Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Droga kształcenia naszych kolegów w wybranych krajach UE
Advertisements

GIMNAZJUM SPOŁECZNE MTE W MILANÓWKU `
DAWNO I NIEDAWNO … CZYLI Ś WIETLICOWE WSPOMNIENIA.
KLUB MIŁOŚNIKÓW HARREGO POTTERA
Free Powerpoint Templates redemptorystów Współpraca redemptorystów ze świeckimi w dziele apostolskim Prowincja Warszawska Redemptorystów Toru ń
Z historii naszej szkoły…
,,W przyjaźni z przyrodą”
Jak efektywnie współpracować z rodzicami
ZESPÓŁ SZKÓŁ w WICHOWIE
Miłosz – słowem i pędzlem malowany Realizacja projektu edukacyjnego w ramach upami ę tnienia 100. rocznicy urodzin Czes ł awa Mi ł osza. Projekt zosta.
Sk ą d wzi ął si ę pomys ł zorganizowania biwaku? (wywiad dost ę pny na stronie internetowej szko ł y)
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET CEL PRZEPROWADZONEGO BADANIA: INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany.
Arkusz ankiety Cel ankiety Wyniki Wnioski
SZKOLNE KOŁO CARITAS SZKOLE KOŁO CARITAS PUBLICZNEGO GIMNAZJUM NR 2 W ZĄBKACH IM. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI.
Konkurs EKO-BIURO. Rok 2012 mija pod has ł em anga ż owania si ę naszej placówki w dzia ł ania skoncentrowane wokó ł promocji odnawialnych ź róde ł energii,
PROGRAM AKTYWNOŚCI LOKALNEJ Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
PROJEKT PN: 'WSZECHSTRONNA EDUKACJA GWARANCJĄ SUKCESU ZAWODOWEGO' Projekt wspó ł finansowany przez Uni ę Europejsk ą w ramach Europejskiego Funduszu Spo.
Prezentacja w ramach projektu ORE OE – edukacja obywatelska EPC – edukacja na rzecz prawa człowieka Przygotowany przez zespół wychowawców klas IV-VI SP.
Sprawozdanie z przeprowadzenia debaty w ramach projektu Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości Wzbogacenie oferty edukacyjnej Publicznego Gimnazjum.
„Moja szkoła jest atrakcyjna dla uczniów”
ROK KAROLA GODULI. Stowarzyszenia Przyjació ł Szkó ł im. Karola Goduli Rudzkie placówki o ś wiatowe, maj ą c na uwadze jak wa ż n ą rol ę odegra ł Karol.
W dniu r. Wojewódzki O ś rodek Sportu i Rekreacji zosta ł oficjalnie otwarty. Obiekt zosta ł zbudowany przy wsparciu finansowym Urz ę du.
Debata środowiskowa Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości" Czaple 23 listopada 2010.
PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 3 W RADOMSKU
Gesamtschule Sulzbachtal Saarbücken, Niemcy
TRANSFER W WIEDNIU Bad Goisern, Kwiecień Sonda – przeprowadzona przez PI WIEN Przegl ą d ponad 56 szk ół Jakie dzia ł ania s ą zwykle podejmowane.
Prof. dr hab. Anna Karma ń ska SGH, SKwP. 1. uwarunkowania zmian w zarz ą dzaniu przedsi ę biorstwem 2. zarz ą dzanie warto ś ci ą przedsi ę biorstwa.
Ko ł o j ę zyka angielskiego. Opiekun: Renata Lewandowska CELE OGÓLNE: Rozwijanie zainteresowa ń i zdolno ś ci j ę zykowych uczniów Rozszerzanie wiadomo.
Klasa 3F mia ł a przyjemno ść uczestniczy ć w zaj ę ciach prowadzonych przez Pani ą Magd ę Ko ł b ę, zorganizowanych przez.
Debata szkolna w ramach projektu Szko ł a Demokracji - Sejm Dzieci i M ł odzie ż y Przygotowa ł y: Anna K ą siel i Kamila Osóbka.
Gimnazjum nr 2 im. KEN w Lublinie
W ł adcy przestworzy. Franciszek Ż wirko – urodzi ł si ę 16 wrze ś nia 1895 roku, zmar ł 11 wrze ś nia 1932 roku. By ł porucznikiem pilotem Wojska Polskiego.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany jest ze środk ó w.
CEL PRZEPROWADZONEGO BADANIA: SPRAWDZENIE POZIOMU DOPASOWANIA KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW DO POTRZEB PRACODAWCÓW.
„Kształcenie ponadgimnazjalne”
MODU Ł Klasa III Kszta ł cenie ponadgimnazjalne.
Jak wygląda moje gimnazjum w liczbach i procentach?
Opracowanie: Aldona Rumińska-Szalska, Agata Żontołw
AKTYWNI DLA PRZYSZŁOŚCI! DEBATA W RAMACH XX EDYCJI SEJMU DZIECI I M Ł ODZIE Ż Y.
Dnia roku 9 wybranych uczniów klasy 3AB TZ pod opieką Pani Sylwii Samson wyjechało na praktykę do Niemiec, aby reprezentować szkołę oraz ojczyznę.
PG 12 ZALETY SZKOŁY. Wysoki wynik ewaluacji problemowej przeprowadzonej przez wizytatorów Podlaskiego Kuratorium O ś wiaty w Białymstoku.
Szko ł a Podstawowa nr 120 im. Konstytucji 3 Maja w Ł odzi, ul. Centralna 40.
Rola opiekuna w Samorządzie Uczniowskim
Gimnazjum nr 1 w Reszlu w roku szkolnym 2007/2008.
Temat :Czy uczniowie wiedz ą jak funkcjonuje samorz ą d szkolny i jaki maj ą wp ł yw na podejmowane decyzje ?
Przedszkola.
 W dniu 2 kwietnia 2014 roku na sali gimnastycznej odbyła się debata dotycząca współpracy w naszej szkole między uczniami, rodzicami i nauczycielami.
Pytania warte uwagi:. Powszechnie uwa ż a si ę, ż e jeden nie ma jakiej ś wielkiej wagi, jednak sugeruj ą c si ę znanym przys ł owiem - grosz do grosza.
MODU Ł II- KUPUJESZ? Dlaczego chcesz kupi ć ? (25) – Czy jeste ś gotowy na zakup? Sk ą d wiesz na co Ci ę sta ć ? Kryteria wyboru- matryca.
„ Ś NIADANIE DAJE MOC” REPORTA Ż Z DZIA Ł A Ń KLASY Ic SZKO Ł Y PODSTAWOWEJ NR 5 INTEGRAZYJNEJ W ZESPOLE SZKÓ Ł INTEGRACYJNYCH NR 1 WE W Ł OC Ł AWKU.
Opiekun projektu : Pani Barbara Szczucińska. Początki gimnazjum  W wyniku reformy oświatowej w 1999 roku został utworzony Zespół Szkół Ogólnokształcących.
IV Prywatne Liceum Ogólnokszta ł c ą ce ul. Basztowa 17, Kraków tel ;
Edukacja w Burkina Faso
Rozporz ą dzenie MEN z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i s ł uchaczy oraz przeprowadzania.
MOJE HOBBY - SIATKÓWKA Autor Jakub Wudarczyk 1.
WEWN Ą TRZSZKOLNA PROCEDURA Oprac. Magdalena Dyszkiewicz WYDŁUŻANIE OKRESU EDUKACYJNEGO.
MODU Ł Klasa I „Kszta ł cenie ponadgimnazjalne”
Szko ł a demokracji Martyna Pankowska 3c Zuzanna G ł ogowska 3c.
Nie tylko wybory… Jak m ł odzi ludzie mog ą wp ł ywa ć na rzeczywisto ść i aktywnie uczestniczy ć w demokracji?
Coaching i tutoring W stron ę nowoczesnej pracy dydaktycznej  W naszym gimnazjum realizowany jest projekt „Coaching i Tutoring – w stron ę nowoczesnej.
MAJOWE Ś WI Ę TA W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ANDRYJANKACH Opracowały: Urszula Parfieniuk Lucyna Rogoza- Naliwajko.
SPRAWOZDANIE O STANIE REALIZACJI ZADA Ń O Ś WIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 W GMINIE NOWE SAMORZ Ą DOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK O Ś WIATOWYCH Załącznik.
ul. Gałczyńskiego 6 tel/fax:
Historia to świadek czasu, światło prawdy, życie pamięci, nauczycielka życia, zwiastunka przyszłości...
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
Z dniem 1 września 2004 roku stanowisko dyrektora szkoły objął pan Eugeniusz Szybiak, a jego zastępcą została pani Barbara Goraj. Oboje funkcję swą pełnią.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Wnioski z przeprowadzonej ankiety:
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Zespół Szkół im. Elizy Orzeszkowej
Zapis prezentacji:

Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości

Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego ma dość długa historię Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego ma dość długa historię. Pierwszy budynek szkoły postawiony na obecnym miejscu powstał w 1936 roku. Niewiele było w nim izb lekcyjnych, nie posiadał również sanitariatów. Była to jednak pierwsza siedziba szkoły. Dzięki zaangażowaniu społeczeństwa i pomocy władz w 1968 roku rozpoczęto budowę, którą zakończono w 1970 roku. Od roku 2001 szkoła sąsiaduje z nowym budynkiem gimnazjum i korzysta z nowoczesnej sali gimnastycznej. W roku 2002 nadano szkole imię. Obecnie do szkoły uczęszcza 120 dzieci, w tym 17 przedszkolaków. Opiekę nad nimi sprawuje dyrektor i 10 nauczycieli. Kadrę pedagogiczną stanowią wykształceni nauczyciele posiadający kwalifikacje do nauczania więcej niż jednego przedmiotu. Wśród nich jest 1 stażysta, 2 nauczycieli kontraktowych, 3 mianowanych i 4 dyplomowanych. Wszyscy pracują zgodnie z kwalifikacjami.

Debata zorganizowana przez Dyrektora szkoły

Udział w debacie wzięli: Członkowie Rady Pedagogicznej Członkowie Rady Rodziców Samorząd Uczniowski

Debata odbyła się w izbie lekcyjnej w Szkole Podstawowej w Wieńcu.

Debata odbyła się 19 maja 2011 roku.

Debatę rozpoczął dyrektor szkoły. Na wstępie przywitał zebranych i przedstawił cel debaty, którym było „Opracowanie Planu Rozwoju Szkoły na lata 2011 – 2016” Następnie: przedstawił Plan Rozwoju na lata 2005-2010 i stopień jego realizacji; przedstawił strategie systemu edukacji na lata 2007-2013; przedstawił wnioski po analizie ankiety przeprowadzonej wśród uczniów klas IV – VI; zaprezentował sposób pracy metodą Walta Disneya; dokonał losowania grup i obszarów pracy zespołów.

Praca nad Planem Rozwoju Szkoły na lata 2011-2016

Materiałami wykorzystanymi w debacie były: Plan Rozwoju Szkoły na lata 2005-2010 Strategia edukacji Metoda Walta Disneya Ankiety przeprowadzone wśród uczniów

Wnioski z debaty zostały zebrane i będą opracowane przez przedstawicieli Rady Pedagogicznej, Rady Rodziców i Samorządu Uczniowskiego.

Model absolwenta

Zarządzanie i organizacja

Kształcenie

Opieka i wychowanie

Do poprawnej realizacji debaty przygotowane zostały: projektor; ekran; materiały papiernicze; flamastry; magnesy; emblematy do przydziału grup.

Debata była owocna, przebiegała w twórczej i przyjaznej atmosferze.