Zebranie ogólne SJO 4. września 2012
Porządek zebrania Nowi pracownicy na etacie Nagrody JM Rektora PW Wyniki ankiet - podsumowanie Nowa organizacja pracy biura: DOS i DOD Nowy regulamin zaliczania + algorytm Nowe zakresy obowiązków Zatrudnienie na etat w drugim miejscu Informacja dotycząca platformy Moodle – mgr B. Przybyła Szkolenie KL 17.09. Kodeks etyki Karty przedmiotu – info mgr. Anna Soczówka Prośba o informację o stanie sal na Wydziałach Sprawy wniesione
Nowi pracownicy na etacie Lektorzy Raymond Furley mgr Magdalena Lokwenc mgr Piotr Pióro mgr Magdalena Potts mgr Barbara Szadkowska mgr Barbara Zawadzka Sekretariat mgr Kamila Zająkała
Nagrody Indywidualne JM Rektora za rok 2011 Lista nagrodzonych: Jolanta Korc Migoń Anna Ryszkiewicz Jadwiga Czerwińska Helena Jankowska Jerzy Bogucki Irena Danowska – Paprzycka Iwona Łuczyńska Barbara Maśluszczak Barbara Olszewska Dorota Wielechowska
Wyniki ankiet Lato 2010/2011 Średnia ze wszystkich ankiet i pytań: 4.20 Suma ankietowanych studentów: 3046 Zima 2011/2012 Średnia ze wszystkich ankiet i pytań: 4.23 Suma ankietowanych studentów: 2446
Pytania Jak oceniasz zawartość merytoryczną zajęć? Jak oceniasz atrakcyjność prowadzenia zajęć oraz umiejętność przekazania wiedzy? Jak oceniasz stosunek prowadzącego do studentów? Jak oceniasz formalne aspekty prowadzenia zajęć? Jak oceniasz warunki prowadzonych zajęć? Jak oceniasz własne zaangażowanie?
Organizacja pracy biura Dział ds. Studenckich (DDS): Aleksandra Chabrowska i Elżbieta, p. 419 Chrzczonowska p. 419 Dział Obsługi Dydaktyki (DOS): Mirosława Ropelewska p. 420 klucze do naszych sal w GG płachty z poprzednich semestrów Sekretariat: Kamila Zająkała p. 417, godz. 10-14
Organizacja pracy biura c.d. Sprawy osobowe: Róża Lamowska p. 420 Pełnomocnik Kwestora: Alina Kręcisz, p. 421 Odbiór „pasków” Prac. administracyjno – techniczny: Zdzisław Jurczak, pok. 442A Nowy podział obowiązków na www.sjo/biuro
Nowy regulamin zaliczania Planowane zatwierdzenie przez Radę Studium w dniu 10.09.2012 Zmiany: LOT Brak zwolnień z zajęć
Nowe zakresy obowiązków Zarządzenie nr 18/2012 Rektora PW z dnia 27 lutego 2012 dot. Kontrola zarządcza w PW § 3: „Zobowiązuje się kierowników jednostek organizacyjnych PW do przeglądu i aktualizacji zakresów zadań podległych pracowników w terminie sześciu miesięcy od dnia wejścia w życie zarządzenia.”
Nowe zakresy obowiązków c.d. SJO wysyła e-mailem Każdy pracownik wybiera swój zakres obowiązków Podpisuje Przynosi do Róży Lamowskiej do dnia 13.09.2012
Zgoda na zatrudnienie na etacie poza PW Ustawa Prawo o szkolnictwie wyższym Art. 129. 1. Nauczyciel akademicki zatrudniony w uczelni publicznej może podjąć lub kontynuować zatrudnienie w ramach stosunku pracy tylko u jednego dodatkowego pracodawcy prowadzącego działalność dydaktyczną lub naukowo-badawczą. Podjęcie lub kontynuowanie przez nauczyciela akademickiego dodatkowego zatrudnienia w ramach stosunku pracy u pracodawcy, o którym mowa w zdaniu pierwszym, wymaga zgody rektora. Podjęcie lub kontynuowanie dodatkowego zatrudnienia bez zgody rektora stanowi podstawę rozwiązania stosunku pracy za wypowiedzeniem w uczelni publicznej stanowiącej podstawowe miejsce pracy. Info + formularz na stronie sjo/biuro
Szkolenia Moodle W dniu 05.09.2012: 10.30 – 12.30 (sala 231 ) – obowiązkowe dla wszystkich lektorów 13.00 – 16.00 w pracowni komputerowej na 4. Piętrze dla osób zapisanych Informacja mgr Bożena Przybyła
Szkolenia KL 17.09. 2012 godz. 10-13, sala 324 A: „Praktyczne wykorzystanie edytora tekstu w tworzeniu materiałów do nauczania języka obcego” Zapisy do dnia 07.09.2012 u A. Chabrowskiej
Karty przedmiotu Informacja mgr Anna Soczówka
Informacje inne Termin składania dokumentów, dot. Praw autorskich: 07.09.2012 dotyczy okresu X – XII Nieobowiązkowe przekroczenie terminu – naliczenie stawki od kolejnego miesiąca Uwagi dotyczące warunków, panujących w salach dydaktycznych na Wydziałach proszę przesyłać na adres sjo@sjo.pw.edu.pl
Informacje – c.d. Dane teleadresowe: l.skwarko@sjo.pw.edu.pl Tel. kom.: 661–37–08-10 Tel.: 22 234 7352 Tel.: 22 234 5359 Dostępność: W godzinach dyżuru Pn. – Śr. i Pt. w godz. 10 - 12