HiszPANIA Przygoda zycia 3 miesiace … 12 tygodni … 90 dni … 2160 godzin … Pieciu polskich uczniów w odleglym kraju.

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 IM. ST. STASZICA W TARNOWIE
PÓŁKOLONIE LETNIE W Z S S SOCHACZEW
02 lipca o godzinie 6.00 rano ponad czterdziestoosobowa grupa uczniów z naszej szkoły wyruszyła na wycieczkę do Trójmiasta. Podróż upłynęła nam na słuchaniu.
WYCIECZKA-BAŁTÓW I GÓRY ŚWIĘTOKRZYSKIE (20 V 2009 r.)
Opracowali laureaci. Nasza przygoda ze Strasburgiem rozpoczęła się w kwietniu, gdzie pod czujnym okiem pani profesor Kobielskiej poznawaliśmy historię
WYCIECZKA SZKOCJA- ANGLIA
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
Cel wyjazdu Celem wyjazdu było zwiedzenie Centrum Kopernika w Warszawie, gdzie zwiedzający mogą poznawać prawa nauki poprzez samodzielne.
Kurs księgowości komputerowej, w którym uczestniczyliśmy przez 2 tygodnie odbywał się w biurze rachunkowym w Londynie. Prowadziła go pani Nina z firmy.
LONDYN SP 154 Warszawa.
Staż zagraniczny szansą na karierę zawodową. Przed wyjazdem i rozpoczęciem stażu w Wielkiej Brytanii każdy z uczestników projektu musiał odbyć szkolenie.
Portugal – Açores, Pico Island Po raz kolejny dzięki współpracy z Comenius uczestniczyliśmy w zagranicznej wyprawie, sponsorowanej przez.
Wielka Brytania.
Wycieczka szkolna PG 8 w Opolu Londyn 2011
Zielona Szkoła w Londynie
Atrakcje turystyczne Wielkiej Brytanii.
Fragmenty pracy I grupy
England Anglia Prepared by: Karol Fryś and Paweł Pajęcki
Londyn – stolica Anglii i Wielkiej Brytanii
Opracowała: K. Chronowska
Staż w Plymouth.
Czyli, czego dowiedzieliśmy się o Londynie.
 UE, do której także należy Polska, jest jedynym w swoim rodzaju partnerstwem gospodarczym i politycznym między 28 krajami europejskimi, które razem.
Projekt,,Nasza szansa- praktyki zagraniczne” Stafford, marzec 2014.
LONDYN  Praktyka zawodowa trwała od r do r  W praktykach w Anglii uczestniczyło 15 uczniów oraz 2 opiekunów.
…czyli warsztaty językowe w Anglii – r.
LEKCJA WE WŁOSZECH.
Opiekun Małgorzata Stasińska
Wpisz swoje imię oraz nazwisko
Londyn. Co warto zwiedzić w Wielkiej Brytanii? - przegląd najciekawszych miejsc.
WIELKA BRYTANIA.
Atrakcje turystyczne Londynu
Pierwszego dnia byliśmy w Toruniu. Graliśmy w grę miejską, w czasie której rozwiązywaliśmy różne zadania związane ze stolicą pierników.
Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17.
OBÓZ JĘZYKOWO-KULTUROWY LONDYN I MIASTA ANGLII r.
Oto szalona reporterka z klasy IIIB zaprasza wszystkich, którzy odwiedzają naszą stronę do wspólnego odwiedzania Juraparku w Krasiejowie.
W dniach roku grupa 52 uczniów ze Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej z 4 opiekunami uczestniczyła w 4- dniowych wyjazdowych warsztatach.
Jedno jest niebo dla wszystkich… Jedno jest niebo dla wszystkich i jedno słońce nad nami a my jak dzieci miłości pragniemy bez granic, bez granic.
PODRÓŻ MOICH MARZEŃ EGIPT.
Kiedy? – Czym? Busem EUROBUS-EUROLINES POLSKA Wyjazd: wyjazd z Poznania (Nowy Dworzec Autobusowy ul. S. Matyi 2) godz.
PROJEKT COMENIUS Wielka Brytania Dnia odbył się wylot z Katowic do Wielkiej Brytanii. Poleciało czterech uczniów i trzech opiekunów.
Wielka Brytania jest krajem nie tylko z atrakcyjnymi turystycznie terenami, zapierającymi dech w piersiach widokami, ale także krajem, który posiada ogromną.
Wirtualna wycieczka do Londynu. Transport Samolot – linia WIZZAIR Poznań (‏POZ) → Londyn Luton (‏LTN) W : :25 Londyn Luton (‏LTN)
Project COMENIUS - realizowany przy wsparciu finansowym Wspólnoty Europejskiej.
By Aneta Czapska. Tower of London  Tower of London na przestrzeni wieków pełniło wiele funkcji – było fortecą, pałacem, domem dla klejnotów koronnych.
ENGLAND.
Flaga Anglii.
Londyn 2015/2016.
Kronika międzynarodowej wymiany językowej
Autor: Miłosz Marszałek klasa VIa
Młodzi i zwariowani.
Podróż do Wielkiej Brytanii
Sprawozdanie z lekcji w klasie 4b
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”
LONDYN – Ewa Bryk, Monika Sadowska.
Vitalis-Niemcy 2017 Dominik Gwizdała.

Trip to London 07.06.13r. o godzinie 9.00 wyjechaliśmy z Kwidzyna, by wyruszyć w dwudziestoczterogodzinną podróż, przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję, by wsiąść na prom, a potem….

Welcome England! Po długiej podróży dotarliśmy do portu w Dover. Przed nami roztoczył się przepiękny widok – wapienne klify.

Royal Observatory Greenwich Pierwszego dnia będąc w Greenwich mogliśmy stanąć równocześnie na dwóch półkulach – wschodniej i zachodniej.

Zobaczyliśmy, a nawet mogliśmy dotknąć, najstarszy na Ziemi meteoryt, a potem zrobiliśmy sobie wspólne zdjęcie.

The Queen’s House Mogliśmy także spojrzeć z góry na pochodzący z XVII wieku dom królowej.

Rejs po Tamizie Płynąc po rzece łodzią turystyczną podziwialiśmy piękne widoki i słynne budowle Londynu, np.: Tower Bridge

London Eye Tower of London Parlament

Pod koniec dnia trafiliśmy do rodzin, które miały się nami zająć przez kolejne dni, gdy wracaliśmy zmęczeni po zwiedzaniu. Mogliśmy tam skosztować kuchni brytyjskiej, zasmakować życia w Wielkiej Brytanii i praktykować mowę w języku angielskim. Ciekawostką okazały się osobne krany na ciepłą i zimną wodę oraz sznurek zamiast włącznika światła.

Madame Tussauds Drugiego dnia mieliśmy okazję zwiedzić muzeum Madame Tussauds, w którym największą atrakcją okazało się fotografowanie figur woskowych słynnych osób.

Wielką zabawę sprawiła nam również podróż taksówkami na szynach, które spowodowały, że na chwilę przenieśliśmy się w magiczny świat postaci historycznych czy fikcyjnych.

Tower of London Następnie udaliśmy się do Tower of London, gdzie poznaliśmy ciekawą historię związaną z tym miejscem. Pani przewodniczka w przystępny sposób przedstawiła nam dzieje tego pałacu. Ogromne wrażenie wywarły na nas także królewskie korony i inne klejnoty.

London Eye Trzeciego dnia mieliśmy okazję znaleźć się na szczycie London Eye, co sprawiło nam największą radość. Mogliśmy stamtąd podziwiać przecudowną panoramę Londynu. W jednej kapsule mieszczą się 23 osoby, koło ma 135m wysokości, a jeden obrót trwa pół godziny.

Komunikacja miejska Wiele razy podróżowaliśmy słynnym czerwonym autobusem - double decker’em – oraz metrem.

W następnych dniach zwiedzaliśmy wiele muzeów, m. in W następnych dniach zwiedzaliśmy wiele muzeów, m. in. British Museum, Natural History Museum, Science Museum oraz National Maritime Museum, gdzie mogliśmy podziwiać wiele fascynujących eksponatów z różnych dziedzin. Od mumii i rzeźb greckich, przez dinozaury i wynalazki, aż po historyczne okręty.

Pożegnanie Ostatniego dnia udaliśmy się na zakupy i około 15.00 wyruszyliśmy autokarem z powrotem do domu. Było nam smutno, że czas upłynął tak szybko, ale byliśmy zadowoleni z wycieczki, a podróż szybko nam minęła w tak miłym towarzystwie 

Podczas wycieczki zdarzyło się wiele zabawnych sytuacji, które będziemy długo wspominać :D