Zebranie ogólne SJO 4. września 2012.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Racjonalne gospodarowanie pomieszczeniami Uczelni Henryk Zioło listopad 2012r.
Advertisements

Dr inż. Magdalena Jabłońska
Zasady odbywania praktyk
Uniwersytet Warszawski
KRK – na Uniwersytecie Warszawskim Marta Kicińska-Habior
Wewnętrzny system zapewniania jakości KSZTAŁCENIA
dla studentów I roku studiów dziennych II stopnia
Informacja na temat FŚPMdSiD PW w roku akademickim 2013/2014
Prezentacja wyników badań
Procedury współpracy gimnazjów z Biurem Projektu e-Akademia Przyszłości. Warszawa r.
"Badacz i humanista-wrocławski gimnazjalista - dostosowanie oferty edukacyjnej wrocławskich gimnazjów do potrzeb ich uczniów w kontekście przygotowania.
Języki obce online - oczami studentów WSG.
Spotkanie Koordynatorów ds Mobilności - BWZ r. 1 Spotkanie Koordynatorów ds. Mobilności Porządek spotkania Program Erasmus+ na lata 2014/2015.
Składanie projektów a Uniwersytet Śląski Zarządzenie Rektora nr 7/2006 z w sprawie zasad nadzoru nad realizowaniem projektów z funduszy strukturalnych.
Trzecia edycja Ogólnouniwersyteckiej Ankiety Oceniającej Jakość Kształcenia Zakres tematyczny Albert Izdebski Mikołaj Jasiński Tomasz Zając.
Propozycje działań na rzecz jakości kształcenia przygotowane przez Uczelniany Zespół Zapewnienia Jakości Kształcenia na podstawie Raportu z drugiej Ogólnouniwersyteckiej.
Pracownia Ewaluacji Jakości Kształcenia
Uniwersytet Warszawski
Wewnętrzny, dedykowany System Zarządzania Jakością
Prowadzenie dokumentacji
FREKWENCJI UCZNIÓW W ZSZ NR 30
Zasady rekrutacji do Projektu „Poznać-Zrozumieć-Doświadczyć…”
Pełnomocnik Rektora ds. Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia
System Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia w UMB obejmuje: Uczelniany Zespół do Spraw Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia. Wydziałowe.
Wzmacnianie ochrony praw własności intelektualnej i przemysłowej Warsztaty szkoleniowe, Akademia Górniczo – Hutnicza w Krakowie, września 2007.
Plan wdrażania systemu e-Obiegu MunSol
PROGRAM UNIWERSYTETU PRZYRODNICZEGO WE WROCŁAWIU
SPOTKANIE INFORMACYJNE PŁATNE STAŻE
1. Egzamin maturalny przeprowadza się jeden raz w roku w sesji: 2 Egzamin maturalny od 2005 roku. wiosennej Harmonogram przeprowadzania egzaminu ustala.
Nowoczesne formy kształcenia w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
Jakość kształcenia w roku akademickim 2012/13
Spotkanie z pełnomocnikami ds. zarządzania projektami r.
Narzędzia Zamówienia Publiczne
DOSKONALENIE PROGRAMÓW KSZTAŁCENIA WARSZTATY 8 maj 2013.
Rektor PG - prof. Henryk Krawczyk
Sprzeczności i „niewykonalne” zapisy
OKRESOWA OCENA NAUCZYCIELI AKADEMICKICH W POLITECHNICE ŚLĄSKIEJ
Zasady stosowania 50 % kosztów uzyskania przychodu
Prof. Tadeusz Więckowski
System Kontroli Zarządczej na Politechnice Śląskiej
Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
Projekt Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie Nr POKL /11 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
Możliwości wspierania uczniów wybitnie uzdolnionych 5 grudnia 2013 r. Barbara Wikieł.
Dokument: ZASADY FUNKCJONOWANIA SYSTEMU ZAPEWNIENIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA
mgr Marta Mularczyk Kierownik projektu
Działalność statutowa - wynagrodzenia r.
Pełnosprawny Student VIII
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
Spotkanie z pracownikami I r. Nowe programy nauczania (KRK)
KRK – na Uniwersytecie Warszawskim 7czerwca 2011 Marta Kicińska-Habior.
Analiza wyników ankiet studenckich za rok 2014/2015 ( semestr zimowy)
Kto może ubiegać się o stypendium Rektora?
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GEOGRAFIA II st. Studia stacjonarne 2014.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GOSPODARKA PRZESTZRENNA II st. Studia stacjonarne 2014.
Ankieta Oceny Zajęć 2014/2015. Na zakończenie każdego z semestrów w roku akademickim 2014/2015 tj. w terminie 2 lutego marca 2015 oraz 8 czerwca.
1. Podział na grupy 2. Wybór starostów poszczególnych grup (zostają po spotkaniu w celu wybrania starosty roku) 3. Założenie konta mailowego dla roku.
Młodzi zawodowcy - wdrożenie programów stażowych dla studentów Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Opolskiego projekt współfinansowany ze środków Unii.
OBOWIĄZKOWEPRAKTYKIZAWODOWE INFORMACJE OGÓLNE. praktyki zawodowe integralny element studiów I stopnia integralny element studiów I stopnia wymiar: 120.
WYPEŁNIANIE I PRZEDKŁADANIE HARMONOGRAMÓW
Kuratorium Oświaty w Opolu.
Opiekunowie roczników
Dokumenty regulujące proces studiów na Wydziale Lekarskim UJ CM Gdzie szukać informacji? Bogusława Adamczyk Kraków, 14 grudnia 2016.
Młodzi zawodowcy - wdrożenie programów stażowych dla studentów Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Opolskiego edycja 2017 projekt współfinansowany ze.
Seminarium Pedagogiczne dla doktorantów i nowoprzyjętych asystentów
CZAS PRACY NAUCZYCIELA GODZINY PONADWYMIAROWE
Dokument: ZASADY FUNKCJONOWANIA SYSTEMU ZAPEWNIENIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA
Do you Erasmus? Praktyczne informacje dotyczące Programu „uczenie się przez całe życie” – Erasmus we WSAP dla studentów na rok akademicki 2008/2009.
ABSOLWENT, PRACODAWCA I WYKŁADOWCA – TRZY STANY JEDNA OSOBA
PROJEKTY POWER
Sprawozdanie Wydziałowej Komisji ds. Zapewninia Jakości Kształcenia
Zapis prezentacji:

Zebranie ogólne SJO 4. września 2012

Porządek zebrania Nowi pracownicy na etacie Nagrody JM Rektora PW Wyniki ankiet - podsumowanie Nowa organizacja pracy biura: DOS i DOD Nowy regulamin zaliczania + algorytm Nowe zakresy obowiązków Zatrudnienie na etat w drugim miejscu Informacja dotycząca platformy Moodle – mgr B. Przybyła Szkolenie KL 17.09. Kodeks etyki Karty przedmiotu – info mgr. Anna Soczówka Prośba o informację o stanie sal na Wydziałach Sprawy wniesione

Nowi pracownicy na etacie Lektorzy Raymond Furley mgr Magdalena Lokwenc mgr Piotr Pióro mgr Magdalena Potts mgr Barbara Szadkowska mgr Barbara Zawadzka Sekretariat mgr Kamila Zająkała

Nagrody Indywidualne JM Rektora za rok 2011 Lista nagrodzonych: Jolanta Korc Migoń Anna Ryszkiewicz Jadwiga Czerwińska Helena Jankowska Jerzy Bogucki Irena Danowska – Paprzycka Iwona Łuczyńska Barbara Maśluszczak Barbara Olszewska Dorota Wielechowska

Wyniki ankiet Lato 2010/2011 Średnia ze wszystkich ankiet i pytań: 4.20 Suma ankietowanych studentów: 3046 Zima 2011/2012 Średnia ze wszystkich ankiet i pytań: 4.23 Suma ankietowanych studentów: 2446

Pytania Jak oceniasz zawartość merytoryczną zajęć? Jak oceniasz atrakcyjność prowadzenia zajęć oraz umiejętność przekazania wiedzy? Jak oceniasz stosunek prowadzącego do studentów? Jak oceniasz formalne aspekty prowadzenia zajęć? Jak oceniasz warunki prowadzonych zajęć? Jak oceniasz własne zaangażowanie?

Organizacja pracy biura Dział ds. Studenckich (DDS): Aleksandra Chabrowska i Elżbieta, p. 419 Chrzczonowska p. 419 Dział Obsługi Dydaktyki (DOS): Mirosława Ropelewska p. 420 klucze do naszych sal w GG płachty z poprzednich semestrów Sekretariat: Kamila Zająkała p. 417, godz. 10-14

Organizacja pracy biura c.d. Sprawy osobowe: Róża Lamowska p. 420 Pełnomocnik Kwestora: Alina Kręcisz, p. 421 Odbiór „pasków” Prac. administracyjno – techniczny: Zdzisław Jurczak, pok. 442A Nowy podział obowiązków na www.sjo/biuro

Nowy regulamin zaliczania Planowane zatwierdzenie przez Radę Studium w dniu 10.09.2012 Zmiany: LOT Brak zwolnień z zajęć

Nowe zakresy obowiązków Zarządzenie nr 18/2012 Rektora PW z dnia 27 lutego 2012 dot. Kontrola zarządcza w PW § 3: „Zobowiązuje się kierowników jednostek organizacyjnych PW do przeglądu i aktualizacji zakresów zadań podległych pracowników w terminie sześciu miesięcy od dnia wejścia w życie zarządzenia.”

Nowe zakresy obowiązków c.d. SJO wysyła e-mailem Każdy pracownik wybiera swój zakres obowiązków Podpisuje Przynosi do Róży Lamowskiej do dnia 13.09.2012

Zgoda na zatrudnienie na etacie poza PW Ustawa Prawo o szkolnictwie wyższym Art. 129. 1. Nauczyciel akademicki zatrudniony w uczelni publicznej może podjąć lub kontynuować zatrudnienie w ramach stosunku pracy tylko u jednego dodatkowego pracodawcy prowadzącego działalność dydaktyczną lub naukowo-badawczą. Podjęcie lub kontynuowanie przez nauczyciela akademickiego dodatkowego zatrudnienia w ramach stosunku pracy u pracodawcy, o którym mowa w zdaniu pierwszym, wymaga zgody rektora. Podjęcie lub kontynuowanie dodatkowego zatrudnienia bez zgody rektora stanowi podstawę rozwiązania stosunku pracy za wypowiedzeniem w uczelni publicznej stanowiącej podstawowe miejsce pracy. Info + formularz na stronie sjo/biuro

Szkolenia Moodle W dniu 05.09.2012: 10.30 – 12.30 (sala 231 ) – obowiązkowe dla wszystkich lektorów 13.00 – 16.00 w pracowni komputerowej na 4. Piętrze dla osób zapisanych Informacja mgr Bożena Przybyła

Szkolenia KL 17.09. 2012 godz. 10-13, sala 324 A: „Praktyczne wykorzystanie edytora tekstu w tworzeniu materiałów do nauczania języka obcego” Zapisy do dnia 07.09.2012 u A. Chabrowskiej

Karty przedmiotu Informacja mgr Anna Soczówka

Informacje inne Termin składania dokumentów, dot. Praw autorskich: 07.09.2012 dotyczy okresu X – XII Nieobowiązkowe przekroczenie terminu – naliczenie stawki od kolejnego miesiąca Uwagi dotyczące warunków, panujących w salach dydaktycznych na Wydziałach proszę przesyłać na adres sjo@sjo.pw.edu.pl

Informacje – c.d. Dane teleadresowe: l.skwarko@sjo.pw.edu.pl Tel. kom.: 661–37–08-10 Tel.: 22 234 7352 Tel.: 22 234 5359 Dostępność: W godzinach dyżuru Pn. – Śr. i Pt. w godz. 10 - 12