„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt POKL współfinansowany ze środków UE w ramach EFS
Advertisements

„ZAGRAJMY O SUKCES” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Szkołę Podstawową im. gen. I. Kruszewskiego w Gogołowie
Prezentacja na wywiadówkę
Generator przyszłości
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Wycieczka do kina w Krakowie
Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro
Człowiek – Najlepsza inwestycja
KONKURS pt.: „Start w Przyszłość”
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
FORMY POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W SZKOLE
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Podkarpacki program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna na terenie Gimnazjum nr 18
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Chcę wiedzieć więcej – kompleksowy projekt rozwijania i kształcenia kompetencji kluczowych w SP nr 1 i SP nr 5 w Bełchatowie Nr Umowy UDA-POKL /09-00.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Prezentacja Projektu Różne formy terapii wspomagające rozwój uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kątach Wrocławskich realizowanego w.
Droga do sukcesu Projekt Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego dofinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
Termin realizacji – 20 miesięcy
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkoła Równych Szans.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt "Dziecięca akademia przyszłości – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia.
PROJEKT „MÓJ WYBÓR – MOJA PRZYSZŁOŚĆ” REALIZOWANY PRZEZ
Człowiek najlepsza inwestycja Kreatywny absolwent na rynku pracy Pułtusk, 21 I 2011 r. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
„Szkolne Centrum Nauki”
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZNIA
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
NASZA WIEDZA - NASZA PRZYSZŁOŚĆ okres realizacji projektu 01 styczeń 2011r. – 30 grudzień 2012r.
Kreatywna szkoła, to twórczy uczeń
Wiedza i umiejętności drogą do kariery uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim Górowo Iławeckie 27 października 2013roku.
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
Gmina Zwierzyn „RÓWNAJ W GÓRĘ”. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównanie.
Apetyt na wiedzę Projekt realizowany przez : Szkołę Podstawową w Gliniku Górnym Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie.
Milicz, ul. Trzebnicka 4. prowadzenie działalności na rzecz rozwoju oświatowego i kulturalnego regionu i kraju, działanie na rzecz wyrównywania szans.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „KIERUNEK –SUKCES” Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.
System edukacji w Polsce
ORGANIZOWANIE I UDZIELANIE UCZNIOM POMOCY PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W ŚWIETLE NOWYCH REGULACJI PRAWNYCH PODNIESIENIE EFEKTYWNOSCI KSZTAŁCENIA UCZNIÓW.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
„WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspierania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim” KONKURS NR 1/3.5/POKL/2012.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Europejski Fundusz Społeczny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata
Projekt Partnerski, pn. Rodzina w Centrum Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Oś Priorytetowa 9 Solidarne.
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Pilotażowe wdrażanie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach Pilotaż skierowany jest do każdej szkoły, która chce.
„Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów LO Computer College”
Zadania pedagoga szkolnego
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
Zapis prezentacji:

„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”

Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Cel ogólny: Wyrównywanie szans edukacyjnych u 20 chłopców i 12 dziewczynek mających trudności w nauce, rozwijanie zainteresowań u 21 chłopców i 11 dziewcząt oraz zapewnienie wsparcia psychologicznego dla 12 chłopców i 8 dziewcząt w trakcie trwania projektu.

Cele szczegółowe: 1. Doskonalenie umiejętności i wyrównywanie braków z zakresu czytania, rozumowania i korzystania z informacji. z zakresu czytania, rozumowania i korzystania z informacji. 2. Doskonalenie wiedzy z zakresu technologii informacyjnej i posługiwania się sprzętem ICT. 3. Podnoszenie poziomu wiedzy matematycznej. 4. Kształtowanie postaw proekologicznych. 5. Doskonalenie umiejętności posługiwania się j.angielskim. 6. Zapewnienie uczniom doradztwa i opieki psychologicznej. 7. Osiągnięcie lepszych wyników ze sprawdzianu po szkole podstawowej.

1. Zajęcia dodatkowe z informatyki-kl.V-VI – 10 uczniów 2. Zajęcia dodatkowe z matematyki-kl.VI – 10 uczniów 3. Zajęcia dodatkowe z przyrody-kl.III-IV – 10 uczniów 4. Zespół wyrównawczy z j.angielskiego-kl.IV – 10 uczniów 5. Zespół wyrównawczy z j.polskiego-kl.VI – 10 uczniów 6. Zespół wyrównawczy z kształcenia zintegrowanego- kl.I-II – 12 uczniów 7. Spotkanie z psychologiem-20 uczniów

1. Zajęcia dodatkowe z informatyki-kl.V-VI – 2 godz. tygodniowo 2. Zajęcia dodatkowe z matematyki-kl.VI – 2 godz. tyg. 3. Zajęcia dodatkowe z przyrody-kl.III-IV – 2 godz. co 2 tygodnie 4. Zespół wyrównawczy z j.angielskiego-kl.IV – 2 godz. tyg. 5. Zespół wyrównawczy z j.polskiego-kl.VI – 2 godz. tyg. 6. Zespół wyrównawczy z kształcenia zintegrowanego-kl.I-II – 2 godz. tyg. 7.Spotkanie z psychologiem- raz w miesiącu 2 godz.

ZASADY REKRUTACJI Na zajęciach pozalekcyjnych dla uczniów zdolnych w kolejności kwalifikują się uczniowie: charakteryzujący się predyspozycjami w danej dziedzinie (ustny wywiad z nauczycielem przedmiotu i uczniem) charakteryzujący się predyspozycjami w danej dziedzinie (ustny wywiad z nauczycielem przedmiotu i uczniem) osiągający dobre wyniki w nauce (ocena końcoworoczna z danego przedmiotu 4 i powyżej, w kl. III ocena opisowa) osiągający dobre wyniki w nauce (ocena końcoworoczna z danego przedmiotu 4 i powyżej, w kl. III ocena opisowa)

Na zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze w pierwszej kolejności kwalifikują się uczniowie: mający trudności w nauce, mający trudności w nauce, wykazujący braki programowe, wykazujący braki programowe, o szczególnych potrzebach edukacyjnych: ocena uzyskana z j. polskiego na koniec roku szkolnego poniżej 4, a w kl. II-III ocena opisowa na świadectwie i rozmowa z wychowawcą, kl. I – ustny wywiad z nauczycielem prowadzącym oraz karty informacyjne. o szczególnych potrzebach edukacyjnych: ocena uzyskana z j. polskiego na koniec roku szkolnego poniżej 4, a w kl. II-III ocena opisowa na świadectwie i rozmowa z wychowawcą, kl. I – ustny wywiad z nauczycielem prowadzącym oraz karty informacyjne. ZASADY REKRUTACJI

Obowiązki uczestników: - podpisanie wraz z rodzicem/opiekunem prawnym oświadczenie uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, - podpisanie wraz z rodzicem/opiekunem prawnym oświadczenie uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, - wypełnienie wraz z rodzicem/opiekunek prawnym formularz danych osobowych - wypełnienie wraz z rodzicem/opiekunek prawnym formularz danych osobowych - aktywne i systematyczne uczestniczenie w zajęciach, - aktywne i systematyczne uczestniczenie w zajęciach, - rozwiązywanie testów określających nabywanie umiejętności na zajęciach, - rozwiązywanie testów określających nabywanie umiejętności na zajęciach, - wypełnienie innych dokumentów związanych z realizacją projektu, - wypełnienie innych dokumentów związanych z realizacją projektu, - przestrzeganie regulaminu rekrutacji i uczestnictwa, - przestrzeganie regulaminu rekrutacji i uczestnictwa, - systematyczne uczestniczenie w zajęciach, - systematyczne uczestniczenie w zajęciach, - przestrzeganie punktualności. - przestrzeganie punktualności.