Szkoła Podstawowa im. Józefa hr. Skarbka w Woli Skarbkowej www. spwolaskarbkowa.osieciny.pl tel. (0-54)2650024.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Analiza potrzeb szkoleniowych nauczycieli na przykładzie III Liceum Ogólnokształcącego im. Unii Lubelskiej w Lublinie Adam Prus.
Advertisements

System zapewniania jakości Szkoły Podstawowej w Osięcinach
FORMY POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W SZKOLE
Prezentacja przygotowana przez zespół badawczy przy CKE pod kierunkiem dr R.Dolaty PRIORYTETY POMORSKIEGO KURATORA OŚWIATY w roku szkolnym 2008/
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna na terenie Gimnazjum nr 18
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Ocena jakości pracy Doradcy zawodowego CEN w Białymstoku.
Jolanta Misztal Kujawsko – Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli we Włocławku Program poprawy efektywności kształcenia - opracowanie, wdrożenie i ewaluacja.
KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 IM. JANINY MAJKOWSKIEJ W SIERADZU NA LATA KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY.
SZKOLENIE RADY PEDAGOGICZNEJ październik 2003r. autor: mgr inż. B. Leszczyńska.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Wewnątrzszkolny system zapewniania jakości
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ W KOWALEWIE ZA ROK SZKOLNY 2011/2012.
KARTA INDYWIDUALNYCH POTRZEB UCZNIA, oraz PLAN DZIAŁAŃ WSPIERAJĄCYCH
Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum - Zespoły przedmiotowe analizują Testy na wejściu i wyniki egzaminu zewnętrznego - Dokonują ewaluacji,
PILOTAŻ W RAMACH PROGRAMU PODNIESIENIE EFEKTYWNOŚCI KSZTAŁCENIA UCZEŃ ZE SPECYFICZNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2009/2010 Maków GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE Hanna Głuszek Krystyna Strzemińska.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU z dnia 23 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego, wykazu.
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
WSPIERANIE UCZNIÓW W ROZWOJU ZDOLNOŚCI I TALENTÓW
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2010/2011 Gimnazjum Publiczne nr 2 w Solcu Kujawskim Nauka w szkołach powinna być prowadzona w taki sposób , aby uczniowie.
Raport z ewaluacji wewn ę trznej w Zespole Szkó ł Ogólnokszta ł c ą cych w Pacynie rok szkolny 2011/2012r.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy.
Szkoła wspomaga wychowanie
praktyczne, prowadzone z zachowaniem obiektywizmu i etycznego podejścia, okresowe badanie oceniające postęp na drodze do osiągania ustalonych rezultatów.
KIM JEST SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY?
RAZEM – 4% Typ placówki Liczba nadzorowanych placówek
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
PEDAGOGIZACJA RODZICÓW
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł NR 94 W WARSZAWIE. SUKCES NA MIARĘ MOŻLIWOŚCI I POTRZEB KAŻDEGO UCZNIA BEZPIECZNA I ŻYCZLIWA SZKOŁA.
KALEJDOSKOP SZANS KALEJDOSKOP MOZLIWOŚCI Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze Jelenia Góra r.
Odpowiedzi ustne. Kartkówki obejmujące niewielką partię materiału. Zadania klasowe, sprawdziany, testy, arkusze egzaminacyjne, badanie wyników nauczania.
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Organizacja pomocy psychologiczno - pedagogicznej
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
(NASZ WSPÓLNY POMYSŁ NA SZKOŁĘ– NAUCZYCIELI, UCZNIÓW, RODZICÓW)
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Najważniejsze efekty pracy rok szkolny 2013/2014
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
PROGRAM WYCHOWAWCZY GIMNAZJUM W BIAŁYM KOŚCIELE rok szkolny 2014/2015 Dziecko żyjące w tolerancji nabiera cierpliwości Dziecko zachęcane uczy się wiary.
 Dla uczniów z orzeczeniem: o potrzebie indywidualnego obowiązkowego, rocznego przygotowania przedszkolnego indywidualnego nauczania  Dla uczniów z opinią.
Najczęściej powtarzające się mocne strony i problemy do rozwiązania:
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2014/2015, w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
ORGANIZOWANIE I UDZIELANIE UCZNIOM POMOCY PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W ŚWIETLE NOWYCH REGULACJI PRAWNYCH PODNIESIENIE EFEKTYWNOSCI KSZTAŁCENIA UCZNIÓW.
Zespół Szkół im. Anieli hr. Potulickiej w Wojnowie
Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym
Rada Rodziców działająca przy Zespole Szkół w Wielowsi w roku szkolny 2011/12.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności.
Gimnazjum nr 16 w Bydgoszczy
PROJEKT rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych,
Zbiór przepisów dotyczących Karty Rowerowej
Ewaluacja zewnętrzna Zasady informowania o działaniach w ramach pedagogicznego nadzoru zewnętrznego.
Technologia informacyjna
„Zarządzanie szkołą” 13 listopada 2017 r.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Działania mające na celu podniesienie jakości kształcenia
Gimnazjum nr 1 im. Stanisława Wyspiańskiego
KIM JEST SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY?
Zapis prezentacji:

Szkoła Podstawowa im. Józefa hr. Skarbka w Woli Skarbkowej www. spwolaskarbkowa.osieciny.pl tel. (0-54)

Systemowe działania szkoły podnoszące efekty kształcenia

SZKOŁA Organ prowadzący KPCEN we Włocławku Organ nadzorujący PPP w Radziejowie CEE we Włocławku Biblioteka Pedagogiczna we Włocławku Gminna Biblioteka Publiczna w Osięcinach Współpraca szkoły z instytucjami Szkoły inne

Wewnątrzszkolne doskonalenie nauczycieli 1.Szkolna analiza i interpretacja wyników sprawdzianu. 2. Systemowe działania szkoły przygotowujące uczniów do sprawdzianu. 3. Budowa programu poprawy efektywności kształcenia. uzyskanie uprawnień nauczyciela egzaminatora (język polski, matematyka).

Współpraca z rodzicami 1. Opracowanie harmonogramu indywidualnych spotkań z rodzicami. 3. Systematyczne przedstawianie rodzicom wyników badań poziomu wiedzy ze szczególnym zwróceniem uwagi na indywidualne postępy dziecka w nauce. 2. Zapoznanie z obowiązującymi standardami wymagań na sprawdzianie w klasie VI.

Współpraca z uczniami 1. Zapoznanie uczniów z obowiązującymi standardami wymagań po klasie VI. 2. Zapisywanie przy tematach lekcyjnych z każdego przedmiotu standardu realizowanego na danej jednostce lekcyjnej. 3. Comiesięczne przeprowadzanie sprawdzianów kompetencji. 4. Zapoznanie uczniów z wynikami comiesięcznych sprawdzianów.

Zadania dla Rady Pedagogicznej 1. Dokonanie wnikliwej analizy sprawdzianu w zakresie poszczególnych standardów wymagań. 3. Opracowanie przez nauczyciela każdego przedmiotu najskuteczniejszych sposobów doskonalących najsłabiej opanowane przez ucznia umiejętności (określenie umiejętności - wskazanie metod, form, zasad, pomocy dydaktycznych). 2. Opracowanie programu i harmonogramu poprawy efektywności kształcenia.

5. Zapoznanie rodziców i uczniów z wynikami sprawdzianów. 4. Dokonywanie przez zespół nauczycieli comiesięcznej analizy ilościowo - jakościowej sprawdzianów.

Zadania dyrektora w ramach nadzoru. 1.Hospitacje kontrolno - oceniające i diagnozujące pod kątem opanowania przez uczniów najsłabiej opanowanych umiejętności. 2. Kontrola stopnia realizacji zadań ujętych w programie poprawy efektywności kształcenia. 3. Comiesięczne monitorowanie postępów uczniów klasy VI.

Efekty 1. Udział uczniów w kołach zainteresowań. 3. Udział uczniów w konkursach. 4. Udział uczniów w uroczystościach szkolnych i środowiskowych. 5. Uczestnictwo w wycieczkach dydaktycznych i krajoznawczych. 2. Pomoc uczniom z dysfunkcjami w zajęciach specjalistycznych.

Sukcesy klasy Konkursy na szczeblu gminnym i powiatowym I miejsce - 14 II miejsce - 13 III miejsce - 5

Zestawienia liczbowe 1. Hospitacje lekcji Badania poziomu wiedzy Spotkania indywidualne wychowawcy z rodzicami Zebrania ogólne z rodzicami - 25

5. Wycieczki 1 – 3-dniowe Wyjazdy do teatru Wyjazdy do kina Wyjazdy do muzeum - 12

Dziękujemy