SZKOŁA W MIEŚCIE OTWARTA KONCEPCJA REALIZACJI PROJEKTU Szkoła Podstawowa Nr 80 im. Tysiąclecia Wrocławia Wrocław12 kwietnia 2012 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WROCŁAWSKA SIEĆ SZKÓŁ PROMUJĄCYCH ZDROWIE
Advertisements

„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Szkołę Podstawową im. gen. I. Kruszewskiego w Gogołowie
Generator przyszłości
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
X Liceum OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
„ Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”.
WYCIECZKI DYDAKTYCZNE DOBRE PRAKTYKI
Przedsiębiorczość i przedmioty ekonomiczne Edukacja regionalna w praktyce szkolnej Szczecin, r.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
WYCHOWANIE ESTETYCZNE DZIŚ
PROGRAM ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ZAWOI WILCZNEJ im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
Wieloletni Plan Inwestycyjny kluczowe projekty: układ drogowy
Rządowy program rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno–komunikacyjnych Cyfrowa szkoła Stan realizacji.
Projekt edukacyjny Siódemka realizowany przez Zespół Szkół nr 2 Szkołę Podstawową nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu ul. Sienkiewicza 5,
Prezentacja Projektu Różne formy terapii wspomagające rozwój uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kątach Wrocławskich realizowanego w.
Pozycja szkoły. Liceum Ogólnokształcące i Gimnazjum im. Świętej Rodziny w Rabce -Zdroju.
PUNKT PRZEDSZKOLNY DOLINA MUMINKÓW ZAPISY DZIECI OD 3-5 LAT CZESNE ZA MIESIĄC: 70 ZŁ.
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
Nie wszyscy mamy te same zdolności, ale wszyscy powinniśmy mieć te same możliwości, aby swe zdolności rozwijać John. F. Kennedy.
Szkoła Odkrywania Talentów
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Założenia PROJEKTU
Projekt Edukacja przedszkolna szansą na sukces Twojego dziecka Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
Celem projektu "Trzymaj formę! jest edukacja w zakresie trwałego kształtowania prozdrowotnych nawyków wśród młodzieży szkolnej poprzez promocję zasad aktywnego.
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Niepubliczne Przedszkole ,,Mały Europejczyk” w Chalinie
Podstawa Programowa Wychowania Przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania.
NASZA WIEDZA - NASZA PRZYSZŁOŚĆ okres realizacji projektu 01 styczeń 2011r. – 30 grudzień 2012r.
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
KONFERENCJA KONFERENCJA Podsumowanie projektu : „Z edukacją na TAK!” Oświęcim 7 czerwca 2011 r.
INTEGRACYJNE KOŁO MIŁOŚNIKÓW KIELC „Razem w mieście”
Przedszkole nr 57"Mały Książę" we Wrocławiu Wrocław ul. Chorzowska
Przedszkole Publiczne Nr 5 w Łomży
Tel./fax (0 42)
NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOAWA Dulcza Mała Radomyśl Wielki Tel:
Działania: Działania: Cykl zajęć edukacyjnych związanych z środowiskiem leśnym, prowadzonych w ciągu całego roku szkolnego 2014/2015 w wszystkich grupach.
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
Ul. Standego Łódź tel
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 169 im. Marii Dąbrowskiej w Łodzi ADRES: ul. Napoleońska 7/ Łódź KONTAKT: tel./fax tel
Jak przenieść diagnozę ujętą w koncepcji dotyczącej szkolnictwa zawodowego do wniosku o dofinansowanie w ramach Poddziałania Konkurs numer: RPPM IZ /16.
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 169 im. Marii Dąbrowskiej w Łodzi ADRES: ul. Napoleońska 7/ Łódź KONTAKT: tel./fax tel
Szkoła Podstawowa nr 192 im. prof. Heleny Radlińskiej ul. Krzemieniecka 24a Łódź tel./fax Dyrektor szkoły Violetta Gortat Oferta naszej.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Ul. Standego Łódź tel
Szkoła Podstawowa Nr Kraków ul. Bolesława Śmiałego 6 tel: (12) im Św. Benedykta z Nursji w Krakowie.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 170 UL. MIEDZIANA 1/3 90 – 038 ŁÓDŹ telefon: mail:
Wychowawczynie: mgr Małgorzata Stążka mgr Małgorzata Zielińska Opracowała: mgr M. Stążka PROGRAM KOMPUTEROWY DOTYCZĄCY WYKORZYSTYWANIA KOMPUTERA DO „ZABAWY”
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 170 UL. MIEDZIANA 1/3 90 – 038 ŁÓDŹ telefon: mail:
Europejski Fundusz Społeczny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata
Szkoła Podstawowa Nr 23 w Łodzi ul. Gdańska 16
Ul. Kuźnicka 12 tel. (42) Łódź
Koncepcja pracy na lata Przedszkola Nr 124 im. Marii Konopnickiej.
Szkoła Podstawowa nr 45 im.Jana Matejki w Łodzi ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel./fax:
Informacja o projekcie
Szkoła Podstawowa nr 15, czyli Szkoła z Pasją
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
CELE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
ZESPÓŁ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Klasa matematyczno-przyrodnicza pod patronatem PPWSZ w Nowym Targu
Szkoła w Mieście Rodzaj innowacji: organizacyjno – metodyczna.
Zapis prezentacji:

SZKOŁA W MIEŚCIE OTWARTA KONCEPCJA REALIZACJI PROJEKTU Szkoła Podstawowa Nr 80 im. Tysiąclecia Wrocławia Wrocław12 kwietnia 2012 r.

Lokalizacja szkoły Brochów- osiedle w południowo- wschodniej części miasta, znane z jednego z największych węzłów kolejowych w kraju.

Projekt wpisuje się w przykładowe zadania szkoły: rozwijanie predyspozycji i zdolności poznawczych dziecka rozwijanie predyspozycji i zdolności poznawczych dziecka kształtowanie pozytywnego stosunku do nauki, ciekawości w poznawaniu otaczającego świata i w dążeniu do prawdy kształtowanie pozytywnego stosunku do nauki, ciekawości w poznawaniu otaczającego świata i w dążeniu do prawdy zapewnienie bezpiecznych warunków nauki i zabawy, rozwijanie samodzielności, odpowiedzialności za siebie i otoczenie, ekspresji plastycznej, muzycznej, ruchowej, aktywności badawczej i twórczej zapewnienie bezpiecznych warunków nauki i zabawy, rozwijanie samodzielności, odpowiedzialności za siebie i otoczenie, ekspresji plastycznej, muzycznej, ruchowej, aktywności badawczej i twórczej zapewnienie możliwości nabywania wiedzy i umiejętności potrzebnych do rozumienia świata i dostępu do różnych źródeł informacji zapewnienie możliwości nabywania wiedzy i umiejętności potrzebnych do rozumienia świata i dostępu do różnych źródeł informacji

U warunkowania udziału szkoły w projekcie zobowiązująca nazwa szkoły zobowiązująca nazwa szkoły wieloletni udział w regionalnych działaniach i konkursach tj. Wrocławskie krasnale, Wielka wrocławska, DŚSWU, warunkujących ukierunkowaną ofertę zaj. pozalekcyjnych wieloletni udział w regionalnych działaniach i konkursach tj. Wrocławskie krasnale, Wielka wrocławska, DŚSWU, warunkujących ukierunkowaną ofertę zaj. pozalekcyjnych specyfika położenia i środowiska specyfika położenia i środowiska

Założenia organizacyjne w przedsięwzięciu weźmie udział 10 klas: w przedsięwzięciu weźmie udział 10 klas: 8 w ramach edukacji wczesnoszkolnej 8 w ramach edukacji wczesnoszkolnej 2 klasy piąte 2 klasy piąte w roku 2012/2013 zaplanowanych zostało 86 zajęć całodniowych w wytypowanych instytucjach współpracujących w ramach projektu w roku 2012/2013 zaplanowanych zostało 86 zajęć całodniowych w wytypowanych instytucjach współpracujących w ramach projektu zajęcia realizowane są w kolejnych dniach tygodnia – jeden raz w miesiącu zajęcia realizowane są w kolejnych dniach tygodnia – jeden raz w miesiącu zajęcia mają charakter zintegrowany zajęcia mają charakter zintegrowany przy opracowaniu koncepcji brał udział lider z dziewięcio- osobowym zespołem przy opracowaniu koncepcji brał udział lider z dziewięcio- osobowym zespołem

Obszary realizacji projektu edukacja polonistyczna i spo- łeczna (szczególnie uwzględniająca edukację regionalną) edukacja polonistyczna i spo- łeczna (szczególnie uwzględniająca edukację regionalną) Muzeum Poczty i Telekomunikacji, Muzeum Poczty i Telekomunikacji, Muzeum Etnograficzne, Muzeum Etnograficzne, Muzeum Narodowe, Muzeum Narodowe, Towarzystwo Miłośników Wrocławia Towarzystwo Miłośników Wrocławia edukacja artystyczna (muzyczno-plastyczno- teatralna) edukacja artystyczna (muzyczno-plastyczno- teatralna) Wrocławski Teatr Lalek, Wrocławski Teatr Lalek, TVP Wrocław TVP Wrocław

Obszary realizacji projektu –c.d. edukacja przyrodniczo – informatyczna edukacja przyrodniczo – informatyczna ZOO, ZOO, Ogród Botaniczny, Ogród Botaniczny, Humanitarium, Humanitarium, Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet Wrocławski, Politechnika Wrocławska, Politechnika Wrocławska, Wrocławski Park Technologiczny Wrocławski Park Technologiczny Barka na Odrze Barka na Odrze edukacja sportowa edukacja sportowa Hala Orbita, Hala Orbita, Lodowisko, Lodowisko, Basen, Basen,

Trudności w realizacji projektu możliwość zaplanowania zajęć wyłącznie na rok 2012 możliwość zaplanowania zajęć wyłącznie na rok 2012 oferta skierowana wyłącznie do wąskich grup odbiorców (np. tylko dla kl. I-III) oferta skierowana wyłącznie do wąskich grup odbiorców (np. tylko dla kl. I-III) trudności w kontakcie z koordynatorem, lub ich brak trudności w kontakcie z koordynatorem, lub ich brak nieaktualne numery telefonów nieaktualne numery telefonów

Uwagi końcowe Przydzielenie niewielkiej choćby ilości godzin na realizację projektu z pewnością ułatwiłoby realizację przedsięwzięcia. Przydzielenie niewielkiej choćby ilości godzin na realizację projektu z pewnością ułatwiłoby realizację przedsięwzięcia. Na dzień dzisiejszy problemów brak – dziękuję za uwagę. Na dzień dzisiejszy problemów brak – dziękuję za uwagę.