Ko ł o j ę zyka angielskiego. Opiekun: Renata Lewandowska CELE OGÓLNE: Rozwijanie zainteresowa ń i zdolno ś ci j ę zykowych uczniów Rozszerzanie wiadomo.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Droga kształcenia naszych kolegów w wybranych krajach UE
Advertisements

W GIMNAZJUM MTE W MILANÓWKU
Matematyka w życiu codziennym
Samorz ą dowa Szko ł a Podstawowa nr 3 im. Stefana Ż eromskiego w Suchedniowie W Ś WIECIE JANUSZA KORCZAKA.
CZWOROKĄTY Prezentacja została wykonana przez Kacpra Jackiewicza.
Z historii naszej szkoły…
Nauczyciele w naszej szkole
,,W przyjaźni z przyrodą”
Jak efektywnie współpracować z rodzicami
CZYSTE POWIETRZE WOKÓŁ NAS
Polski Klub Ekologiczny Koło Miejskie w Gliwicach
SZE Ś CIOLATEK W SZKOLE. Senat RP przyj ą ł 1 lutego nowelizacj ę ustawy o systemie o ś wiaty, która o dwa lata ­ z 2012 r. na 2014 r. ­ przesuwa wprowadzenie.
Mazowiecki Kurator O ś wiaty, zgodnie z § 6 rozporz ą dzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 29 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji oraz.
Zespół Szkolno - Gimnazjalny nr 7 Publiczne Gimnazjum nr 3
Arkusz ankiety Cel ankiety Wyniki Wnioski
Walk ę matematyczn ą prowadzi ł a z nami pani mgr El ż bieta Maciejewska.
Rok 2010/11. W roku szkolnym 2011/12 zostanie przeprowadzony pomiar poziomu wiedzy i umiej ę tno ś ci uczniów. Po pierwszym etapie edukacyjnym (test.
Udział uczniów Szkoły Podstawowej im
Konkurs EKO-BIURO. Rok 2012 mija pod has ł em anga ż owania si ę naszej placówki w dzia ł ania skoncentrowane wokó ł promocji odnawialnych ź róde ł energii,
Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości
Nasza szkoła xD Zespó ł Szkó ł Rolniczych W Z ł otowie.
PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 3 W RADOMSKU
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU
Gesamtschule Sulzbachtal Saarbücken, Niemcy
Klasa 3F mia ł a przyjemno ść uczestniczy ć w zaj ę ciach prowadzonych przez Pani ą Magd ę Ko ł b ę, zorganizowanych przez.
Szkolne Rowerowe Ko ł o Krajoznawczo – Turystyczne PTTK KWADRANS SP – maja 2004 r. odby ł o si ę w naszej szkole uroczyste spotkanie z Prezesem Oddzia.
O tym, że fundusze europejskie są doskonałym narzędziem, które pomagają podnosić poziom nauczania i kwalifikacji młodych ludzi, nie trzeba już dzisiaj.
Projekt TiK Grupa 2B, 2D, 2G, 2H 2012 Cel: program rewizyty.
KODEKS 2.0 Szko ł y Podstawowej w Mi ł aczewie Kodeks 2.0 SP Mi ł czew Poradnik Jak w ł a ś ciwie korzysta ć z Internetu.
Niektórzy chcieliby Niektórzy nigdy nie chcieliby dorosn ąć … …pozostaj ą c na zawsze dzieckiem, obracaj ą c si ę w ś wiecie beztroski, rado ś ci i zabawy…
„Kształcenie ponadgimnazjalne”
Jak wygląda moje gimnazjum w liczbach i procentach?
Mateusz Siuda klasa IVa
Opracowanie: Aldona Rumińska-Szalska, Agata Żontołw
Dnia roku 9 wybranych uczniów klasy 3AB TZ pod opieką Pani Sylwii Samson wyjechało na praktykę do Niemiec, aby reprezentować szkołę oraz ojczyznę.
PG 12 ZALETY SZKOŁY. Wysoki wynik ewaluacji problemowej przeprowadzonej przez wizytatorów Podlaskiego Kuratorium O ś wiaty w Białymstoku.
Jak można nauczyć korzystania z prawdopodobieństwa.
Szko ł a Podstawowa nr 120 im. Konstytucji 3 Maja w Ł odzi, ul. Centralna 40.
Rola opiekuna w Samorządzie Uczniowskim
Gimnazjum nr 1 w Reszlu w roku szkolnym 2007/2008.
Przedszkola.
Prezentacja z okazji 40-Lecia Zespołu Szkół dla Dzieci Przewlekle Chorych przy Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Koninie.
IV Prywatne Liceum Ogólnokszta ł c ą ce ul. Basztowa 17, Kraków tel ;
MOJE HOBBY - SIATKÓWKA Autor Jakub Wudarczyk 1.
WEWN Ą TRZSZKOLNA PROCEDURA Oprac. Magdalena Dyszkiewicz WYDŁUŻANIE OKRESU EDUKACYJNEGO.
Wtorek 8 listopada Ś NIADANIE DAJE MOC Dzie ń zdrowego ś niadania w klasie II A Publicznej Szko ł y Podstawowej nr 1 w Radomsku.
MODU Ł Klasa I „Kszta ł cenie ponadgimnazjalne”
Dziecko widzem i aktorem. Cele: Poznawanie ró ż nych form teatralnych. Odkrywanie własnych mo ż liwo ś ci i uzdolnie ń artystycznych. Rozwijanie zainteresowa.
Coaching i tutoring W stron ę nowoczesnej pracy dydaktycznej  W naszym gimnazjum realizowany jest projekt „Coaching i Tutoring – w stron ę nowoczesnej.
Jaka jesteś szkoło ? Uczniowie Czy wiesz, jakie zajęcia pozalekcyjne są organizowane w szkole? Tak – 12.
Szkoła Podstawowa nr 8 im. Martyrologii Piaśnicy Gimnazjum nr 3 im. Martyrologii Piaśnicy.
„Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych”
XIV Liceum Ogólnokształcące w Gdyni. Ta klasa jest dla Ciebie jeśli: lubisz posługiwać się językiem angielskim, chcesz poszerzać swoje umiejętności językowe,
- brak nadzoru nad dziećmi (1%) - agresja ze strony rówieśników (4%) - nic (95%)
Harmonogram rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych oraz kryteria przeliczania punktów.
Publiczne Gimnazjum nr 36 im. Krzysztofa Kieślowskiego w Łodzi Ul. Dąbrówki 1 Tel
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax (42)
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax. (42)
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 141 W ŁODZI im. generała Mariusza Zaruskiego ul. Zakładowa 35.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Im. prof. Jana Karskiego. Publiczne Gimnazjum nr 18 w Ł odzi im. prof. Jana Karskiego ul. Emilii Plater Ł ód ź tel/fax
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2016/2017.
GIMNAZJUM nr 11 w Łodzi ul. Stawowa 28 telefony: (42) , (42) Pracujemy w myśl motta: „ Każdego.
Koordynatorzy: Magdalena Gaweł, Ewa Martu ż alska, Renata Janicka- Szcze ś niak ZS w Iwanowicach Kwiecie ń, 2016r. Sprawozdanie z całorocznego projektu.
Klasa językowa w 2015 Gimnazjum nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Olecku.
wrzesień 2007 Uroczyste obchody 53-lecia powstania budynku szkoły.
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 14 marca 2017
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
OFERTA EDUKACYJNA na rok szkolny 2019/2020
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Zapis prezentacji:

Ko ł o j ę zyka angielskiego

Opiekun: Renata Lewandowska CELE OGÓLNE: Rozwijanie zainteresowa ń i zdolno ś ci j ę zykowych uczniów Rozszerzanie wiadomo ś ci i umiej ę tno ś ci zdobytych na lekcjach j ę zyka angielskiego Pog łę bienie wiadomo ś ci na temat Wielkiej Brytanii i jej kultury Popularyzacja j ę zyka angielskiego w ś ród uczniów Przygotowanie do konkursów

W latach ubieg ł ych dobre tradycje nauki j ę zyka angielskiego tworzyli w naszej szkole uczniowie klasy j ę zykowej. Ich ch ęć do poszerzania i rozwijania swoich zdolno ś ci j ę zykowych sprawi ł a, ż e w roku 2005 troje uczniów z naszego gimnazjum zdoby ł o tytu ł y finalistów i laureata w konkursie przedmiotowym, staj ą c si ę w ten sposób pierwszymi gimnazjalistami z Tomaszowa, którym uda ł o si ę doj ść do etapu wojewódzkiego konkursu.

W roku szkolnym 2005/ 2006 grupa uczniów klas pierwszych ucz ę szczaj ą cych na ko ł o j ę zyka angielskiego zaczyna swój trzyletni etap rozwoju j ę zykowego, maj ą c nadziej ę, ż e zdo ł a godnie kontynuowa ć tradycje j ę zykowe naszego gimnazjum i równie ż si ę gn ąć po najwy ż sze laury.

Na zaj ę ciach ko ł a j ę zyka angielskiego uczniowie poszerzaj ą i rozwijaj ą swoje zdolno ś ci j ę zykowe oraz przygotowuj ą si ę do konkursów. W bie żą cym roku szkolnym wzi ę li ś my udzia ł w Konkursie Ortograficznym,,ACE of SPELLING, Konkursie Wiedzy o Wielkiej Brytanii Konkursie,,Big Challenge

W ka ż dym z nich zdobywamy nagrody i dyplomy i rozs ł awiamy imi ę naszej szko ł y. Na szczególn ą uwag ę zas ł uguj ą osi ą gni ę cia Anety Stefa ń czyk, uczennicy klasy Ia, która zaj ęł a III miejsce w powiatowym Konkursie Ortograficznym oraz II miejsce w miejskim Konkursie Wiedzy o Wielkiej Brytanii.