Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt POKL współfinansowany ze środków UE w ramach EFS
Advertisements

DORADZTWO ZAWODOWE W SZKOLE PONADGIMNAZJALNEJ
„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Szkołę Podstawową im. gen. I. Kruszewskiego w Gogołowie
Prezentacja na wywiadówkę
Generator przyszłości
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro
Projekty systemowe wspierające kierunki zmian w kształceniu zawodowym
Człowiek – Najlepsza inwestycja
Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 – 2013 w Małopolsce
Województwo Podkarpackie
Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Kraków
KONKURS pt.: „Start w Przyszłość”
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kompleksowy program podnoszenia kwalifikacji zawodowych uczniów Technikum Urządzeń Sanitarnych w ZSP Nr 3 w Łodzi we współpracy z MSG sp. z o.o. Łódź,
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
1. 2 Możliwości finansowania rozwoju nowoczesnych technologii edukacyjnych ze środków UE w latach 2007 – 2013 Marek Szczepański Zastępca Prezesa PSDB.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Katowice, 2 sierpnia 2006 r.. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Cel główny PO Kapitał Ludzki wynikający z Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007.
Rzeszów, 6 września Program Operacyjny Kapitał Ludzki Cel główny PO Kapitał Ludzki wynikający z Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia
Ministerstwo Polityki Społecznej DEPARTAMENT POŻYTKU PUBLICZNEGO październik – listopad 2005 r.
Priorytet VIII REGIONALNE KADRY GOSPODARKI Priorytet IX ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Prezentacja Projektu Różne formy terapii wspomagające rozwój uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kątach Wrocławskich realizowanego w.
PROJEKTY WSPÓŁFINANSOWANE W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Odnowiona Strategia Lizbońska jako podstawa założeń Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Termin realizacji – 20 miesięcy
ABC FUNDUSZY EUROPEJSKICH © Mariola Ciborowska, 11 grudnia 2012.
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkoła Równych Szans.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki KOMPONENT REGIONALNY Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wydział Europejskiego Funduszu Społecznego Wrocław,
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt "Dziecięca akademia przyszłości – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia.
„Szkolne Centrum Nauki”
NASZA WIEDZA - NASZA PRZYSZŁOŚĆ okres realizacji projektu 01 styczeń 2011r. – 30 grudzień 2012r.
Wiedza i umiejętności drogą do kariery uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim Górowo Iławeckie 27 października 2013roku.
Wsparcie systemu edukacji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie lubuskim.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
Milicz, ul. Trzebnicka 4. prowadzenie działalności na rzecz rozwoju oświatowego i kulturalnego regionu i kraju, działanie na rzecz wyrównywania szans.
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Europa 2020 o … doradztwie zawodowym
Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat sierpecki otrzymał ponad.
PRACOWNIE MARZEŃ Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia.
Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat gostyniński otrzymał.
Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat żyrardowski otrzymał.
Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat mławski otrzymał ponad.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Małopolski Program Stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁÓŚĆ! Kraków, dnia 13 czerwca 2008 roku Rafał Solecki Dyrektor.
Europejski Fundusz Społeczny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
„Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów LO Computer College”
Zapis prezentacji:

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej realizowany w trybie Konkursowym finansowany z EFS w ramach POKL

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, 28 września 2007 r. Komisja Europejska wydała decyzję w sprawie przyjęcia do realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, który jest jednym z programów operacyjnych służących realizacji Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia i obejmuje całość interwencji Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w Polsce. Przyjęcie Programu stanowi potwierdzenie głównych kierunków rozwoju i prowadzenia polityki prozatrudnieniowej rządu oraz umożliwia wykorzystanie środków EFS w Polsce w latach Upowszechnienie edukacji społeczeństwa na każdym etapie kształcenia przy równoczesnym zwiększeniu jakości usług edukacyjnych i ich silniejszym powiązaniu z potrzebami gospodarki opartej na wiedzy

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, Program Operacyjny Kapitał Ludzki składa się z 10 Priorytetów, realizowanych zarówno na poziomie centralnym jak i regionalnym. W ramach komponentu centralnego środki zostaną przeznaczone przede wszystkim na wsparcie efektywności struktur i systemów instytucjonalnych, natomiast środki komponentu regionalnego zostaną w głównej mierze przeznaczone na wsparcie dla osób i grup społecznych. Paradygmat POKL

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych XI. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, CEL OGÓLNY Podniesienie poziomu edukacji językowej i zainteresowanie wiedzą uczniów Zespołu Szkół w Osielsku oraz zmniejszenie strukturalnej nierówności w jej zdobywaniu.

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, CELE SZCZEGÓŁOWE 1. Promowanie wartości nauki. 2. Wskazanie dzieciom i młodzieży sensu zdobywania wiedzy. 3. Ułatwienie indywidualnej drogi rozwoju. 4. Obniżenie strukturalnych różnic w poziomie nauczania. 5. Wyrobienie praktycznych językowych umiejętności komunikatywnych w różnych sytuacjach życiowych. 6. Zwiększenie kreatywnego myślenia dzieci i młodzieży. 7. Rozszerzenie wymiany informacji w relacji Szkoła (wychowawcy) dom rodzinna ucznia (rodzice, opiekunowie prawni).

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, Stworzenie internetowej multimedialnej platformy – platforma będzie spełniać rolę narzędzia pomocnego w realizacji zakładanych celów projektu. Jednocześnie będzie pomocna w zarządzaniu i promocji projektu, a także stanie się źródłem zdobywania wiedzy, wymiany informacji. Klub Młodego Naukowca-Poligloty – udział uczniów w zajęciach pozalekcyjnych, konsultacjach indywidualnych, prac w małych grupach, zajęciach multimedialnych poświęconych poznawaniu, utrwalaniu wiadomości z zakresu języka angielskiego. Spotkania z ludźmi różnych ciekawych profesji, w których znajomość języka obcego i duża wiedza merytoryczna stanowią podstawę gwarantującą osiągnięcie sukcesu zarówno zawodowego jak i osobistego. Wycieczki i zajęcia edukacyjne w terenie – wyjazdowe zajęcia edukacyjne i wycieczki pozwolą uczniom brać czynny udział w poznawaniu z bliska ludzi nauki i ich miejsca pracy, poznawać miejsca techniki i nauki min. muzea, PAN, ciekawe zakłady pracy, itp., co w konsekwencji pozwoli poszerzyć horyzonty myślowe dzieci i młodzieży i ich kreatywne myślenie o swoim dalszym życiu.

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, Przeprowadzenie projektu wygeneruje środki pozwalające na utworzenie elektronicznej platformy wspierającej proces edukacji i wychowania dzieci i młodzieży Wsparcie planuje się uzyskać poprzez: Bieżący dostęp do dziennika lekcyjnego; Kontakt w relacji rodzice - wychowawcy; Aktualny stopień przerobionego materiału, planowane sprawdziany wiedzy, ważne zadania etc. Możliwy pozytywny efekt uboczny projektu

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, Jeżeli zainteresował Cię nasz projekt i chciałbyś w jakimkolwiek stopniu przyczynić się do jego realizacji i pomóc osiągnąć sukces swojemu dziecku w dorosłym życiu - Zapraszamy do kontaktu z Dyrekcją Zespołu Szkół