Prezentacja na temat: "ANGLIA. Wielka szansa … Grupa licząca 16 osób miała okazję odbyć trzy tygodniowe praktyki w Wielkiej Brytanii. Wszyscy czekali na moment kiedy w końcu."— Zapis prezentacji:

1 ANGLIA

2 Wielka szansa … Grupa licząca 16 osób miała okazję odbyć trzy tygodniowe praktyki w Wielkiej Brytanii. Wszyscy czekali na moment kiedy w końcu wylecimy do Anglii. Gdy nadszedł ten moment wszyscy byli szczęśliwi. Jednak każdy z nas zastanawiał się co go czeka za granicą.

3 Do Manchesteru wylecieliśmy 11.05.2014 roku ok. godziny 10.30 a dolecieliśmy ok. godziny 13.00 czasu angielskiego. Z samolotu można było podziwiać piękne widoki.

5 Pierwszego dnia zwiedziliśmy centrum Manchesteru. Zmęczeni wyruszyliśmy do Stafford miejsca gdzie mieliśmy zostać zakwaterowani.

8 Praktyki czas zacząć… Dzień przywitał nas deszczowo mimo tego i tak zaczęliśmy pracę w ogrodzie. Pełni zapału wyrywaliśmy chwasty i zapoznawaliśmy się z miejscami pracy. Dzień minął nam bardzo szybko.

9 Drugi dzień praktyk spędziliśmy przy pracy w miejscach nam wyznaczonych. Kamienica przy której pracowaliśmy wymagała bardzo dużo pracy. Jednak ze wszystkim sobie poradziliśmy pomimo tego, że narzędzia nas zawodziły.

11 Praca przy kamienicy mijała z dnia na dzień zbliżał się koniec tygodnia i nasza praca przy tym ogrodzie dobiegała końca. Miła atmosfera, mili ludzie. Spotkaliśmy wielu polaków, którzy z nami rozmawiali i opowiadali o swoim pobycie i życiu w Anglii.

12 Czas coś zwiedzić …

13 WALIA WALIA Z samego rana wyruszyliśmy na zwiedzanie Walii. Droga była długa. Mimo tego wszyscy z uśmiechami na twarzach zaczęliśmy podróżowanie.

14 A tym czasem w drodze…

16 Słońce przyciągnęło nas na plażę

18 Drugi tydzień na nowo… Praktyki zaczęliśmy w nowym ogrodzie. Alex właścicielka pokazała nam co mamy wykonać, a my zaczęliśmy pracę. Praca u niej mijała nam bardzo szybko. Ogród wymagał dużo pracy jednak poradziliśmy sobie.

20 Przerwa od pracy też się przyda

22 Czas na Londyn

23 Dni spędzone tam zapamiętamy na zawsze …

24 Miejsce które czaruje…

25 Ostatni tydzień … Ten tydzień wykorzystaliśmy jak tylko potrafiliśmy. Ostatni ogród. Wymagający o wiele więcej pracy niż poprzednie. Zaskoczyliśmy samych siebie. Mimo wielu prac skończyliśmy przed czasem. Ogród został wykończony najlepiej jak tylko potrafiliśmy. Pochwały i zadowolenie z naszej pracy podniosło nas na duchu.

26 Jesteśmy z siebie zadowoleni, że mieliśmy tak wielką szansę nabrania doświadczenia i zobaczenia czegoś nowego i dobrze wykorzystaliśmy ten czas spędzony w Anglii. Teraz tą wiedzę możemy wykorzystać i przekazać w Polsce.

27 Czas na powrót do domu… 1 czerwiec 2014 r. To właśnie tego dnia nadszedł czas powrotu. Te 3 tygodnie zleciały nam bardzo szybko. O godzinie 2:00 w nocy wyjechaliśmy na lotnisko do Manchesteru, a tam ok. 6.30 wylecieliśmy na lotnisko do Rzeszowa. Chwile spędzone w Anglii wspominamy do dziś. Jest wiele ciekawych historii do opowiedzenia.

29 Dziękuję za uwagę. Patrycja Czachor

Pobierz ppt "ANGLIA. Wielka szansa … Grupa licząca 16 osób miała okazję odbyć trzy tygodniowe praktyki w Wielkiej Brytanii. Wszyscy czekali na moment kiedy w końcu."