Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych” w ramach Priorytetu II, Działania 2.3, Poddziałania Programu Operacyjnego.
Advertisements

Wrocław. Środki na przedsiębiorczość MŚP EFRREFS RPOPO KL Środki na wsparcie już funkcjonujących przedsiębiorstw Środki na założenie przedsiębiorstwa.
Prezentacja projektu:
ZAMOJSKI ZESPÓŁ STAROMIEJSKI – RYNEK WODNY
Znakowanie tablic informacyjnych,
" Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 – 2013 OŚ priorytetowa IV Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa.
Oś 3 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej 2 listopad 2009 r.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Metodologia wyliczania pomocy publicznej Wrocław, 24 kwiecień 2008 Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy.
Projekt POIS /10 Modernizacja i rozbudowa systemu infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Gminy Milanówek.
1 Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych Dla rozwoju Mazowsza Konferencja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
PLAN PREZENTACJI Sesja Rady Miasta MIELECKI PARK PRZEMYSŁOWY – stan realizacji PROJEKT: Budowa Inkubatora Nowych Technologii IN- Tech wraz z.
Rozwój odnawialnych źródeł energii w programach na lata
Od pomysłu do realizacji projektu - procedury. 2. Jakie są źródła finansowania naszego projektu?
1 Bariery w wykorzystywaniu funduszy unijnych przez samorządy Jerzy Kwieciński Europejskie Centrum Przedsiębiorczości Warszawa, 7 października 2009r.
Spotkanie informacyjne dla potencjalnych Beneficjentów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki KONKURSY PILOTAŻOWE ogłoszone przez Wojewódzki Urząd Pracy.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r.1 INFRASTRUKTURA DROGOWA Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r. 1 Obowiązki Beneficjenta wobec IZ RPO WD wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wrocław, 9-10 grudnia 2008 r. Przedsięwzięcia z zakresu współpracy międzynarodowej i międzyregionalnej w.
Wieloletni Plan Inwestycyjny kluczowe projekty: układ drogowy
POTENCJAŁY, PROBLEMY I PROPONOWANE KIERUNKI ROZWOJU POWIATU ŚWIECKIEGO r.
1 OPINIA WOJEWODY DOLNOŚLĄSKIEGO w sprawie zgodności Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego z celami Strategii Rozwoju Kraju 2007.
SZKOLENIE WSPÓŁFINANSOWANE PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH POMOCY TECHNICZNEJ ZPORR ORAZ ŚRODKÓW.
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka na lata , Oś Priorytetowa 5 Dyfuzja Innowacji Działanie 5.3 Wsparcie ośrodków innowacyjności Utworzenie.
Projekt Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Biuro.
PRZEPISY PRAWA BUDOWLANEGO
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Projekty zgłoszone do Funduszu Spójności z Dolnego Śląska – ich rola w kształtowaniu polityki regionalnej Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki.
Partnerstwo Publiczno – Prywatne na przykładzie Wielkopolskiej Sieci Szerokopasmowej S.A. PPP w praktyce 7 października 2013.
OFERTA INWESTYCYJNA POWIATU WROCŁAWSKIEGO
GMINA ZIĘBICE Dla rozwoju infrastruktury i środowiska Dla rozwoju infrastruktury i środowiska.
Lotnisko Warszawa/Modlin Świat U Progu Twojego Domu !
Lipki – Oława – modernizacja obwałowań, gm. Oława i Jelcz – Laskowice
Lipki – Oława – modernizacja obwałowań, gm. Oława i Jelcz – Laskowice
Plan Odnowy Miejscowości
Inwestor: Wykonawca dokumentacji projektowej:
D o l n o ś l ą s k i e B i u r o G e o d e z j i
Konferencja: Gospodarka gruntami rolnymi w Wielkopolsce w świetle znowelizowanej ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa Poznań
Rozwój mieszkańców województwa opolskiego poprzez wsparcie z Europejskiego Funduszu Społecznego Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu r.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wydział Europejskiego Funduszu Społecznego Wrocław, 10 grudnia 2007r. INSTYTUCJA POŚREDNICZĄCA komponentu.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców.
Po zakończeniu budowy inwestor powinien, zależnie od nałożonych w pozwoleniu na budowę obowiązków zgłosić obiekt do użytkowania albo uzyskać pozwolenie.
Tytuł prezentacji BGK Miasto, data Fundusz Regionu Wałbrzyskiego – najlepsze źródło finansowania Przedsiębiorstw na Dolnym Śląsku Fundusz Regionu.
Strategia Województwa a Powiat Świecki – kontekst infrastrukturalny i bezpieczeństwa Dariusz Woźniak Skarbnik Powiatu Świeckiego.
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
TEATR POWSZECHNY W NOWEJ ODSŁONIE - podpisanie umowy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego Warszawa, 6 sierpnia.
Świlcza, r.. Ocena formalna wniosków Ocena merytoryczna wniosków Ocena strategiczna wniosków Wybór projektów do dofinansowania Urząd Marszałkowski.
Programy pomocy publicznej - element strategii wspierania innowacyjności i rozwoju przedsiębiorczości.
SPRAWOZDANIE FINANSOWE GMINY JEDLNIA
Budowa dwutorowej linii 400 kV Kozienice – Ołtarzew
Gliwice Miasto sukcesu inwestycyjnego
Specjalna Strefa Ekonomiczna Pustków - Gmina Dębica
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich (M07)
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata Ocena wniosków pod kątem merytorycznym Kraków, 14 października 2015 r.
Wsparcie finansowe inwestycji geotermalnych. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko
1. 2 Olkusz jest miastem powiatowym położonym na Jurze Krakowsko Częstochowskiej pomiędzy dwoma dużymi centrami gospodarczymi.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
„INFRAPARK Police” SA ul. Kuźnicka 1, Police tel. (+48) PROPOZYCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENU NR 24 Kompleksowa budowa infrastruktury.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk, 1 kwietnia 2016 r. Założenia konkursu dla Działania 4.2 Infrastruktura.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
Rozliczanie wydatków we wnioskach o płatność
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020
Spotkanie informacyjne
Operator ARP Sp. z o.o. to założona przez państwową Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. spółka, zajmująca się sprzedażą majątku przejętego od restrukturyzowanych.
PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA
Zadania Gminy Miasta Koszalin zrealizowane w ramach projektu:
Informacje w zakresie możliwości pozyskania dofinansowania ze środków RPO WP Działanie 11.2 Gospodarka Odpadami Gdańsk, 14 listopada 2016.
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
Zapis prezentacji:

Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ Mokry Dwór Ul. Starodworska Adaptacja Budynku Środków Chemicznych MPWiK Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ

DLACZEgo taka inwestycja Utrata powierzchni magazynowej – Hala W7 (Pafawag) decyzja 606/2009 Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wyłączeniu z użytkowania

DLACZEgo taka inwestycja miasto przeznaczyło nieruchomość do sprzedaży brak możliwości uzyskania odpowiedniej powierzchni magazynowej w planowanej inwestycji „Rozbudowa Opery Wrocławskiej wraz z budową sceny letniej” z uwagi na uwarunkowania urbanistyczne miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (powierzchnia możliwa do uzyskania przy rozbudowie to około 1.200 m2 a powierzchnia potrzebna to 8.000 m2 na składowanie dekoracji do 27 tytułów będących w eksploatacji i około 10.000 pozycji kostiumowych różnych epok)

DLACZEgo taka inwestycja

DLACZEgo taka inwestycja

DLACZEgo taka inwestycja podniesienie bezpieczeństwa ludzi pracujących przy obsłudze magazynowej z uwagi na dobrą infrastrukturę techniczną obiektu uzyskanie optymalnej powierzchni składowania dekoracji i kostiumów zmniejszenie kosztów związanych z najmem powierzchni magazynowej Wstępnie wynegocjowana stawka najmu z MPWiK 15.000 zł miesięcznie za całą powierzchnię (około 6.500 m2 ) czyli 180.000 zł rocznie Obecnie obowiązująca stawka rynkowa - około 15 zł za m2 daje kwotę za powyższą powierzchnię 97.500 zł miesięcznie, czyli 1.170.000 zł rocznie możliwość podpisania umowy najmu na co najmniej 20 lat

CEL OGÓLNY PROJEKTU dostosowanie zaplecza technicznego Opery Wrocławskiej do potrzeb stale rozwijającej się instytucji kultury dostosowanie powierzchni składowania do rodzaju przechowywanych dekoracji, z podziałem na epoki, rodzaju spektaklu itp stworzenie niebanalnego obiektu, unikatowego w skali regionu, zapewniającego odpowiednie warunki do właściwego przygotowywania i przechowywania dekoracji oraz kostiumów teatralnych zoptymalizowanie warunków logistycznych transportu i przeładunku wielkogabarytowych scenografii teatralnych poprawa bezpieczeństwa transportu dekoracji zmniejszenie kosztów związanych z transportem dekoracji oraz kosztami ich utrzymania w należytym stanie wykorzystanie potencjału scenicznego Opery Wrocławskiej wykorzystanie istniejących obiektów i ich infrastruktury technicznej i sanitarnej na potrzeby przedmiotowego obiektu poprawa wizerunku Opery jako jednostki przystosowującej się do zmieniającej sytuacji społeczno – gospodarczej oraz wymagań współczesnych odbiorców kultury Wsparcie infrastruktury jednej z najważniejszych dolnośląskich jednostek kultury – Opery Wrocławskiej oraz usprawnienie jej funkcjonowania, umożliwi rozszerzenie oferty artystycznej jednostki. Bogata oferta kulturalna będąca znaczącym uzupełnieniem walorów turystycznych Wrocławia i regionu przyczyni się do znacznego zwiększenia ruchu turystycznego na Dolnym Śląsku.

KATEGORIE WYDATKÓW Kategoria wydatku 1 Nazwa: Dokumentacja projektowa Kwota: 40 000,00 Opis: koszt kwalifikowany wynosi 32 520,33 zł (kwota netto). Podatek VAT (stawka 23%) jest kosztem niekwalifikowanym. Dokumentacja techniczna stanowi formalny dokument wydania pozwolenia na budowę i jest niezbędna do prawidłowej realizacji projektu. Dokumentacja projektowa zawiera wszystkie niezbędne elementy (obliczenia i rysunki), dzięki którym wykonawca robót realizuje inwestycje według założeń projektanta.

KATEGORIE WYDATKÓW Kategoria wydatku 2 Nazwa: Prace budowlane –adaptacyjne Kwota: 3 395 700,00 Opis: Koszt kwalifikowany w kwocie netto wynoszącej 2 760 731,71 zł. Kwota podatku VAT (stawka 23%) w wysokości 634 968,29 zł jest kosztem niekwalifikowanym. Powyższa kategoria kosztów obejmuje wszystkie niezbędne prace związane z przygotowaniem powierzchni magazynowej na dekoracje, kostiumy ,czy też produkcji dekoracji. Prace budowlane –adaptacyjne będą wykonane zgodnie z dokumentacja budowlaną oraz zgodnie z kosztorysami.

KATEGORIE WYDATKÓW Kategoria wydatku 3 Nazwa: Nadzór inwestorski Kwota: 34 300,00 Opis: Koszt kwalifikowany w kwocie netto wynoszącej 27 886,18 zł. Kwota VAT (stawka 23%) w wysokości 6 413,82 zł jest kosztem niekwalifikowanym. Wydatek na nadzór inwestorski jest niezbędny do prawidłowej realizacji projektu. Obowiązek kontroli procesu budowlanego, nałożony na inwestora przez właściwy organ w decyzji o pozwoleniu na budowę.

KATEGORIE WYDATKÓW Kategoria wydatku 4 Nazwa: Studium Wykonalności Kwota: 20 000,00 Opis: Koszt kwalifikowany w kwocie netto wynoszącej 16 260,16 zł. Kwota podatku VAT (stawka 23%) wynosząca 3 739,84 zł jest kosztem niekwalifikowanym. Dokument stanowi formalny załącznik do wniosku o dofinansowanie. Dokument niezbędny dla prawidłowej realizacji projektu, obejmujący m.in. szczegółowa analizę z punktu widzenia prawnego, technologicznego, ekologicznego, a także finansowego oraz ekonomicznego.

KATEGORIE WYDATKÓW Kategoria wydatku 5 Nazwa: Promocja projektu Kwota: 10 000,00 Opis: Koszt kwalEifikowalny w kwocie netto wynoszącej 8 130,03 zł. Podatek VAT (stawka 23%) stanowi koszt niekwalifikowalny. Działania promocyjne i informacyjne związane z rzeczowym projektem będą służyć podniesieniu świadomości społeczeństwa o udziale Unii uropejskiej w projektach realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 – 2013.

Budynek magazynowy dla opery WROCŁAWSKIEJ ROZPOZNANIE   1. Położenie MPWiK – korzyści i udogodnienia Zakład Uzdatniania Wody "Mokry Dwór" położony jest tuż za Wrocławiem, na terenie gminy Święta Katarzyna. Dla określenia bliższej lokalizacji gmina ta zlokalizowana jest w Dolinie Odry i na Równinie Wrocławskiej. Graniczy z Wrocławiem w jego południowo-wschodniej części. Komunikację zapewnia rozbudowany układ dróg, w tym droga krajowa nr 94, łącząca Wrocław z Opolem i ze Śląskiem i trasa wojewódzka nr 395 Wrocław-Strzelin. Gmina oddalona jest o 10 km od centrum Wrocławia. W niewielkiej odległości znajduje się międzynarodowy port lotniczy oraz jedna z największych w Polsce kolejowych stacji przeładunkowych Wrocław-Brochów. Zapewniony jest również dojazd do autostrady A4, która umożliwia łączność z Opolem, Katowicami jak też dobre połączenie z kierunkami południowym (Czechy, Słowacja) i zachodnim (Niemcy).

Budynek magazynowy dla opery WROCŁAWSKIEJ 2. Budynek środków chemicznych   Budynek, który został zaadoptowany i którego pierwotne przeznaczenie zmieniamy jest właśnie budynek środków chemicznych. Obiekt: Budynek środków chemicznych Nr identyfikacji: A Adres: ZPW Mokry Dwór- dojazd na teren budowy od strony ulicy Starodworskiej. powierzchnia zabudowy: 1.509 m2 kubatura: 37.919 m3

Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ 3. Pierwotne przeznaczenie   Budynek środków chemicznych nazwany literą A zlokalizowany jest w południowo-wschodniej części zakładu w sąsiedztwie budynków szybkiego mieszania, magazynu kontenerów oraz budynku koagulacji. Budynek ten przeznaczony był do przygotowania środków chemicznych służących do uzdatniania wody. Stamtąd podawane były do szybkiego mieszania i osadników koagulanta.

Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ 4. Zestawienie powierzchni budynku A   Poziom 116,50 - powierzchnia 1415,20 m2 Poziom 120,00 - powierzchnia 1496,54 m2 Poziom 124,00 - powierzchnia 1466,76 m2 Poziom 130,00 - powierzchnia 1496,89 m2 5. Adaptacja Budynek po przystosowaniu mógłby spełniać wymagania budynku magazynowego dla Opery Wrocławskiej.

Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ 6. Zalety:   Dobra komunikacja: lokalizacja, ograniczony ruch kołowy na terenie Parku Krajobrazowego. Duży teren wokół budynku, plac manewrowy, miejsca postojowe. Niezbędne instalacje: wody, kanalizacji, elektryczna Odpowiednia powierzchnia budynku dopasowana do potrzeb inwestora. Zapewniony transport pionowy dużych gabarytów: suwnica 5t oraz dźwig towarowy posiadają aktualne badanie techniczne oraz dopuszczenie do użytku. Powierzchnie składowania – możliwość dopasowania powierzchni do rodzaju przechowywanego materiału. Dostępność pomieszczeń sanitarnych, socjalnych.

Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ 7. Wady: Konieczność wydzierżawienia 8. Przystosowanie do użytku:   Konieczność przystosowania obiektu do użytkowania- procedura przedprojektowa(inwentaryzacja, opinia/ekspertyza techniczna, określenie możliwości instalacji), projektowa i urzędowa. Konieczność przeprowadzenia niezbędnych prac remontowo-budowlanych wraz z niezbędnym zabezpieczeniem w zakresie BHP i PPOŻ. Konieczność wymiany powierzchni witrolitu, wycinania powierzchni żelbetowych Potrzeba określenia koniecznych powierzchni stropowych.

Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ SYTUACJA:   Wjazd na działkę od ul. Starodworskiej

Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ   RZUT POZIOMU 116.50

Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ   RZUT POZIOMU 120.00

Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ   RZUT POZIOMU 124.00

Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ   RZUT POZIOMU 130.00

Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ   ELEWACJE

Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ   ELEWACJE

Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ   ELEWACJE

Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ   ELEWACJE

Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ

Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ

Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ

Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ

Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ

Budynek magazynowy dla opery wrocławSKIEJ

MONTAŻ FINANSOWY Dotacja Wkład krajowy Wkład krajowy publiczny wydatki/koszty kwalifikowalne 2011 r. 2012 r. RAZEM PLN % Dotacja 1 991 869,82 70,00   0,00  - Dotacja z RPO 70,00 0,00 - Wkład krajowy 853 658,54 30,00 Wkład krajowy publiczny Budżet Państwa 1.1.1 /która część/ Budżet JST 1.2.1. środki własne gminy 1.2.2. środki własne powiatu 1.2.3. środki własne województwa 1.3. Inny krajowy wkład publiczny 1.3.1 /jaki/ Wkład krajowy niepubliczny 2.1.Środki prywatne Pożyczka z Europejskiego Banku Inwestycyjnego Razem 2 845 528,46  100 wydatki/koszty niekwalifikowalne  654 471,54    0,00 654 471,54  Całkowita wartość projektu 3500000,00 100 [1] Środki własne – w przypadku jednostek samorządu terytorialnego udział środków własnych musi wynieść min. 1%. Środki własne są to środki pochodzące wyłącznie ze źródeł dochodów własnych oraz kredytu komercyjnego. Źródła dochodów własnych jednostek samorządu terytorialnego wymieniono w „Ustawie o dochodach jednostek samorządu terytorialnego” (art.4 - gmina, art.5 - powiat, art.6 - województwo)

UWAGA Ponieważ problemy magazynowe dotyczą również innych instytucji m. in. Teatru Polskiego (utrata powierzchni magazynowej przy ul. Kościuszki we Wrocławiu) istnieje możliwość wykorzystania uzyskanej przestrzeni magazynowej przez dwie instytucje tj. Operę Wrocławską i Teatr Polski (co da dodatkowe zmniejszenie kosztów związanych z magazynowaniem dekoracji w tych instytucjach)