Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II"— Zapis prezentacji:

1

2 Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
wraz z dojazdem przez ulicę Łączną

3 Trasa Północna - koncepcja

4 Trasa Północna - koncepcja
Część do realizacji w przyszłości Część objęta projektem Część realizowana ze środków własnych

5 Trasa Północna – lokalizacja projektu

6 Trasa Północna – lokalizacja projektu

7 Trasa Północna – lokalizacja projektu względem Obwodnicy Śródmieścia Szczecina
Przedmiot projektu Etap I Trasy Północnej Obwodnica Śródmieścia Szczcina

8 Trasa Północna – opis i cele
OPIS PROJEKTU Projekt obejmuje przebudowę istniejącego odcinka ul. Wkrzańskiej, budowę nowego odcinka tej drogi i połączenie jej z przebudowaną ul. Łączną, co stworzy nowe połączenie komunikacyjne na osiedlach Warszewo i Żelechowa, które wpłynie na zmniejszenie uciążliwości ruchu drogowego i ograniczenie liczby zatorów tworzących się na głównych ulicach tej części miasta. Projekt zakłada ponadto budowę infrastruktury towarzyszącej (chodniki, ścieżki rowerowe, kanalizacja deszczowa), która przyczyni się między innymi do zwiększenia poziomu bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów. Opisywany projekt jest komplementarny z innymi inwestycjami drogowymi Miasta - zwiększy oddziaływanie Obwodnicy Śródmieścia Szczecina. Przedmiotowy projekt jest gotowy do realizacji – pozyskane ZRiD i wykonane studium wykonalności. CELE SZCZEGÓŁOWE: - Stworzenie alternatywnych dróg łączących rejon północny ze Śródmieściem - Poprawa jakości istniejącej infrastruktury drogowej w północnej części Szczecina - Zapewnienie infrastruktury towarzyszącej drogom na obszarze realizacji projektu

9 Trasa Północna – charakter Strategiczny projektu
Projekt ma strategiczny charakter nie tylko dla Miasta Szczecin, ale również dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitarnego. Trasa Północna jest uzupełnieniem Obwodnicy Śródmiejskiej, która jest głównym elementem układu komunikacyjnego Miasta Szczecin, którego zadaniem będzie odciążenie i udrożnienie ruchu w dzielnicach północnych i śródmieściu . Za pomocą tego układu komunikacyjnego przekierowany zostanie ruch tranzytowy od strony Polic, jak również transport wewnętrzny pomiędzy dzielnicami północnymi a resztą miasta.

10 Trasa Północna – koszty i terminy
Koszt całkowity projektu: PLN Przewidywana data rozpoczęcia projektu: 2012 Przewidywana data zakończenia projektu: 2014 Projekt jest gotowy do realizacji, aktualnie przygotowywane jest ogłoszenie przetargu na wyłonienie wykonawcy prac budowlanych

11 Zarządzanie projektem Promocja projektu Odszkodowania
Trasa Północna – zakres projektu Prace budowlane Zarządzanie projektem Promocja projektu Odszkodowania Dokumentacja projektowa

12 Trasa Północna – zakres prac budowlanych
Przebudowa i rozbudowa ul. Wkrzańskiej: wykonanie robót drogowych, roboty związane z organizacją ruchu, w tym m.in. oznakowanie poziome i pionowe drogi, ustawienie ekranu akustycznego, budowa ścianki szczelno – oporowej, urządzenie zieleni, budowa sieci wodno – kanalizacyjnej, budowa sygnalizacji ulicznej, przebudowa sieci energetycznych, budowa systemu oświetlenia ulicy, przebudowa sieci telekomunikacyjnych, roboty związane z tymczasową organizacją ruchu na czas budowy. Przebudowa ul. Łącznej: wykonanie robót drogowych wraz z organizacją ruchu, budowa sieci oświetlenia ulicznego, budowa sieci wodociągowej, budowa kanalizacji sanitarnej, budowa kanalizacji deszczowej wraz z komorą rozdziału, budowa sieci gazowej, budowa kanalizacji telekomunikacyjnej dla potrzeb ZDiTM, przebudowa istniejących sieci telekomunikacyjnych TP S.A. oraz światłowodu ENEA, przebudowa sieci energetycznych ENEA (usunięcie kolizji sieci 15 kV oraz 0,4 KV), zagospodarowanie drzewostanu i zieleni.

13 Trasa Północna – produkty projektu
Nowy odcinek dwujezdniowej ul. Wkrzańskiej (droga kasy Z) od skrzyżowania z ul. Bocianią do skrzyżowania z ul. Łączną długość ok. 1015,32 m; Przebudowana ulica Łączna od skrzyżowania z ulicą Rostocką do skrzyżowania z ulicą Hożą (droga klasy L) na długości ok. 1505,00 m (w tym jest zakres przebudowy skrzyżowania z ulicą Wkrzańską); Przebudowana ulica Rostocka na długości 133,35 m (skrzyżowanie Rostocka - Łączna)

14 Dziękuję za uwagę wrzesień 2011r.


Pobierz ppt "Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II"

Podobne prezentacje


Reklamy Google