Prezentacja na temat: "Wymiana polsko-niemiecka 2008. Dzień pierwszy 24.02.2008 Nasi niemieccy koledzy szczęśliwie przyjechali do Poznania Po rozpakowaniu się rozpoczęliśmy."— Zapis prezentacji:

1 Wymiana polsko-niemiecka 2008

2 Dzień pierwszy 24.02.2008 Nasi niemieccy koledzy szczęśliwie przyjechali do Poznania Po rozpakowaniu się rozpoczęliśmy dialog międzynarodowy

3 Dzień drugi 25.02.2008 Pani dyrektor przywitała gości z Niemiec, Następnie poszliśmy do wójta na ciacha i kawusię i rozmawialiśmy o sprawach związanych z naszą gminą, Zwiedzaliśmy Stare Miasto między innymi oglądaliśmy Makietę dawnego Poznania, spacerowaliśmy po Starym Rynku. Po powrocie spędziliśmy miło czas w naszych domach,

4 Dzień trzeci 26.02.2008 Dzień zaczęliśmy od nauki, później pani Kasia przygotowała coś dla ciała, czyli konkurencje sportowe. Po przerwie na śniadanko wyjechaliśmy do Poznania tam zwiedzaliśmy Muzeum Etnograficzne, Palmiarnię i Stary Browar.

5 Dzień czwarty 27.08.2008 Wczesna pobudka wszystkim dała w kość, niezbyt wyspani wsiedliśmy do pociągu. Cztery godzinki minęły szybko, na dworcu w Warszawie czekała na nas sympatyczna pani przewodnik, która pokazała nam uroki Warszawy. Podziwialiśmy Zamek Królewski, Grób Nieznanego Żołnierza.

6 Dzień piąty 28.02.2008 Spało się dobrze… ale trzeba ruszać w drogę… przed nami kolejne godziny zwiedzania stolicy. W pierwszym punkcie naszego programu było przeprowadzanie doświadczeń w Pałacu Kultury i Nauki. Następnie spacerowaliśmy po Starówce. Pobyt w Warszawie zakończyliśmy bieganiem po Złotych Tarasach.

7 Dzień szósty 29.02.2008 Byliśmy w Gnieźnie w fabryce bombek, gdzie każdy z nas mógł zobaczyć na własne oczy jak jest obrabiane szkło, które w święta Bożego Narodzenia nadaje nastrój. Wyśmienity obiad zakończył nasz pobyt w Gnieźnie.

Pobierz ppt "Wymiana polsko-niemiecka 2008. Dzień pierwszy 24.02.2008 Nasi niemieccy koledzy szczęśliwie przyjechali do Poznania Po rozpakowaniu się rozpoczęliśmy."