Urząd Miasta i Gminy Olkusz KONSULTACJE SPOŁECZNE W SPRAWIE ZAMIARU LIKWIDACJI GIMNAZJUM NR 2 IM. ŚWIĘTEJ KRÓLOWEJ JADWIGI W OLKUSZU Olkusz, dnia 14 marca.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rekrutacja do klasy I SP w roku szkolnym 2016/2017.
Advertisements

Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Wyszków Analiza wariantowa.
Remont Szkoły Podstawowej Nr 2 wraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
Rekrutacja Rok szkolny 2016/2017. Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty Nr OP-DO z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów przeprowadzania.
Zebranie z rodzicami uczniów Gimnazjum w Piotrowicach.
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
„W barwach biało-czerwonych” Zespół Szkół w Korycinie kwiecień - maj 2016.
Działalność Lokalnych Centrów Nauczania Kreatywnego w Gdańsku Małgorzata Mroczkowska, koordynator LCNK 1 Jakub Rodowski, koordynator LCNK 2 Gdańska Rada.
Jak zapobiegać przemocy domowej wobec dzieci i młodzieży. Iwona Czerwoniuk psychoterapeuta BSFT (Terapia Krótkoterminowa Skoncentrowana na Rozwiązaniu)
1 Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu EUROPEJSKI FUNDUSZ SPOŁECZNY W RAMACH WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO
Sztandar szkoły płk St. Dąbek strona www (2 oddziały) – 60 os. (1 oddział) – 30 os. Technikum uzupełniające po ZSZ - Elektronik (1 oddział) – 30.
 584 uczniów,  60 nauczycieli różnych specjalności – (mi.: surdopedagog, tyflopedagog, logopeda, psycholog, pedagog, rehabilitant),  20 dobrze wyposażonych.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy Warszawa, 24 luty 2016 r. Elektroniczny system rekrutacji do gimnazjów na rok szkolny 2016/2017.
Reorganizacja oświaty w gminie Inowrocław. Gmina Inowrocław, jak wszystkie inne gminy w kraju, w wyniku przeprowadzonej reformy oświaty, przejęła obowiązek.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. M. Dąbrowskiej w Radomiu ul. J. Gen. Sowińskiego 1 tel./fax:
Priorytetowe kierunki działania gdańskich poradni psychologiczno-pedagogicznych Materiał opracowany przez dyrektorów gdańskich poradni psychologiczno-
Zmiany dotyczące zasad kierowania uczniów do Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii (MOS) Konferencja dla dyrektorów, doradców zawodowych i pedagogów gimnazjów.
Połączenie towarzystw budownictwa społecznego Opracowano w BNW UMP 2008.
Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 90 Publiczne Gimnazjum Specjalne Nr 56 Szkoła Przysposabiająca do Pracy Nr 1 Zespół Szkół Specjalnych Nr 2 ul. Karolewska.
Bariery w rozwoju edukacyjnym ucznia Wicemarszałek Województwa Małopolskiego Leszek Zegzda Kraków, 13 czerwca 2008 r.
Ryzyko a stopa zwrotu. Standardowe narzędzia inwestowania Analiza fundamentalna – ocena kondycji i perspektyw rozwoju podmiotu emitującego papiery wartościowe.
Ul. Lermontowa Łódź
10 powodów dla których warto zagłosować na program PSTB „OSTATNIA DESKA RATUNKU” !
Tytuł Projektu: „Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół oraz Przedszkoli na terenie Powiatu Ostrowskiego” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską.
Wybór najważniejszych, zdaniem uczniów, problemów związanych z korzystaniem z TIK w szkole oraz opracowanie wstępnych zapisów szkolnego kodeksu na ten.
Historia to świadek czasu, światło prawdy, życie pamięci, nauczycielka życia, zwiastunka przyszłości...
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 51 im. Stefana Linkego ul. Ciołkowskiego 11a tel/fax (042)
Czy będzie więcej przedszkoli? Placówki publiczne i niepubliczne w Gdańsku kwiecień 2010.
SPOTKANIE Z RODZICAMI DOTYCZĄCE NABORU DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. R. W. BERWIŃSKIEGO W ZANIEMYŚLU I PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO „KOLOROWY ŚWIAT” W ZANIEMYŚLU.
Agnieszka Pidek-Klepacz Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Lublin, 6 luty 2014 r. Wsparcie edukacji zawodowej w ramach Regionalnego.
GIMNAZJUM NR 11 w ZSO nr 4 im. Ireny Sendlerowej Łódź, ul. Stawowa 28 Telefony: strona internetowa.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 20 im. Obrońców Pokoju w Radomiu ul. Malenicka 29 Szkoła ma bogatą bo, aż 100-letnią tradycję. Staramy się aby, nasza placówka.
Konferencja nt. „Nowy wizerunek szkół zawodowych w Lublinie i Chełmie – większe szanse na rynku pracy” w ramach projektu współfinansowanego ze środków.
WYNIKI ANKIETY INTERNETOWEJ Opracowanie wyników: Dr Jarosław Załęcki Mgr Maciej Brosz „Współtwórz swoje miasto. Wysokościowce w Gdańsku”
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
5 kwietnia 2016 r. (wtorek) część 1. – język polski i matematyka – godz. 9:00 (80 minut – arkusz standardowy lub 120 minut – czas wydłużony) część 2. –
Dzieci i szkolnictwo w Mali. Warunki życia dzieci Jednym z największych problemów w kraju jest bardzo wysoki współczynnik umieralności dzieci do 5. roku.
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ” Dzielnica Wilanów m. st. Warszawy.
Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Woli Gimnazjum i co dalej?
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
Szkoła Podstawowa nr 45 im. Jana Matejki Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
Egzamin gimnazjalny 2016 Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
NIE BÓJMY SIĘ INTEGRACJI! W dzisiejszych czasach widać jak pod mikroskopem ile jest jeszcze uprzedzeń i nietolerancji w stosunku do osób niepełnosprawnych.
Z dniem 1 września 2004 roku stanowisko dyrektora szkoły objął pan Eugeniusz Szybiak, a jego zastępcą została pani Barbara Goraj. Oboje funkcję swą pełnią.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
ZESPOLE SZKÓŁ W LUBOWIDZU PROCEDURY EWAKUACJI W. Osoba która pierwsza zauważyła pożar lub zagrożenie powinna natychmiast powiadomić: najbliższe otoczenie.
Edukacja w badaniach - podstawowe dane Michał Sitek Warszawa,
Konsekwencje wprowadzonych zmian Edukacja przedszkolna Teresa Ogrodzińska Fundacja Rozwoju Dzieci im. J. A. Komeńskiego.
Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
WYDZIAŁ OSWIATY URZEDU MIASTA POZNANIA REKRUTACJA ZASADY REKRUTACJI DO SZKÓŁ PONADGIMAZJALNYCH WSPOMAGANEJ SYSTEMEM KOMPUTEROWYM.
PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 39 PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 39 W ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 5 IM. JULIANA TUWIMA W ŁODZI ŁÓDŹ, UL. KRÓLEWSKA 13/15.
Art. 42 ustawy – Karta Nauczyciela Organizacja pracy świetlicy szkolnej Pomoc psychologiczno-pedagogiczna.
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Dąbrowie Leśnej
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Realizacja budżetu edukacji w 2017 r.
Wydział Oświaty Starostwa Powiatowego
Wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zapis prezentacji:

Urząd Miasta i Gminy Olkusz KONSULTACJE SPOŁECZNE W SPRAWIE ZAMIARU LIKWIDACJI GIMNAZJUM NR 2 IM. ŚWIĘTEJ KRÓLOWEJ JADWIGI W OLKUSZU Olkusz, dnia 14 marca 2013 r.

Konsultacje społeczne ANKIETY Od 20 lutego do 6 marca 2013 r. wpłynęło 1098 ankiet. 956 – ankiety ważne 142 – ankiety nieważne 1074 – urny 24 – poczta elektroniczna – liczba osób uprawnionych do udziału w konsultacjach Olkusz, dnia 14 marca 2013 r.

Konsultacje społeczne 1. Czy sytuacja demograficzna i oszczędności w wydatkach publicznych uzasadniają taką decyzję? Olkusz, dnia 14 marca 2013 r.

Konsultacje społeczne OPINIE 54 – tendencja demograficzna za kilka lat ulegnie zmianie i będzie wzrost liczby uczniów w gimnazjach 41 – nie powinno się szukać oszczędności kosztem edukacji, oszczędności winno się szukać w innych wydatkach 1 – największe Osiedle powinno mieć dwie szkoły ponadpodstawowe 1 – Gimnazjum Nr 1 nie jest przystosowane do takiej ilości uczniów 1 – przeniesienie Zespołu Szkół Specjalnych jest nieludzkie Olkusz, dnia 14 marca 2013 r.

Konsultacje społeczne 2. Czy przeniesienie uczniów do Gimnazjum Nr 1 stworzy lepsze warunki nauki dla uczniów z Gimnazjum Nr 2, czy też je pogorszy? Olkusz, dnia 14 marca 2013 r.

Konsultacje społeczne OPINIE 47 – budynek szkoły będzie przepełniony, zwiększy się znacząco liczba uczniów 38 – zbyt liczne klasy 8 – nauka na dwie zmiany wykluczy dodatkowe zajęcia pozalekcyjne 5 – pogorszenie stanu bezpieczeństwa w szkole 2 – przy większej liczbie dzieci w trudnym wieku gimnazjalnym nauczyciele nie „opanują” dzieci 2 – duże skupisko dzieci działa destruktywnie i agresjotwórczo Olkusz, dnia 14 marca 2013 r.

Konsultacje społeczne OPINIE 2 – niebezpieczny powrót do domu w godzinach wieczornych 1 – gorszy dostęp do pedagoga, psychologa i zajęć pozalekcyjnych 1 – korzystanie z infrastruktury szkoły będzie utrudnione 1 – nauka na dwie zmiany spowoduje wzrost patologii społecznych 1 – Gimnazjum Nr 2 jest kameralne i panuje tu pozytywna atmosfera do nauki Olkusz, dnia 14 marca 2013 r.

Konsultacje społeczne 3. Czy podziela Pani / Pan obawy, że po połączeniu Gimnazjum Nr 1 i Gimnazjum Nr 2 może pogorszyć się stan bezpieczeństwa i poziom nauczania w połączonym gimnazjum? Olkusz, dnia 14 marca 2013 r.

Konsultacje społeczne OPINIE 26 – nad większą liczbą dzieci w trudnym okresie gimnazjalnym trudniej zapanować 26 – połączenie uczniów z różnych środowisk może doprowadzić do konfliktów 12 – nauka na dwie zmiany 8 – ułatwiony dostęp do narkotyków, zwiększenie zachowań patologicznych 5 – gorszy kontakt uczniów z wychowawcą 3 – możliwy konflikt między uczniami Gimnazjum Nr 1 i Gimnazjum Nr 2 3 – negatywne konsekwencje dla uczniów szkoły podstawowej Olkusz, dnia 14 marca 2013 r.

Konsultacje społeczne OPINIE 2 – brak konkurencji między gimnazjami obniży poziom kształcenia 2 – zwiększenie liczby dzieci, które objęte byłyby opieką psychologiczną 1 – utrudniony dostęp do sal gimnastycznych i basenu 1 – mniej nauczycieli przy większej liczbie uczniów Olkusz, dnia 14 marca 2013 r.

Konsultacje społeczne 4. Jeżeli Pani / Pan jest przeciwna / y likwidacji Gimnazjum Nr 2 to jakie musiałyby być spełnione warunki aby połączenie gimnazjów uzyskało Pani / Pana akceptację? ZGŁOSZONE WARUNKI 584 – żadne, nie ma takich warunków 32 – wykluczenie dwóch zmian nauczania, nauka na jedną zmianę 16 – liczba uczniów w klasach poniżej 30 osób, najlepiej do – szczelny, dobry monitoring Olkusz, dnia 14 marca 2013 r.

Konsultacje społeczne 8 – osobne pawilony dla Gimnazjum Nr 1 i Gimnazjum Nr 2 8 – większy budynek, rozbudowa szkoły 5 – remont łazienek z dostępem do mydła, ręczników, suszarek 5 – konkretne plany na zagospodarowanie budynku Gimnazjum Nr 2 4 – nowoczesne narzędzia edukacyjne dla każdego ucznia 4 – likwidacja nauki religii 3 – zmiana opinii uczniów i rodziców co do połączenia Olkusz, dnia 14 marca 2013 r.

Konsultacje społeczne 2 – dodatkowe zajęcia pozalekcyjne 2 – szkoła podstawowa w innym budynku 2 – zapewnienie dojazdu uczniom 2 – likwidacja Gimnazjum Nr 2 po zakończeniu edukacji obecnych uczniów 2 – to samo grono nauczycielskie 2 – osobna świetlica i stołówka dla szkoły podstawowej Olkusz, dnia 14 marca 2013 r.

Konsultacje społeczne 1 – gimnazja w różnych budynkach 1 – większa sala gimnastyczna 1 – wspólna szkoła z Powiatem 1 – dodatkowa opieka psychologiczna 1 – współpraca nauczycieli z Gimnazjum Nr 1 i Gimnazjum Nr 2 1 – lepsza weryfikacja zatrudnionych nauczycieli 1 – wprowadzenie identyfikatorów 1 – taka sama ilość sal lekcyjnych i sportowych jak w obecnych gimnazjach Olkusz, dnia 14 marca 2013 r.

Konsultacje społeczne 5. Czy może Pani / Pan zaproponować inne rozwiązanie, które stwarzałoby lepsze warunki nauki dla uczniów? PROPONOWANE ROZWIĄZANIA 149 – pozostawienie obu gimnazjów osobno, bez ich łącznia 38 – utworzenie szkoły publicznej, społecznej prowadzonej przez inną osobę niż samorząd 23 – utworzenie mniej licznych klas 9 – powiększenie obwodu dla Gimnazjum Nr 2 Olkusz, dnia 14 marca 2013 r.

Konsultacje społeczne 6 – przesunięcie likwidacji do chwili ukończenia gimnazjum przez obecny rocznik 6 – zwiększenie wydatków na szkolnictwo 3 – rozbudowa szkoły 2 – rozwiązania powinni określić eksperci 2 – poszukać środków unijnych na dofinansowanie obu szkół 2 – różnorodne propozycje działań rozwijających uzdolnienia dzieci Olkusz, dnia 14 marca 2013 r.

Konsultacje społeczne 1 – organizacja imprez i konkursów integracyjnych uczniów Gimnazjum Nr 1 i Gimnazjum Nr 2 1 – oddzielenie szkół podstawowych od gimnazjów 1 – mniej wolnych dni od nauki 1 – przeniesienie 6 – latków do szkoły 1 – zabieganie o większą liczbę uczniów i nabór z okolic 1 – stworzenie Zespołu Szkół 1 – zlikwidować obydwa gimnazja i przywrócić system 8 klas Olkusz, dnia 14 marca 2013 r.