Jaka jesteś szkoło ? Uczniowie Czy wiesz, jakie zajęcia pozalekcyjne są organizowane w szkole? Tak – 12.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WSPIERANIE ROZWOJU DZIECKA NA PIERWSZYM I KOLEJNYCH ETAPACH EDUKACYJNYCH W ZWIĄZKU Z OBNIŻENIEM WIEKU REALIZACJI OBOWIĄZKU SZKOLNEGO.
Advertisements

Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
Zebranie z rodzicami uczniów Gimnazjum w Piotrowicach.
Działalność Lokalnych Centrów Nauczania Kreatywnego w Gdańsku Małgorzata Mroczkowska, koordynator LCNK 1 Jakub Rodowski, koordynator LCNK 2 Gdańska Rada.
PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
XIV Liceum Ogólnokształcące w Gdyni. Ta klasa jest dla Ciebie jeśli: lubisz posługiwać się językiem angielskim, chcesz poszerzać swoje umiejętności językowe,
Mgr Justyna Prokocka-Kasjaniuk. Przedszkole (2,5) 3 – 5 lat Szkoła Podstawowa kl. I 6 lat (5 lat) Kl. IV 9 lat Gimnazjum kl. I 12 lat Szkoły ponadgimnazjalne.
 584 uczniów,  60 nauczycieli różnych specjalności – (mi.: surdopedagog, tyflopedagog, logopeda, psycholog, pedagog, rehabilitant),  20 dobrze wyposażonych.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
Ul. Standego Łódź tel
Harmonogram działań KANDYDATA do samorządowego gimnazjum w ramach elektronicznej rekrutacji na rok szkolny 2016/2017 Szkolenie dla Rodziców uczniów Szkoła.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 W RYBNIKU HISTORIA NASZEJ SZKOŁY… Pod koniec 1905 roku zamysłowskie dzieci doczekały się wreszcie własnej szkoły podstawowej.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. M. Dąbrowskiej w Radomiu ul. J. Gen. Sowińskiego 1 tel./fax:
Szkoła Podstawowa 122 w Łodzi Łódź ul. Jesionowa 38 tel./fax (0-42) strona szkoły: sp122.pl.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
.,,Aby mierzyć drogę przyszłą, trzeba wiedzieć skąd się wyszło” C. K. Norwid.
- brak nadzoru nad dziećmi (1%) - agresja ze strony rówieśników (4%) - nic (95%)
Harmonogram rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych oraz kryteria przeliczania punktów.
SPRAWOZDANIE O STANIE REALIZACJI ZADA Ń O Ś WIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 W GMINIE NOWE SAMORZ Ą DOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK O Ś WIATOWYCH Załącznik.
Ul. Lermontowa Łódź
» System Uczniowie Optivum NET+ umożliwia rodzicom bezpłatny stały kontakt ze szkołą. » Pozwala im na bieżąco śledzić postępy edukacyjne dziecka i komunikować.
Łódź, ul. Syrenki 19a tel
Ul. Standego Łódź tel
Ul. Standego Łódź tel
Szkoła Podstawowa nr 56 im. Bronisława Czecha w Łodzi „Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako.
Ul. Gliniana 2, Ruda Śląska Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Rudzie Śląskiej.
Historia to świadek czasu, światło prawdy, życie pamięci, nauczycielka życia, zwiastunka przyszłości...
Publiczne Gimnazjum nr 3 w Łodzi im. Fryderyka Chopina ul. Zacisze 7/ 9 MISJĄ SZKOŁY JEST ABY UCZEŃ GIMNAZJUM NR 3 OSIĄGNĄŁ SUKCES NA MIARĘ SWOICH MOŻLIWOŚCI.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Egzamin Gimnazjalny Podstawa prawna Rozdział 3b Ustawy z dnia r. o systemie oświaty z późniejszymi zmianamiUstawy Rozporządzenie MEN z.
 od 70 lat swojego istnienia cieszy się popularnością i uznaniem  kultywuje i wzbogaca tradycje szkolne  rzetelnie i sumiennie realizuje statutowe.
Nasze przedszkole stwarza warunki do indywidualizacji pracy z dziećmi w zależności od ich potrzeb i możliwości, czemu służą zajęcia dodatkowe wspierające.
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
Szkoła Podstawowa nr 45 im. Jana Matejki Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 206 w ŁODZI ul. Łozowa Łódź tel./fax
Egzamin gimnazjalny 2016 Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu.
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA INTEGRACYJNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 67 im. Janusza Korczaka w ŁODZI.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
NIE BÓJMY SIĘ INTEGRACJI! W dzisiejszych czasach widać jak pod mikroskopem ile jest jeszcze uprzedzeń i nietolerancji w stosunku do osób niepełnosprawnych.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2016/2017.
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
GIMNAZJUM nr 11 w Łodzi ul. Stawowa 28 telefony: (42) , (42) Pracujemy w myśl motta: „ Każdego.
Akredytacje Łódzkiego Kuratora Oświaty dla placówki doskonalenia i pozaszkolnych form kształcenia ustawicznego ŁCDNiKP 824/rz Certyfikat ISO 9001 (od 2002)
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
Projekt Edukacyjny Zdrowym by ć zdrowo ż y ć. Cele projektu kształtowanie zdrowego stylu życia poprzez właściwe zachowania, przyzwyczajenia i nawyki prozdrowotne.
System edukacji w Polsce
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Spotkanie z rodzicami- inauguracja roku szkolnego 2016/
Nasza szkoła jest: Bezpieczna Nowoczesna Atrakcyjna Opiekuńcza.
Pociąg do sukcesu?. DZIAŁANIA DYREKTORA I NAUCZYCIELI ZSP W SUCHANIU, KTÓRE MIAŁY WPŁYW NA WZROST WYNIKÓW KSZTAŁCENIA.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
„Taniec drogą do spełnienia marzeń”
kształcących w zawodach
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12 W GDAŃSKU
BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
„Sześciolatek w szkole”
Zapis prezentacji:

Jaka jesteś szkoło ?

Uczniowie Czy wiesz, jakie zajęcia pozalekcyjne są organizowane w szkole? Tak – 12

Czy masz możliwość uczestniczenia w zajęciach wybranych przez Ciebie zgodnie z zainteresowaniami? Tak – 11 Nie – 1

Czy masz możliwość uczestniczenia w olimpiadach, konkursach, zawodach i innych formach współzawodnictwa organizowanych przez szkołę? Tak - 12

Przeczytaj uważnie poniższe stwierdzenia i oceń stopień ich spełnienia w Twojej szkole. Tygodniowy rozkład zajęć i liczba lekcji w każdym dniu pozwalają mi na systematyczne i dobre przygotowanie się do zajęć. Tak 7 Nie 2 W mojej szkole każdy uczeń traktowany jest indywidualnie. 61 W tej szkole robię systematyczne postępy w nauce. 72 Szkoła rozwija moje zainteresowania i zdolności. 62 Moje osiągnięcia i sukcesy (nawet te najmniejsze) są dostrzegane i doceniane. 62 Mam zapewnioną pomoc w przypadku trudności w nauce. 80

Czy w bieżącym roku szkolnym zostałeś poinformowany o: wymaganiach z różnych zajęć Tak 10 Nie 2 zasadach zdawania egzaminów poprawkowych 84 zasadach zdawania egzaminów klasyfikacyjnych 84 zasadach poprawiania ocen przed klasyfikacją roczną 93 zasadach poprawiania oceny zachowania 84

Czy skorzystałeś z możliwości poprawienia ocen przed klasyfikacją roczną w poprzednim roku szkolnym? Tak – 3 Nie – 9

Czy Twoim zdaniem nauczyciele przestrzegają zasad oceniania? Tak – 10 Nie - 2

Rodzice Czy miała Pani/Pan możliwość wypowiedzenia się na temat swoich potrzeb wobec szkoły? Tak - 6 Nie - 2

Czy jest Pani/Pan informowana/y o wynikach prowadzonych w szkole badań w zakresie: kształcenia Tak – 7 Nie – 1 wychowania Tak – 6 Nie – 1 Nie wiem – 1

Czy jest Pani/Pan zadowolona/y z udzielanej przez szkołę pomocy dziecku w przypadku, gdy ma trudności w nauce? Tak – 5 Nie dotyczy mojego dziecka - 3

Nauczyciele Dyrektor szkoły, w której Pan/i pracuje: dostrzega aktywność w ramach doskonalenia zawodowego Tak 16 Nie 0 motywuje do doskonalenia zawodowego 142 wykorzystuje kompetencje do pracy w Radzie Pedagogicznej 160 przydziela zadania dodatkowe sprawiedliwie i zgodnie z kompetencjami 160

Styl zarządzania szkołą sprzyja: samorealizacji pracowników szkoły Tak 16 Nie 1 dialogowi 161 wymianie doświadczeń 161 partnerstwu 161

Dyrektor dba o promocję sukcesów uczniów Tak 16 Nie 0 nauczycieli133

Pracownicy administracji i obsługi W odniesieniu do programu wychowawczego otrzymał/a Pan/i możliwość jego: współtworzenia TakNie 2 zaproponowania własnych przemyśleń i oczekiwań 1 zaopiniowania projektu dokumentu 1

Czy na terenie szkoły zauważył/a Pan/i przejawy: agresji i przemocy wśród uczniów TakNie 5 wagarów, ucieczek uczniów z lekcji 14 spożywania alkoholu 5 palenia papierosów przez uczniów 14 zażywania narkotyków 5

Szkoła Podstawowa w Sośnie jest: otwarta dla wszystkich panuje w niej miła atmosfera jestem bardzo zadowolona, że moje dziecko chodzi do tej szkoły nauczyciele języka angielskiego nie osiągają wymaganych przeze mnie wyników brak jest wizytacji z Kuratorium – kiedy była ostatnia wizytacja? brak funduszy na organizację i prowadzenie kółek zainteresowań

Serdecznie dziękuję !