TRANSFER ZE SZKOŁY PODSTAWOWEJ DO PONADPODSTAWOWEJ REZULTATY BADAŃ LIPSS 2002 ATHENA MICHAELIDOU.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Droga kształcenia naszych kolegów w wybranych krajach UE
Advertisements

GRZEGORZ PIASECKI Wychowawca 6a.
Samorz ą dowa Szko ł a Podstawowa nr 3 im. Stefana Ż eromskiego w Suchedniowie W Ś WIECIE JANUSZA KORCZAKA.
Definicja Samowiedza to wiedza i przekonania jakie posiadamy o sobie. Składa się na nią wiedza o swoich: Zdolnościach Zainteresowaniach Cechach charakteru.
Z historii naszej szkoły…
Perspektywa i taktyka ubiegania się o środki europejskie w latach Założenia i cele Projektu doradczego Teraz Limanowa Wystąpienie Ekspertów CERTUS.
Przepisy przej ś ciowe Problemy praktyczne Warsztaty legislacyjne Jachranka, czerwiec 2013 r. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Twinning Project Strengthening of the process of implementation of the anticorruption activities Transition Facility 2004 Whistleblower Osoby, które z.
Konstruowanie i opracowanie nowatorskiego programu praktyk pedagogicznych Zadanie będzie realizowane w okresie od do roku.
Dzień Edukacji Narodowej
Prawa i obowiązki ucznia
Sk ą d wzi ął si ę pomys ł zorganizowania biwaku? (wywiad dost ę pny na stronie internetowej szko ł y)
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET CEL PRZEPROWADZONEGO BADANIA: INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany.
Z 7 szkolnych lat Wczoraj do ciebie nie należy. Jutro niepewne... Tylko dziś jest twoje. JP II.
DIAGNOZA W SZKOLE.
Konkurs EKO-BIURO. Rok 2012 mija pod has ł em anga ż owania si ę naszej placówki w dzia ł ania skoncentrowane wokó ł promocji odnawialnych ź róde ł energii,
PROJEKT PN: 'WSZECHSTRONNA EDUKACJA GWARANCJĄ SUKCESU ZAWODOWEGO' Projekt wspó ł finansowany przez Uni ę Europejsk ą w ramach Europejskiego Funduszu Spo.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
praktyczne, prowadzone z zachowaniem obiektywizmu i etycznego podejścia, okresowe badanie oceniające postęp na drodze do osiągania ustalonych rezultatów.
Oprac. Wioletta Sadowska. Komputer i Internet umo ż liwiaj ą dost ę p do szybkiej informacji U ł atwiaj ą naukowcom i studentom prowadzenie bada ń Dostarczaj.
1 PREZENTACJA FUNKCJONALNOŚCI DZIENNIKA UCZNIA Moduł Dyrektora ZAPRASZAMY ZAPRASZAMY O&S Computer-Soft ul. Żwirki i Wigury 8-12, Wałbrzych, woj.
ROK KAROLA GODULI. Stowarzyszenia Przyjació ł Szkó ł im. Karola Goduli Rudzkie placówki o ś wiatowe, maj ą c na uwadze jak wa ż n ą rol ę odegra ł Karol.
LIPSS Prezentacja - Bad Goisern 2002 Dorcan Catchment Area Mentoring Project Prezentowane przez Bryan Jackson (Wicedyrektor, Dorcan Technology College)
Prawa i obowiązki ucznia
Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości
Gesamtschule Sulzbachtal Saarbücken, Niemcy
Mag. Heidi Sequenz - Bad Goisern - April LIPSS Comenius 1 Projekt rozwoju szkòł. L.I.P.S.S. Link between Primary and Secondary Stage.
Poradnictwo zawodowe Oferta. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Busku - Zdroju udziela pomocy psychologicznej, pedagogicznej i logopedycznej dzieciom.
TRANSFER W WIEDNIU Bad Goisern, Kwiecień Sonda – przeprowadzona przez PI WIEN Przegl ą d ponad 56 szk ół Jakie dzia ł ania s ą zwykle podejmowane.
Ko ł o j ę zyka angielskiego. Opiekun: Renata Lewandowska CELE OGÓLNE: Rozwijanie zainteresowa ń i zdolno ś ci j ę zykowych uczniów Rozszerzanie wiadomo.
Klasa 3F mia ł a przyjemno ść uczestniczy ć w zaj ę ciach prowadzonych przez Pani ą Magd ę Ko ł b ę, zorganizowanych przez.
Szkolne Rowerowe Ko ł o Krajoznawczo – Turystyczne PTTK KWADRANS SP – maja 2004 r. odby ł o si ę w naszej szkole uroczyste spotkanie z Prezesem Oddzia.
Projekt TiK Grupa 2B, 2D, 2G, 2H 2012 Cel: program rewizyty.
Quiz o energii odnawialnej.
Debata szkolna w ramach projektu Szko ł a Demokracji - Sejm Dzieci i M ł odzie ż y Przygotowa ł y: Anna K ą siel i Kamila Osóbka.
Dydaktyka ogólna.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany jest ze środk ó w.
CEL PRZEPROWADZONEGO BADANIA: SPRAWDZENIE POZIOMU DOPASOWANIA KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW DO POTRZEB PRACODAWCÓW.
Szkolenie praktyczne obejmuje : Zajęcia praktyczne Praktykę zawodową i jest realizowane poza terenem szkoły w renomowanych warszawskich hotelach np.:
PROGRAM ELS EVALUACJA ŁĄCZY SZKOŁY. CELE PROGRAMU Wymiana do ś wiadczenia i wiedzy na temat oceny student ó w we wszystkich uczestnicz ą cych krajach.
„Dziecko 6-letnie w szkole”
Dnia roku 9 wybranych uczniów klasy 3AB TZ pod opieką Pani Sylwii Samson wyjechało na praktykę do Niemiec, aby reprezentować szkołę oraz ojczyznę.
PROJEKT BADAWCZY DYDAKTYKA LITERATURY I JĘZYKA POLSKIEGO W GIMNAZJUM W ŚWIETLE NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ BADANIA ILOŚCIOWE Dr Grzegorz Adamczyk Katolicki.
Gimnazjum nr 1 w Reszlu w roku szkolnym 2007/2008.
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
ZADANIE 2 Przeprowadzenie szkolnego konkursu nt. „Co powinno się zmienić w Twojej szkole, rodzinie, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi (nauczyciel.
PROJEKT L.I.P.S.S Sprawa na Cyprze. Szkoła zaczyna się w wieku 5 lat i 8 miesięcy – ukończenie szkoły podstawowej po 6 latach Promocja do Gimnazjum (12.
Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie studentów w treści teoretyczne, niezbędne.
IV Prywatne Liceum Ogólnokszta ł c ą ce ul. Basztowa 17, Kraków tel ;
Szko ł a demokracji Martyna Pankowska 3c Zuzanna G ł ogowska 3c.
Dzia ł alno ść Towarzystwa Przyjació ł Szko ł y i Kultury Polskiej w Strzelczyskach.
Comenius 1 projekt. Kim jesteśmy? AustriaFinlandiaNiemcy Brigitte Ursula Christine PolskaUK Mariusz Iza Jorma Satu Aki Helga Max Bryan Tim Simon.
Co w szkole piszczy???. Zaj ę cia ruchowe na boisku szkolnym.
GIMNAZJUM IM.JANA PAWŁA II W SECEMINE. GRUPA REALIZUJĄCA PROJEKT W RAMACH PROGRAMU CEO „SZKOŁA DEMOKRACJI”: MARLENA ANITA OLA.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
5 godz. 1 klasa gimnazjum Liczba godzin do przeprowadzenia przez nauczyciela Matematyka – 40 godz. (I semestr – 20 godz.; II semestr 20 godz.) Liczba godzin.
5 dni przed wakacjami Tydzień nauki opartej na doświadczeniu w szkole w Vasaramäki.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
ROK SZKOLNY 2016/2017 WYDARZENIA. 26 września 2016r. Obchody Dnia Języków Obcych.
PROJEKT rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach podstawowych.
Egzamin gimnazjalny w klasach III gimnazjum 19 kwietnia 2017
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
Kompetencje na rynku pracy
Staże europejskie drogą do sukcesu
Klasyfikacja ŚRódroczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż.
KLASYFIKACJA ŚRÓDROCZNA UCZNIÓW edukacji wczesnoszkolnej
Wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zapis prezentacji:

TRANSFER ZE SZKOŁY PODSTAWOWEJ DO PONADPODSTAWOWEJ REZULTATY BADAŃ LIPSS 2002 ATHENA MICHAELIDOU

CEL BADAŃ Przebadanie zmartwie ń uczni ó w podczas transferu ze szko ł y podstawowej do ponadpodstawowej, w relacji do ich w ł asnych opinii oraz osobistej charakterystyki (p ł e ć,itp.) Konstrukcja psychometrycznie poprawnych instrument ó w w celu zmierzenia zmartwie ń uczni ó w podczas transferu ze szko ł y podstawowej do ponadpodstawowej.

METODYKA Osobiste oraz grupowe p ół - ustrukturyzowane wywiady z uczniami podczas wej ś cia do szko ł y ponadpodstawowej ORAZ po pierwszym semestrze nauki. Kwestionariusz przeprowdzony na losowej liczbie uczni ó w pierwszego roku.(n= 428) U ż ycie analizy RASCH´a

PRZEDMIOT BADAŃ CHARAKTERYSTYKA OSOBISTA (KOMPETENCJE, FREKWENCJA, OSIĄGNIECIA) ŚRODOWISKO (BUDYNEK, LUDZIE) KOLEDZY TESTY, EGZAMINY, STOPNIE PRZEPISY SZKOLNE NAUCZYCIELE (PODEJŚCIE, METODY)

CONCERNS AT THE FIRST TERM CONCERNS AT THE SECOND TERM

father's education universityupper secondarysecondary Missing Mean 5,5 5,0 4,5 4,0 3,5 3,0 2,5 GRADES EXAMS.

GŁÒWNE PUNKTY LICZBA ZMARTWIEŃ MALEJE WRAZ Z DŁUGOŚCIĄ PRZEBYWANIA W NOWEJ SZKOLE OBAWY O TESTY I EGZAMINY POZOSTAJĄ WYSOKIE ZMARTWIENIA ZWIĄZANE SĄ Z PŁCIĄ UCZNIA ORAZ POZIOMEM WYKSZTAŁCENIA OJCA DZIECKA.