Kobiety !!!!!!! Życie zaczyna się po 40.
Działanie: 1.6 w ramach SPO RZL. Aktywizacja zawodowa kobiet 40+
Beneficjent kobiety długotrwale bezrobotne, zarejestrowane w Powiatowych Urzędach Pracy powyżej 12 m-cy, w wieku powyżej 40 lat, zamieszkałe w mieście Łodzi.
Czas trwania projektu 01 listopada 2006 r. – 31 marca 2008 r. 517 dni
Obszar realizacji Miasto Łódź
Grupa docelowa kobiety długotrwale bezrobotne, zarejestrowane w Powiatowych Urzędach Pracy powyżej 12 m-cy, w wieku powyżej 40 lat, zamieszkałe w mieście Łodzi.
Najważniejsze działania 1. Indywidualne doradztwo zawodowe. 2. Poradnictwo psychologiczne, prawne i socjalne. 3. Aktywizacja beneficjentek w ramach środowiskowych grup wsparcia. 4. Szkolenia komputerowe-podstawy obsługi komputera. 5. Szkolenie językowe – podstawy języka angielskiego. 6. Szkolenia profilowane: zawodowe(profesjonalna obsługa klienta; obsługi komputera i urządzeń biurowych; opieka nad osobami starszymi, przewlekle chorymi; stylizacja paznokci; usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych – mała księgowość). 7. Prowadzenie pośrednictwa zawodowego.
Harmonogram realizacji projektu Działania 1106 1206 0107 0207 0307 0407 0507 0607 0707 0807 0907 1007 1107 1207 0108 0208 0308 1. Analiza potrzeb lokalnego rynku pracy. X 2.Analiza ofert firm szkoleniowych, przeprowadzenie przetargów. 3. Przygotowanie i przeprowadzenie akcji promocyjno-reklamowej. 4.Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych dla beneficjentek. 5.Przeprowadzenie rekrutacji. 6.Indywidualne doradztwo zawodowe. 7.Poradnictwo psychologiczne, prawne i socjalne 8. Aktywizacja beneficjentek w ramach środowiskowych grup wsparcia. 9. Szkolenia komputerowe-podstawy obsługi komputera.
Harmonogram realizacji projektu Działania 1106 1206 0107 0207 0307 0407 0507 0607 0707 0807 0907 1007 1107 1207 0108 0208 0308 10. Szkolenie językowe – podstawy języka angielskiego. X 11. Profilowane szkolenia zawodowe. 12. Pośrednictwo zawodowe. 13. Działania administracyjne.
Promocja projektu Przygotowanie i druk materiałów informacyjno-reklamowych (plakaty, ulotki, podstrona internetowa, gadżety).- XI, XII 2006 Nawiązanie współpracy z mediami lokalnymi – patronaty medialne.-XI,XII 2006 Organizacja konferencji prasowych – XI 2006, II.2007, VI.2007, X.2007, III.2008 Przygotowanie i zamieszczanie w mediach informacji dotyczących rozpoczęcia oraz ewaluacji projektu. XI. 2006 – III.2008.
Planowany budżet projektu 700 – 800 TYS. PLN Dziękujemy za cierpliwość