Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie Wojciech Duranowski Karolina Geletta Joanna Lizut RAPORT EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Pewnie i bez lęku do egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe w letniej sesji 2006 r."
Advertisements

Remont Szkoły Podstawowej Nr 2 wraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
Nowoczesne zarzadzanie placówka oświatową Dlaczego warto wprowadzać narzędzia informatyczne do zarządzania.
PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
Portale społecznościowe. Serwis społecznościowy  to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o zgromadzoną wokół niego społeczność. Tworzy tak zwane.
CO TO SĄ PROJEKTY INNOWACYJNE? PROJEKTY INNOWACYJNE WYTYCZNE EFS NIE WSKAZUJĄ ODRĘBNEJ DEFINICJI INNOWACYJNOŚCI.
Anna Karaś-Kierownik PCPR w Ciechanowie. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w okresie czerwiec – grudzień 2008 roku realizowało: - Projekt „Aktywność szansą.
ROLA AOTM W OCENIE PROPOZYCJI RSA PRZEDSTAWIANYCH W RAPORTACH HTA Dr n. med. Wojciech J. Matusewicz Warszawa, RYNEK ZDROWIA.
Awans zawodowy nauczycieli.
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
 ROK SZKOLNY 2014/15  REALIZACJA PROJEKTU EDUKACYJNEGO : - W RAMACH WSPÓŁPRACY Z AMNESTY INTERNATIONAL  "Prawa człowieka: TERAZ! To jest w Twoich rękach’’
Poznań, dnia 17 maja 2007r. KOORDYNACJA AUDYTÓW ZEWNĘTRZNYCH i MONITOROWANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH Agnieszka Purgat Daniel Majewski Dominika Piechocka Biuro.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
WSKAŹNIKI JAKOŚCI ŻYCIA MIESZKAŃCÓW POZNANIA 2013 Prof. dr hab. Ryszard Cichocki Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
KONCEPCJA PRACY Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nisku na lata
Harmonogram rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych oraz kryteria przeliczania punktów.
MAPA HYDROGRAFICZNA HALINA KLIMCZAK INSTYTUT GEODEZJ I GEOINFORMATYKI
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Międzynarodowa konferencja naukowo-dydaktyczna Zrównoważony rozwój, zrównoważone społeczeństwo. Wyzwania edukacyjne Sustainable development, sustainable.
Autor: Kierunek: Promotor: Wykorzystanie GIS do wyznaczenia tras bezpiecznego przewozu transportu przez miasto Małgorzata Kość geodezja i kartografia dr.
Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Wsparcie jst w procesie przygotowania.
EWALUACJA JAKO ISTOTNY ELEMENT PROJEKTÓW SYSTEMOWYCH Sonia Rzeczkowska.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
Przedmiot: Absolwent Wydziału Nauk o Zdrowiu na rynku pracy vs program kształcenia dr n. med. Joanna Bonior Zakład Fizjologii Medycznej IF Wydział Nauk.
Egzamin Gimnazjalny Podstawa prawna Rozdział 3b Ustawy z dnia r. o systemie oświaty z późniejszymi zmianamiUstawy Rozporządzenie MEN z.
Agnieszka Pidek-Klepacz Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Lublin, 6 luty 2014 r. Wsparcie edukacji zawodowej w ramach Regionalnego.
Człowiek - najlepsza inwestycja Projekt "Rola bezpośrednich inwestycji zagranicznych w kształtowaniu aktualnego i przyszłego profilu gospodarczego województwa.
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko – Pomorskiego w Toruniu Cykl spotkań promujących najlepsze praktyki dotyczące aktywizacji mieszkańców na terenach.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Wydział Informatyki Kierunek: Informatyka Specjalność: Systemy Informatyczne PRACA DYPLOMOWA INŻYNIERSKA.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
Kryteria formalne specyficzne i kryteria premiujące w ramach konkursu nr RPLU IZ /16 Ewa Pachowska – Kurzepa Departament Wdrażania EFS.
Ocena oddziaływania na środowisko jako warunek uzyskania funduszy unijnych w ramach I i II osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
PROJEKT „AKTYWNIE W BIZNES” KWIECIEŃ 2012 – MARZEC 2013 ORGANIZATOR : STOWARZYSZENIE „AKTYWNOŚĆ KOBIET NA DOLNYM ŚLĄSKU” PARTNER FINANSUJĄCY: WAŁBRZYSKA.
 Informatyk jest to osoba, która wykształciła się na specjalistę w dziedzinie nowych technologii, posiadająca wiedzę i umiejętności na temat ogółu metod.
Ideą projektu jest polepszanie jakości życia osób niepełnosprawnych oraz wyrównywanie szans w dostępie do pełnego uczestnictwa w życiu społecznym jak.
Wieloaspektowa analiza czasowo- kosztowa projektów ze szczególnym uwzględnieniem kryterium jakości rozwiązań projektowych AUTOR: ANNA MARCINKOWSKA PROMOTOR:
Pedagogika porównawcza wymiar godzin: 10 godzin wykładów i 10 godzin ćwiczeń.
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2016/2017.
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO W LUBLINIE Departament Europejskiego Funduszu Społecznego „Możliwości pozyskania funduszy strukturalnych UE.
I co dalej z TRIZ? KIELCE, 16 GRUDNIA 2013 r. Łukasz Syska – Koordynator Projektu „ Akademia TRIZ dla biznesu” Projekt współfinansowany ze środków Unii.
Zasada równości szans kobiet i mężczyzn (w oparciu o standard minimum) Olsztyn, 6 czerwca 2016r.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
Od 7.30 do 8.30 dzieci schodzą się do przedszkola. W tym czasie swobodnie bawią się w dowolnych kącikach zabaw. Nauczyciel prowadzi z dziećmi rozmowy indywidualne.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Spotkanie z rodzicami- inauguracja roku szkolnego 2016/
Duduf © Nazwa miniprzesiębiorstwa: Duduf Szkoła: I LO im. Ziemi Kujawskiej Miasto: Włocławek.
SYSTEM KWALIFIKACJI, AWANSÓW I SPADKÓW
Cele: 1. wyposażenie studenta w umiejętności porównywania i wartościowania zamierzeń edukacyjnych w poszczególnych systemach oświatowych, 2. zrozumienie.
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Ocena pracy nauczyciela i dyrektora
Badanie rynku Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA SIEWNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA POLONIJNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie Wojciech Duranowski Karolina Geletta Joanna Lizut RAPORT EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ

zebranie opinii uczestników szkoleń na temat produktu i realizowanych w jego oparciu szkoleń. Program opracowany w formule podręcznika (składającego się z czterech modułów tematycznych) może być wykorzystywany przez instytucje i osoby kształcące i szkolące pracowników służb społecznych oraz w codziennej pracy tychże CEL BADANIA

badanie ankietowe audytoryjne (w odniesieniu do odbiorców) sondaż diagnostyczny przy użyciu metody PAPI (w odniesieniu do użytkowników) W ramach kwestionariusza ankiety ewaluacyjnej zadanoe 14 pytań zawierających kwestie związane z danymi telemetrycznymi, a także oceną jakości szkolenia, jego innowacyjności, jak również przydatności dla pracowników szeroko pojętych służb społecznych. W ramach pytań znajdowały się zarówno pytania o charakterze ilościowym (przy wykorzystaniu skali Likerta), jak również pytania otwarte o charakterze jakościowym. METODA BADAWCZA

W ramach ewaluacji przeprowadzonej na wszystkich szkoleniach realizowanych w ramach projektu, otrzymano 116 ankiet ewaluacyjnych od odbiorców (pełnych i czytelnych), co jest próbą wyczerpującą oraz pozwalającą przenieść wyniki na całość populacji grupy oraz 15 ankiet użytkowników

WYNIKI Uczestnicy w podziale na płeć

WYNIKI Miejsce zatrudnienia uczestników szkoleń (grupa odbiorców)

WYNIKI Staż pracy uczestników

WYNIKI Wymiary innowacyjności produktu

WYNIKI Realizacja celów produktu

WYNIKI Szczegółowe cele szkolenia

WYNIKI Ocena programu szkolenia

WYNIKI Objętość szkolenia

WYNIKI Czas szkolenia

WYNIKI Zadowolenie ze szkolenia

Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie Produkt już w obecnym kształcie spełnia stawiane przed nim zadania, niemniej dzięki testowaniu można dokonać cennych ulepszeń. Aby tego dokonać powinno się uwzględnić następujące uwagi: 1.Wyraźnie zalecić stosowanie technik warsztatowych w prowadzonych zajęciach, pomocny może być pkt. 2 2.Rozszerzyć liczbę ćwiczeń zawartych w podręczniku Podsumowanie – najważniejsze wnioski i rekomendacje

Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie 1.Dodanie konkretnych informacji co do placówek, pracy z osobami dotkniętymi uzależnieniem i przemocą w cyberprzestrzeni 2.Rozwinąć zagadnienia związane z profilaktyką oraz pomocą osobom uzależnionym od internetu i cyberprzemocy 3.Wprowadzić możliwość weryfikacji poziomu uczestników – można wykorzystać do tego celu testy kompetencyjne 4.Wprowadzić do podręcznika wzorcowe programy szkolenia (przypisane do poszczególnych modułów), tak by treści zajęć w przypadku prowadzenia ich przez różne osoby się nie pokrywały)

Dziękujemy Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego