ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Lublin, 5 lipca 2006 r..
Advertisements

FUNDUSZE UE Warszawa, maj 2008.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
Propozycja Komisji dotycząca nowych rozporządzeń
1. 2 Możliwości finansowania rozwoju nowoczesnych technologii edukacyjnych ze środków UE w latach 2007 – 2013 Marek Szczepański Zastępca Prezesa PSDB.
Przygotowanie Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój
GMINA MIEJSKA MIELEC A FUNDUSZE UNIJNE…
1 Lokalny program rewitalizacji – Możliwości finansowania Paweł Dryl; MIELEC, 17 lutego 2006 r. 1.
„OD PRZEDSZKOLA DO MATURY: ADAPTACJA BAZY EDUKACYJNO-SPORTOWEJ W MIELCU DO KSZTAŁCENIA INTEGRACYJNEGO”
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM PROGRAM ZPORR.
Wojewoda Kujawsko-Pomorski OPINIA WOJEWODY KUJAWSKO-POMORSKIEGO na temat zgodności celów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Polityka regionalna Unii Europejskiej szansa i wyzwanie dla Polski
1 Warszawa, 17 grudnia 2007 r. Ewaluacje horyzontalne realizowane na zlecenie KJO Dr Piotr Żuber Dyrektor Departamentu Koordynacji Polityki Strukturalnej.
REWITALIZACJA W ZPORR Departament Wdrażania Programów Rozwoju Regionalnego MGPiPS LUTY 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
Departament Wdrażania Programów Rozwoju Regionalnego Ministerstwo Gospodarki i Pracy Komitet Monitorujący ZPORR 5. posiedzenie POMOC TECHNICZNA Warszawa,
POMOC TECHNICZNA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
INFORMACJA I PROMOCJA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
,,Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego"
Narodowa Strategia Spójności
Rzeszów, 2 sierpnia 2006 r.. Tomasz Orczyk Departament Zarządzania EFS Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Doświadczenia wdrażania Europejskiego Funduszu.
EWALUACJA Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie warmińsko-mazurskim.
Konserwacja i renowacja zabytków Katedry pw. Wniebowzięcia NMP i św
System ewaluacji polityki spójności w Polsce Doświadczenia i perspektywy Stanisław Bienias Krajowa Jednostka Oceny Rzeszów, 26 listopada 2008 r.
Ministerstwo Polityki Społecznej DEPARTAMENT POŻYTKU PUBLICZNEGO październik – listopad 2005 r.
Tomasz Schimanek Konsultacje październik-grudzień 2005 r.
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi XVII Posiedzenie Komitetu Monitorującego Programy Rozwoju Regionalnego.
Koncepcje programów operacyjnych na nowy okres programowania
Fundusze strukturalne w latach w Polsce
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r.1 INFRASTRUKTURA DROGOWA Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego.
1 Fundusze strukturalne Unii Europejskiej w latach
UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO 12 stycznia 2014 r. Zespół ds. Programowania i Ewaluacji Departament Programu.
Projekt współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego i w 25% z budżetu państwa. Regionalne Centrum Informacji Medycznej.
1 OPINIA WOJEWODY DOLNOŚLĄSKIEGO w sprawie zgodności Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego z celami Strategii Rozwoju Kraju 2007.
Stan prac nad projektami dokumentów programowych na lata Konferencja w sprawie ustalenia podziału priorytetów środowiskowych między PO Infrastruktura.
Strategia Rozwoju Miasta Włocławek jako podstawa do aplikacji o środki zewnętrzne w tym Unii Europejskiej Włocławek, 24 września 2012 roku.
[ Biuro Zarządzania Funduszami Europejskimi MUW w Krakowie ] Rola i doświadczenia Wojewody Małopolskiego w obecnym i przyszłym okresie programowania Stanisław.
ABC FUNDUSZY EUROPEJSKICH © Mariola Ciborowska, 11 grudnia 2012.
„inwestujemy w Twoją przyszłość”
Projekt Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Oddział Programowania Strategicznego.
Podjęte działania: Miasto w maju 2004 roku we współpracy z Wydziałem Architektury Politechniki Gdańskiej zorganizowało konkurs dla studentów, w którym.
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
1 Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata
„Budowa kanalizacji sanitarnej dla m
„Budowa Szlaku Żurawiego wokół Jeziora Wolsztyńskiego służącego promocji obszarów chronionych w Gminie Wolsztyn” Projekt nr RPWP /08.
Projekt systemowy – działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu M INISTERSTWO I NFRASTRUKTURY.
Świlcza, r.. Ocena formalna wniosków Ocena merytoryczna wniosków Ocena strategiczna wniosków Wybór projektów do dofinansowania Urząd Marszałkowski.
Stan wdrażania działań współfinansowanych z funduszy strukturalnych Ministerstwo Rozwoju Regionalnego 22 sierpień 2007 r.
Wykorzystanie funduszy unijnych w sektorze środowiska Sławomir Mazurek Rzecznik Prasowy Ministerstwa Środowiska Warszawa, 12 września 2007 r.
Stan przygotowań w zakresie wdrażania Narodowego Planu Rozwoju/ Podstaw Wsparcia Wspólnoty na lata Ministerstwo Gospodarki i Pracy Warszawa,
Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do.
Wsparcie dla rozwoju technologii
Fundusze Strukturalne UE wspierające inwestycje oświatowe Czudec, r.
WYKORZYSTANIE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W GMINIE WOLSZTYN Robert Papierowski Wolsztyn, r.
Inicjatywa JESSICA – pierwsze doświadczenia z perspektywy regionalnej
1. U SŁUGI D ORADZTWA W Z AKRESIE U SŁUG I D OTACJI I NWESTYCYJNYCH Narodowa Strategia Spójności (d. Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia)
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego
Centrum Turystyki Rowerowej i Wodnej wraz ze ścieżką rowerową i zapleczem sportowo- rekreacyjnym wzdłuż szlaku R1 w Puszczy Noteckiej w Międzychodzie Mateusz.
Związek Gmin Ziemi Kujawskiej powstał w 1991 r. z inicjatywy ówczesnego Burmistrza Aleksandrowa Kujawskiego przy poparciu pozostałych W ójtów i Burmistrzów.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
ZINTEGROWANY PROGRAM OPERACYJNY ROZWOJU REGIONALNEGO stan realizacji w woj. podlaskim Białystok, 13 stycznia 2005 r.
1 Wprowadzenie Dostępne środki z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w latach
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Najważniejsze elementy ze stanu wdrażania X posiedzenie KM RPO WKP
Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej nr C na odcinku – km we wsi Jania Góra. Projekt sfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu.
Biuro Funduszy Europejskich Europejski Fundusz Społeczny dla szkół ponadgimnazjalnych Marta Krause Biuro Funduszy Europejskich Urząd Miasta Poznania 12.
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Posiedzenie Komitetu Monitorującego RPO WK-P r.
„Modernizacja drogi powiatowej Nr PO 143R Gawłuszowice – Mielec km ÷ w miejscowościach Gawłuszowice i Kliszów” Wartość zrealizowanych robót.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zapis prezentacji:

ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM

ZPORR – Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego realizowany jest z udziałem Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem strategicznym ZPORR jest tworzenie warunków wzrostu konkurencyjności regionów oraz przeciwdziałanie marginalizacji niektórych obszarów w taki sposób, aby sprzyjać długofalowemu rozwojowi gospodarczemu kraju, jego spójności ekonomicznej, społecznej i terytorialnej oraz integracji z Unią Europejską. Cel strategiczny ZPORR zostanie osiągnięty poprzez koncentrację interwencji państwa na następujących priorytetach, zgodnych z priorytetami polityki rozwoju regionalnego sformułowanymi w Narodowej Strategii Rozwoju Regionalnego W ramach ZPORR wyróżniamy cztery główne priorytety: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów Wzmocnienie zasobów ludzkich w regionach Rozwój lokalny Pomoc techniczna I. II. III. IV.

Droga od złożenia wniosku do zakończenia robót: 30 czerwca 2004 – złożenie wniosku w Urzędzie Marszałkowskim Koniec sierpnia 2004– zakończenie oceny formalno-prawnej wniosku Koniec września 2004 – zakończenie oceny merytoryczno-technicznej przez Panel Ekspertów 13 październik 2004 – posiedzenie i rekomendacja wniosku przez RKS (Regionalny Komitet Sterujący) 19 październik 2004 – posiedzenie i decyzja Zarządu Województwa 12 styczeń 2005 – podpisanie umowy o dofinansowanie projektu z Wojewodą Podkarpackim 11 kwietnia 2005 r. – przetarg 24 maja 2005 r. – podpisanie umowy z wykonawcą 18 lipca 2005 r. – rozpoczęcie robót 12 czerwca 2006 r. – zakończenie robót (zadania 1 i 3)

Przedmiotem niniejszego Projektu jest sześć inwestycji związanych z rozbudową sieci drogowej o znaczeniu regionalnym w rejonie Mielca, połączonych w jedno przedsięwzięcie pod wspólną nazwą: Rozbudowa układu drogowego łączącego mieleckie dzielnice przemysłowe z regionem: Przedłużenie ul. Szafera od ul. Raciborskiego do al. Kwiatkowskiego Przedłużenie ul. Powstańców Warszawy do ul. Witosa wraz z budową ciągu pieszo-jezdnego Remont istniejącego odcinka ul. Szafera od ul. Wolności do ul. Raciborskiego wraz z budową ścieżki rowerowej Budowa ul. Św. Kingi, łączącej ul. Wolności z ul. Powstańców Warszawy Budowa ul. Nowoprojektowanej, oznaczonej symbolem KD1, łączącej ul. Św. Kingi z ul. Wyszyńskiego Budowa dwóch dróg dojazdowych – łączników do ul. Powstańców Warszawy, ul. Witosa wraz z towarzyszącą infrastrukturą

WARTOŚĆ PROJEKTU: ,79 zł Środki z EFRR: ,09 zł Środki z budżetu Gminy Miejskiej Mielec: ,70 zł Realizacja inwestycji: lata zakończenie projektu: r.

OD UL. SZAFERA DO UL. DŁUGIEJ i AL. KWIATKOWSKIEGO OD AL. KWIATKOWSKIEGO DO UL. DŁUGIEJ ZADANIE 1 Przedłużenie ul. Szafera od ul. Raciborskiego do al. Kwiatkowskiego WARTOŚĆ ZADANIA ,87 ROBOTY DROGOWE ,13 ROBOTY SANITARNE ,99 ROBOTY ELEKTRYCZNO- TECHNICZNE ,75 PRZED REALIZACJĄ

ZADANIE 1 Przedłużenie ul. Szafera od ul. Raciborskiego do al. Kwiatkowskiego W TRAKCIE REALIZACJI

ZADANIE 1 Przedłużenie ul. Szafera od ul. Raciborskiego do al. Kwiatkowskiego PO REALIZACJI

ZADANIE 3 Remont istniejącego odcinka ul. Szafera od ul. Wolności do ul. Raciborskiego wraz z budową ścieżki rowerowej WARTOŚĆ ZADANIA ,19 ROBOTY DROGOWE ,09 ŚCIEŻKA ROWEROWA ,10 PRZED REALIZACJĄ

ZADANIE 3 Remont istniejącego odcinka ul. Szafera od ul. Wolności do ul. Raciborskiego wraz z budową ścieżki rowerowej W TRAKCIE REALIZACJI

ZADANIE 3 Remont istniejącego odcinka ul. Szafera od ul. Wolności do ul. Raciborskiego wraz z budową ścieżki rowerowej PO REALIZACJI

ŁĄCZNA WARTOŚĆ ZADAŃ 1 i ,06 W WYNIKU REALIZACJI TYCH ZADAŃ POWSTAŁO: ZADANIE 1 – 695 m nowej drogi ZADANIE 3 – 522 m zmodernizowanej drogi