KRĘGIELNIA
KONTRAKT Zespół z składzie: Justyna Świętosławska Kamila Szurzyńska Natalia Lachowicz Klaudia Grabowska Mateusz Pakuła Mariusz Grześków CEL: sprawna współpraca w zespole LIDER: każdy członek zespołu
PRZEDMIOT PRZEDSIĘWZIĘCIA: rozrywka zagospodarowanie czasu wolnego punkt gastronomiczny OBSZAR DZIAŁANIA: Gorzów Wielkopolski ODBIORCA: młodzież
ANKIETA
FORMA ORGANIZACYJNO-PRAWNA: spółka jawna OPODATKOWANIE: zasady ogólne w skali 18% i 32%
Aby założyć spółkę jawną należy sporządzić umowę w formie pisemnej oraz dokonać wpisu do rejestru przedsiębiorców (KRS).
ANALIZA SWOT
Misja naszego przedsiębiorstwa: wybicie się na najwyższą pozycję wśród form rozrywkowych w naszym mieście chęć zaspokojenia potrzeb klienta Cel działań marketingowych: rozszerzenie naszego przedsiębiorstwa na większy obszar regularne szerzenie się popularności naszej firmy Dystrybucja: sprzedaż bezpośrednia (lokal) sprzedaż pośrednia (strona internetowa firmy) Promocja: reklamy w mediach lokalnych, internecie ulotki
ULOTKA
REKLAMA DŹWIGNIĄ HANDLU LOGO HASŁO REKLAMOWE Nie zachowuj się ozięble i zagraj u nas w kręgle!
BIZNESPLAN
SKUTECZNY MENADŻER Cechy i umiejętności: Kompetencje twarde: Postawa „społecznikowska” Ciekawość poznawcza Czynna postawa wobec życia Wiara w możliwości poprawy społecznej Otwartość, okazywanie zaufania Uczciwość, etyczne postępowanie Motywowanie poprzez działanie i przykład Nie konwencjonalne myślenie Inspirowanie innych do wychodzenia poza schematy Osobista pasja Konsekwencja Gotowość do poświęceń, całkowite zaangażowanie Kompetencje twarde: Konkretna wiedza i umiejętności niezbędne do wykonywania określonej pracy Doświadczenie Znajomość języków obcych(angielski, niemiecki) Obsługa programów komputerowych Styl afiliacyjny: Ludzie są najważniejsi. Budowanie zespołowej harmonii Dba o dobrą atmosferę w pracy Wysoki poziom współpracy, zaangażowania, zaufania i lojalności wobec zarządzającego i zespołu Kompetencje miękkie: Sprawne zarządzanie samym sobą oraz swoją pracą Zdolność do automotywacji Komunikowanie się z innymi Przekonywanie innych do swoich racji Motywowanie Inspirowanie Kierowanie konfliktami
CZYNNIKI SUKCESU PRZEDSIĘWZIĘCIA WEWNĘTRZNE: wysoka jakość oferowanych produktów i usług rozwój przedsięwzięcia inwestowanie różnorodność promocji sprawność marketingu OTOCZENIE: korzystniejsze ceny zainteresowanie klientów nowym przedsięwzięciem jedna konkurencyjna działalność ZASOBY: nowy i nowoczesny sprzęt oddani, zaangażowani, doświadczeni pracownicy
NASZE PRACE
Dziękujemy za uwagę! ZESPÓŁ 3