Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „KIERUNEK –SUKCES” Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt POKL współfinansowany ze środków UE w ramach EFS
Advertisements

„ZAGRAJMY O SUKCES” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Szkołę Podstawową im. gen. I. Kruszewskiego w Gogołowie
Prezentacja na wywiadówkę
Generator przyszłości
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Człowiek – Najlepsza inwestycja
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
KONKURS pt.: „Start w Przyszłość”
"Badacz i humanista-wrocławski gimnazjalista - dostosowanie oferty edukacyjnej wrocławskich gimnazjów do potrzeb ich uczniów w kontekście przygotowania.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Podstawowe informacje o projekcie.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Spotkanie promujące projekt: Program zindywidualizowanych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Gimnazjum w Moszczenicy RÓWNAJMY DO NAJLEPSZYCH.
Projekt „Edukacja ku Przyszłości”
Prezentacja Projektu Różne formy terapii wspomagające rozwój uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kątach Wrocławskich realizowanego w.
Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Mała gmina - wielkie perspektywy!
Droga do sukcesu Projekt Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego dofinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Monte Cassino w Ustrobnej
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Termin realizacji – 20 miesięcy
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Jeżowe, 25 czerwca 2009 r. Jeżowe, 25 czerwca 2009 r. Konferencja podsumowująca realizację projektu pn.: Wszyscy mamy równe szanse - program wyrównywania.
POKL /12. GRUPA DOCELOWA Do udziału w projekcie zapraszamy nauczycieli kształcenia zawodowego zamieszkałych lub zatrudnionych na terenie.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkoła Równych Szans.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
ROZWIŃ SKRZYDŁA Nr projektu: POKL /10.
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt "Dziecięca akademia przyszłości – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia.
PROJEKT „MÓJ WYBÓR – MOJA PRZYSZŁOŚĆ” REALIZOWANY PRZEZ
„Szkolne Centrum Nauki”
GŁÓWNYM CELEM GIMNAZJUM JEST STWORZENIE ODPOWIEDNICH KRYTERIÓW NAUCZANIA UMOŻLIWIAJĄCYCH WSZECHSTRONNY ROZWÓJ KAŻDEGO UCZNIA NA MIARĘ JEGO MOŻLIWOŚCI.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
NASZA WIEDZA - NASZA PRZYSZŁOŚĆ okres realizacji projektu 01 styczeń 2011r. – 30 grudzień 2012r.
Wiedza i umiejętności drogą do kariery uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim Górowo Iławeckie 27 października 2013roku.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
Gmina Zwierzyn „RÓWNAJ W GÓRĘ”. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównanie.
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Projekt „Wiedza to sukces” realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie Aleja Najświętszej.
KONFERENCJA KONFERENCJA Podsumowanie projektu : „Z edukacją na TAK!” Oświęcim 7 czerwca 2011 r.
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Choceniu Klasa Terapeutyczna.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
PROJEKT „NAUKOWY ZAWRÓT GŁOWY” REALIZOWANY PRZEZ LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. IWASZKIEWICZA W BRZEZINACH PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
INTEGRACYJNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 67 im. Janusza Korczaka w ŁODZI, UL. MARATOŃSKA 47b Tel./Fax:
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Europejski Fundusz Społeczny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
„Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów LO Computer College”
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zapis prezentacji:

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „KIERUNEK –SUKCES” Program Operacyjny Kapitał Ludzki

Od – w naszej szkole realizowany będzie projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

Budżet projektu ogółem wynosi złotych

Cel główny projektu: Wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych i rozwój kompetencji kluczowych w trakcie procesu kształcenia u 308 uczniów ze Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu

Projekt jest odpowiedzią na zdiagnozowane problemy uczniów naszej szkoły, jakimi są: słaba motywacja do nauki niski poziom kompetencji kluczowych niewykorzystany potencjał intelektualny uczniów zdolnych

W ramach realizacji projektu odbędą się bezpłatne zajęcia pozalekcyjne

Zajęcia wyrównawcze „ Ćwiczę, więc potrafię” Edukacja polonistyczna i matematyczno – informatyczna dla uczniów klas 3 Przedmioty humanistyczne i matematyczno -informatyczne dla uczniów klas 4,5,6

Zajęcia dodatkowe „ Akademia dorosłości” zajęcia z pedagogiem dla uczniów klas 1, 2, zajęcia z psychologiem dla uczniów klas 4,5 „Z kulturą i sztuką na ty” zajęcia z elementami arteterapii dla uczniów klas 1, 2 (dodatkowo 2 wyjazdy edukacyjne) „Młody przyrodnik” dla uczniów klas 3, 6 (dodatkowo 2 wyjazdy edukacyjne) „Jestem Europejczykiem” – zajęcia z języka angielskiego dla uczniów klas 1,2,4,5 „Młody Erudyta” –zajęcia z języka ojczystego dla uczniów klas 6

Uczniowie klas 3,6 wezmą udział w zajęciach z matematyki „I ty możesz zostać Pitagorasem” Wsparcie w postaci dodatkowej matematyki otrzymają wszyscy uczniowie z ostatnich klas na danym etapie kształcenia

Rekrutacja uczestników projektu 1.Rekrutacja będzie odbywać się według zasad przyjętych w Regulaminie Rekrutacji 2.Wychowawcy klas w porozumieniu z nauczycielami i pedagogiem szkolnym kwalifikują uczniów do udziału w wybranych zajęciach w projekcie, kierując się ustalonymi kryteriami 3.Rodzice: deklarują udział swoich dzieci w projekcie podpisują kwestionariusz zgłoszenia na zajęcia w projekcie podpisują oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów projektu

4. Kwalifikacji kandydatów do udziału w projekcie dokonuje Komisja Rekrutacyjna w skład której wchodzą: kadra zarządzająca projektem, wychowawcy klas oraz n-le prowadzący zajęcia 5. Przewiduje się utworzenie list rezerwowych pozwalających na zachowanie płynności w realizacji projektu po ewentualnych rezygnacjach.

Co zyskają uczniowie biorący udział w projekcie? Każdy uczeń biorący udział w projekcie otrzyma bezpłatny zestaw materiałów dydaktycznych Każdy uczeń weźmie udział w zajęciach prowadzonych przez specjalistów w oparciu o programy autorskie dostosowane do wieku i możliwości edukacyjnych uczniów. Dodatkowa oferta edukacyjna w postaci kół zainteresowań, lektoratów przyczyni się do wzrostu kompetencji kluczowych i wiedzy uczniów

Wykorzystanie w projekcie innowacyjnych metod nauczania oraz nowoczesnych środków dydaktycznych uatrakcyjni zajęcia, a tym samym spowoduje bardziej aktywny udział uczniów Projekt wpłynie na globalny rozwój uczniów, ukształtuje człowieka mającego wszechstronne zainteresowania i otwartego na odbiór kultury i sztuki Udział w projekcie umożliwi uczniom rozwój wiedzy i osobowości na miarę indywidualnych potrzeb i możliwości w różnego rodzaju formach edukacji. Zmniejszą się dysproporcje w osiągnięciach edukacyjnych uczniów

Dostęp do nieodpłatnych zajęć Możliwość zorganizowania i efektywnego wykorzystania czasu wolnego swoich dzieci Świadomość osobistego rozwoju własnych dzieci Oszczędność czasu ze względu na lokalizację projektu/zajęcia na terenie szkoły Co zyskają rodzice uczniów biorących udział w projekcie?

Jakie korzyści przyniesie szkole udział w projekcie? Szkoła zostanie wyposażona w nowoczesny sprzęt i pomoce dydaktyczne. Zakupione zostaną min. laptopy, tablice interaktywne, projektory, programy multimedialne Szkoła w której będą uczyli się uczniowie osiągający lepsze wyniki w nauce, osiągający sukcesy na miarę swoich możliwości Szkoła w której będą uczyli się uczniowie zmotywowani do pracy, świadomi swoich wartości, kreatywni, rozwijający swoje pasje i zainteresowania Szkoła w której będą pracowali nauczyciele rozwijający swoje umiejętności dydaktyczne i wychowawcze Szkoła zostanie wypromowana w środowisku lokalnym

Dzięki wsparciu z Europejskiego Funduszu Społecznego możemy pomóc naszym uczniom w ich osobistym rozwoju, wskazać im alternatywne możliwości zagospodarowania wolnego czasu

Szanowni Państwo deklarując udział dziecka w projekcie inwestujecie w jego przyszłość, gdyż proponowane przez nas zajęcia wskazują drogę do sukcesu! Prosimy o skorzystanie z tej wyjątkowej szansy! „Największym i najcenniejszym podarunkiem jaki możemy dać swojemu dziecku jest wykształcenie”