ZAJĘCIA KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNE
MECHANIZMY KOREKCJI KOMPENSACJI
WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU DZIECKA: PEDAGOG - TERAPEUTA WSPOMAGANIE WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU DZIECKA: umysłowego, psychicznego, społecznego.
PODSTAWOWE UMIEJĘTNOŚCI CZYTANIE PISANIE LICZENIE
USPRAWNIANIE FUNKCJI wzrokowych słuchowo – językowych,
technika czytania i rozumienia tekstu, umiejętność poprawnego pisania i wypowiadania się,
orientacja w kierunkach, koordynacja wzrokowo- ruchowa,
INNE: uwaga, koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, wyobraźnia itp. logiczne myślenie, INNE: uwaga, koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, wyobraźnia itp.
SKUTKI NIEPOWODZEŃ SZKOLNYCH EMOCJONALNE SPOŁECZNE
„Czytam, rozumiem, piszę” dla klas IV- VI szkoły podstawowej ORTOGRAFFITI „Czytam, rozumiem, piszę” dla klas IV- VI szkoły podstawowej
Podniesienie ŚWIADOMOŚCI ORTOGRAFICZNEJ
SPECYFICZNE TRUDNOŚCI W NAUCE DYSLEKSJA ROZWOJOWA SPECYFICZNE TRUDNOŚCI W NAUCE
„Piszę coraz ładniej” - od dysgrafii do kaligrafii(cz. I i II) Z cyklu ORTOGRAFFITI „Piszę coraz ładniej” - od dysgrafii do kaligrafii(cz. I i II)
„Myślę, rozumiem, liczę” matematyka bez trudności (cz. I i II)
„Ortograffiti z Bratkiem” dla klas I-III
dla gimnazjalistów i szkół ponadgimnazjalnych Ortograffiti dla gimnazjalistów i szkół ponadgimnazjalnych
POZYTYWNE ZMIANY
WPARCIE NAUCZYCIEL RODZIC
WYTRWAŁA I CODZIENNA PRACA SUKCES WYTRWAŁA I CODZIENNA PRACA
EFEKTY lepiej funkcjonują w szkole, kształcą i doskonalą umiejętności, wzmacniają wiarę we własne siły, uczą się samodzielności
Dziękuję za uwagę