Konferencja , 14 grudnia 2006, Warszawa

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Założenia teoretyczne budowy sieciowych produktów turystyki wiejskiej oraz proces ich komercjalizacji Tworzenie wspólnej oferty turystycznej pod hasłem:
Advertisements

Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.
27 lipiec 2012 r. Tykocin „Wzmocnienie krajowego systemu promocji
Trendy w turystyce mgr inż Włodzimierz Nowotarski
Śląski System Informacji Turystycznej
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Studenci na START Program stażowy dla studentów Grupa Bureau Veritas w Polsce.
PRODUKT TURYSTYCZNY: zaprogramowany na sukces
Hotel Courtyard – Warszawa
Zamówienia publiczne a małe i średnie przedsiębiorstwa
PODMIOTY UCZESTNICZĄCE W ZARZĄDZANIU PRODUKTEM ORT
Turystyka jako zjawisko społeczno-gospodarcze
Tworzenie i rozwijanie standardów usług instytucji pomocy i integracji społecznej Marek Borowski Wspólnota Robocza Związków Organizacji Socjalnych.
DOBRY PRZEPIS NA SUKCES
SIEĆ LLL Uniwersytet gdański,
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
Internet 2006: rozwój e-commerce
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
Centra Organizacji Pozarządowych
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Kotlina Dobrego Światła i Smaku. Cel projektu Promocja najnowocześniejszych metod oświetlania środowiska człowieka, Promocja Polskiej kuchni i zdrowego.
mgr Magdalena Czichon pod kierunkiem dr inż. Katarzyny Karbowiak
Województwo pomorskie –
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski oraz Bank Gospodarstwa Krajowego dla przedsiębiorstw regionu Konferencja Finansowanie inwestycji innowacyjnych przedsiębiorstw.
Organizator Rola i zadania dyrektora w tworzeniu nowoczesnej biblioteki szkolnej Z doświadczeń zarządzania SCI w Suchej Beskidzkiej. Ewa Kawończyk.
Konferencja inaugurująca projekt TURYSTYKA BEZ BARIER. PROFESJONALIZACJA KADR BRANŻY TURYSTYCZNEJ W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM – Lider.
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
PARTYCYPACJA PUBLICZNA – czym jest?
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Katarzyna Sobierajska
Krajowy System Usług Kierunki rozwoju Krajowego Systemu Usług i jego oferta wsparcia przedsiębiorczości Warszawa, 26 listopada 2010 r. 1.
Krajowy System Usług Kierunki rozwoju Krajowego Systemu Usług i jego oferta wsparcia przedsiębiorczości Warszawa, 26 listopada 2010 r. 1.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
2010 Aleksandra Herba Przewodnicząca Rady Punktów Konsultacyjnych KSU Prokurent, Zastępca Dyrektora Generalnego Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach.
CTO – Karaibska organizacja turystyczna.
Wzmocnienie potencjału instytucjonalno – kadrowego Urzędu Gminy w Nowem Harmonogram realizacji projektu.
Perspektywy rozwoju lokalnych rynków pracy w opinii pracodawców
Współpraca brokerów i ubezpieczycieli. Partnerstwo w interesie klienta reguły wymiany podstawą budowania partnerstwa w relacjach ubezpieczający – broker.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
Małe projekty Szkolenie beneficjentów 28 marca 2014 r. Zakres realizacji Małych projektów.
Instytut na rzecz Ekorozwoju
Customer Experience ubezpieczonych Czy jest sens się troszczyć
SYSTEM OBSŁUGI UCZESTNIKÓW RYNKU ENERGII – WSPARCIE DZIAŁAŃ PRZEDSIĘBIORCÓW W KONTAKTACH Z PREZESEM URE Małgorzata Kozak Informatyka dla energetyki Poznań
Późne dzieciństwo - okres wczesnoszkolny
Wspieramy budowanie marki
Rozwój regionów – rola biznesu Marek Kłoczko Sekretarz Generalny Warszawa, 22 maja 2009 r.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
TURYSTYKA ZRÓWNOWAŻONA
PREZENTACJA SŁUCHACZA POLICEALNEJ SZKOŁY PROFESJA.
Konferencja Gdańsk - PODR
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Finansowanie podmiotów reintegracyjnych w perspektywie finansowej Katowice r. Śląski Kongres Centrów i Klubów Integracji Społecznej.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
„LUDZIE DLA TURYSTYKI” – ROZWÓJ MAZOWIECKICH KADR NA RZECZ ROZWOJU GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONIE Warszawa, 5 października 2015.
Zintegrowane systemy informatyczne
Studia miejskie i regionalne czyli do czego możecie wykorzystać wiedzę i umiejętności analityczne o miastach i regionach? Oferta dla Studentów I stopnia.
Ekoturystyka i jej przyszłość - podsumowanie
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
PROJEKT „MOBILNY URZĄD” WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Proces standaryzacji Informacji Turystycznej w Polsce.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor.
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
Konferencja współfinansowan a ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego.
E-turystyka w sektorze publicznym
Znaczenie marketingu w ekonomii społecznej oraz nadawanie znaku jakości produktom i usługom w obszarze ekonomii społecznej WARSZAWA / czerwiec 2015.
Adam Pawlicz Uniwersytet Szczeciński
LEADER/RLKS po 2020 r. Ryszard Zarudzki Podsekretarz Stanu MRiRW
Zapis prezentacji:

Konferencja , 14 grudnia 2006, Warszawa BLOK II: Turysta w potrzebie, czyli gdzie zasięgnąć języka Informacja Turystyczna emocje ► jakość ► satysfakcja turysty Konferencja , 14 grudnia 2006, Warszawa

30% decyzji 95% procesów 70% z tego, Emocje a wizerunek Emocje ważniejsze niż fakty Proces powstawania wrażeń jest automatyczny To suma czynników racjonalnych i emocjonalnych, negatywnych i pozytywnych doświadczeń 30% decyzji wynika z walorów produktów lub usług 95% procesów myślowych przebiega w nieświadomości Dlatego świadomość uzasadnia zachowania po fakcie, a nie kieruje się nimi 70% z tego, jak jesteśmy traktowani

Co to jest Informacja Turystyczna? I.T. to nie tylko dostarczanie informacji!!! I.T. to zarządzanie doświadczeniem turysty w każdym punkcie kontaktu z Polską/regionem/miastem (marketing Touch Points) I.T. zaczyna się już w momencie poszukiwania informacji o miejscu docelowym podróży a kończy wraz z powrotem turysty (marketing customer life cycle) Poszukiwanie informacji Zainteresowanie Decyzja o wyjeździe Przyjazd Kontakt n Kontakt 2 Kontakt 1 Powrót Cykl życia klienta-turysty I.T. ma wiele wspólnego z dobrą obsługą klienta

Kto udziela informacji turystycznej? Nie ma monopolu na I.T., każdy może okazać się informatorem Każdy punkt kontaktu wywołuje wrażenia i emocje (dobre lub złe), które składają się obraz marki „Polska” lub marki lokalnej w oczach turysty Konduktor Taksówkarz Pani z kiosku www Przechodzień Sprzedawca Policjant Centrum IT folder

POT w systemie informacji turystycznej Bezpośredni wpływ POT Poszukiwanie informacji www Targi Wydawnictwa Praca POIT PR Marketing Zainteresowanie Decyzja o wyjeździe Przyjazd Przygotowanie standardów Kreowanie dobrych wzorców Dostarczanie niezbędnych narzędzi Szkolenia Kontakt n Kontakt 2 Kontakt 1 Powrót Pośredni wpływ POT

POT w systemie informacji turystycznej Tworzenie standardów Zasady współpracy z administracją Źródła finansowania Wzorce jakościowe placówek I.T. Drogowe znaki turystyczne Forum I.T.

Rola POT w systemie informacji turystycznej Wskazywanie dobrych wzorców Kreowanie konkurencyjności na rynku centrów I.T. Wskazanie podmiotów wiodących, mogących stanowić banchmark Promocja dobrych praktyk – wskazanie pożądanych cech jakościowych organizacji i zarządzania centrami Konkurs 2006

Rola POT w systemie informacji turystycznej Dostarczenie niezbędnych narzędzi Internetowy System Informacji Turystycznej 2.0 Szkolenie Tradycyjne i elektroniczne Drogowe oznakowanie turystyczne Polski system informacji turystycznej Szkolenia administratorów i edytorów ISIT www.pot.gov.pl/szkolenia

Czego POT nie może… Kwalifikacje Jakość Atmosfera Zainteresowanie Znajomość języków …

Jakość – kluczowy element w I.T. Wrażenia i emocje dominują zachowanie turystów Ważna staje się jakość obsługi i informacji turystycznej Kluczowe jest kreowanie i pilnowanie zasady ART w kontaktach z turystą Acknowledgment – rzeczywiste zainteresowanie Respect – szacunek Trust - zaufanie „Artyzm” w tworzeniu wrażeń i marki miejsc

Jacek Szafader jacek.szafader@pot.gov.pl Dziękuję Jacek Szafader jacek.szafader@pot.gov.pl