…czyli warsztaty językowe w Anglii 29.09 – 05.10.2012r.

Prezentacja na temat: "…czyli warsztaty językowe w Anglii 29.09 – 05.10.2012r."— Zapis prezentacji:

1 …czyli warsztaty językowe w Anglii 29.09 – 05.10.2012r.

2 Dzień 1. Wyjazd z Polski Dzień 2. Bruksela Zdjęcia Dzień 3. Bruksela / Londyn Zdjęcia Dzień 4. Cambridge Zdjęcia Dzień 5. Stratford-upon-Avon / Warwick Castle Stratford-upon-Avon / Warwick Castle Zdjęcia Dzień 6. Londyn / Wyjazd do Polski Londyn / Wyjazd do Polski Zdjęcia Dzień 7. Przyjazd do Polski Zakończenie Następny slajd Poprzedni slajd

3 Dnia 29 września 2012r o godz. 15:00 wyjechaliśmy z Polski. Jechaliśmy komfortowym autokarem, zaś sama podróż przebiegała bez większych problemów. W trakcie podróży przejeżdżaliśmy przez Niemcy i Holandię. Następny slajd Poprzedni slajd Spis treści

4 Drugiego dnia, wcześnie rano, dojechaliśmy do Brukseli. Po zostawieniu bagaży w hostelu, zwiedzaliśmy starą część miasta: stary rynek z ratuszem, Mini- Europę, a także Atomium. Wieczorem wróciliśmy do hostelu na nocleg. Ratusz w Brukseli Następny slajd Poprzedni slajd Spis treści

5 Następny slajd Poprzedni slajd Spis treści „Sikający chłopczyk” w Brukseli Atomium (i kawałek Mini-Europy) Pałac Królewski Widok na Brukselę

6 Trzeciego dnia wyjechaliśmy z hostelu. Dostąpiliśmy zaszczytu wstępu do Parlamentu Europejskiego, gdzie mieliśmy spotkanie z europosłem Olejniczakiem. Potem wyruszyliśmy do Londynu. Wieczorem dojechaliśmy do stolicy Anglii i zostaliśmy rozkwaterowani po rodzinach brytyjskich. Parlament Europejski w Brukseli Następny slajd Poprzedni slajd Spis treści

7 Następny slajd Poprzedni slajd Spis treści Europoseł Wojciech Olejniczak Oto my – uczestnicy warsztatów

8 Czwartego dnia odwiedziliśmy Cambridge. Zwiedzaliśmy całe miasto (wycieczka objazdowa specjalnym autobusem), a tak bardziej szczegółowo – King’s College. Sławny trawnik w King’s College Następny slajd Poprzedni slajd Spis treści

9 Następny slajd Poprzedni slajd Spis treści Wnętrze kaplicy w King’s College Inne spojrzenie na trawnik w King’s College

10 Piątego dnia w planach wycieczki był Warwick Castle. Po zwiedzaniu jednego z najbardziej sławnych angielskich zamków, udaliśmy się do Stratford-upon-Avon – miejsca urodzenia i śmierci Williama Shakespeare’a. Następny slajd Poprzedni slajd Dziedziniec zamku Warwick Spis treści

11 Następny slajd Poprzedni slajd Spis treści Dom, w którym prawdopodobnie urodził się William Shakespeare „Wiejski głupek” i „pijak” w Warwick Castle…

12 Szóstego dnia czekał nas już wyjazd. Przedtem jednak pozwiedzaliśmy trochę Londyn. Odwiedziliśmy London Eye i Muzeum Transportu, a na koniec odbyliśmy rejs po Tamizie. Potem, wszedłszy do autokaru, wyruszyliśmy w drogę do Polski. Następny slajd Poprzedni slajd London Eye Spis treści

13 Następny slajd Poprzedni slajd Spis treści Jeden z wielu pociągów w Muzeum Transportu w Londynie Michał i widok z London Eye

14 Dnia 5 października 2012r o godz. około 15:00 przyjechaliśmy do Zgierza. Zadowoleni wyszliśmy z autokaru, a po chwili każdy poszedł w swoją stronę… Następny slajd Poprzedni slajd Spis treści

15 Prezentacja wykonana przez: Tomasza Witczaka Piotra Bednarka Michała Dzięgielewskiego Filipa Szewczyka Źródła: Zdjęcia z prywatnych archiwów Tomasza Witczaka i Michała Dzięgielewskiego Google Grafika Poprzedni slajd Spis treści

Pobierz ppt "…czyli warsztaty językowe w Anglii 29.09 – 05.10.2012r."