ul. Nałęczowska Lublin tel./fax:
Projekt realizowany w ramach działania 2.4 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa na podstawie umowy o dofinansowanie projektu podpisanej z Instytucją Wdrażającą – Wojewódzkim Urzędem Pracy w Lublinie.
BIURO PROJEKTU ul. Nałęczowska 30, II p Lublin tel./fax:
Instytucja Wdrażająca
Projekt „Telestrada do przyszłości” realizowany w ramach Działania 2.4 "Reorientacja zawodowa osób zagrożonych procesami restrukturyzacyjnymi" Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, przebiegał w okresie od 1 czerwca 2005 roku do 31 grudnia 2006 roku. Celem projektu była reorientacja zawodowa mieszkańców woj. lubelskiego dotkniętych procesami restrukturyzacyjnymi i zagrożonych utratą zatrudnienia. Założeniem projektu było przygotowanie tych osób do wykonywania nowego zawodu specjalisty telesprzedaży, który wyrówna ich szanse na rynku pracy.
W projekcie wzięło udział 109 mieszkańców woj. lubelskiego i zakończyło go 105 osób.
Projekt zapewnił beneficjentom ostatecznym kompleksowe wsparcie …
…obejmujące szkolenia teoretyczno –warsztatowe, przygotowujące do wykonywania zawodu specjalisty telesprzedaży i obsługi klienta.
Wsparciu dla beneficjentów towarzyszyło doradztwo w zakresie wyboru nowego zawodu oraz pomoc w uzyskaniu pracy.
Szkolenia realizowane były pod potrzeby nowoczesnych call centers i firm obsługujących klienta.
W trakcie zajęć wykorzystywana była nowoczesna technologia telekomunikacyjna VOIP.
Szkolenia konsultowane były specjalistami z branży telemarketingu.
Beneficjenci ostateczni, którzy pomyślnie ukończyli naukę otrzymali certyfikaty ukończenia szkolenia.
Pozytywne doświadczenia oraz metody wypracowane w trakcie jego realizacji projektu "Telestrada do przyszłości" stanowią przykład dobrych praktyk w zakresie metod stosowanych na rynku pracy i realizacji projektów unijnych. Projekt został wyróżniony w konkursie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego „Dobre Praktyki EFS”. Nowe kwalifikacje, które zdobyli beneficjenci ostateczni są z powodzeniem przez nich wykorzystywane w ich pracy zawodowej, jako nowocześni przedstawiciele handlowi, specjaliści i konsultanci obsługi klientów w firmach call centers, handlowych, usługowych i innych, w których znaleźli zatrudnienie. W wyniku projektu nowe kwalifikacje uzyskało 105 osób.
Lublin 2006