Podniesienie jakości oferty edukacyjnej przedszkoli oraz zwiększenie liczby dzieci uczestniczących w edukacji przedszkolnej poprzez: poszerzenie oferty.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Wszechstronne Wykształcenie – Lepsza Przyszłość”
Advertisements

Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
"Nowoczesny Nauczyciel
Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. TWÓRCÓW LITERATURY DZIECIĘCEJ
Projekt systemowy pn. „STOP WYKLUCZENIU” – Program aktywizacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Smołdzino.
Informacja o stanie realizacji Programu polityki oświatowej Miasta Olsztyna na lata
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
II ROK Rozwijanie wrażliwości muzycznej małego dziecka.
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 10. Główne wejście do placówki.
Szczęśliwe przedszkolaki – program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolachSzczęśliwe przedszkolaki – program wyrównywania szans w rzeszowskich.
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
UPOWSZECHNIENIE EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ W ŚWIETLE REFORMY OŚWIATOWEJ
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Prezentacja Projektu Różne formy terapii wspomagające rozwój uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kątach Wrocławskich realizowanego w.
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Konferencja 10 października 2012 Organizacja pracy w roku szkolnym 2012/2013.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA cel projektu cele szczegółowe zapewnienie każdemu dziecku realizującemu I etap edukacyjny w szkołach podstawowych.
Aktywni Społecznie w Powiecie Bolesławieckim, projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego.
Informacja dla rodziców Sześciolatek w szkole Informacja dla rodziców Sześciolatek w szkole.
BEZ BARIER DO KARIER ! Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt Edukacja przedszkolna szansą na sukces Twojego dziecka Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Nasze przedszkole edukacja przedszkolna dla wszystkich dzieci gminy koziegłowy Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
DIAGNOZA DOSTOSOWANIA UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH DO WYMOGÓW LUBUSKIEGO RYNKU PRACY ZAŁOŻENIA PROJEKTU Projekt jest współfinansowany przez Unię
CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA ! Razem możemy więcej Projekt systemowy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
Beneficjenci uczniów 75 szkół wiejskich zlokalizowanych w:
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Podsumowanie realizacji projektu Czym skorupka za młodu nasiąknie… Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I, II, III szkół podstawowych w Gminie.
Dobrocin, 31 sierpnia 2009 Przedszkole w Dobrocinie – szansa na rozwój dostępna dla każdego dziecka.
Projekt nr POKL /11 jest finansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał
Program spotkania: 1. Sprawozdanie z dotychczasowej realizacji projektu 2. Przedstawienie planów na najbliższe miesiące Czas trwania spotkania max. 45.
KALEJDOSKOP SZANS KALEJDOSKOP MOZLIWOŚCI Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze Jelenia Góra r.
NASZA WIEDZA - NASZA PRZYSZŁOŚĆ okres realizacji projektu 01 styczeń 2011r. – 30 grudzień 2012r.
Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Kłobucku ul. Ks
Kraina Małych Odkrywców – Uniwersytet Dziecięcy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego MARZEC – LIPIEC.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Gimnazjum Nr 1 w Konstantynowie.
Ogólnopolska Akcja Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może Szkoła Podstawowa Nr 88 Im. Poznańskich Koziołków w Poznaniu Aktywności dzieci z: Oddziału.
INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW
Kreatywny Humanista Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka
Efektywne wspieranie indywidualnego rozwoju dziecka od przedszkola
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
Zespół Administracyjny Oświaty ul. Akademicka Słubice Tel
 Dla uczniów z orzeczeniem: o potrzebie indywidualnego obowiązkowego, rocznego przygotowania przedszkolnego indywidualnego nauczania  Dla uczniów z opinią.
Projekt współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Społecznego i krajowych ś rodków finansowych w ramach POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia.
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
Wyniki Ewaluacji 2015 rok. Publiczne przedszkole im. Marii Kownackiej w Graczach.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty Reforma systemu oświaty.
Urząd Miasta Lublin Projekt „MOJA FIRMA. Będę przedsiębiorcą” jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. do 29 lutego.
Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna Wymagania w zakresie wskaźników.
Unijne przedszkolaki w Gorzowie Projekt realizowany przez Miasto Gorzów Wlkp. Unijne przedszkolaki w Gorzowie współfinansowany z Europejskiego Funduszu.
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
INFORMACJA o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Kartuzy, w roku szkolnym 2015/2016 w tym o wynikach sprawdzianów i egzaminów w szkołach, których.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r Prawo oświatowe
INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I – III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DOBRY START PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W JORDANOWIE ŚLĄSKIM.
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna a kształcenie specjalne
Akademia wychowawcy. Jak krok po kroku zorganizować pomoc psychologiczno – pedagogiczną? Elżbieta.
ul. Grzybowska Warszawa
Działania 8.1 Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej,
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
Programu polityki oświatowej Miasta Olsztyna na lata
ul. Grzybowska Warszawa
Zapis prezentacji:

Podniesienie jakości oferty edukacyjnej przedszkoli oraz zwiększenie liczby dzieci uczestniczących w edukacji przedszkolnej poprzez: poszerzenie oferty zajęć dodatkowych dla dzieci 3,4,5- letnich, wzrost atrakcyjności zajęć edukacyjnych dla dzieci, wyposażenie dzieci w dodatkowe umiejętności psychofizyczne, wydłużenie czasu pracy Przedszkola w Strzyżowicach. Cel projektu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Beneficjenci Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Realizacja projektu obejmuje: Zajęcia umuzykalniające Udział w koncertach Zajęcia plastyczno – teatralne Udział w warsztatach teatralnych i spektaklach Gimnastykę korekcyjną Naukę pływania Zajęcia logopedyczne Szkolenia dla nauczycieli Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

rekrutacja, prowadzenie, monitorowanie zajęć dodatkowych dla dzieci 3,4,5–letnich uczęszczających do przedszkoli publicznych w Strzyżowicach i Sarnowie oraz oddziałów przedszkolnych działających przy szkołach podstawowych w Dąbiu i Gródkowie, zakup nowoczesnych pomocy dydaktycznych, wprowadzenie zmian organizacyjnych w Przedszkolu Publicznym w Strzyżowicach w celu wydłużenia czasu pracy do godz. 17-tej, zorganizowanie szkoleń dla nauczycieli wychowania przedszkolnego, zorganizowanie konkursów dla dzieci, prowadzenie kampanii promującej wychowanie przedszkolne. Planowane działania: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Zrealizowanie w okresie od listopada 2008 roku do czerwca 2010 roku 1749 godzin zajęć dodatkowych dla dzieci, rozwijających zainteresowania, łagodzących deficyty rozwojowe, integrujących dzieci niepełnosprawne z rówieśnikami, uatrakcyjniających codzienny pobyt w przedszkolu, Zajęcia realizowane będą w 32 grupach z 403 miejscami czekającymi na zainteresowane dzieci. Łącznie wsparciem objętych zostanie 289 dzieci oraz 16 nauczycieli. Najważniejsze działania: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Udzielenie wsparcia na rzecz : Skorygowania wad postawy, Skorygowania wad wymowy, Nabycia umiejętności pływania, Nabycia umiejętności rytmicznych, gry na instrumentach melodycznych i niemelodycznych, poruszania się w rytm muzyki, Nabycia przez nauczycieli umiejętności prowadzenia zajęć z wykorzystaniem nowych form i metod pracy. Wzrost udziału dzieci 3,4- letnich w edukacji przedszkolnej na trenie gminy. Oczekiwane rezultaty: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Zwiększenie poczucia samodzielności, Nauka lepszej pracy w grupie, Podniesienie zdolności komunikacyjnych, Odkrycie talentów, Rozwój zdolności poznawczych. A przede wszystkim: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Projekt Akademia przedszkolaka jest finansowany w 98,5% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Całkowity budżet projektu wynosi zł, a pozyskane dofinansowanie to kwota zł. Budżet projektu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gminnym Koordynatorem projektu jest p. Mirella Barańska – Sorn tel Koordynatorzy lokalni to: p. Krystyna Kluszczyk – dyr. PP Strzyżowice p. Ewa Sus – dyr. PP Sarnów p. Grażyna Trzcionka – dyr. SP Dąbie p. Bożena Wieczorek – dyr. SP Gródków Zarządzanie projektem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Informacje o bieżącej realizacji projektu będzie można znaleźć na stronie Urzędu Gminy Psary Dziękujemy za uwagę