja instytucji publicznych oraz tworzenie społeczeństwa informacyjnego w gminie Cegłów” Projekt realizowany.
mgr Marta Mularczyk Kierownik projektu
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
Kick-off meeting PROJEKT „Poprawa zdolności administracyjnych
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
„Top Model Współpracy w Województwie Pomorskim” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WSPARCIE POTENCJAŁU ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH
Okres realizacji projektu: –
Upowszechnianie produktu projektu MJUP. Ramowy harmonogram 2011 Zadanie 5 - Zarządzanie projektem Zadanie 4 - Upowszechnianie produktu Zadanie 3 - Opracowanie.
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
"Usługi publiczne jako istotny czynnik rozwoju lokalnego w gminach Aglomeracji Wałbrzyskiej” Omówienie głównych działań zrealizowanych w ramach projektu.
PROJEKTY: ISO, ZAUFANY URZĄD REALIZOWANE PRZEZ GMINĘ DOPIEWO
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
Internetowy urząd Marcin Skonieczka Wójt Gminy Płużnica Gmina Płużnica
DOKUMENTACJA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH dr hab. Mariusz Jagielski
Program Wiedza Edukacja Rozwój Wysokiej jakości usługi administracyjne
Kontrola zarządcza w jednostce budżetowej
Priorytet V. „Dobre zarządzanie” Działanie 5.2 „Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej”, Poddziałanie „Systemowe wsparcie funkcjonowania.
P OWIAT N OWOTARSKI – S TAROSTWO P OWIATOWE W N OWYM T ARGU Nowotarski- nowatorski. Samorząd zorientowany projektowo. Program Operacyjny Kapitał Ludzki-
Załącznik nr 1 do zarządzenia Wójta nr 344/2009 WÓJT
Zapis prezentacji:

Termin realizacji X 2012 – X 2014 Wartość dofinansowania: ,72 PLN 14 zadań 6 partnerów

Podnoszenie jakości, zwiększanie dostępności usług publicznych świadczonych przez urzędy administracji samorządowej Zadanie 1: Opracowanie i wdrożenie procedury aktualizowania opisu usług świadczonych w 6 JST –Efektem doradztwa jest 252 kart usług oraz 6 procedur przyjętych przez Wójtów 6 JST zarządzeniami dot. wdrożenia procedury publikacji i aktualizowania opisu usług świadczonych przez JST. Zadanie 2: Uruchomienie nowych usług dla 6 JST, świadczonych za pomocą platformy ePUAP –W gminach zostały uruchomione usługi świadczone za pomocą e-PUAP: UG Skórzec - 3 usługi, UG Wiśniew - 2 usługi, UG Domanice - 2 usługi, UG Suchożebry - 3 usługi, UG Wodynie - 2 usługi, UG Stoczek - 2 usług; łącznie 14 usługi.

Podnoszenie jakości, zwiększanie dostępności usług publicznych świadczonych przez urzędy administracji samorządowej Zadanie 3: Stworzenie punktu wydziału obsługi klienta mieszkańców gminy (POK) w Urzędzie Gminy Skórzec Zadanie 4: Uruchomienie punktów potwierdzania profilu zaufanego w 4 JST –w ramach zadania i pracy z doradcą, każda z 4 gmin opracowała po 2 wymagane procedury; uzupełniła umowy dot. przetwarzania danych osobowych; sporządziła wnioski do MAiC; opracowała politykę bezpieczeństwa informacji co pozwoliło partnerskim gminom na wystąpienie o uruchomienie punktów potwierdzania profilu zaufanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 27 kwietnia 2011r w sprawie zasad potwierdzania, przedłużania ważności, wykorzystania i unieważniania profilu zaufanego elektronicznej platformy usług administracji publicznej.

Wdrożenie usprawnień zarządczych w administracji samorządowej na poziomie całej organizacji Zadanie 5: Poprawa komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w 6 JST –przygotowanie i przeprowadzenie badania ankietowego dotyczącego poprawy komunikacji wewnętrznej w 6 JST a na jego podstawie opracowanie i wdrożenie 6 procedur dotyczących komunikacji wewnętrznej (w 6 JST) –opracowanie i wdrożenie 6 procedur dotyczących identyfikacji wizualnej urzędu (w 6 JST). Procedury zostały przyjęte Zarządzeniem Wójta w każdej z 6 JST. Zadanie 6: Wspólna metody oceny - systemy CAF w 6 JST

Podnoszenie jakości, zwiększanie dostępności usług publicznych świadczonych przez urzędy administracji samorządowej Zadanie 7: System rozwoju kompetencji kadr 6 urzędów Zadanie 8: Zwiększenie skuteczności poboru opłat i podatków lokalnych dla 5 JST Efektem doradztwa jest 6 procedur dot. systemu poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych przyjętych zarządzeniem przez Wójtów 6 JST.

Podnoszenie jakości, zwiększanie dostępności usług publicznych świadczonych przez urzędy administracji samorządowej Zadanie 9: Poprawa gospodarowania zasobami w 6 JST UG Wodynie - Zarządzenie w sprawie gospodarki majątkiem trwałym, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie w Urzędzie Gminy w Wodyniach. UG Suchożebry - Zarządzenie w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 43/2013 z dnia 31 grudnia 2010 roku UG Stoczek - Zarządzenia Wójta Gminy Stoczek w sprawie wprowadzenia do stosowania w Urzędzie Gminy systemu informatycznego do prowadzenia inwentaryzacji środków trwałych oraz Zarządzenie Wójta Gminy Stoczek zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości w Urzędzie Gminy w Stoczku. UG Skórzec - Zarządzenie w sprawie zmiany przepisów wewnętrznych regulujących gospodarkę finansową w Urzędzie Gminy w Skórcu. UG Domanice - Zarządzenie w sprawie gospodarki majątkiem trwałym, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie w Urzędzie Gminy w Domanicach W UG Wiśniew uszczelniono system kontroli wewnętrznej w obszarze dochodów z mienia jednostki poprzez ustanowienie procedury zapisanej w indywidualnym zakresie czynności. Zostało to wprowadzone aneksem do indywidualnego zakresy czynności.

Podnoszenie jakości, zwiększanie dostępności usług publicznych świadczonych przez urzędy administracji samorządowej Zadanie 10: Poprawa skuteczności ocen okresowych pracowników JST w 6 JST Gmina Skórzec - Zarządzenie nr 3/14 z dnia 29 stycznia 2014 w sprawie wprowadzenia Regulaminu przeprowadzania okresowej oceny pracowników w Urzędzie Gminy w Skórcu. Gmina Stoczek - Zarządzenie nr 3/2014 z dnia 30 stycznia 2014 w sprawie wprowadzenia Regulaminu przeprowadzania okresowej oceny pracowników w Urzędzie Gminy Stoczek. Gmina Wodynie - Zarządzenie nr 2/2014 z dnia 27 stycznia 2014 w sprawie wprowadzenia Regulaminu przeprowadzania okresowej oceny pracowników samorządowych. Gmina Domanice - Zarządzenie nr 5/2014 z dnia 29 stycznia 2014 w sprawie wprowadzenia Regulaminu okresowej oceny pracowników w Urzędzie Gminy Domanice. Gmina Suchożebry - Zarządzenie nr 5/2014 z dnia 30 stycznia 2014 w sprawie wprowadzenia Regulaminu okresowej oceny pracowników w Urzędzie Gminy w Suchożebrach. Gmina Wiśniew - Zarządzenie nr 243/2014 z dnia 10 lutego 2014 w sprawie wprowadzenia Regulamin okresowej oceny pracowników w Urzędzie Gminy w Wiśniewie.

Wzmacnianie zdolności jednostek samorządu terytorialnego w zakresie stanowienia aktów prawa miejscowego oraz aktów administracyjnych Zadanie 11: Wprowadzenie systemu monitorowania jakości stanowionego prawa i wydawanie decyzji administracyjnych w 6 JST –6 partnerskich gmin opracowało narzędzia do monitoringu stanowionego prawa i wydawania decyzji administracyjnych. Efektem współpracy jest 6 procedur przyjętych zarządzeniami wójtów w sprawie wdrożenia procedury monitorowania jakości stanowionego prawa i wydawania decyzji administracyjnych. Zadanie 12: Aktualizacja strategii rozwoju 4 gminy –Stoczek - uchwała z dnia 29 stycznia 2014 r. w sprawie przyjęcia aktualizacji Strategii Rozwoju Gminy Stoczek do roku 2020 –Suchożebry - uchwała z dnia 18 marca 2014 r. w sprawie przyjęcia Strategii Rozwoju Gminy Suchożebry na lata –Wiśniew - uchwała z dnia 28 kwietnia 2014 r. w sprawie przyjęcia Strategii Rozwoju Gminy Wiśniew do roku 2015 –Skórzec – uchwała z dni 15 maja 2014 r. w sprawie przyjęcia aktualizacji Strategii Rozwoju Gminy Skórzec do 2024 roku

Słupy ogłoszeniowe ,00 zł Skórzec 2 szt. Stoczek 2 szt. Wodynie 4 szt. Witacze ,53 Skórzec2 szt. Wiśniew 2 szt. Stoczek 5 szt. Słupy, witacze ,53 zł

Wodynie 1 szt. (gablota zewnętrzna) Suchożebry 21 szt. (tablice sołeckie, tablica wewnętrzna, tabliczki przydrzwiowe) Domanice 28 szt. (tablice sołeckie, tablica wewnętrzna, tabliczki przydrzwiowe) Wiśniew 27 szt. (tablice sołeckie) Tablice, gabloty ,87 zł

Domanicedysk twardy zewnętrzny USB (1 sztuka) Skórzecdysk twardy zewnętrzny USB (1 sztuka) Skórzecprojektor LCD z uchwytem (1 sztuka) Skórzeckomputer stacjonarny (3 sztuki) Skórzeclaptop (1 sztuka) Skórzecdrukarka A3 atramentowa (1 sztuka) Skórzecekran do prezentacji (1 sztuka) Skórzecfaks elektroniczny (1 sztuka) Skórzecdyktafon cyfrowy (1 sztuka) Sprzęt ,65 zł

Stoczekkomputer stacjonarny (1 sztuka) Stoczekdrukarka A3 atramentowa (1 sztuka) Stoczeklaptop (1 sztuka) Suchożebrytelefon bezprzewodowy (2 sztuki) Suchożebryrouter (1 sztuka) Suchożebrykomputer stacjonarny (3 sztuki) Suchożebrymonitor (1 sztuka) Suchożebryserwer do kopii zapasowych (1 sztuka) Suchożebryurządzenie wielofunkcyjne (1 sztuka) Suchożebrydyktafon cyfrowy (1 sztuka)

Wiśniewskaner A3 kolor (1 sztuka) Wiśniewkamera cyfrowa (1 sztuka) Wiśniewlaptop (1 sztuka) Wiśniewlaptop (1 sztuka) Wiśniewdyktafon cyfrowy (1 sztuka)

Wodyniekomputer stacjonarny (1 sztuka) Wodyniekomputer stacjonarny (1 sztuka) Wodyniekomputer stacjonarny (1 sztuka) Wodynieserwer do kopii zapasowych (1 sztuka) Wodynieserwer baz danych (1 sztuka) Wodynieekran do prezentacji (1 sztuka) Wodynierouter (1 sztuka)

Programy i licencje – ,32 zł Edytor Aktów Prawnych XML Legislator – 6 gmin ,75 zł „LEX dla Samorządu Terytorialnego on- line. Wersja PLUS” – 5 gmin ,81 zł

Inne programy i licencje – ,51 zł DomaniceMIKROBIT Ewidencja środków trwałych i wyposażenia Wersja 6.3 DomaniceMIKROBITKolektor ARGOX PT-20 – 1 szt. DomaniceMIKROBITDrukarka ZEBRA 2824 – 1 szt. DomaniceRESTOR Licencja Adobe Acrobat XI Pro PL WIN pakiet 3 stanowiskowy SkórzecINFO-SYSTEMProgram AUTA SkórzecINFO-SYSTEM Systemu do prowadzenia ewidencji środków trwałych SkórzecRESTORLicencja Adobe Acrobat XI Pro PL WIN SkórzecRESTORProgram Corel Draw Graphics Suite X6

StoczekBTCE-AUDITOR 3.7 STANDARD StoczekGEOBID EWMAPA Licencja wielostanowiskowa- sieciowa. StoczekGEOBIDProgram DROGI StoczekLUPINEDrukarka etykiet Bixolon SLP T400 – 1 szt. StoczekLUPINE Urządzenie do zbierania, przechowywania i przesyłania danych Argox PT-20 – 1 szt. StoczekLUPINELUPINE Inwentaryzacja +

SuchożebryINFO-SYSTEMProgram AUTA SuchożebryINFO-SYSTEM Systemu do prowadzenia ewidencji środków trwałych SuchożebryRESTORLicencja Adobe Acrobat XI Pro PL WIN WiśniewMS OFFICE do laptopa WiśniewINFO-SYSTEMProgram AUTA WiśniewMIKROBIT Ewidencja środków trwałych i wyposażenia Wersja 6.3 WiśniewRESTORProgram Corel Draw Graphics Suite X6

WodynieARISCO GOMiG – Moduł Wymiarowy, Moduł RIPOK, Moduł wzajemnej integracji, KSGZOB Windows - system księgowości podatków i opłat Wodynie2/05/14 MS OFFICE Wodynie Licencje na UPGRADE systemu operacyjnego (5 sztuk) WodynieINFO-SYSTEMPodatki JGU WodynieINFO-SYSTEM Systemu do prowadzenia ewidencji środków trwałych WodynieRESTORLicencja Adobe Acrobat XI Pro PL WIN Wodynie Pakiet biurowy Microsoft Office 2010 PL OEM (5 sztuk)

Skórzec Wyposażenie POK Zestaw mebli: szafa aktowa zamykana,abudowa biura, szafka na jednostkę komp., pólka na klawiature, sortery, tablice korkowe 3 238,08 zł DomaniceINF-MEDIAStrona internetowa w systemie CMS 3 500,00 zł Suchożebry, Wodynie, Wiśniew, Skórzec ERGOBTLUlotki i tablice PPPZ 5 116,97 zł DomaniceINF-MEDIA założenie 13 kont dla pracowników Urzędu Gminy Domanice wraz z wykupieniem domeny na 24 m-ce 220,00 zł Skórzec SŁAWOMIR BATOK Dostosowanie strony www 2 200,00 zł Skórzec, Wodynie Samorządowy Informator SMS systemu teleinformatycznego Samorządowy Informator SMS, systemu teleinformatycznego Samorządowy Informator WWW oraz świadczenie Usługi: Samorządowego Informatora SMS (SISMS), Samorządowego Informatora WWW (SIWWW) 6 444,00 zł Skórzec SŁAWOMIR BATOK założenie 25 kont dla pracowników Urzędu Gminy Skórzec wraz z wykupieniem domeny na 24 m-ce. 250,00 zł Stoczek, Domanice Tablice urzedowe, godła 2 219,02 zł Wiśniew Wykonanie logo gminy 3 000,00 zł

Studia – 14 uczestników/-iczek RodzajUczelniaGminyl. os. Studia Podyplomowe Zarządzanie Nieruchomościami SGGW Suchożebry1 Studia Podyplomowe Zamówienia PubliczneSGGW Skórzec, Stoczek2 StudiaPodyplomowe Administracja Publiczna Collegium Mazovia Wodynie, Wiśniew, Domanice7 Studia Podyplomowe w zakresie administracji - rejestracja stanu cywilnego Katolicki Uniwersytet Lubelski Skórzec, Stoczek, Wiśniew3 Studia Podyplomowe Informatyka – specjalizacja doskonaląca w zakresie zastosowań informatyki i technologii informacyjnej Politechnika Warszawska Wodynie1

Kursy Rodzaj Gminyl. os. ECDL6 gmin41 Język angielskiWodynie, Suchożebry, Stoczek, Skórzec23 Język migowyWiśniew, Wodynie2 Kurs administratora nieruchomościWodynie, Wiśniew, Skórzec3 Kurs zarządzanie mieniem komunalnym Skórzec, Wodynie, Wiśniew, Suchożebry4

Szkolenia 1 Dostęp do informacji publicznej 2 E-PUAP 3 Interpretacja kryteriów i standardów oceny 4 Jak tworzyć i zarządzać zespołami zadaniowymi 5 Kodeks postępowania administracyjnego 6 Komunikacja wewnętrzna 7 Ochrona danych osobowych 8 Obsługa klienta 9 Obsługa programu ‘środki trwałe’ 10 Ochrona środowiska - decyzje środowiskowe 11 Podatki i opłaty lokalne 12 Podział nieruchomości, rozgraniczenia, decyzje administracyjne 13 Prawo Pracy 14 Szkolenie z edytora aktów prawnych 15 Tworzenie i aktualizacja opisu stanowisk 16 Tworzenie profilu zaufanego 17 Ustawa o samorządzie gminnym 18 USC i ewidencja ludności 19 Zarządzanie kadrami w urzędzie z zastosowaniem narzędzi CAF i kontroli zarządczej 20 Prawo zamówień publicznych 21 Samoocena urzędu 22 Tworzenie prawa miejscowego 23 Redagowanie pism urzędowych

Ocena szkoleń Temat szkoleniaJak ogólnie ocenia Pan(i) szkolenie? Jak ocenia Pan(i) szkolenie pod względem sprawności organizacji Jak ocenia Pan(i) szkolenie ze względu na wartość merytoryczną (treść) DdIP 5,8 E-PUAP 5,35,25,3 IKiSO 5,55,45,6 JTiZZZ 5,45,65,5 KPA 5,8 KW 5,55,65,7 ODO 5,8 OK 5,75,85,7 OPST 5,7 OŚ 5,55,65,5 PiOL 5,5 5,6 PNRDA 5,65,3 PP 5,6 5,7 SzEAP 5,55,45,5 TiAOS 5,45,3 TPZ 5,5 UoSG 5,8 USC 5,55,35,5 WPF 5,85,45,8 ZKwU 5,7 5,8 Średnia dla całego projektu 5,7

Ocena trenerów Posługując się skalą ocen szkolnych (od 1 do 6) proszę ocenić poszczególnych trenerów prowadzących zajęcia pod względem ich UMIEJĘTNOŚCI DYDAKTYCZNYCH, KOMPETENCJI i NASTAWIENIA DO UCZESTNIKÓW SZKOLENIA : Temat szkolenia Umiejętności dydaktyczne (sposób prowadzenia zajęć) Kompetencje (wiedza merytoryczna) Nastawienie do uczestników szkolenia DdIP – Jacek Wajs5,9 E-PUAP – Bartosz Błaszczyk5,4 IKiSO – Grzegorz Dziarski5,6 5,8 ZZ – Grzegorz Dziarski5,8 KPA – Jacek Wajs5,9 KW – Grzegorz Dziarski5,8 ODO – Jacek Wajs5,9 OK – Jacek Wajs5,8 Szkolenie z obsługi programu > 5,9 OŚ – Anna Jagoda5,75,65,8 PiOL – Paweł Kucofan5,8 PNRDA – Marcin Sobota5,35,75,6 PP - Rafał Budzisz5,7 Szkolenie z edytora aktów prawnych 5,35,45,3 TiAOS – Grzegorz Dziarski5,5 TPZ – Beata Węgrzyn5,65,85,7 UoSG – Jacek Wajs5,9 USC - Rafał Budzisz5,7 5,8 WPF - Ewa Czołpińska6,0 ZKwU – Grzegorz Dziarski5,96,05,9 Średnia dla całego projektu5,8