MIĘDZYSZKOLNY KONKURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO dla KLAS III

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Advertisements

Konkursu wiedzy o zdrowym stylu życia „Trzymaj Formę!”
ZASADY OGÓLNE EGZAMINU POTWIERDZAJĄCEGO KWALIFIKACJE ZAWODOWE W ROKU SZKOLNYM 2009/2010 ZSM - NYSA 2009.
- czyli co każdy uczeń wiedzieć powinien o zewnętrznym egzaminie maturalnym.
Organizacja diagnozy uzupełniającej dla uczniów klas IV szkoły podstawowej w ramach projektu DiAMEnT kwiecień   Projekt współfinansowany przez.
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
„WOKÓŁ POLSKIEGO HYMNU”
BIBLIOTEKA SZKOLNA Publicznego Gimnazjum imienia Bogdana Jańskiego
HISTORYCZNO – LITERACKI KONKURS POWIATOWY WOKÓŁ JULIUSZA SŁOWACKIEGO.
1 ZASADY OGÓLNE EGZAMINU POTWIERDZAJĄCEGO KWALIFIKACJE ZAWODOWE W ROKU SZKOLNYM 2010/2011 ZSM - NYSA 2010.
Egzamin maturalny w 2008 roku.1 Egzamin maturalny w 2008 roku.
W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans, prowadzone jest w naszej szkole kółko języka niemieckiego dla uczniów klas VI, którzy pragną poszerzyć
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
Ewaluacja innowacji pedagogicznej realizowanej w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej.
1. Egzamin maturalny przeprowadza się jeden raz w roku w sesji: 2 Egzamin maturalny od 2005 roku. wiosennej Harmonogram przeprowadzania egzaminu ustala.
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
Międzypowiatowy konkurs biologiczny „ Znam swoje ciało”
„Mamo, tato mówię po angielsku”
We wszystkich przedsięwzięciach technologia informacyjna i komunikacyjna stanowiły ważne źródło informacji oraz narzędzie pracy. Komputer wykorzystywany.
GMINNY KONKURS ORTOGRAFICZNY
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
MATEMATYCZNO – EKOLOGICZNY im. Leona Kruczkowskiego w Ryczówku
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
Cele konkursu: Rozwijanie wszechstronnych zainteresowań uczniów;
Dyrektor szkoły powierza kierownikom zespołów przedmiotowych opracowanie listy tematów projektów edukacyjnych (po 5 z każdego przedmiotu) do 30 kwietnia.
Historia Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
Gramatyka - przydatna terminologia
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
SU jest to niezależna organizacja, w której skład wchodzą wybrani uczniowie szkoły. Są oni wybierani w demokratycznych wyborach poprzedzonych intensywną.
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych: leksykalnych,  gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych, umożliwiającym.
Harmonogram działań KANDYDATA do samorządowego gimnazjum w ramach elektronicznej rekrutacji na rok szkolny 2015/2016 Szkolenie dla Rodziców uczniów Szkoła.
Sprawdzian szóstoklasisty. Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej obejmuje wiadomości i umiejętności ‎ określone w wymaganiach ogólnych i szczegółowych.
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację.
Załącznik nr 1 Zgłoszenie do udziału w Konkursie plastycznym „Palmy Wielkanocne” Imię i nazwisko dziecka, klasa/wiek………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
Ekologiczna choinka Zaproszenie do udziału w Powiatowym Konkursie
Konkursy Przedmiotowe w województwie świętokrzyskim rok szkolny 2009/2010 przygotowała: Bożena Zielińska.
Szkoła Podstawowa nr 8 w Dąbrowie Górniczej. Sprawdzian obejmuje wiadomości i umiejętności zawarte w wymaganiach określonych w podstawie programowej kształcenia.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
KONKURS MUZYCZNY ZAPRASZAM WSZYSTKICH UCZNIÓW DO WZIĘCIA UDZIAŁU W INTERNETOWYM KONKURSIE MUZYCZNYM ORGANIZOWANYM PRZEZ WSZYSCY UCZNIOWIE ZA UDZIAŁ KONKURSIE.
Program Szkoła z klasą 2.0. W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła po raz drugi zgłosiła swój udział w programie Szkoła z klasą 2.0.
Małgorzata Kraśnianka i Czesława Musiał
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
EGZAMIN MATURALNY ’2016 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7.IX r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
K ONKURSY PRZEDMIOTOWE ORGANIZOWANE DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2015/2016.
STARTUJEMY. Uczestnicy: uczniowie szkół podstawowych Dwa poziomy konkursu: kl. 1-3 i 4-6 Realizatorzy: szkoły podstawowe, biblioteki publiczne Zasięg:
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej w roku szkolnym 2015/2016.
Egzamin gimnazjalny kwietnia – część humanistyczna
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015.
Przedstawienie Regulaminu Konkursu na projekt edukacyjny promujący aktywne uczestnictwo rodziców w realizacji programu edukacyjnego pt.”Trzymaj Formę!”
Czy mieszkańcy Zbąszynka potrafią porozumiewać się w języku angielskim?
Szkoła Podstawowa Nr Kraków ul. Bolesława Śmiałego 6 tel: (12) im Św. Benedykta z Nursji w Krakowie.
Przedsiębiorczy na rynku finansowym - zasady i terminarz konkursu.
K ONKURSY PRZEDMIOTOWE ORGANIZOWANE DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
MATEMATYCZNO – EKOLOGICZNY im. Leona Kruczkowskiego w Ryczówku
Małgorzata Kraśnianka i Czesława Musiał
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów województwa wielkopolskiego w roku szkolnym 2014/2015.
Technologia informacyjna
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i uczniów dotychczasowych gimnazjów i klas dotychczasowych gimnazjów województwa wielkopolskiego.
Dni otwarte Nazwa szkoły Data.
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
Egzamin ósmoklasisty obejmuje wiadomości i umiejętności określone ‎w podstawie w odniesieniu do wybranych przedmiotów ‎nauczanych w klasach I–VIII. Po.
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
Zapis prezentacji:

MIĘDZYSZKOLNY KONKURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO dla KLAS III Szkoła Podstawowa nr 18 w Krakowie im. Świętej Anny 31-559 Kraków ul. Półkole 11 Tel./fax 012 411 53 03

Program międzyszkolnego Konkursu Języka Angielskiego uczniów klas trzecich. Konkurs jest przeznaczony dla uczniów klas trzecich. Składa się z dwóch etapów: szkolnego i międzyszkolnego. Zadania i ćwiczenia z języka angielskiego zostały opracowane w oparciu o podstawę programową. Etap szkolny odbywa się w placówkach, które zgłosiły swój udział w oparciu o przesłane zestawy testów i kryteria oceny testów. Etap finałowy odbywa się w Szkole Podstawowej nr 18 w Krakowie. Prace uczniów sprawdzają i oceniają nauczyciele ze szkół biorących udział w konkursie w oparciu o opracowane kryteria oceniania. Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród ma miejsce w tym samym dniu.

Cele główne: Upowszechnianie i uatrakcyjnienie wiedzy z zakresu języka angielskiego wśród uczniów klas trzecich. Rozwijanie i pogłębianie zainteresowań oraz uzdolnień uczniów. Kształtowanie samodzielnego, twórczego myślenia, stymulowanie wytrwałości i pracowitości. Promowanie dorobku i osiągnięć uczniów. Integracja środowiska uczniowskiego. Współpraca nauczycieli języka angielskiego w klasach młodszych. Promocja szkoły w środowisku lokalnym.

Zakres materiału Liczby 1- 20 Kolory Zabawki Zwierzęta Przybory szkolne Wyposażenie klasy Kształty i rozmiary Części ciała Ubrania Produkty żywnościowe i posiłki Rodzina Instrumenty muzyczne Pomieszczenia w domu Dyscypliny sportowe Urodziny Dni tygodnia Miesiące Pory roku Pogoda Miejsca: poczta, sklep, szpital, kino itp. Środki transportu Nazwy: góry, morze, rzeka, jezioro, las Nazwy świąt i zwyczajów Kierunki: w prawo, w lewo itp. Podstawowe czynności wykonywane regularnie

Kategorie gramatyczne: Liczba mnoga rzeczowników Forma dzierżawcza ‘s Zaimki osobowe Zaimki wskazujące (this, that) przymiotnik dzierżawczy (my, your…) stopniowanie przymiotników liczebniki główne 1- 20 liczebniki porządkowe 1st-3rd okolicznik miejsca: next to, behind, in front of okolicznik czasu: on Friday, at nine, in May okolicznik sposobu: by bus, by car, on foot przedimek określony: the przedimek nieokreślony: a, an spójniki: and, but, because czasownik: to be, to have casownik modalny : can czas teraźniejszy ciągły czas teraźniejszy prosty tryb rozkazujący

Sytuacje i funkcje komunikacyjne Witanie się Przedstawianie siebie i członków rodziny Podawanie wieku i daty urodzin Pytanie o imię, wiek i samopoczucie Pytanie o godzinę Pytanie o drogę Pytanie o nr telefonu, podawanie numeru telefonu

Sytuacje i funkcje komunikacyjne Opisywanie wyglądu zewnętrznego, zainteresowań i upodobań członków rodziny Nazywanie części ciała, ubrania Opisywanie ubioru Nazywanie produktów żywnościowych, posiłków Przedstawianie swoich umiejętności Wyrażanie swoich upodobań, zamiłowań Opisywanie codziennych czynności

Sytuacje i funkcje komunikacyjne Nazywanie pokojów w domu Nazywanie i opisywanie zwierząt Nazywanie ulubionych zabawek, zabaw Nazywanie kolorów Nazywanie przyborów szkolnych Określanie przynależności przedmiotów do osób Nazywanie pór roku i charakteryzowanie pogody Nazywanie instytucji i środków transportu

REGULAMIN MIĘDZYSZKOLNEGO KONKURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO UCZNIÓW KLAS III Cele Konkursu: Upowszechnienie i uatrakcyjnienie wiedzy z zakresu języka angielskiego wśród uczniów kl.III Rozwijanie i pogłębianie zainteresowań oraz uzdolnień uczniów Kształtowanie samodzielnego, twórczego myślenia, stymulowanie pracowitości i wytrwałości Promowanie dorobku i osiągnięć uczniów Integracja środowiska uczniowskiego Rozwijanie współpracy nauczycieli języka angielskiego z nauczycielami nauczania zintegrowanego Współpraca i wymiana doświadczeń pomiędzy nauczycielami języka angielskiego różnych szkół 2. Organizatorem Konkursu jest Szkoła Podstawowa nr 18 w Krakowie. 3. Udział w Konkursie jest bezpłatny. 4. Konkurs jest dwuetapowy

Pierwszy etap (szkolny): Pierwszy etap odbywa się w macierzystej szkole w terminie ustalonym przez Organizatora Konkursu i jest przeprowadzony przez nauczycieli języka angielskiego lub nauczyciela zintegrowanego tej szkoły; Test na eliminacje szkolne zostanie opracowany i przesłany przez Organizatora Konkursu Każdy uczestnik konkursu startuje indywidualnie W konkursie biorą udział uczniowie klas III lub (jeśli nauczyciele uznają to za stosowne), uczniowie młodsi, szczególnie uzdolnieni, wykazujący umiejętności i wiedzę na poziomie wyższym; Po przeprowadzonych eliminacjach szkolnych, nauczyciel odpowiedzialny za ich przebieg sprawdza testy, a następnie przesyła pocztą lub przynosi osobiście listę zakwalifikowanych uczniów do etapu międzyszkolnego(3 osoby z danej szkoły) na adres SP18; Uczniowie przygotowują się do II etapu Konkursu

Drugi etap (międzyszkolny): Drugi etap (międzyszkolny) – finał Konkursu - odbywa się w Szkole Podstawowej nr 18 w Krakowie, w terminie ustalonym przez Organizatora Konkursu; W konkursie finałowym biorą udział uczniowie zakwalifikowani przez nauczycieli poprzez eliminacje szkolne (3 uczniów z każdej szkoły); Zakres materiału obowiązującego w Konkursie obejmuje zadania związane z podstawą programową dla Języka Angielskiego w zintegrowanym nauczaniu początkowym (pierwszy etap edukacyjny – klasy I-III); W czasie konkursu nie wolno korzystać ze słowników, książek, telefonów komórkowych itp.; uczeń może posiadać wyłącznie przybory szkolne; Każdy uczeń rozwiązuje zadania samodzielnie, w czasie jednej godziny zegarowej; Nad prawidłowością przebiegu Konkursu czuwać będzie jury, w którego skład wejdą wybrani losowo nauczyciele ze szkol biorących udział w Konkursie; Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi w dniu jego odbywania się;

Finał (część ustna): W ustnym finale wezmą udział uczniowie, którzy uzyskali najlepsze wyniki w części pisemnej drugiego etapu Konkursu; Po ogłoszeniu wyników części pisemnej wyłonieni uczniowie będą odpowiadać na wylosowane przez nich pytania w obecności jury; Przewidywane nagrody to: dyplomy dla wszystkich uczestników finału, nagrody indywidualne oraz podziękowania dla nauczycieli.

Finał I Międzyszkolnego Konkursu Rok szkolny 2007/2008

Finał II Międzyszkolnego Konkursu Rok szkolny 2008/09

Wszelkich informacji dotyczących konkursu udziela nauczyciel języka angielskiego Jolanta Niezgoda j.niezgoda3@chello.pl