Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Advertisements

Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
PROJEKT EDUKACYJNY AKTYWNY W SZKOLE AKTYWNY W ŻYCIU REALIZOWANY PRZEZ UCZNIÓW Z KLAS I.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Podstawowe informacje o projekcie.
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt jest realizowany przez.
Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu ustawicznym
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum - Zespoły przedmiotowe analizują Testy na wejściu i wyniki egzaminu zewnętrznego - Dokonują ewaluacji,
„Plant a Future” metoda projektu w bibliotece szkolnej
KLUB OPIEKI POZALEKCYJNEJ WSPÓLNA CHATA. Klub Opieki Pozalekcyjnej w naszej szkole istnieje od 1995 r. Jest integralną częścią świetlicy szkolnej. Zajęcia.
Co to jest TIK?.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM NR 16 informacje. Co to jest projekt edukacyjny? PROJEKT EDUKACYJNY JEST ZESPOŁOWYM, PLANOWYM DZIAŁANIEM UCZNIÓW, MAJĄCYM.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Informacja o programie Zostać przedsiębiorczym.
Podstawowe informacje o projekcie ZSKP w projekcie Zadanie Wyjazdy AMW Festiwal Nauki Ekodolina Szymbark Toruń Warszawa Gdańsk – Sobieszewo.
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Realizacja projektu Rok szkolny
Kreatywna szkoła, to twórczy uczeń
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Lekcje z ZUS – uwagi metodyczne Wodzisław Śląski, 18 lutego 2014 r. Marcin Kopczyński.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
„WALORY PRZYRODNICZE OZORKOWA I OKOLIC”
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Intercultural Education OnLine Projekt realizowany jest przy wsparciu Wspólnot Szkoła w projekcie InterEOL.
Metoda projektu w projekcie spotkania i nauka z komputerem
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
PROJEKT „AKCJA INFORMACJA” WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, DZIAŁANIE 9.1 PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ.
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
WEBQUEST JAKO METODA Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Modelowy program praktyk podnoszący jakość.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zapis prezentacji:

Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu

Projekt "Partnerzy w nauce" zorganizowany przez Uniwersytet Śląski w Katowicach, współfinansowany jest przez Unię Europejską, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Realizacja tego projektu umożliwia rozwój i otwiera nowe perspektywy przed uczniami zaangażowanymi w jego przedsięwzięcia.

opracowany został jako odpowiedź Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na misję własną, jako ośrodka wiedzy otwartego dla wszystkich.

W trakcie trwania projektu uczniowie i nauczyciele będą organizatorami i uczestnikami następujących zajęć: "Szkolne Filie Uniwersyteckiego Towarzystwa Naukowego "Festiwale Nauki" "Warsztat Aktywności Własnej" "Wycieczki naukowe" "Obozy naukowe" "Wsparcie i Pomoc" "Uniwersyteckie Towarzystwo Naukowe" "Konkurs z nagrodami" "Współredagowanie ponadregionalnego biuletynu internetowego"

W roku szkolnym 2009/2010 w ramach działań poszczególnych sekcji, postanowiliśmy urzeczywistnić trzy projekty edukacyjne: 1."SOLARY ŹRÓDŁEM ODNAWIALNEJ ENERGII" 2."UCZNIOWIE UCZNIOM, CZYLI CIEKAWE ZAJĘCIA I POMOCE DYDAKTYCZNE" 3."JOOMLA - OD INSTALACJI DO SZKOLNEJ WITRYNY WWW". Podejmowane przez nas w ciągu całego roku szkolnego zamierzenia, mają doprowadzić do sfinalizowania każdego zamysłu. Mamy nadzieję, że pod koniec II semestru z satysfakcją opiszemy końcowe efekty naszej pracy.

Opis projektów edukacyjnych realizowanych w Zespole Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu, w ramach programu "Partnerzy w nauce". "SOLARY ŹRÓDŁEM ODNAWIALNEJ ENERGII Uczestnicy projektu dowiedzą się co to jest solar, jak on działa, jak jest jego budowa, gdzie można go wykorzystać, poznają jego zalety i wady. Kształtować będą umiejętność rozpoznawania i rozwijania kompetencji osobistych w zakresie wiedzy, zdolności, zainteresowań, działalności praktycznej, umiejętność pracy w grupie, rozwiązywania problemów i konfliktów, ale także konieczna będzie gotowość podejmowania ryzyka i radzenia sobie ze stresem. Zadania przewidziane w tym projekcie to: przygotowanie, przeprowadzenie i analiza ankiet, zebranie materiałów o budowie i działaniu solarów, sprawdzenie efektywności działania "minisolaru". Źródłem informacji będą tu strony internetowe, zasoby biblioteki, informacje pracowników (ekspertów) firmy instalującej solary.

Opis projektów edukacyjnych realizowanych w Zespole Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu, w ramach programu "Partnerzy w nauce". "UCZNIOWIE UCZNIOM, CZYLI CIEKAWE ZAJĘCIA I POMOCE DYDAKTYCZNE Uczniowie pogłębią umiejętność współpracy w zespole, budowania więzi międzyludzkich, rozwiązywania problemów w sposób twórczy. Podczas działań w ramach projektu uczestnicy będą rozwijać swoje zainteresowania, poszukiwać i przetwarzać informacje. Współdziałając z uczniami gimnazjum będą przyczyniać się do promocji szkoły. Rozwiną dzięki temu nie tylko kompetencje informatyczne, przedsiębiorczości, inicjatywności czy uczenia się ale również kompetencje społeczne.

Opis projektów edukacyjnych realizowanych w Zespole Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu, w ramach programu "Partnerzy w nauce". "JOOMLA - OD INSTALACJI DO SZKOLNEJ WITRYNY WWW" W ramach działań w tym projekcie uczniowie rozwiną takie kompetencje informatyczne jak: umiejętne i krytyczne wykorzystanie technologii społeczeństwa informacyjnego w pracy, rozrywce i porozumiewaniu się, wykorzystanie komputerów do uzyskiwania, oceny, przechowywania, tworzenia, prezentowania i wymiany informacji oraz do porozumiewania się i uczestnictwa w sieciach współpracy za pośrednictwem Internetu. Uczniowie dowiedzą się czym jest i do czego służy Joomla, jak odpowiednio zaprojektować stronę WWW, jak wyróżnić swoją witryne spośród innych w Internecie. Nauczą się jak zainstalować, skonfigurować witrynę, ustalić jej strukturę, umieścić w niej poszczególne treści, aktualizować witrynę. W trakcie wycieczek przedmiotowych analizować będą powiązania między światem nauki a gospodarki, będzie to okazja do poznania nowoczesnych przyrządów oraz procesów technologicznych służących do wytwarzania narzędzi informatycznych, wykorzystywanych w nowoczesnej gospodarce.

Efekty naszej pracy można śledzić na stronie internetowej zrobionej na potrzeby projektu Zapraszamy!