Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Jarosław Piszczek
Advertisements

Urząd Statystyczny w Lublinie Liczy się każdy
RAPORT.
Warszawa Hotel Marriott
Charakterystyka branży By Tomasz Kospin, Piotr Krogulski
Systemy dla przedsiębiorstw
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Mali i średni przedsiębiorcy – jak chcą się rozwijać. Nowoczesny, ale odtwórczy model biznesowy. Warszawa, 20 czerwca 2011 r. Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek.
2012 Departamentu Wsparcia Instytucji Otoczenia Biznesu Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa, 23 października 2012 r. Stan wdrażania działania.
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
ul. Portowa 4A Krzyż Wielkopolskim Zespół konsultantów: Michał Kłos
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PL Marketing Sp. z o.o. Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak Władysława.
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Jarosław Piszczek Michał Kłos
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa ROD-LOCK Sp. z o
ul. Dąbrowskiego 40 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Zespół konsultantów: Michał Kłos Jarosław Piszczek Robert Lewicki
Raport z audytu technologicznego dla FIRMY PRODUKCYJNO-HANDLOWO -USŁUGOWEJ "HAGO" MAŁGORZATA HANDKIEWICZ Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Jędrzejczak.
Zespół konsultantów: Michał Kłos Przemysław Kurczewski Robert Lewicki
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa KOMAT Mieczysław Kozłowski Zespół konsultantów: Michał Kłos Przemysław Kurczewski Jarosław Piszczek.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PPUH JANPOL S.C. Halina Jan Bierła Zespół konsultantów: Henryk Szymczak Robert Lewicki Jarosław Piszczek.
Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak
Zespół konsultantów: Michał Kłos Jarosław Piszczek Michał Jędrzejczak
Gościejewo 74 Gościejewo Zespół konsultantów: Jarosław Piszczek
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Jarosław Piszczek
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Michał Jędrzejczak
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa Spółdzielnia Usługowo Produkcyjna Kółek Rolniczych „PROAGRO” ul. Polna Chrzypsko Wielkie.
Ul. Juliana Tuwima 9 Turek Zespół konsultantów: Robert Lewicki
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Jarosław Piszczek
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa P. P. H. U
Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak
Ul. Gdyńska 31/33 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Jarosław Piszczek
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PA-CO Paweł Minkwitz Głażewo Łowyń Zespół konsultantów:
ul. Błażeja 98B Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Ul. Rolna 14 Wronki Zespół konsultantów: Robert Lewicki
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PW NAGLAK
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa ALBA THYMENT Sp
1 Warszawa, 7 kwietnia 2010 r. SPRAWOZDANIE ROCZNE Z REALIZACJI BUDŻETU ZA 2009 ROK POSIEDZENIE KOMISJI BUDŻETU I FINANSÓW RADY MIASTA.
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Rynek mięsny na przykładzie sektora wieprzowego
IPscore - narzędzie do wyceny wartości patentów
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Seminarium naukowe WSZiP w dniu Tendencje zmian w gospodarce w 2011 roku Polska na tle Europy Finanse państwa Prognozy na 2012 rok P relegenci:
Gra symulacyjna GraD.
Podsumowanie działalności Zarządu Banku za okres
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
BADANIE RYNKOWE I MARKETINGOWE
Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Konferencja BUDOWA GOSPODARKI OPARTEJ NA WIEDZY Konsultacje społeczne w ramach prac nad NPR.
Podstawy funkcjonowania organizacji – cz
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
Grupa LOTOS S.A. Bezpieczeństwo energetyczne, rynek, rozwój
Strategia przedsiębiorstwa
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego
Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego „PEPEES” S. A Łomża, ul
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I KWARTALE 2015 R.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I PÓŁROCZU 2015 R.
SPIS TREŚCI SPIS TREŚCI Wprowadzenie Wprowadzenie Wprowadzenie Założenia: Założenia: Rynek Rynek Rynek Dystrybucja Dystrybucja Dystrybucja Produkcja Produkcja.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO CZTERECH KWARTAŁACH 2015 R.
WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ SCHEMAT ĆWICZEŃ I METODYKA Marketing Usług Finansowych.
ANALIZA SWOT POLSKIEGO SEKTORA GARBARSKIEGO I OBUWNICZEGO Łódź, 7 kwietnia 2004 Polska Izba Przemysłu Skórzanego.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Raport z audytu systemu logistycznego i łańcucha dostaw Firmy X Grudzień 2014 Firma X chce zwiększyć udział w rynku, a bazą konkurencji na której opiera.
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Zapis prezentacji:

Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa CON-WIT Witold Jójka ul. Turowska 5 62-045 Pniewy Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos

Plan prezentacji: Charakterystyka branży Analiza SWOT Analiza benchmarkingowa Wnioski, rekomendacje

Charakterystyka branży 2007 - Wzrost produkcji i eksportu w branży papieru i druku. 2008 - w pierwszych trzech kwartałach szacowana wartość rynku reklamowego wyniosła 5 miliardów 431 milionów złotych. Spadki udziałów zanotowały magazyny, dzienniki, reklama zewnętrzna oraz radio, zaś wzrost udziałów - internet, telewizja oraz reklama kinowa. 2009 – w I kwartale firmy ograniczyły wydatki na reklamę w mediach o 11 proc., czyli około 170 mln zł. Kryzys - z powodu recesji wiele firm na rynku reklamy i wydawców rozpoczęło obniżać koszty. Spadła sprzedaż materiałów, maszyn i urządzeń poligraficznych.

Analiza SWOT Mocne strony to przede wszystkim nowy, efektowny i „chwytliwy” produkt na rynku reklamowym, własne know-how, doświadczenie. Słaba strona to brak dostatecznych środków na rozruch. Wśród możliwości wyróżniono m.in. możliwość wejścia na nowy rynek reklamowy, kształtowanie się ceny surowców (papieru). Największe zagrożenia to zwiększenie stóp procentowych, niekorzystny kurs Euro, kształtowanie się ceny surowców (papieru). Strategia firmy jest agresywna.

Analiza benchmarkingowa   Wyniki przedsiębiorstw branży poligraficznej CON-WIT Przywództwo (1) 55% 52% Polityka i strategia (2) 47% 44% Zarządzanie ludźmi (3) 43% Zarządzanie zasobami i partnerstwo (4) 53% 40% Zarządzanie procesami (5) Satysfakcja klientów (6) 46% Satysfakcja zatrudnionych (7) 38% 42% Wpływ na otoczenie (8) 39% Efekt końcowy (9) 45% Wyniki spełnienia kryteriów Modelu EFQM (European Foundation for Quality Management) na tle wyników uzyskanych przez inne przedsiębiorstwa.

Wnioski, rekomendacje Firma posiada własną opracowaną technologie produkcji bloczków reklamowych. Rekomenduje się kontakt z rzecznikiem patentowym celem sprawdzenia czy własne rozwiązania mogą być zostać objęte prawem ochronnym. Zaleca się firmie Con-Wit realizację nowych inwestycji z wykorzystaniem środków UE. Możliwości dofinansowania inwestycji w ramach: działania 4.3 POIG Kredyt technologiczny.