„Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” Warszawa 24 września 2009.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Na dobry początek – staż”
Advertisements

Współpraca doradcy zawodowego z pracodawcami w ramach działań publicznych służb zatrudnienia Ewa Bodzińska-Guzik.
1. Geneza projektu 2. Założenia i cele projektu 3. Harmonogram projektu 4. Produkty projektu 5. Założenia techniczne i wydajnościowe 6. Wizja systemu 7.
Wsparcie dla sieci Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE)
Wdrożenie portalu korporacyjnego w oparciu o MOSS2007
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Sytuacja w województwie: zatrudnienie, edukacja, integracja społeczna, przedsiębiorczość.
Rola FORUM w realizacji projektu Tworzenie i rozwijanie standardów jakości usług instytucji pomocy i integracji społecznej.
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Dz. 1.5 a SPO RZL - projekt "Punkty Pomocy Koleżeńskiej"
Przygotowanie Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój
SIEĆ SZEROKOPASMOWA POLSKI WSCHODNIEJ Władysław Ortyl Sekretarz Stanu Warszawa, 12 lipca 2007 r.
PRZYGOTOWANIA DO REACH W POLSCE PIOTR ZABADAŁA MINISTERSTWO GOSPODARKI
INFORMACJA I PROMOCJA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
Krajowy Sztab Projektu START BIZNES w Warszawie Centrala Integracji Społecznej Start Biznes fundacji Spełniamy Marzenia.
Informacja dotycząca pierwszych miesięcy wdrażania Priorytetu VII Promocja integracji społecznej. Wiesława Przybysz Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki.
Ministerstwo Polityki Społecznej DEPARTAMENT POŻYTKU PUBLICZNEGO październik – listopad 2005 r.
Temat: Doświadczenie z wdrożenia usług elektronicznych w województwie podlaskim w latach na przykładzie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Siecią
Jedyna taka sieć w Europie Sieć Regionalnych Ośrodków EFS Mirella Szeremeta Krajowy Ośrodek EFS Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości 4 grudnia 2007r.
EURES - Europejskie Służby Zatrudnienia
Projekt „e-świętokrzyskie” Finansowany z funduszy ZPORR na
Usługi informacyjne Punktów Konsultacyjnych KSU – dlaczego warto korzystać z bezpłatnych informacji o programach pomocowych i nie tylko? IX Forum Edukacyjne.
Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski Kielce 12 marca 2009 r.
Jakie Centrum Obywatelskie w Łodzi? Forum Pełnomocników 19 czerwca 2012.
II etap wdrożenia Zielonej Linii w urzędach pracy Blok 1 Dębe, 2010r.
2009 Warszawa, 24 czerwca 2009 r Oferta Krajowego Systemu Usług (KSU) dla przedsiębiorców Warszawa, 7 września 2009 r.
Centrum Kariery i Sukcesu przy OSP w Budziszowie Wielkim Społeczeństwem obywatelskim jest społeczeństwo, w którym istnieją aktywni, myślący o interesach.
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
Co to jest „STIM”? Członek Ogólnopolskiej Sieci Transferu Technologii i Wspierania Innowacyjności MŚP „STIM”. Projekt STIM jest współfinansowany z.
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
MENTOR MULTIMEDIALNY – ZAWÓD PRZYSZŁOŚCI Projekt: Mentor multimedialny – zawód przyszłości jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego.
Internet dla zagrożonych wykluczeniem cyfrowym
AUDYTY TECHNOLOGICZNE I TRANSFERY TECHNOLOGII DLA FIRM
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
TWORZENIE I ROZWIJANIE STANDARDÓW USŁUG POMOCY I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ Konkurs na wykonanie pilotażowego wdrażania standardów usług i modeli instytucji.
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
Indywidualny plan działania
Krok po kroku… …do WŁASNEJ FIRMY Zakładanie działalności gospodarczej
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
Krajowy System Usług Kierunki rozwoju Krajowego Systemu Usług i jego oferta wsparcia przedsiębiorczości Warszawa, 26 listopada 2010 r. 1.
Wdrażanie Działań 6.1 i 8.1 PO KL w województwie podlaskim w 2010 roku.
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Biblioteka publiczna w regionie jako interfejs między organami władzy samorządowej a obywatelem. Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Projekt systemowy – działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu M INISTERSTWO I NFRASTRUKTURY.
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
Bezrobocie w moim regionie i województwie. Sposoby poszukiwania pracy.
Kick-off meeting PROJEKT „Poprawa zdolności administracyjnych
„Top Model Współpracy w Województwie Pomorskim” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
USŁUGI RYNKU PRACY.
Biblioteka publiczna w regionie jako dystrybutor informacji Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu informacyjnemu. - w drodze ku otwartemu.
1 Targi Zarządzania Zasobami Ludzkimi 8-9 kwiecień 2008 r. Warszawa Wanda Powałka Zespół Wdrażania Instrumentów Instytucjonalnych PARP „Punkty Konsultacyjne.
3 Źródła informacji o Funduszach Europejskich na lata Krystyna Kubiak Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich we Wrocławiu.
ROPS Poznań Porozumienie dotyczące współpracy – minimalny zakres umowy PODNOSZENIE KWALIFIKACJI KADR POMOCY I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W WIELKOPOLSCE wiedza.
Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich
Kalendarz 2020.
2014 Rejestr Usług Rozwojowych - aktualny stan prac Warszawa, r. Rafał Kamiński.
Centrum w Ostrołęce Centrum w Ciechanowie Centrum w Płocku Centrum w Radomiu Centrum w Siedlcach Centrum w Warszawie - poradnictwo zawodowe - pośrednictwo.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej URZĄD PRACY System Informacyjny Publicznych Służb Zatrudnienia – podsumowanie wykonanych prac oraz określenie.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Łukasz Woźniak Koordynator projektów IT Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek – CRZL, kierownik projektu 1.12 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum.
Hurtownia danych dla PSZ – realizacja CeSAR
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich.
Zintegrowane systemy informatyczne
Opracowanie: mgr Dorota Ściślewska Doradca zawodowy Gimnazjum nr 10 w Gliwicach.
Punkt informacyjny dla pracodawców - dziś
Zapis prezentacji:

„Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” Warszawa 24 września 2009

Krótka charakterystyka oraz najważniejsze założenia Projektu „Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” Krótka charakterystyka oraz najważniejsze założenia Projektu

„Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” Zielona Linia jest nową usługą adresowaną do tych osób i podmiotów, które są klientami Publicznych Służb Zatrudnienia, lub których potrzeby informacyjne i doradcze mieszczą się w kompetencjach tych służb. Zielona Linia będzie dostępna niezależnie od miejsca zamieszkania/adresu klienta; konsultanci Biura CC będą dostępni w rozszerzonym zakresie czasu pracy (w dni robocze przez 12 godz.). Serwisy informacyjne, zgłoszenia i bazy wiedzy systemu będą dostępne w systemie „7/24”. Zielona Linia jest projektem elastycznym, a zakres usług świadczonych w tym systemie został tak zaprojektowany, aby mógł podlegać systematycznemu uzupełnianiu i rozwojowi.

„Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” Zielona Linia – w początkowym okresie funkcjonowania obejmie następujące usługi informacyjne i doradcze: w zakresie informacji ogólnych: informacje z zakresu praw i obowiązków osób bezrobotnych i poszukujących pracy a także pracodawców, konsultacje z zakresu stosowania aktów prawnych obowiązujących w zakresie rynku pracy, informacje dotyczące sytuacji na rynku pracy, informacje dla osób przebywających za granicą lub planujących wyjazdy za granicę i powroty, w zakresie informacji i usług związanych z pośrednictwem pracy, w zakresie usług o charakterze elementów doradztwa zawodowego, w zakresie informacji dotyczącej podjęcia działalności na własny rachunek, ogólnopolska baza adresowa.

„Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” Zielona Linia jest zaprojektowana jako usługa contact center wykorzystująca najnowsze rozwiązania techniczne i technologiczne oraz dostępne już zasoby i narzędzia IT służb zatrudnienia i Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej Zielona Linia to jednolite centrum informacyjno-konsultacyjne identyfikowane jednoznacznie przez: ogólnie dostępną sieć telefoniczną, adres internetowy dla usług specjalistycznych, Zielona Linia wykorzysta już istniejące zasoby i narzędzia, w tym: portal Publicznych Służb Zatrudnienia, ogólnopolski system internetowego pośrednictwa pracy – internetową bazę ofert pracy, system informacji o standardach zawodów i specjalności, komputerowe systemy doradztwa i informacji zawodowej, istniejące portale informacyjne MPiPS, zakresy informacyjne systemów obsługi bezrobotnych stosowanych w jednostkach powiatowych, Zielona Linia wprowadzi nowe usługi, w tym: instruktaże i szkolenia wykorzystujące technologie e-Learningu, dodatkowe bazy danych.

„Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” Opis Zadanie 1 Przejęcie rezultatów projektu 7/24 oraz ich utrzymanie Zadanie 2 Analiza technologii CC oraz przygotowanie założeń i rekomendacji do systemu Zielona Linia Zadanie 3 Przygotowanie założeń technicznych i technologicznych, wymagania funkcjonalne systemu Zielona Linia projekt techniczny. Zadanie 4 Wykonanie oprogramowania, wdrożenie, utrzymanie i rozwój systemu Zadanie 5 Procedury naboru/szkolenia pracowników contact center Zadanie 6 Promocja Zadanie 7 Zarządzanie projektem

Obecna Funkcjonalność „Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” Obecna Funkcjonalność Połączenie bezpłatne VCC BAZA WIEDZY Połączenie płatne WWW e-mail Stanowiska informacyjne – konsultantów w urzędach Karta bezrobotnego: identyfikator klienta Interfejs PULS @ Portal Baza bezrobotnych i ofert Baza Wiedzy – narzędzie obsługi konsultantów

„Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” Cele: Ustanowienie ZL jako pierwszego punktu kontaktowego dla klientów PSZ– odciążenie pozostałych pracowników od spraw informacyjnych, Stworzenie jednolitego systemu identyfikacji bezrobotnych, Zapewnienie dostępu do Urzędów Pracy poprzez ogólnodostępny skrócony numer infolinii (19524), Wdrożenie Contact Center do telefonicznej obsługi Klienta (1 biuro centralne, 400 punktów w strukturze rozproszonej), Stworzenie bezpiecznej, dedykowanej sieci umożliwiającej wymianę informacji między stanowiskami informacyjnymi, Przygotowanie bazy wiedzy zawierającej profile bezrobotnych, oferty pracy, wiedzę z rynku pracy – jako podstawowe narzędzie pracy na stanowiskach informacyjnych – integracja z systemami istniejącymi w urzędach,

„Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” Cele Jakościowe: Obsługę klienta PSZ w jednym miejscu (90% kierowanych zapytań ma być obsługiwana i rozwiązywana w CC – obsługa przy pierwszym połączeniu lub kontakt samodzielny z klientem po rozwiązaniu problemu), Obsługa 75% zapytań kierowanych do PSZ, Załatwienia sprawy przy pierwszym połączeniu (65%),

Od Systemu „7/24” do systemu „Zielona Linia” „Zielona Linia, Centrum Informacyjno – Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” Od Systemu „7/24” do systemu „Zielona Linia”

System Zielona Linia – wynik wieloletnich rozmów i prac „Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” System Zielona Linia – wynik wieloletnich rozmów i prac 2005 - 2009 2005 pomysł i pierwsze plany/rozmowy (IV kwartał) w WUP w Białystok, wybudowania systemu na Podlasiu otrzymanie dofinansowania/początek działań (8 miesięczny dialog konkurencyjny) w województwie podlaskim (lipiec) podpisanie umowy z Wykonawcą (TP S.A.) na realizację Projektu w ramach SPO RZL „Urząd Pracy 7 dni w tygodniu, 24 godz. na dobę” na Podlasiu - rozpoczęto realizację budowy Systemu 7/24; jako zintegrowany system teleinformatyczny, stworzony na potrzeby urzędów pracy woj. podlaskiego, służący do wielokanałowej obsługi klienta Publicznych Służb Zatrudnienia. 9 listopada 2007 – pierwszy telefon z woj. podlaskiego

Struktura zarządzania projektem System 7/24. „Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” Kierownik Projektu Koordynator Projektu Koordynatorzy Lokalni Kierownik Zespołu Projektowego Specjalista ds. finansów Specjalista ds. informacji i promocji Specjalista ds. teleinformatyki Specjalista ds. badań i analiz Specjalista ds. monitoringu i kontroli Konsultanci w PUP (43 osoby) Konsultanci w WUP (4 osoby) Eksperci Struktura zarządzania projektem System 7/24.

„Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” - styczeń pierwsze rozmowy z CRZL/MPiPS dotyczące wdrożenia systemu w skali całego kraju. maj; Opis Obszaru Projektu (projekt partnerski) czerwiec; Wniosek o dofinansowanie projektu wrzesień; zatwierdzono Wniosek o dofinansowanie projektu -1 październik; rozpoczęcie realizacji projektu, zmiana Systemu 7/24 na Zielona Linię, - marzec; otwarcie Biura Contact Center w WUP Białystok – Partner, 25 konsultantów 2009 - kwiecień – pierwszy telefon z Polski - lipiec - podpisanie umowy z wykonawcą (TP S.A.) na rozwój ZL i włączenie do systemu 400 jednostek (PUP/WUP/CIiPKZ/instytucje publiczne i prywatne) 2011 ( 31 grudzień) zakończenie realizacji projektu

Kierunki rozwoju systemu „Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” „Zielona Linia” Kierunki rozwoju systemu

Funkcjonalność docelowa – schemat kierowania połączeń „Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” Funkcjonalność docelowa – schemat kierowania połączeń BAZA WIEDZY

„Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia”

„Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” Opis logiki architektury 1 Pośrednictwo pracy przez Internet Objaśnienie: Pośrednictwo przez Internet dotyczy usługi polegającej na udostępnianiu ofert pracy osobom poszukującym zatrudnienia oraz wsparcie pracodawców w poszukiwaniu pracowników. Sposób realizacji: Pośrednictwo pracy realizowane jest: za pośrednictwem strony WWW, na której udostępniane są informacje dostępne w urzędach pracy, innych portalach oraz wprowadzane bezpośrednio przez pracodawców, przez konsultantów CC –ZL. Rekomendacje: Integracja zasobów dostępnych na stronach PSZ oraz na portalach specjalizowanych (wortalach).

„Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” 2 Infolinia Objaśnienie: Udzielanie informacji i wsparcia dla osób zainteresowanych problematyką rynku pracy. Infolinia obejmuje problematykę: uprawnienia i obowiązki klientów PSZ, informacje o szkoleniach, problematyka migracyjna, itp. Sposób realizacji: Informacja realizowana jest: przez konsultantów CC –ZL. za pośrednictwem strony WWW, poprzez którą jest możliwy dostęp do bazy wiedzy względnie możliwe jest zadanie pytania, Rekomendacje: Baza wiedzy CC-ZL powinna posiadać informacje cyklicznie wyszukiwane w zasobach informacyjnych poszczególnych jednostek PSZ.

„Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” 3 Transfer informacji z systemu Syriusz STD Objaśnienie: Transfer informacji z systemu obsługi klientów urzędu pracy (Syriusz STD) odbywa się do wybranych i zdefiniowanych baz tematycznych. Konsultanci korzystają poprzez dostęp – pośrednio – do zasobów Aplikacji Centralnej, konsultanci lokalni poprzez dostęp wprost do zasobów systemów lokalnych. Sposób realizacji: Transfer jest realizowany: z systemów lokalnych do zasobów Aplikacji Centralnej[1], przez konsultantów CC –ZL wprost z systemów lokalnych. Rekomendacje: Rozwiązanie wymaga wdrożenia Aplikacji Centralnej oraz udostępnienia sieci lokalnej i zbiorów lokalnych konsultantom lokalnym. [1] Aplikacja Centralna – zawiera dane nt. beneficjentów systemu urzędów pracy w zakresie uzyskanej pomocy i usług rynku pracy.

„Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” 1.4 Portal zintegrowany CC-ZL Objaśnienie: Portal zintegrowany CC-ZL to wspólny (zintegrowany) portal dla systemu Zielona Linia oraz dotychczasowy portal psz.praca.gov.pl. Integracja portali powinna zmierzać do wortalu obsługiwanego przez jeden, wspólny zespół redakcyjny CC-ZL. Sposób realizacji: Zintegrowanie portali: portalu CC-ZL, portalu psz.praca.gov.pl, portalu powroty.gov.pl, powołanie zespołu redakcyjnego dla wortalu: zielonalinia.gov.pl Rekomendacje: Realizacja portalu wymaga powołania zespołu redakcyjnego dla wortalu zielonalinia.gov.pl. Realizacja wortalu powinna być prowadzona w ramach projektu Zielona Linia, projektu Implementacja systemu informacyjnego służb zatrudnienia oraz z zastosowaniem montażu finansowego

„Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” 5 Integracja z Aplikacją Centralną Objaśnienie: Konsultanci systemu CC-ZL winni korzystać z zasobów Aplikacji Centralnej m.in. do identyfikacji beneficjentów. Zasoby Aplikacji Centralnej będą udostępniane lub transferowanie do zasobów tematycznych CC-ZL. Sposób realizacji: Udostępnianie zasobów AC: transfer wybranych danych z AC do zasobów CC-ZL., Rekomendacje: Realizacja elementu związanego z dostępem do zasobów AC wymaga zakończenia wdrożenia Aplikacji Centralnej. autoryzacja konsultantów w aplikacji AC,

Doradztwo na odległość jest realizowane: „Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” 6 Elementy Doradztwa zawodowego Objaśnienie: Doradztwo na odległość obejmuje elementy doradztwa zawodowego realizowane przez wyspecjalizowanych konsultantów CC-ZL oraz konsultantów lokalnych i specjalistów z CIiPKZ. Sposób realizacji: Doradztwo na odległość jest realizowane: przez wyspecjalizowanych konsultantów CC-ZL, przez konsultantów lokalnych w PUP, przez specjalistów w dołączonych do systemu CIiPKZ. Rekomendacje: Realizacja usługi wymaga przygotowania zespołu specjalistów w CC-ZL. Konieczne jest podłączenie do systemu specjalistów z poszczególnych CIiPKZ.

„Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” 7 Elektroniczne formularze – e_Urząd Objaśnienie: Elektroniczne formularze to zestaw formularzy elektronicznych pozwalających na kontakt beneficjentów systemu PSZ w urzędami pracy. Pakiet formularzy będzie standaryzowany, aktualizowany i rozwijany. Sposób realizacji: Elektroniczne formularze i e_Urząd: będą wbudowane w system usług CC-ZL, zespół CC-ZL będzie aktualizować, rozwijać i standaryzować pakiet elektronicznych formularzy. Rekomendacje: Realizacja usługi wymaga integracji systemów lokalnych z usługą w taki sposób, aby formularze, po ich wypełnieniu, były importowane przez system obsługi osób bezrobotnych.

Harmonogram najbliższych działań „Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” Harmonogram najbliższych działań

Harmonogram do Umowy z TP S.A. podpisanej 14 lipca 2009r. „Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” Harmonogram do Umowy z TP S.A. podpisanej 14 lipca 2009r. LP Przedmiot zamówienia Termin realizacji 1 Uruchomienie Systemu w zakresie obecnej funkcjonalności Systemu 7/24. Sierpień 2009 2. Przedstawienie harmonogramu podłączenia PAK Wrzesień 2009 3. Projekt Techniczny Stanu wymaganego – pełnej funkcjonalności Systemu Zielonej Linii obejmującej PAK, intranet, www itp.. Styczeń 2010 4. Podłączenie lokalizacji PAK do sieci rozległej (WAN) 5. Udostępnienie pełnej funkcjonalności Systemu Zielonej Linii w lokalizacjach PAK Marzec 2010 6. Wdrożenie dodatkowych rozwiązań technologicznych zgodnie z potrzebami Urzędu Pracy

Dziękuję za uwagę Wiesław FILAR - CRZL wieslaw.filar@crzl.gov.pl „Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” Dziękuję za uwagę Wiesław FILAR - CRZL wieslaw.filar@crzl.gov.pl Warszawa wrzesień 2009