Procedury współpracy gimnazjów z Biurem Projektu e-Akademia Przyszłości. Warszawa 09-10.03.2010 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„ Człowiek – najlepsza inwestycja” Projekt pn
Advertisements

„ZAGRAJMY O SUKCES” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
w prowadzeniu zajęć z uczniami w ramach szkolnego ruchu naukowego
NADZÓR PEDAGOGICZNY W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
Projekt systemowy Rynek Pracy pod Lupą - realizacja zadań w 2011 i I kwartale 2012 r. Spotkanie robocze z pracownikami PUP odpowiedzialnymi za realizację.
Rekrutacja.
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
Spotkanie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
"Nowoczesny Nauczyciel
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Dodatkowe zajęcia dydaktyczne
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
"Badacz i humanista-wrocławski gimnazjalista - dostosowanie oferty edukacyjnej wrocławskich gimnazjów do potrzeb ich uczniów w kontekście przygotowania.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Organizacja pracy w POWUZ Zadania nauczycieli POWUZ i opiekunów.
S ZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Ogólnopolski program, w którym nauczyciele i uczniowie wypracowują sposoby mądrego korzystania z (TIK) w nauczaniu wszystkich przedmiotów.
EWALUACJA PROJEKTÓW SYSTEMOWYCH W RAMACH PODDZIAŁANIA
Spotkanie informacyjne dla Beneficjentów realizujących projekty w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Działanie 9.5 Kraków, 23 kwietnia.
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Promocja projektu -obowiązujące zasady, planowane działania, rola Partnerów Kraków, 26 sierpnia 2010 r.
Raporty Postępów Program Comenius Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie Partnerskie Projekty Szkół - raporty merytoryczne.
C omenius Partnerskie Projekty Szkół Zadania koordynatora oraz organizacja mobilności Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
1. Konferencja otwierająca 15 maja 2009 SGGW w Warszawie Cele, zadania i spodziewane rezultaty Projektu.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Wprowadzenie do realizacji Projektu
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
Pracownia Ewaluacji Jakości Kształcenia
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Dobre praktyki w projekcie Dolnośląska szkoła liderem projakościowych zmian w polskim systemie edukacji.
Proces rekrutacyjny Rekrutacja placówek oraz uczestników/czek będzie prowadzona w Biurze Projektu, które mieści się we Wrocławskim Centrum Doskonalenia.
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
PZS 3 w Sobótce Projekt Dolnośląska e-Szkoła (DeS) Sobótka 6 czerwca 2009.
Praca metodą projektu edukacyjnego
WITAMY W. Nowy nadzór Dlaczego zajęliśmy się tym projektem ? Obecny stan oświaty – bez katastrofy, przeciętność, Obecny stan oświaty – bez katastrofy,
Rola koordynatora projektu
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
Jeżowe, 25 czerwca 2009 r. Jeżowe, 25 czerwca 2009 r. Konferencja podsumowująca realizację projektu pn.: Wszyscy mamy równe szanse - program wyrównywania.
POKL /12. GRUPA DOCELOWA Do udziału w projekcie zapraszamy nauczycieli kształcenia zawodowego zamieszkałych lub zatrudnionych na terenie.
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM NR 16 informacje. Co to jest projekt edukacyjny? PROJEKT EDUKACYJNY JEST ZESPOŁOWYM, PLANOWYM DZIAŁANIEM UCZNIÓW, MAJĄCYM.
ZADANIA KOORDYNATORÓW
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
ELEKTRONICZNA REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
Zasady przygotowania dokumentów dla uczniów i przedsiębiorców 4-tygodniowe płatne staże wakacyjne dla uczniów ze szkół ponadgimnazjalnych realizowane w.
Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym
Joanna Król Kuratorium Oświaty we Wrocławiu ZMIANY W PROCEDURACH ZGŁASZANIA WYPOCZYNKU I WYCIECZEK VI Dolnośląska Konferencja Promocji Turystyki „Bezpieczne.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
PROJEKT „AKTYWNIE W BIZNES” KWIECIEŃ 2012 – MARZEC 2013 ORGANIZATOR: STOWARZYSZENIE „AKTYWNOŚĆ KOBIET NA DOLNYM ŚLĄSKU” PARTNER FINANSUJĄCY: WAŁBRZYSKA.
KONTROLA PROJEKTU MÓJ PIERWSZY BIZNES Projekt „Mój pierwszy biznes” realizowany jest przez Zespół Szkół Handlowych w Poznaniu i polega na prowadzeniu zajęć.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Praca metodą projektu edukacyjnego
„Programowanie czas zacząć”
Ewaluacja zewnętrzna Zasady informowania o działaniach w ramach pedagogicznego nadzoru zewnętrznego.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Pilotażowe wdrażanie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach Pilotaż skierowany jest do każdej szkoły, która chce.
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i uczniów dotychczasowych gimnazjów i klas dotychczasowych gimnazjów województwa wielkopolskiego.
Beneficjenci projektów finansowanych w ramach PO WER
Systemy internetowe do obsługi projektów
Projekt Dolnośląska e-Szkoła (DeS)
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zapis prezentacji:

Procedury współpracy gimnazjów z Biurem Projektu e-Akademia Przyszłości. Warszawa r.

Zarządzanie i organizacja Projekt prowadzony jest na zasadzie partnerstwa przez dwie firmy: WSiP S.A. (Lider) i Combidata Poland (Partner). Strony podzieliły się odpowiedzialnością za działania w Projekcie. W obu firmach powstały Zespoły zarządzające Projektem stosownie do listy działań i obowiązków wynikających z harmonogramu oraz budżetu Projektu.

Zakres odpowiedzialności Lidera + zarządzanie, + rozliczenie, + monitoring, + ewaluacja, + audyt, + promocja oraz rekrutacja, + merytoryczne opracowanie materiałów edukacyjnych, + przeprowadzenie wdrożenia Programu w szkołach.

Zakres odpowiedzialności Partnera +opracowanie i wdrożenie portalu edukacyjnego www, +opracowanie i wdrożenie platformy e-learningowej, +utrzymanie środowiska informatycznego, +dostarczenie materiałów e-learningowych, +mentoring techniczny.

Problemy podczas wdrażania Projektu? ogólny nadzór nad Projektem – tel. (22) , wdrażanie Projektu w szkole – odpowiedzialność za bieżącą koordynację i nadzór nad terminową realizacją prac projektowych określonych w Umowie współpracy tel. (22) lub merytoryczny nadzór nad materiałami dydaktycznymi – przygotowanie materiałów dydaktycznych tel. (22) lub techniczna opieka – rozwiązywanie problemów technicznych związanych z platformą e-learningową

Dokumenty do przesłania przez Szkołę do Biura Projektu +Załączniki do Umowy współpracy do przesłania w terminach określonych w umowie: +Załącznik nr 1 Zgłoszenie do udziału w projekcie e-Akademia Przyszłości (opiekuna pracowni komputerowej, osoby prowadzącej Szkolne Grupy Wyrównawcze, osoby/ób prowadzącej/-ych Lokalne Zespoły Projektowe) – do 31 maja 2010 r., +Załącznik nr 2 Zgłoszenie nauczycieli do udziału w projekcie e-Akademia Przyszłości – do 31 maja 2010 r., +Załącznik nr 3 Zgłoszenie uczniów do udziału w projekcie e-Akademia Przyszłości – 31 sierpnia 2010 r.,

Dokumenty do przesłania przez Szkołę do Biura Projektu +Załącznik nr 4 Zgoda przedstawiciela ustawowego na uczestnictwo ucznia w projekcie e-Akademia Przyszłości – 15 września 2010 r., +Załącznik nr 5 Zgoda przedstawiciela ustawowego na uczestnictwo ucznia w Szkolnych Grupach Wyrównawczych prowadzonych w ramach projektu e-Akademia Przyszłości – w terminie wskazanym za pośrednictwem przez Biuro Projektu, +Załącznik nr 6 Zgoda przedstawiciela ustawowego na wyjazd ucznia na obóz naukowy organizowany w ramach projektu e-Akademia Przyszłości – w terminie wskazanym za pośrednictwem przez Biuro Projektu.

Dokumenty do przesłania przez Szkołę do Biura Projektu +Dane osobowe powierzone do przetwarzania zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Umowy z MEN nr UDA-POKL /08-00 (wypełniane elektronicznie przez dyrektora szkoły) – 30 września 2010 r. +Zmiany dotyczące uczestników Projektu – na bieżąco. +Protokoły zdawczo-odbiorcze odbioru środków dydaktycznych oraz laptopów – 31 lipca 2010 r. (przekazanie laptopa innemu nauczycielowi – na bieżąco). +Inne – w terminie wskazanym za pośrednictwem przez Biuro Projektu.

Sposób raportowania: +jednostki e-learningowe – raporty generowane automatycznie przez platformę e-learningową, +Lokalne Zespoły Projektowe – raporty ze zrealizowanych projektów zamieszczone na platformie e-learningowej przez opiekuna Lokalnego Zespołu Projektowego, +Szkolne Grupy Wyrównawcze – dziennik zajęć pozalekcyjnych wraz z informacją o postępach ucznia.

Sposób raportowania: +wypełnianie ankiet ewaluacyjnych (ex post i ex ante) oraz kwestionariuszy postaw udostępnianych na bieżąco przez Biuro Projektu, +raport końcowy z realizacji Projektu w szkole zawierający m.in. informacje ilu uczniów uczestniczących w Projekcie ukończyło cykl kształcenia. Większość raportów, ankiet i kwestionariuszy dostępnych będzie w wersji elektronicznej na stronie internetowej Projektu lub platformie e-learningowej. O terminach przesłania ww. dokumentów będziemy informować na bieżąco.

Życzymy udanej współpracy Zespół projektu e-Akademia Przyszłości