WYMIAR PRAKTYCZNY BADAŃ RYNKU PRACY Rafał Muster Instytut Socjologii, Uniwersytet Śląski Kraków, r.
WYMIAR PRAKTYCZNY BADAŃ RYNKU PRACY I. Efektywniejsze wykorzystanie środków finansowych przeznaczanych na aktywizację rynku pracy II. Tworzenie planów szkoleniowych bezrobotnych – w oparciu o rzeczywiste, zidentyfikowane potrzeby pracodawców III. Merytoryczne uzasadnienie pisania programów pod kątem pozyskiwania dodatkowych środków finansowych ze źródeł unijnych IV. Opiniowanie nowych kierunków kształcenia
WYMIAR PRAKTYCZNY BADAŃ RYNKU PRACY VI. Pomoc publicznym i komercyjnym służbom zatrudnienia w profesjonalnej obsłudze swoich klientów VII. Nawiązanie nowych kontaktów z partnerami rynku pracy VIII. Przekazywanie informacji o kwalifikacjach lokalnych zasobów ludzkich dla potencjalnych inwestorów V. Tworzenie strategii rozwoju lub zatrudnienia na obszarze gminy/ powiatu/województwa/kraju
DZIĘKUJĘ dr Rafał Muster