Prezentacja na temat: "Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17."— Zapis prezentacji:

1 Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17. Po wspólnie przygotowanej kolacji odbyły się wykłady z wolontariuszką z fundacji „Mam marzenie”. Opowiedziała nam ona o swojej pracy w organizacji oraz o odpowiedzialności związanej z tego typu działalnością. Wiele można było się dowiedzieć o kontakcie wolontariusza z podopiecznymi. Następnie zorganizowane zostały gry i zabawy dla młodych dobroczyńców. Niezmiernie nam się one podobały. Potem rozpalono ognisko, przy którym wspólnie bawiliśmy się i śpiewaliśmy. Po ognisku poszliśmy spać. Drugiego dnia wstaliśmy ok. 8, po czym samodzielnie przygotowaliśmy pyszne śniadanie dla całej grupy. Później wyruszyliśmy w malowniczy teren, gdzie podziwialiśmy widoki. Nieopodal naszego ośrodka znajdował się stary kościół, który także zwiedziliśmy. Po powrocie spożyliśmy znakomity obiad i udaliśmy się do swoich pokoi, gdzie odpoczęliśmy. Potem udaliśmy się na prezentacje wolontariuszek ze „Szlachetnej paczki”. Uświadomiły nam oni, że bezinteresowne pomaganie innym może sprawić ogromną radość. Podzieliliśmy się obowiązkami i przygotowaliśmy się do powrotu. Podsumowując wyjazd niezwykle nam się podobał. Mamy nadzieję, że jeszcze kiedyś będziemy mieli okazję uczestniczyć w takiej wycieczce.

2 WYJEŻDŻAMY!!!!

7 PRZYGOTOWANIE KOLACJI !!!!

12 NOCNE PODJADANIE

13 Spotkanie z wolontariuszką fundacji „Mam marzenie”

15 Gry i zabawy!

19 ROBIENIE LAUREK DLA OLIWII

22 POBUDKA!!

23 PORANNY,6KILOMETROWY SPACEREK

Pobierz ppt "Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17."