Łódź, 18 marca 2011 r. Konferencja podsumowująca realizację projektu Kompleksowy program podnoszenia kwalifikacji zawodowych uczniów Technikum Urządzeń Sanitarnych w ZSP Nr 3 w Łodzi we współpracy z MSG sp. z o.o.
WYKORZYSTYWANE ROZWIĄZANIA Logotyp oraz layout projektu; Strony internetowe; Prasa (artykuły informacyjne, reklama); Publikacje projektowe; Materiały reklamowe; Oznaczenia miejsc w których realizowano projekt; Sprzęt i wyposażenie zakupione w ramach projektu; Drobne materiały promocyjne - gadżety; 2 Łódź, 18 marca 2011 r.
3 KONCEPCJA
PROMOCJA PROJEKTU - INTERNET Łódź, 18 marca 2011 r.
INFORMACJE W MEDIACH 5 Łódź, 18 marca 2011 r.
Reklama w ogólnopolskim dodatku Eurofundusze Gazety Wyborczej 23 marca 2010; 22 marca Łódź, 18 marca 2011 r.
PUBLIKACJE Materiały dydaktyczne dla uczestników, w tym: podręcznik Pracownik XXI wieku; Broszura podsumowująca efekty projektu; 7 Łódź, 18 marca 2011 r.
Materiały reklamowe/oznaczanie miejsc realizacji projektu 8 Łódź, 18 marca 2011 r.
SPRZĘT I WYPOSAŻENIE - PRZYKŁADY 9 Łódź, 18 marca 2011 r.
Materiały promocyjne dla uczestników projektu 10 Notatniki; Pendrive; Torby ; Długopisy, Koszulki polo; Łódź, 18 marca 2011 r.
KONFERENCJE Dobre Praktyki w ramach PO Kapitał Ludzki - ucz się od najlepszych! Priorytet IX – r. Łódź; Przyszłość szkolnictwa zawodowego w Łodzi i województwie. Znaczenie klas patronackich jako wspierania i propagowania kształcenia zawodowego – r. Łódź; Konferencje branży gazowniczej; 11 Łódź, 18 marca 2011 r.
CZAS: Lipiec – sierpień 2009 – możliwość odpowiedniego zorganizowania oraz przygotowania projektu od strony promocyjno – informacyjnej; SPÓJNOŚĆ PRZEKAZU: grafika oraz kolorystyka nawiązujące do identyfikacji wizualnej Lidera oraz Partnera projektu; WYTYCZNE: Dokumenty dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 12 DOŚWIADCZENIA Łódź, 18 marca 2011 r.
13 Dziękujemy za uwagę! Emilia Tomalska specjalista ds. organizacji i promocji tel , kom