Architekt.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KLUB MIŁOŚNIKÓW HARREGO POTTERA
Advertisements

PUP w LE Ż AJSKU Pi ęć kroków do pracy Działanie 1.3 Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
Jak efektywnie współpracować z rodzicami
Zginęli w KATYNIU.
Sk ą d wzi ął si ę pomys ł zorganizowania biwaku? (wywiad dost ę pny na stronie internetowej szko ł y)
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET CEL PRZEPROWADZONEGO BADANIA: INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany.
SZKOLNE KOŁO CARITAS SZKOLE KOŁO CARITAS PUBLICZNEGO GIMNAZJUM NR 2 W ZĄBKACH IM. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI.
Gumowy Surowiec.
NIKISZOWIEC.
PROGRAM AKTYWNOŚCI LOKALNEJ Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
ROK KAROLA GODULI. Stowarzyszenia Przyjació ł Szkó ł im. Karola Goduli Rudzkie placówki o ś wiatowe, maj ą c na uwadze jak wa ż n ą rol ę odegra ł Karol.
Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości
Nasza szkoła xD Zespó ł Szkó ł Rolniczych W Z ł otowie.
Kurs ABC Biznesu Ś rodki na rozpocz ę cie w ł asnej dzia ł alno ś ci gospodarczej.
Godzina dla Ziemi !.
TRANSFER W WIEDNIU Bad Goisern, Kwiecień Sonda – przeprowadzona przez PI WIEN Przegl ą d ponad 56 szk ół Jakie dzia ł ania s ą zwykle podejmowane.
O tym, że fundusze europejskie są doskonałym narzędziem, które pomagają podnosić poziom nauczania i kwalifikacji młodych ludzi, nie trzeba już dzisiaj.
Zaćmienie Słońca.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany jest ze środk ó w.
CEL PRZEPROWADZONEGO BADANIA: SPRAWDZENIE POZIOMU DOPASOWANIA KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW DO POTRZEB PRACODAWCÓW.
„Kształcenie ponadgimnazjalne”
MODU Ł Klasa III Kszta ł cenie ponadgimnazjalne.
Mateusz Siuda klasa IVa
MOCNE I SŁABE STRONY NARZĘDZI PLANISTYCZNYCH
Dnia roku 9 wybranych uczniów klasy 3AB TZ pod opieką Pani Sylwii Samson wyjechało na praktykę do Niemiec, aby reprezentować szkołę oraz ojczyznę.
2 kwietnia 2014r. Dzień Przedsiębiorczości Alicja Rokosz I Liceum Ogólnokształc ą ce ul. Mickiewicza Ła ń cut tel Opiekun: Marta Kaczmarczyk.
Jak można nauczyć korzystania z prawdopodobieństwa.
 Prezentacja dla uczniów klas 1 realizuj ą cych zaj ę cia artystyczne wg programu „Kraina muzyki”.  Zeszyt ć wicze ń „ Ś wiat d ź wi ę ków”: - Modu.
Przedszkola.
Architekt - zawód moich marzeń
Rozporz ą dzenie MEN z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i s ł uchaczy oraz przeprowadzania.
MODU Ł Klasa I „Kszta ł cenie ponadgimnazjalne”
Wykona ł y: Julia W. i Ola S. z klasy 6c.  Pogrzeb ż uru i ś ledzia by ł obyczajem zwi ą zanym z do ść rygorystycznym przestrzeganiem postu i obchodzonym.
ZAWÓD ARCHITEKTA  .
Sporządził: Jacek Kruszewski Szkolenie biblioteczne Wyższej Szkoły Inżynierii i Zdrowia w Warszawie SZKOLENIE BIBLIOTECZNE.
Rekrutacja Rok szkolny 2016/2017. Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty Nr OP-DO z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów przeprowadzania.
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Zawód: Architekt. Architekt Przedstawiciel zawodu polegającego na realizacji na zlecenie zamawiającego obiektów architektury.
Anna Karaś-Kierownik PCPR w Ciechanowie. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w okresie czerwiec – grudzień 2008 roku realizowało: - Projekt „Aktywność szansą.
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
GEOTERMIA-CZARNKÓW SP. Z O.O. SPRAWOZDANIE ZARZĄDU Z DZIAŁALNOŚCI za 2014r.
MAŁOPOLSKA OFERTA EDUKACYJNA 1 URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLKIEGO Kraków, 2 października 2009 r.
STOLARZ Stoły, krzesła, stołki, szafki, Dla stolarza to są gratki ;)
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Badanie zapotrzebowania na pracowników wśród.
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2013/2014 Senat PG, r. Opracowała:
Kucharz zajmuje się przyrządzaniem różnego rodzaju potraw, dań, itd. Od kilkunastu lat sztuka kulinarna przeżywa swoisty renesans. Często to nie sam lokal,
Projekt Regulaminu Działania Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Bezpieczeństwo i zdrowie w pracy dotyczy każdego. Jest dobre dla ciebie. Dobre dla firmy. Partnerstwo dla prewencji Co badanie ESENER może nam powiedzieć.
Działania Powiatowego Urzędu Pracy w Człuchowie na rzecz aktywizacji bezrobotnych Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie.
Źródło tekstów:
„MARZĘ O ZAWODZIE…” Wykona ł a prezentacj ę : Aleksandra Ż ak kl.6c Ze szko ł y podstawowej nr 66 w Warszawie.
Prawdy oczywiste Kiedy zarejestrować działalność? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Remont Przedszkola Miejskiego nr 4 w Kolnie wraz z wyposażeniem dydaktycznym i adaptacją niewykorzystanych pomieszczeń na potrzeby edukacji przedszkolnej.
Finanse i Rachunkowość Wybory ścieżki kształcenia na rok akademicki 2016/2017.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
Białystok, 10 sierpnia 2010 r. Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności województwa podlaskiego – część II, administracja samorządowa 1.
 Informatyk jest to osoba, która wykształciła się na specjalistę w dziedzinie nowych technologii, posiadająca wiedzę i umiejętności na temat ogółu metod.
Strażak Strażak to osoba pełniąca służbę w straży pożarnej. Strażacy są przeszkoleni i wyposażeni w specjalistyczny sprzęt do walki z ogniem, częściowego.
Departament Rozwoju Regionalnego Uwagi Komisji Europejskiej oraz autopoprawki IZ Poddziałanie Edukacja dorosłych w zakresie kompetencji cyfrowych.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
I stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji II stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji.
Zawody wymagające wyższego wykształcenia
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Zapis prezentacji:

Architekt

Architekt - przedstawiciel zawodu polegającego na realizacji na zlecenie zamawiającego obiektów architektury. Określenie zawodu architekta wywodzi się z starogreckich słów αρχη [arché] (= początek, podstawa) oraz τεχνη [techné] = rzemiosło, sztuka. W antycznej grece architéktos oznaczał zatem głównego rzemieślnika czy głównego cieślę. Zawód architekta nie jest jasno zdefiniowany i w zależności od poszczególnego kraju i w różnym czasie architekt spełniał nieco odmienne funkcje. Jest to zawód interdyscyplinarny (łączący wiele dziedzin nauki i techniki). Jako architektów określa się: artystów, zajmujących się teorią kształtowania przestrzeni i jej związkami ze sztukami pięknymi, a także projektowaniem form inżynierów, zajmujących się technicznym planowaniem budynków kierowników budowy, mistrzów budowlanych zajmujących się nadzorem realizacji, zarządzaniem budową i planowaniem terminów i kosztów Najczęściej architekci łączą wymienione dziedziny działalności, kładąc jednak różny nacisk na poszczególne funkcje. Ponadto jako architektów określa się następujące zawody: urbanista (architekt miast) ruralista (architekt terenów wiejskich) architekt krajobrazu architekt wnętrz (budynków i pomieszczeń)

W większości krajów zawód inżyniera budownictwa (statyka) jest oddzielony z zawodu architekta i odrębnie nauczany. Architektury naucza się w zależności od kraju na politechnikach (uniwersytetach technicznych), uniwersytetach, wyższych szkołach zawodowych i akademiach sztuk pięknych. Tytuł zawodowy architekta jest tytułem chronionym, tj. można go przyjąć w zależności od lokalnych uregulowań po zdobyciu odpowiedniego wykształcenia lub po ukończeniu praktyki zawodowej. Pełnienie w Polsce samodzielnych funkcji w specjalności architektonicznej bez ograniczeń wymaga uzyskania uprawnień budowlanych oraz bycia członkiem albo izby architektów (w przypadku uprawnień projektowych), albo izby inżynierów budownictwa (w przypadku uprawnień do kierowania robotami budowlanymi - uprawnień wykonawczych), albo też członkiem obu izb naraz.

Szkoły w naszym rejonie Technikum Architektury Krajobrazu w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Akademii Umiejętności 1, (33) 814 14 49 www.infofirma.pl/tak bielsko 59-420 Bolków ul. Niepodległości 17 telefon:  (075) 741-33-64 www.zsa.ehost.pl, 58-400 Kamienna Góra ul. Traugutta 2 telefon: 0756450200 fax.: 0757462033 e-mail: zszio-kg@o2.pl WWW:   http://www.zszio-kg.edu.pl

55-120 Oborniki Śląskie ul. Parkowa 8 telefon: 713102223 fax 55-120 Oborniki Śląskie ul. Parkowa 8 telefon: 713102223 fax.: 713102223 e-mail: szkolazsz@interia.pl WWW:   http://www.pzs-obornikislaskie.pl 55-120 Oborniki Śląskie ul. Parkowa 8 telefon: 713102223 fax.: 713102223 e-mail: szkolazsz@interia.pl WWW:   http://www.pzs-obornikiskaskie.pl

Domo/PROGRAM TV szkoła architektury Szkoła architektury" to sześcioodcinkowa seria dokumentalna pokazująca pracę studentów z Tulane University School of Architecture, zadaniem których było zaprojektowanie i zbudowanie niedrogiego domu w Nowym Orleanie, zniszczonym po przejściu huraganu Katrina. Seria została wyprodukowana dla Sundance Channel, którego dyrektorem kreatywnym jest Robert Redford. Sundance Channel przeznaczył 40.000 dolarów na wyprodukowanie dziesięciominutowego trailera do programu, który miał być pokazywany na wydziałach architektury amerykańskich uniwersytetów po to, by znaleźć uczestników programu. Uniwersytet Tulane w Nowym Orleanie, który mocno ucierpiał po przejściu huraganu, zgłosił swoją gotowość do wzięcia udziału w projekcie. Władze uczelni dobrze wiedziały, że pomoc mieszkańcom zniszczonego miasta jest olbrzymią szansą dla studentów i jednocześnie powinnością uczelni. Była to także metoda na wypromowanie uczelnianego programu URBANbuild.

Od jesieni 2007 do wiosny 2008 twórcy serii filmowali działania dwunastu studentów - od momentu powstania pierwszych projektów aż po zakończenie budowy domu. W pierwszych odcinkach widzowie zobaczą, jak uczestnicy programu radzą sobie z krytyką i spędzają długie godziny na pokazywaniu projektów wszystkim zainteresowanym osobom, jak trudny jest proces tworzenia i jak wiele osób jest w niego zaangażowanych. Uczestnicy projektu zdawali sobie sprawę z tego, że architektura jest dziedziną, w której artyzm zderza się z realiami. Trzeba znaleźć kompromis, zwłaszcza, jeśli projektuje się dom, który w założeniu ma być dostępny po niskiej cenie. Po wbiciu ostatniego gwoździa okazało się, że projekt jest mocno kontrowersyjny. Byli tacy, którzy bardzo chcieli kupić taki dom, ale mimo niskiej ceny nie dostali kredytu. Pojawiły się też głosy, że całe to przedsięwzięcie to tylko ekstrawagancki eksperyment, przeprowadzony w biednym i zniszczonym przez huragan Nowym Orleanie.

Jak wygląda zawód

A to ,co powstaje po szkicu architekta