Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Przekonujemy się.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się
Advertisements

Informacja o Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się do prywatyzacji dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Projekt jest organizowany przez.
Szkoła Podstawowa nr 8 im. Martyrologii Piaśnicy Gimnazjum nr 3 im. Martyrologii Piaśnicy.
Podstawy prawne współpracy PPP ze szkołami. Podstawa prawna działania Poradni ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 1 lutego 2013 r. w sprawie.
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Działania w zakresie rewitalizacji służące realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020 Urząd Marszałkowski.
Warszawa, 20 października 2009 r. Nowelizacja kodeksu spółek handlowych Znaczenie nowych regulacji dla obrotu giełdowego Agnieszka Gontarek, Dział Emitentów.
Rekrutacja Rok szkolny 2016/2017. Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty Nr OP-DO z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów przeprowadzania.
„Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych”
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I bezpieczeństwo na drogach 1 godz. lekcyjna.
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
„Bezpośrednie wspomaganie szkół poprzez kompleksowe doskonalenie nauczycieli - drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów Powiatu Tarnowskiego” Realizowany.
PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
Awans zawodowy nauczycieli.
Program Operacyjny „Rybactwo i Morze” PO RYBY Warszawa, 4 listopada 2015 r.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Zmiany dotyczące zasad kierowania uczniów do Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii (MOS) Konferencja dla dyrektorów, doradców zawodowych i pedagogów gimnazjów.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
.,,Aby mierzyć drogę przyszłą, trzeba wiedzieć skąd się wyszło” C. K. Norwid.
MAŁOPOLSKA OFERTA EDUKACYJNA 1 URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLKIEGO Kraków, 2 października 2009 r.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO ROLA SAMORZĄDU W KREOWANIU POLITYKI OŚWIATOWEJ W REGIONIE – ŚWIĘTOKRZYSKI PROGRAM WSPIERANIA ROZWOJU EDUKACJI Kielce,
KONCEPCJA PRACY Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nisku na lata
Bariery w rozwoju edukacyjnym ucznia Wicemarszałek Województwa Małopolskiego Leszek Zegzda Kraków, 13 czerwca 2008 r.
Harmonogram i program prac związanych ze sporządzeniem planów gospodarowania wodami dla obszarów dorzeczy wraz z zestawieniem działań, które należy przeprowadzić.
„Kapitał Ludzki” - zasób wiedzy, umiejętności oraz potencjału zawartego w każdym człowieku Kraków, 3 czerwca 2009 r. Projekt współfinansowany przez Unię.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa I liczymy do 8 1 godz. lekcyjna.
Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Wsparcie jst w procesie przygotowania.
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano dont-cry/
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
5 kwietnia 2016 r. (wtorek) część 1. – język polski i matematyka – godz. 9:00 (80 minut – arkusz standardowy lub 120 minut – czas wydłużony) część 2. –
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ” Dzielnica Wilanów m. st. Warszawy.
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
MATURA 2007 podstawowe informacje o zmianach w egzaminie.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Andrzej Feterowski Dyrektor Wydziału Informatyki Urząd Miasta Szczecin BEZPIECZNI RAZEM, czyli zachodniopomorski portal o bezpieczeństwie.
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część III.
Na podstawie ogólnopolskiego projektu Polskiego Związku Szachowego „Edukacja przez szachy w szkole” realizator - Dolnośląski Związek Szachowy
Pedagogika porównawcza wymiar godzin: 10 godzin wykładów i 10 godzin ćwiczeń.
VI Liceum Ogólnokształcące im. Joachima Lelewela w Łodzi
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Targi 2.0 Wykorzystanie Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej w szkole Weryfikacja Kodeksu 2.0.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
Kodeks 2.0 Debata szkolna. Uczestnicy Klasa 6b Klasa 6 d Klasa 6 c klasa 1 c Klasa 4a.
BEZPIECZNA+ Jest to Rządowy program wspomagania w latach 2015–2018 organów prowadzących szkół w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i.
Z Zapraszamy. Drzwi Otwarte 19 marca 2016 roku (sobota), godz – kwietnia 2016 roku (piątek), godz – Pomorska 105,
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „PRZERWA NA SOK” z I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema w Ostrołęce maj 2016r.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
Projekt Śląskie. Inwestujemy w talenty – II edycja realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata Urząd.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 w Rudzie Śląskiej.
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i uczniów dotychczasowych gimnazjów i klas dotychczasowych gimnazjów województwa wielkopolskiego.
Ucz i ucz się z TIK!.
Prowadzenie debat w szkole
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Zapis prezentacji:

Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Przekonujemy się do prywatyzacji” organizowanym przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości pod patronatem Ministra Skarbu Państwa – Aleksandra Grada dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych. W ramach projektu odbędzie się II edycja konkursu AD REM w roku szkolnym 2010/2011. Celem Projektu jest zachęcenie uczniów do poznawania (samodzielnie i podczas zajęć dydaktycznych) znaczenia własności dla rozwoju gospodarczego i wagi procesów prywatyzacyjnych. Na stronie internetowej projektu zostaną zamieszczone materiały edukacyjne adresowane do uczniów i nauczycieli: ▲testy „uczące” z zakresu pojęć ekonomicznych, własności prywatnej, prywatyzacji funkcjonowania giełdy papierów wartościowych – rozwiązując je uczniowie będą mogli nie tylko sprawdzić swoją aktualną wiedzę, ale także poznać prawidłowe odpowiedzi i ich uzasadnienie, ▲linki do stron portali edukacyjnych związanych z prywatyzacją, własnością i szeroko rozumianą edukacją ekonomiczną, ▲multimedialne materiały dla uczniów dotyczące giełdy, jej wpływu na rozwój gospodarki na świecie i produktów giełdowych, ▲scenariusze zadań edukacyjnych z zakresu tematyki Projektu do wykorzystania na lekcjach z podstaw przedsiębiorczości, ale także WOS-u, historii, przedmiotów zawodowych (zwłaszcza ekonomicznych), na zajęciach pozalekcyjnych oraz w ramach pracy wychowawczej, ▲prezentacje dotyczące przygotowania do i prowadzenia debaty, ▲materiały do sędziowania debat. Nauczyciele otrzymają także testy weryfikujące wraz z kluczem odpowiedzi (wersja A i B) dla zgłoszonych uczniów. Istotnym elementem Projektu jest Konkurs AD REM Uczeń biorąc udział w konkursie: wzbogaci wiedzę z zakresu własności prywatnej, funkcjonowania giełdy i prywatyzacji; ▲przygotuje się do wystąpień publicznych; ▲zdobędzie doświadczenie we współzawodnictwie z rówieśnikami; ▲rozwinie umiejętności niezbędne na studiach i w dorosłym życiu takie jak: korzystanie z różnych źródeł informacji, zarządzanie wiedzą, prezentowanie swojego stanowiska, obrona własnego zdania, formułowanie wniosków, analizowanie i weryfikowanie poglądów swoich i innych, stosowanie zasad prowadzenia dyskusji.

Przebieg Konkursu AD REM Etap I - szkolny (test) Test kwalifikacyjny weryfikujący wiedzę i umiejętności uczniów z zakresu prywatyzacji i podstaw ekonomii (praca indywidualna). Etap II – międzyszkolny (zadanie problemowe) Zadanie problemowe dotyczące tematyki prywatyzacji (zespoły trzyosobowe). Etap III – regionalny (debata regionalna) 24 najlepsze zespoły będą rywalizowały ze sobą w 6 ośrodkach regionalnych podczas turnieju debatowego. Etap IV - ogólnopolski (debata centralna) 6 najlepszych zespołów zmierzy się ze sobą podczas trzydniowych rozgrywek debatowych w Warszawie. Terminarz Konkursu Ubiegłoroczna edycja projektu-była ogromnym sukcesem- w konkursie wzięło udział uczniów i 1200 nauczycieli. Szczegółowe informacje o Projekcie będą dostępne od 20 maja br. na stronie internetowej Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości Do Projektu można zgłaszać się za pośrednictwem konsultanta lokalnego projektu: Imię nazwisko konsultanta- tu wpisujemy swoje imię i nazwisko tel Szczegółowe informacje o Projekcie będą dostępne od 20 maja br. na stronie internetowej Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości do 24 wrześniaZgłoszenia szkół 27 wrześniaEtap I - szkolny od 28 września do 1 października Zgłoszenia zespołów do etapu II - międzyszkolnego 12 październikaEtap II międzyszkolny – start o godz (ogłoszenie zadania problemowego) 13 październikaEtap II międzyszkolny – zamknięcie o godz (ostateczny termin przesłania rozwiązania zadania problemowego) 20 październikaOgłoszenie wyników etapu II międzyszkolnego listopadaEtap III regionalny– debaty regionalne w 6 ośrodkach listopadaEtap IV ogólnopolski – finał