NASZA WIEDZA - NASZA PRZYSZŁOŚĆ okres realizacji projektu 01 styczeń 2011r. – 30 grudzień 2012r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt POKL współfinansowany ze środków UE w ramach EFS
Advertisements

„ZAGRAJMY O SUKCES” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Szkołę Podstawową im. gen. I. Kruszewskiego w Gogołowie
Prezentacja na wywiadówkę
Generator przyszłości
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Wycieczka do kina w Krakowie
Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro
Człowiek – Najlepsza inwestycja
KONKURS pt.: „Start w Przyszłość”
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Podkarpacki program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 10. Główne wejście do placówki.
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.
Priorytet VIII REGIONALNE KADRY GOSPODARKI Priorytet IX ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH.
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Spotkanie promujące projekt: Program zindywidualizowanych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Gimnazjum w Moszczenicy RÓWNAJMY DO NAJLEPSZYCH.
Projekt „Edukacja ku Przyszłości”
Prezentacja Projektu Różne formy terapii wspomagające rozwój uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kątach Wrocławskich realizowanego w.
PODSUMOWANIE REALIZACJI PROJEKTU „ RÓWNE SZANSE DLA KAŻDEGO”
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Termin realizacji – 20 miesięcy
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Dnia 4 marca 2008 roku odbyło się spotkanie Dolnośląskiej Rady ds. Bezpieczeństwa Dzieci i Młodzieży Na spotkaniu była poruszana między innymi kwestia.
Jeżowe, 25 czerwca 2009 r. Jeżowe, 25 czerwca 2009 r. Konferencja podsumowująca realizację projektu pn.: Wszyscy mamy równe szanse - program wyrównywania.
Aktywni Społecznie w Powiecie Bolesławieckim, projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego.
BEZ BARIER DO KARIER ! Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkoła Równych Szans.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
Podsumowanie realizacji projektu Czym skorupka za młodu nasiąknie… Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I, II, III szkół podstawowych w Gminie.
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt "Dziecięca akademia przyszłości – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia.
PROJEKT „MÓJ WYBÓR – MOJA PRZYSZŁOŚĆ” REALIZOWANY PRZEZ
Dobrocin, 31 sierpnia 2009 Przedszkole w Dobrocinie – szansa na rozwój dostępna dla każdego dziecka.
„Szkolne Centrum Nauki”
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
REALIZACJA PROJEKTU NASZA WIEDZA – NASZA PRZYSZŁOŚĆ Szkoła Podstawowa im. Św. Królowej Jadwigi w Bieśniku.
Kreatywna szkoła, to twórczy uczeń
Wiedza i umiejętności drogą do kariery uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim Górowo Iławeckie 27 października 2013roku.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
Gmina Zwierzyn „RÓWNAJ W GÓRĘ”. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównanie.
Apetyt na wiedzę Projekt realizowany przez : Szkołę Podstawową w Gliniku Górnym Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie.
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Spotkanie informacyjne projektu: E -fektywne F -unkcjonalne S -zkoły.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „KIERUNEK –SUKCES” Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Zespół Administracyjny Oświaty ul. Akademicka Słubice Tel
KONFERENCJA KONFERENCJA Podsumowanie projektu : „Z edukacją na TAK!” Oświęcim 7 czerwca 2011 r.
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Stan wdrażania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki listopada 2008 r.
Realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie Projekt „Masz Okazję – Pomóż Sobie”
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Europejski Fundusz Społeczny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata
Projekt Partnerski, pn. Rodzina w Centrum Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Oś Priorytetowa 9 Solidarne.
SZKOŁA SUKCESU – SZKOŁĄ WSZYSTKICH UCZNIÓW Projekt „ SZKOŁA SUKCESU ” wsp ó łfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
„Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów LO Computer College”
E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły
Akademia wychowawcy. Jak krok po kroku zorganizować pomoc psychologiczno – pedagogiczną? Elżbieta.
Zapis prezentacji:

NASZA WIEDZA - NASZA PRZYSZŁOŚĆ okres realizacji projektu 01 styczeń 2011r. – 30 grudzień 2012r.

Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

ZASIĘG PROJEKTU 7 szkół podstawowych z terenu Gminy Łużna Szkoła Podstawowa w Biesnej Szkoła Podstawowa im. Św. Królowej Jadwigi w Bieśniku Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Wielkiego w Mszance Zespół Szkół w Łużnej - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Anny Leśkiewicz w Łużnej Szkoła Podstawowa nr 2 w Łużnej Zespół Szkół w Szalowej - Szkoła Podstawowa im. ks. Stanisława Pękali w Szalowej Szkoła Podstawowa im. Wacława Potockiego w Woli Łużańskiej

CEL GŁÓWNY PROJEKTU Podniesienie szans edukacyjnych 207 dziewcząt i 243 chłopców z 7 szkół podstawowych w Gminie Łużna poprzez realizację programów rozwojowych

GRUPA DOCELOWA PROJEKTU Wsparciem zostaną objęci uczniowie posiadający trudności dydaktyczne, uczniowie z rodzin niewydolnych wychowawczo, wymagający pomocy psychologicznej, logopedycznej oraz uczniowie uzdolnieni i utalentowani chcący poszerzać zakres swojej wiedzy i umiejętności. Rekrutacja uczniów odbywa się w odparciu o regulamin rekrutacji uczestników projektu.

CELE SZCZEGÓŁOWE podniesienie jakości i dostępu oferty edukacyjnej, poprawa umiejętności i wyrównanie braków dydaktycznych u uczniów mających problemy z nauką, poprzez objęcie ich zajęciami dydaktyczno-wyrównawczymi, zmniejszenie różnic pomiędzy uczniami o szczególnych problemach edukacyjnych a uczniami osiągającymi wysokie wyniki w nauce, rozwój umiejętności kluczowych niezbędnych do samorealizacji i rozwoju osobistego poprzez zorganizowanie zajęć dodatkowych, wzrost aspiracji edukacyjnych i społecznych ucz. oraz wzmocnienie roli szkoły w aktywizowaniu społeczności lokalnych wokół wspólnych działań na rzecz edukacji i wychowania.

PRODUKTY liczba szkół, które zrealizowały program rozwojowy - 7 liczba programów zajęć – 8 liczba wsparcia specjalistycznego - 2 liczba godz. wsparcia w projekcie liczba przedstawień teatralnych –14, w tym 7 dla społeczności lokalnej liczba prezentacji /animacji/ - 28 przygotowanych na zajęciach informatycznych liczba pokazów rytmicznych – 14, w tym 7 dla społeczności lokalnej

W RAMACH PROJEKTU PROPONUJEMY Wsparcie dydaktyczno-wyrównawcze: zajęcia wyrównawcze dla uczniów kl. I-III, zajęcia wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów kl. IV-VI, zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów kl. IV-VI, zajęcia wyrównawcze na basenie kl. I-VI.

Ciekawe zajęcia dodatkowe: Bliżej świata /rozwijanie zdolności posługiwania i komunikowania się w języku angielskim/, I Ty możesz zostać Pitagorasem /rozwijanie logicznego i twórczego myślenia z wykorzystaniem aktywnych metod nauczania/, Dbamy o czystość języka /poznawanie i redagowanie różnych form publicystycznych/ Tańczę i śpiewam /obcowanie uczniów z muzyką, ruchem, tańcem/,

Klub miłośników teatru /rozwój umiejętności ekspresji kulturalnej, poznanie – poprzez działanie – tworzywa teatru/, Z komputerem za pan brat /rozwój kompetencji informatycznych/. Wsparcie specjalistyczne: zajęcia logopedyczne /likwidacja wad wymowy, usprawnienie procesu komunikacji/, zajęcia indywidualne z psychologiem /poradnictwo psychologiczne dostosowane do potrzeb poszczególnych uczniów, ich aktualnych problemów/.

Udział we wszystkich zajęciach, formach wsparcia, wyjazdach na basen jest bezpłatny. Szczegółowe informacje o projekcie są dostępne: na stronie internetowej: w siedzibie biura projektu: Zespół Szkół w Łużnej, Łużna, tel/fax , u szkolnych koordynatorów w poszczególnych szkołach.